Τι μουσική ακούτε τώρα;

θα υπερασπιστω για αλλη μια φορα την ανωτερότητα των πρωτων εκτυπωσεων ιστορικών δισκων (προ εποχης cd) εναντι οποιασδηποτε επανεκδοσης τους αργοτερα σε οποιοδηποτε μεσο.
Και πολύ καλά θα κάνεις.☝️

Επί τη ευκαιρία κι εγώ με τη σειρά μου θα υπερασπιστώ την ανωτερότητα των ατμομηχανών του 1850 έναντι των bullet trains του σήμερα, ?

image.png

την ανωτερότητα του ανεμόπτερου των αδελφών Ράιτ έναντι του F-22 ?

image.png

και φυσικά, και για να έρθουμε στα δικά μας, την ανωτερότητα του Minimoog έναντι του Montage M.?

image.png

"Εμπρός Πίσω!" που έλεγε και ο Πώποτας στη γνωστή σειρά.✊

image.png

 
Πολύ θα ήθελα αγαπητέ κατα τα άλλα καταρράκτη,μιά μέρα που παίζω κάνα 2ωρο κιθάρα,να βάλεις το χέρι σου πάνω στις λάμπες του ενισχυτή και να μάθεις μιά για πάντα,αν υπάρχει ζεστός ήχος η όχι.
Ζεστός (κυριολεκτικά) ενισχυτής σίγουρα υπάρχει... image.gif

 


ΥΓ: Αυτό το κομμάτι το οποίο λατρεύω, το έχω παίξει live μια και μοναδική φορά... Ήταν στο "μνημόσυνο" του μουσικού  μέντορα μου Άγγελου Κακουράτου - θυμάσαι Μιχάλη (ο κιθαρίστας εκείνου του gig). 

Ήταν μια μοναδική στιγμή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κανείς δεν έχει ακούσει την έκφραση, ζεστός - στενός - πλούσιος - γεμάτος, με αναφορά στον ήχο ενός οργάνου μίας πεταλιέρας ενός ενισχυτή ενός ηχείου;

 
Και όσο τα αγαπητά μέλη ασχολούνται με τις ιδιότητες του ήχου ? ας ακούσουμε κάτι κλασικό που θα αρέσει και στον φίλο μου τον Παράγκα.




 
Κανείς δεν έχει ακούσει την έκφραση, ζεστός - στενός - πλούσιος - γεμάτος, με αναφορά στον ήχο ενός οργάνου μίας πεταλιέρας ενός ενισχυτή ενός ηχείου;
Το "θέμα" είναι στο vinyl vs CD, άστε τα όργανα απ'έξω γιατί μπορούμε να μιλάμε για μέρες και για πράγματα που έχουμε ξανασυζητήσει χιλιάδες φορές. 

Ας μείνουμε στο "Οι βινυλιόπληκτοι απλά προσπαθούν να περιγράψουν τη μουντάδα/λασπουριά του βινυλιακού ήχου χαρακτηρίζοντας όλο αυτό το πράμα -που απέχει μίλια μακριά από τον πραγματικό ήχο της ηχογράφησης- ως "warm", και αντίστοιχα προσπαθώντας να χαρακτηρίσουν τον καθαρό/απόλυτα πιστό ως προς την ηχογράφηση ήχο του CD ή άλλου ψηφιακού format χρησιμοποιούν τον όρo "cold".

Συνεχίζουμε και συζητάμε θέματα λυμένα εδώ και 800 χρόνια, και συνεχίζουμε να τα συζητάμε γιατί μερικοί έχουν μείνει τεχνολογικά στον μεσαίωνα, και αρνούνται να ανοίξουν ένα ρημάδι βιβλίο (ή έστω κάποιο τεχνικό site), να ενημερωθούν στα του σύγχρονου ήχου και να σταματήσουν να κουράζονται και κυρίως, να (μας) κουράζουν.

Η Γη δεν είναι φλατ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!, χωνέψτε το και πάμε παρακάτω.  image.gif

 
12 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Και όσο τα αγαπητά μέλη ασχολούνται με τις ιδιότητες του ήχου ? ας ακούσουμε κάτι κλασικό που θα αρέσει και στον φίλο μου τον Παράγκα.




 
Το "θέμα" είναι στο vinyl vs CD, άστε τα όργανα απ'έξω γιατί μπορούμε να μιλάμε για μέρες και για πράγματα που έχουμε ξανασυζητήσει χιλιάδες φορές. 

Ας μείνουμε στο "Οι βινυλιόπληκτοι απλά προσπαθούν να περιγράψουν τη μουντάδα/λασπουριά του βινυλιακού ήχου χαρακτηρίζοντας όλο αυτό το πράμα -που απέχει μίλια μακριά από τον πραγματικό ήχο της ηχογράφησης- ως "warm", και αντίστοιχα προσπαθώντας να χαρακτηρίσουν τον καθαρό/απόλυτα πιστό ως προς την ηχογράφηση ήχο του CD ή άλλου ψηφιακού format χρησιμοποιούν τον όρo "cold".

Συνεχίζουμε και συζητάμε θέματα λυμένα εδώ και 800 χρόνια, και συνεχίζουμε να τα συζητάμε γιατί μερικοί έχουν μείνει τεχνολογικά στον μεσαίωνα, και αρνούνται να ανοίξουν ένα ρημάδι βιβλίο (ή έστω κάποιο τεχνικό site), να ενημερωθούν στα του σύγχρονου ήχου και να σταματήσουν να κουράζονται και κυρίως, να (μας) κουράζουν.

Η Γη δεν είναι φλατ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!, χωνέψτε το και πάμε παρακάτω. Προβολή συνημμένου 45593
Καλά όχι ότι πρόκειται να καταλάβεις, αλλά να είχαμε να λέγαμε... Αυτό που έβαλε ο Παρτέρης των Joy  σε ριμάστερ, εμφανίζει κάτι που δεν έχει σχέση-χέσει με τον ήχο που ακούγαμε τότε. 

Προσωπικά καταλαβαίνω , πως με την εξέλιξη της τεχνολογίας οι τύποι που έκαναν τα ριμάστερ, ή τις επανεγγραφές, επηρεάζονταν και με τις ''μόδες'' που ίσχυαν στις παραγωγές της εποχής.  Δεν ήταν δλδ απαραίτητα και μόνο η ακρίβεια στη μεταφορά του ήχου, αλλά κάπου βάλανε και κάποιο χεράκι, ανεξαρτήτως εξέλιξης της τεχνολογίας

Τώρα, αν κατάλαβες, κατάλαβες.

 
Να πάρετε θέσει όλοι.Να ξέρουμε εδώ μέσα,ποιός είναι ζεστός,ποιός κρύος και ποιός χλιαρός.

Γι αυτό Σάμη σε αγαπώ,γιατί είσαι ζεστός,σάν την μπύρα που πίνω τώρα γιατί βαριέμαι να σηκωθώ να πάω στο ψυγείο να πάρω άλλη.

Αυτά κάνεις και συγκινούμαι.




 
12 λεπτά πριν, MGs είπε

Να πάρετε θέσει όλοι.Να ξέρουμε εδώ μέσα,ποιός είναι ζεστός,ποιός κρύος και ποιός χλιαρός.

Γι αυτό Σάμη σε αγαπώ,γιατί είσαι ζεστός,σάν την μπύρα που πίνω τώρα γιατί βαριέμαι να σηκωθώ να πάω στο ψυγείο να πάρω άλλη.

Αυτά κάνεις και συγκινούμαι.




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτό που έβαλε ο Παρτέρης των Joy  σε ριμάστερ, εμφανίζει κάτι που δεν έχει σχέση-χέσει με τον ήχο που ακούγαμε τότε. 
Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους.

• Το βινύλιο που ακούγατε ήταν για τα πανηγύρια (το πιθανότερο).

• Το σύστημα που το ακούγατε ίσως ήταν και αυτό για τα πανηγύρια.

• Εκτός από remaster μπορεί να έχει γίνει και remix.

Όπως και να έχει, ο ήχος που ακούγατε (και συνεχίζετε να ακούτε από οποιοδήποτε βινύλιο, παλιό ή νέο) απέχει πολύ από τον πραγματικό ήχο της ηχογράφησης. Γιατί? Γιατί το βινύλιο ήταν, είναι και θα είναι "an inferior medium, sonically and technically." 

Αν θες να ακούσεις ακριβώς τον ήχο που ηχογράφησαν, μίξαραν και άκουσαν οι μουσικοί και οι ηχολήπτες, θα τον ακούσεις μόνο σε CD και άλλα lossless digital formats, όχι σε μέσα αναπαραγωγής της δεκαετίας του '50.

Τώρα, αν κατάλαβες, κατάλαβες. (αμφιβάλω...?)

ΥΓ: Πάω να φτιάξω κάνα μακαρόνι. Όσο θα λείπω τα πανξς με ρέγουλα...?

 
Αν θες να ακούσεις ακριβώς τον ήχο που ηχογράφησαν, μίξαραν και άκουσαν οι μουσικοί και οι ηχολήπτες, θα τον ακούσεις μόνο σε CD και άλλα lossless digital formats, 


Εννοείται.

Απλά κάποιοι συμφορουμητες μπορεί να μη γνωρίζουν ότι οι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ηχογραφήσεις δεν γίνονταν σε βινύλιο αλλά σε ΤΑΙΝΙΑ . ?

Η διαδικασία είχε ως εξής κατά σειρά πιστότητας και ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ του αναλογικού ήχου της ΤΑΙΝΙΑΣ

Την ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια της ηχογράφησης την ακουγε ΜΟΝΟ ο μηχανικός που έκανε την ΜΙΞΗ από τα ηχεία του στουνΔιο την ώρα που έκανε το stereo downmix από την 2" tape με τα 16 ή 24 κανάλια στην 1/4" ή, σπανίως,1/2" tape δεδομένου ότι ακουγε  από τα ηχεία την 2" tape ,από εκεί και πέρα αρχίζει το degradation ως εξής:

1.Αν υπήρχε η δυνατότητα,που δεν υπήρχε ,να κάνει το downmix σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα daw ή  cd θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της 2" tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

2. Όσο πιο στενή η "downmix" tape τόσο μεγαλύτερο το degradation αλλά οπωσδήποτε η downmix tape θα είχε λιγότερο σχέση με αυτό που άκουγε ο ηχολήπτης από την 2" tape σε σχέση με το ψηφιακό μέσο (το οποίο όμως δεν υπήρχε τοτενες)

3.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του 1/4" downmix tape που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα CD,flac κτλ θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της downmix  tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

4.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΒΙΝΥΛΙΟ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix  tape θα χανόταν σε σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση του ΒΙΝΥΛΙΟΥ είναι σημαντικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας  1/4"

5.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ακόμα λιγότερο πιστό ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΚΑΣΕΤΑ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix tape  θα χανόταν σε πολύ σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση της κασέτας είναι δραματικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας 1/4"

Απλά πράγματα που πρέπει να έχεις τσιμέντο στο μυαλό για να μην τα καταλαβαίνεις.

Τώρα αν κάποια από τα remastering των album που είχαν πρωτοκυκλοφόρησει σε βινύλιο ακούγονται ΧΑΛΙΑ αυτό οφείλεται σε ΧΑΛΙΑ remastering (και πολλές φορές remix) όχι στο cd ή στο wav.

 έχω το album που θεωρώ σαν την ΑΠΟΛΥΤΗ παραγωγή όλων των εποχών δηλ. το Black Moses του Isaac Hayes σε όλες τις μορφές του (1/4", βινύλιο, κασέτα,CD) και μόνο το CD ακούγεται το ίδιο  με την 1/4'', το βινύλιο δε ακούγεται ΑΣΤΕΙΟ σε σχέση με το CD και την 1/4"

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εννοείται.

Απλά κάποιοι συμφορουμητες μπορεί να μη γνωρίζουν ότι οι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ηχογραφήσεις δεν γίνονταν σε βινύλιο αλλά σε ΤΑΙΝΙΑ . ?

Η διαδικασία είχε ως εξής κατά σειρά πιστότητας και ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ του αναλογικού ήχου της ΤΑΙΝΙΑΣ

Την ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια της ηχογράφησης την ακουγε ΜΟΝΟ ο μηχανικός που έκανε την ΜΙΞΗ από τα ηχεία του στουνΔιο την ώρα που έκανε το stereo downmix από την 2" tape με τα 16 ή 24 κανάλια στην 1/4" ή, σπανίως,1/2" tape δεδομένου ότι ακουγε  από τα ηχεία την 2" tape ,από εκεί και πέρα αρχίζει το degradation ως εξής:

1.Αν υπήρχε η δυνατότητα,που δεν υπήρχε ,να κάνει το downmix σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα daw ή  cd θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της 2" tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

2. Όσο πιο στενή η "downmix" tape τόσο μεγαλύτερο το degradation αλλά οπωσδήποτε η downmix tape θα είχε λιγότερο σχέση με αυτό που άκουγε ο ηχολήπτης από την 2" tape σε σχέση με το ψηφιακό μέσο (το οποίο όμως δεν υπήρχε τοτενες)

3.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του 1/4" downmix tape που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα CD,flac κτλ θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της downmix  tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

4.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΒΙΝΥΛΙΟ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix  tape θα χανόταν σε σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση του ΒΙΝΥΛΙΟΥ είναι σημαντικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας  1/4"

5.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ακόμα λιγότερο πιστό ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΚΑΣΕΤΑ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix tape  θα χανόταν σε πολύ σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση της κασέτας είναι δραματικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας 1/4"

Απλά πράγματα που πρέπει να έχεις τσιμέντο στο μυαλό για να μην τα καταλαβαίνεις.

Τώρα αν κάποια από τα remastering των album που είχαν πρωτοκυκλοφόρησει σε βινύλιο ακούγονται ΧΑΛΙΑ αυτό οφείλεται σε ΧΑΛΙΑ remastering (και πολλές φορές remix) όχι στο cd ή στο wav.

 έχω το album που θεωρώ σαν την ΑΠΟΛΥΤΗ παραγωγή όλων των εποχών δηλ. το Black Moses του Isaac Hayes σε όλες τις μορφές του (1/4", βινύλιο, κασέτα,CD) και μόνο το CD ακούγεται το ίδιο  με την 1/4'', το βινύλιο δε ακούγεται ΑΣΤΕΙΟ σε σχέση με το CD και την 1/4"
Είναι ξεκάθαρο πως κάποιοι συμφορουμίτες μπερδεύονται όπως με τα πολιτικά που λένε ότι λέω   ψέματα ενώ εκείνοι μας λένε τη δική τους αλήθεια που είναι η πραγματική μισή.?

 Έτσι λοιπόν μπερδεύονται με αυτόν που λέει πως ο αναλογικός ήχος είναι πιο ζεστός στο βινύλιο  και την κασέτα και νομίζουν ότι λέει πως είναι καλύτερος από την ψηφιακή ηχογράφηση που είναι ψυχρή και εστιάζουν στο εύρος ηχητικής αποτύπωσης του μέσου, ενώ αυτός λέει πως οι ατέλειες είναι πιο..... ζεστές διότι του δίνουν μια αίσθηση παλαιότερου χρόνου, μέρους και ......... βρωμιάς μέσω της παραμόρφωσης και του lo-fi

 Δεν πειράζει, γι αυτό είμαστε εδώ για να τα ξεκαθαρίζουμε? και γι αυτό έχουμε και την τύχη να έχουμε τόσα lo-fi plugin που είναι πολύ δημοφιλή ιδιαίτερα για κάποια είδη μουσικής και προσθέτουν μέσω της αφαίρεσης τη ζεστασιά, έτσι όπως εννοείται από αυτούς που την επικαλούνται. Τέτοια effects έχουμε και εμείς οι πληκτροπαραγωγοί μέσα στις μονάδες effect των συνθεσάιζερ. 

 Τέτοια lo-fi effects δίνουν στις υπερμοντέρνες αψεγάδιαστες ηχογραφήσεις υψηλής ανάλυσης  που κάνει ο καθένας στο σπίτι του πλέον αυτό που δίνουν και τα αντίστοιχα effects στα βίντεο στις αντίστοιχες εφαρμογές. Την αντίστοιχη ζεστασιά του παλιού, του κλασσικού. 

 Ζεστασιά λοιπόν, εννοούμε τις ατέλειες, τους θορύβους, τις παραμορφώσεις και τις χροιές που βγάζουν στην ηχογράφηση προσδίδοντας  του τη δημοφιλή θα έλεγα αισθητική του lo-fi κλπ. Δεν εννοούμε ότι η ζεστασιά του του low-fi  μέσου αναπαραγωγής ή ηχογράφησης σημαίνει ...... ανωτερότητα του βινυλίου. 

 Θα δώσω και μερικά παραδείγματα όπως ................  βαριέμαι να γράφω άλλο  τώρα. ?

Απλά πράγματα που πρέπει να έχεις τσιμέντο στο μυαλό για να μην τα καταλαβαίνεις.
?

chimpanzee_thumb_4x3.JPG


 
Εννοείται.

Απλά κάποιοι συμφορουμητες μπορεί να μη γνωρίζουν ότι οι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ηχογραφήσεις δεν γίνονταν σε βινύλιο αλλά σε ΤΑΙΝΙΑ . ?
Οχι όλες.Εχει και σε κοπής δίσκου κατευθείαν απο την κονσόλα.Αν διάβαζες και τα προηγούμενα πόστ,το έχουμε αναφέρει(Npap).

Την ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια της ηχογράφησης την ακουγε ΜΟΝΟ ο μηχανικός που έκανε την ΜΙΞΗ από τα ηχεία του στουνΔιο την ώρα που έκανε το stereo downmix από την 2" tape με τα 16 ή 24 κανάλια
Σωστό και λάθος.Αυτό βασικά υποστηρίζουμε και εμείς,οτι σε αρκετές περιπτώσεις η καλύτερη μεταφορά για εμπορική χρήση της 2" tape γινόταν πάλι σε αναλογικό μέσο,την 1/4" tape.

Γι αυτό και αρκετά άλμπουμς κυκλοφόρησαν σε αυτήν την μορφή,μάταια βέβαια,γιατί αρκετοί τις βρήκαν ίδιες με το cd,όπως θα γράψεις παρακάτω.Θα εξηγήσω γιατί το λέω αυτό.

Το τί άκουγαν στο στούντιο στα 50/60/70s θα το καταλάβει κάποιος σήμερα μόνο αν του βάλεις μπροστά του ένα pa συστημα εκείνης της εποχής και μετά ένα ζευγάρι αξιοπρεπές ενεργά μόνιτορ του σήμερα.

Ηθελα να ήξερα,δέν κάνει σε αρκετούς εντύπωση,αν αναλογιστούμε και τα ηχεία-κουνελιάστρες που άκουγε ο κόσμος μουσική τότε,οτι παίρνεις έναν δίσκο,που ο μηχάνικος ηχου δέν άκουγε τόσο αναλυτικά όσο σήμερα,ο κόσμος άκουγε ακόμη χειρότερα και τον πετάς σε ένα σημερινό σύστημα και στέκει αξιοπρεπέστατα?

Δέν με νοιάζει αν φταίει το mastering,η γυναικα του φουρνάρη,η τα άστρα που ήταν σε κακή θέση.

Είναι γεγονός ότι αρκετά αλμπουμς του παρελθόντος,ακούγονται πιό ευχάριστα σε βινύλιο,από την μεταφορά τους στο cd που κυκλοφόρησε στο εμπόριο.

Τι να κάνουμε τώρα,υπήρξαν και ποσοστά αποτυχίας.

Κάτι άλλο,που θα ήθελα να ρωτήσω τους ειδικούς και λάτρεις της μεταφοράς οποιουδήποτε μουσικού αρχείου σε cd.

Εχει πραγματικά τόση μεγάλη διαφορά το headroom του cd,όταν το αρχείο που έχουμε στα χέρια μας και δέν μπορούμε πραγματικά και επέμβουμε σε αυτό,δέν ξεπερνάει τα 40db?

Θα το πώ διαφορετικά,έχουμε ένα ποτήρι νερό,παίζει τόσο σημασία στην σύσταση του, αν το αδειάσουμε σε ένα λίγο μεγαλύτερο ποτήρι η σε μια μπανιέρα?

Και εννοείτε οτί υπάρχουν ψηφιακά καταγραφικά που αποθηκεύουν την ηχογράφηση καλύτερα απο οποιοδήποτε αναλογικό μέσο,αλλά αυτά δέν τα έχουμε σπίτι μας για να ακούμε μουσική.

Αφήστε τα ψηφία και τα μηδέν και ένα και πηγαίνετε έξω στην εξοχή,στην θάλλασα,στην φύση,οπου ο εγκέφαλος μας δέχεται μόνο στρογγυλοποιημένα ηχητικά σήματα,γι αυτό και ηρεμούμε.

Να ακούσεις τον παφλασμό του κύματος,το τιτίβισμα τών πουλιών,τον αγέρα που σου φυσάει το πρόσωπο,το νερό που κυλάει στο ποτάμι,το τσιτάχ που σε γλυκοκοιτάζει στην σαβάνα και πιάνει τα 0-85 χιλιόμετρα σε 5 δεύτερα... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top