Τι είναι τελικά το Έντεχνο ?

Το καλούμενο έντεχνο ελληνικό τραγούδι έχει τις ρίζες του στις δεκαετίες του 60, 70. Ήταν μια περίοδος στην οποία η πολιτική κατάσταση στην ελλάδα ήταν αρκετά μαύρη. Χούντα, στρατοδικεία, ΚΥΠ, λογοκρισίες, απαγορευμένη μουσική κ.λ.π. Συνθέτες- τραγουδοποιοί εκείνης της περιόδου ήταν ο Θοδοράκης, ο Λοΐζος, ο χατζιδάκης, ο Μαρκόπουλος και άλλοι. Η μουσική τους περιείχε πολλά πιο "μελετημένα" στοιχεία όπως πιο πλούσιες και περίτεχνες δομές, ασυνήθιστους ρυθμούς (βλ. Μαρκόπουλος) και γενικά είχαν πίσω τους πολύ δουλειά όχι μόνο στη μορφή αλλά και στο περιεχόμενο. Ακόμα σε πολλά από αυτά τα τραγούδια συμμετήχαν πολλοί ερμηνευτές που δεν νιαούριζαν απλά (Ξυλούρης, Νταλάρας κ.λ.π.). Αντλούσε πολύ από την Λαϊκή μουσική (Τσιτσάνης, ρεμπέτικο, παραδοσιακή-δημοτική μουσική) και όχι από την "εμπορική" μουσική της εποχής, π.χ. αρχοντορεμπέτικο και γενικώς μουσική που ενέκρινε και στήριζε το πολιτικό καθεστώς. Ένα άλλο στοιχείο που ρίζωσε στο έντεχνο ήταν στοιχουργικά η μελλοποίηση πολλών μεγάλων ποιητών. Ποιήματα του Ρίτσου, του Ελύτη, του Βάρναλη, του Καββαδία, του Γκάτσου έγιναν τραγούδια που τα (όχι σιγο-)Βροντοτραγουδούσε ο ελληνικός λαός. Ακόμα οι στίχοι που γράφονταν για πολλά τραγούδια ήταν αρκετά υψηλής ποιητικής αξίας. Τα τραγούδια αυτά κατα συνέπεια ήταν πολλιτικοποιημένα και σε πολλές περιπτώσεις απαγορευμένα αλλά τα τραγουδούσε σχεδόν όλος ο ελληνικός λαός και μέσα στη χώρα μας αλλά και στην ξενιτιά.

Να μην μας διαφεύγει εδώ ότι τα τραγούδια αυτά εκτός από πλούσια και πρωτοπόρα μορφή είχαν και μεγάλο περιεχόμενο και βάθος.

Ο όρος έντεχνο στις μέρες μας αναφέρεται από τα μιντια μόνο στη μορφή η οποία μοιάζει με το τραγούδι που περιέγραψα στην αρχή. Απο πλευράς περιεχομένου στο αποκαλούμενο σήμερα έντεχνο έχουμε διάφορα κυρίως ευτελή πράγματα και λίγο πάνε παραπέρα. Γενικώς ο όρος χρησιμοποιήθηκε τότε για να δείξει μια κατηγορία δημιουργών με κάποια χαρακτηριστικά και σήμερα για να προσελκύσει κάποια κατηγορία ακροατών και να δώσει κύρος σε κάποιους "δημιουργούς" (βλ. Χατζιγιάννης).

Παρεπιπτόντως ενδεικτική του κλίματος του "έντεχνου" είναι η ταινία του Νίκου Κούνδουρου "Τραγούδια της Φωτιάς". Αναφέρεται στην περίοδο που έπεσε η Χούντα το '74 και περιέχει αποσπάσματα από τις συναυλίες που έγιναν στο στάδιο Καραϊσκάνη και στο Παναθηναϊκό στάδιο το Νοέμβρη του '74 όταν έπεσε η χούντα.

 
Εντεχνο...χμμμ..Δεν ξέρω αν μπορώ να αποκωδικοποιήσω τον όρο καθαρά σημασιολογικά...το μόνο που έχω σίγουρο είναι πως είναι ένας τρόπος να κατατάσουμε οι άνθρωποι τους ανθρώπους και όχι οι μουσικόι την μουσική τους...

Ταπεινές οι γνώσεις μου για το αντικείμενο όμως νομίζω πως έχει υπερισχύσει η άποψη πως αυτός που ακούει έντεχνη μουσική(η που δηλώνει ότι το κάνει,ακόμα και αν αφιερώνει στην γκόμενα γονίδη & "έχω πετάξει μαζί σου"χα)είναι σαν άνθρωπος πιο ποιοτικός και ψαγμένος διαχωρίζοντας την θέση του από τον "δεύτερο" τυχαίο σκυλά που την βρίσκει με πέγκυ ζήνα...

στην ουσία και ο κότσιρας π.χ. που θεωρείται έντεχνος μετά από κάποια ώρα στο πρόγραμμα του τραγουδάει παλιά κλασσικά λαικά κομμάτια,τα ίδια ακριβώς που λέει και ο βέρτης και κάνει τα κοριτσάκια να ανεβαίνουν στα τραπέζια...μόνο που ο πρώτος θεωρείται ότι κάνει ερμηνία και ο δεύτερος απλά διασκεδάζει τον κόσμο(που εγώ δεν το θεωρώ απλό ή εύκολο)...και στις 2 περιπτώσεις όμως ο ακροατής κάνει έμμεσα τον διαχωρισμό αυτό στο κεφάλι του και όχι απαραίτητα οι ερμηνευτές...

με λίγα λόγια έχω την αίσθηση πως απλά είμαστε οι περισσότεροι άνθρωποι κομπλεξικοί και όπως κρίνουμε κάποιον από τον ντύσιμο και την εξωτερική του εμφάνιση,επιννοήσαμε και έναν τρόπο να τον κρίνουμε επιφανιακά και μέσο της μουσικής που ακούει...

το έντεχνο δεν νομίζω πως έχει κάποια συγκεκριμένη μουσική τεχνική η οποία να είναι ικανή από μόνη της να το διαχωρίσει από αυτή του εμπορικού σύχρονου λαικοπόπ...δεν είναι π.χ. μουσικό άκουσμα και άποψη όπως το rock,το rap,η jazz κτλ...είναι λέξη που αντιστοιχεί στην μουσική ορολογία σε αυτή του δήθεν ποιοτικού...όρος είναι(άστοχος κατ'εμέ) όχι μουσικό είδος...

 
H τελευταια απαντηση ειναι και η πλεον σωστη και τεκμηριωμενη.Μια μικρη συμπληρωση

Την εποχη της χουντας και της μεταπολητευσης οπου κυριαρχουσε το ιδιο αυτο ατεχνο,παραπλανητικο,αχρηστοα,ανουσιο,και παναλαφρο τραγουδι εγειναν μουσικες μιξης της παραδοσιακης μας μουσικης με εντονη επιρροη απο τα ρεμπετικα τα οποια με τον χατζηδακι απενεχοποιηθηκαν και με επιρροες ακομα και με δυτικες μουσικες οπως τζαζ,ροκ,μπλουζ κλπ. απο δημιουργους οπως ο λοιζος,ο θοδωρακης κα.

Ο ορισμος που χρησιμοποιουσαν τοτε ηταν αν δεν κανω λαθος εντεχνο λαικο τραγουδι.Με τον καιρο διαφορα σχηματα της μεταπολητευσης που ανηκαν σε αυτον τον ηχο μεταλαχτικαν σε ροκ ή πιο παραδοσιακη μουσικη.Σημερα νομιζω ξαναγυρναμε σε μια φαση οπου δημιουργοι οπως ο μαλαμας ο περιδης ο θανασης παπακωσταντινου ο αλκινωοςκαι τοσοι αλλοι πλησιαζουν σε δημιουργια αλλα οχι δυστυχως σε απιχηση στους μεγαλους δημιουργους που εκφραστικαν απο την βαρβαροτητα της χουντας

Και για οσους μιλανε για κλαψουρικα τραγουδια μαλλον δεν ειχαν ποτε την δυνατοτητα αλλα και την ικανοτητα να ακουσουν κομματια αυτων των καλλητεχνων

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
H τελευταια απαντηση ειναι και η πλεον σωστη και τεκμηριωμενη.Μια μικρη συμπληρωσηΤην εποχη της χουντας και της μεταπολητευσης οπου κυριαρχουσε το ιδιο αυτο ατεχνο' date='παραπλανητικο,αχρηστοα,ανουσιο,και παναλαφρο τραγουδι εγειναν μουσικες μιξης της παραδοσιακης μας μουσικης με εντονη επιρροη απο τα ρεμπετικα τα οποια με τον χατζηδακι απενεχοποιηθηκαν και με επιρροες ακομα και με δυτικες μουσικες οπως τζαζ,ροκ,μπλουζ κλπ. απο δημιουργους οπως ο λοιζος,ο θοδωρακης κα.Ο ορισμος που χρησιμοποιουσαν τοτε ηταν αν δεν κανω λαθος εντεχνο λαικο τραγουδι.Με τον καιρο διαφορα σχηματα της μεταπολητευσης που ανηκαν σε αυτον τον ηχο μεταλαχτικαν σε ροκ ή πιο παραδοσιακη μουσικη.Σημερα νομιζω ξαναγυρναμε σε μια φαση οπου [i']δημιουργοι οπως ο μαλαμας ο περιδης ο θανασης παπακωσταντινου ο αλκινωοςκαι τοσοι αλλοι [/i]πλησιαζουν σε δημιουργια αλλα οχι σε απιχηση στους μεγαλους δημιουργους που εκφραστικαν απο την βαρβαροτητα της χουντας

Και για οσους μιλανε για κλαψουρικα τραγουδια μαλλον δεν ειχαν ποτε την δυνατοτητα αλλα και την ικανιτητα να ακουσουν κομματια αυτων των καλλητεχνων
Ρεεεε...ξεχασες...τον Σταματη Μεσημερη....ντροπη σου........!!!!!!!!!

 
Επαναλαμβάνωμαι αλλά μας ξεφεύγει λίγο από την συζήτηση. Η μουσική βιομηχανία, με τους καλλιτέχνες που ακούσια ή εκούσια, προσπαθεί να αποκόψει την μορφή του "έντεχνου" από το περιεχόμενό της. Πολλοί δημιουργοί που θεωρούνται "έντεχνοι" αξιοποιούν τις μορφές εκείνου του τραγουδιου είτε στην καλύτερη δένοντάς τις και εξελίσοντάς τις πλάι στο περιεχόμενο που προχωράει(π.χ. Πασχαλίδης), είτε στην χειρότερη μένοντας προσκολημένοι στην μορφή, καμια φορά διαφοροποιόντας την με ενδιαφέρον τρόπο, χρησιμοποιόντας περιεχόμενο χιλιομασημένο και ξαναζεσταμένο (π.χ. Νταλάρας και Αλεξίου τελευταία αλλά και γενικότερα ακόμα και Γιουροβιζιον)

 
Επαναλαμβάνωμαι αλλά μας ξεφεύγει λίγο από την συζήτηση. Η μουσική βιομηχανία' date=' με τους καλλιτέχνες που ακούσια ή εκούσια, προσπαθεί να αποκόψει την μορφή του "έντεχνου" από το περιεχόμενό της. Πολλοί δημιουργοί που θεωρούνται "έντεχνοι" αξιοποιούν τις μορφές εκείνου του τραγουδιου είτε στην καλύτερη δένοντάς τις και εξελίσοντάς τις πλάι στο περιεχόμενο που προχωράει(π.χ. Πασχαλίδης), είτε στην χειρότερη μένοντας προσκολημένοι στην μορφή, καμια φορά διαφοροποιόντας την με ενδιαφέρον τρόπο, χρησιμοποιόντας περιεχόμενο χιλιομασημένο και ξαναζεσταμένο (π.χ. Νταλάρας και Αλεξίου τελευταία αλλά και γενικότερα ακόμα και Γιουροβιζιον)[/quote']


Προσπαθησα να το διαβασω και αναποδα αλλα παλι δεν εβγαλα νοημα :idea:
 
Επαναλαμβάνωμαι αλλά μας ξεφεύγει λίγο από την συζήτηση. Η μουσική βιομηχανία' date=' με τους καλλιτέχνες που ακούσια ή εκούσια, προσπαθεί να αποκόψει την μορφή του "έντεχνου" από το περιεχόμενό της. Πολλοί δημιουργοί που θεωρούνται "έντεχνοι" αξιοποιούν τις μορφές εκείνου του τραγουδιου είτε στην καλύτερη δένοντάς τις και εξελίσοντάς τις πλάι στο περιεχόμενο που προχωράει(π.χ. Πασχαλίδης), είτε στην χειρότερη μένοντας προσκολημένοι στην μορφή, καμια φορά διαφοροποιόντας την με ενδιαφέρον τρόπο, χρησιμοποιόντας περιεχόμενο χιλιομασημένο και ξαναζεσταμένο (π.χ. Νταλάρας και Αλεξίου τελευταία αλλά και γενικότερα ακόμα και Γιουροβιζιον)[/quote']


Προσπαθησα να το διαβασω και αναποδα αλλα παλι δεν εβγαλα νοημα :idea:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ!!!!!!

Αυτο αγορι μου...ειναι εντεχνη απαντηση...αν θες ατεχνη...απλα δες τα ποστ μου... 8)
 
και βάλτε με το νου σας όταν εμείς βγάζαμε "Έντεχνο" τη έβγαζαν οι ευρωπαίοι...ή οι Αμερικάνοι, ΕΜΕΙΣ οι Ελληνάρες, πού όταν εμείς κάναμε τέχνη οι άλλοι λαοί ήταν άγριοι και βάρβαροι ακόμα... Το κακό είναι ότι την εποχή εκείνη οι άλλοι λαοί έκαναν έντεχνα πράγματα και εμείς ήμασταν οι άγριοι που κρέμονται από τα δέντρα...

και το μεγαλύτερο κακό είναι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.. για αυτό υπάρχει και πλήρης σύγχυση του όρου.. το λεγόμενο έντεχνο τραγούδι, όπως και οι περισσότεροι τίτλοι που επικρατούν στη μουσική βιομηχανία υπάρχουν για να δίνουν κάποια βραβεία σε ένα ευρύτερο ατάλαντο μουσικό στερέωμα του οποίο ο "Κύκλος ζωής" δεν ξεπερνά το φιατάκι που έχω... max 2-3 χρόνια...

και κάθε χρόνο τρώμε τις ίδιες μαλακίες και απο τους μεν και από τους δε... και αυτό που λένε μην ασχολείσαι με την φάση κάνε το δικό σου και άσΆτους να λένε περί μουσικής και ταμπέλας είναι κουραστικό να το επωμίζεσαι όταν αναγκάζεσαι να φορτώνεσαι όλη την στρατηγική εκστρατεία των media και των δισκογραφικών εταιρειών, στις συνειδήσεις των συναδέλφων, φίλων και του όλου περίγυρου σου που σε περιθωριοποιεί αμα δεν ακούς βανδή- ή Σφυξ-Κλασ, ή ακόμα, ακόμα Θάμνο Μικρούτσικο.. ή δεν ασχολείσαι με τη Eurovision ή δεν θέλεις να πας στα μπουζούκια σε μια φίρμα, ή ή δεν θέλεις να δεις τα ΓΑΜΗΜΕΝΑ MAD AWARDS γιατί παίζει η ΙΣΠΑΝΙΑ στο μουντιάλ και έχεις παίξει και ΣΤΟΙΧΗΜΑ... ...

Τελικά απο την όλη υπόθεση που σου περιέγραψα το μόνο καλό ήταν ότι κέρδισα στο ΣΤΟΙΧΗΜΑ .... αν και κάπως με πήγε...

Κλείνω λέγοντας ότι συμφωνώ με τις απόψεις όλων όσων τοποθετήθηκαν, και ενισχύω την αγανάκτηση μου για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚ(Η)ότητα ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ

 
Οι καλοί μουσικοί στην Ελλάδα Πεθάνανε τους πάτησε το τρένο..

¶σιμος

Σιδηρόπουλος

Χατζηδάκις

Λοϊζος

Βαμβακάρης

Όλοι οι άλλοι που αναφέρατε είναι , κατα την ταπεινή μου γνώμη ζόμπυ του παρελθόντος.....

Χίλιες φορές έντεχνοι οι MIKRO

Χίλιες φορές Έντεχνες οι ΡΟΔΕΣ

Χίλιες Φορές Έντεχνοι οι Rotting Christ

ή οι τρύπες ακόμα, ακόμα επειδή τους έχω αδυναμία

Χίλιες φορές ¶τεχνοι οι Goin Through... (O ΧΡΙΣΤΟΣ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ Ο LEMMY)

ATA

 
Για να δωσω κι εγω τη δικη μου ερμηνεια στο "εντεχνο" (χωρις να θελω να αναιρεσω τις προηγουμενες και εξισου σωστες) νομιζω ότι ο ορος πρωτοχρησιμοποιηθηκε προπολεμικα για να διαχωρισει τους ρεμπετες, οι οποιοι ήταν ολοι αυτοδιδακτοι και αυτοσχεδιοι μουσικοι, από τους μουσικους του τοτε ελαφρου τραγουδιου (Αττικ κλπ) ο οποιοι ειχαν καποια θεωρητικη καταρτιση επι του θεματος.

Τωρα το πως εξελιχθηκε και που καταντησε ο συγκεκριμενος ορος αναγεται τελικα στο μεγαλυτερο προβλημα της ελλαδος, την παντελη ελλειψη (μουσικης) παιδειας!

 
Επειδή διάβασα ότι αρκετοί δίνετε την ερμηνία της έννοιας του έντεχνου τραγουδιού μέσα από την πορεία του στο χρόνο και του τι ήταν "τότε" στα παλιά τα χρόνια,θέλω απλά να σημειώσω πως εγώ προσωπικά (και νομίζω και όλοι όσοι τοποθετήθηκαν λίγο υποτιμητικά για τον όρο)αναφέρθηκα στο πως έχει περάσει και στο πως μεταφράζεται το έντεχνο τραγούδι σήμερα...

για το πως το αντιλλαμβάνετε ο μέσος έλληνας ακροατής που δεν έχει μουσικές γνώσεις για το τι μπορεί να ήταν το έντεχνο όταν πρωτοεμφανίστηκε και για το πως το πλασάρει η σύγχρονη μουσική βιομηχανία...δεν έχω γνώσεις για την ιστορία του και δεν αμφισβητώ όσα γράφτηκαν...

αυτό προς αποφυγή παρανοήσεων σχετικά με όσα είπα...

 
Απλάς μας έδωσες την ευκαιρία να ξεράσουμε την αγανάκτηση μας απο την συνεχή διαστροφή και παρανόηση "Ιερών" αν θέλεις μουσικών όρων, όπως το "έντεχνο" όπως αυτό διαμορφώθηκε και διαμορφώνεται απο της μετέπειτα ,απο την γέννηση τού όρου, γενιες

 
Απλάς μας έδωσες την ευκαιρία να ξεράσουμε την αγανάκτηση μας απο την συνεχή διαστροφή και παρανόηση "Ιερών" αν θέλεις μουσικών όρων' date=' όπως το "έντεχνο" όπως αυτό διαμορφώθηκε και διαμορφώνεται απο της μετέπειτα ,απο την γέννηση τού όρου, γενιες[/quote']
 
Όλοι οι άλλοι που αναφέρατε είναι ' date=' κατα την ταπεινή μου γνώμη ζόμπυ του παρελθόντος.....
Χίλιες φορές έντεχνοι οι MIKRO

Χίλιες φορές Έντεχνες οι ΡΟΔΕΣ

Χίλιες φορές ¶τεχνοι οι Goin Through... (O ΧΡΙΣΤΟΣ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ Ο LEMMY)

ATA[/quote']

(Offtopic)

Mίκρο,Ρόδες μπροστα σε Θανάση Παπακωνσταντίνου και Μάλαμα???? 8O

ΕΛΕΟΣ.

Στον πλανήτη happy???? Έχει τύχει να δω live και μίκρο και ρόδες.

Σκηνικό μίκρο:"παίζει" ο ένας απ'το sampler του και έχει βάλει ένα flanger σε μια λούπα .Επειδή πρέπει να δείξει οτι κάτι κάνει, πιάνει το sampler και το κουνάει πέρα δώθε.Ταυτόχρονα ο "κιθαρίστας" πιάνει με το δεξί χέρι την ταστιέρα της κιθάρας του και ανοιγοκλείνει τα πεταλάκια του ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ,απολαμβάνοντας το ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ από κάτι τύπους από το κοινό.Εκείνη τη στιγμή η τραγουδιάρα πνιγμένη πίσω από το βάθος που προσπαθεί μάταια να μαζέψει την παραφωνία της χορεύει....

Σκηνικό Ρόδες: RATM στα ελληνικά=> ΒΟLLYWOOD

:evil:
 
"παίζει" ο ένας απ'το sampler του και έχει βάλει ένα flanger σε μια λούπα .Επειδή πρέπει να δείξει οτι κάτι κάνει' date=' πιάνει το sampler και το κουνάει πέρα δώθε.[/quote']
Αυτό το κάνει γιατί το sampler έχει Pitch Shifterμε φωτοκύτταρο...

Κατα τ'άλλα δεν πας να δεις live τους Μίκρο για τη δεξιοτεχνία τους... Δεν χρειάζεται άλλωστε... Χορευτική μουσική παίζουν και την παρουσιάζουν όπως πρέπει

Sorry για την παρέμβαση αλλά είμαι φαν των Μίκρο...

Χίλιες φορές έντεχνοι οι Μίκρο και οι Ρόδες κτλ. Χμμμ... Μάλλον εννοεί ο φίλος αυτό που είπα και γω στο post μου για το θέμα περι αυθεντικότητας! Το πως θα ντυθεί μουσικά η αυθεντικότητα δεν έχει σημασία...

Μήπως τελικά η έντεχνη νοοτροπία ταυτίζεται με τη ροκ;;;;
 
Ρε παιδιά, κάνουμε τόση ώρα συζήτηση ενώ συμφωνούμε πιστεύω όλοι πως ο όρος 'έντεχνο' είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και όχι ΜΟΥΣΙΚΟΣ. :wink:

 
νομίζω ότι το έντεχνο ως όρος μπορεί να αφορά πολλά διαφορετικά είδη μουσικής πάντα σε σχέση με την δεξιοτεχνία των μουσικών

εμένα μου αρέσουν και οι άτεχνοι και οι έντεχνοι αν η μουσική τους είναι συναισθηματική και έχουν κάτι να πουν , συχνά συναντάμε και δουλειες που συνεργάζονται άτεχνοι με έντεχνους και έχουν σπουδαία αποτελέσματα.

έντεχνος ή άτεχνος ; αΤεχΝοs

 
"παίζει" ο ένας απ'το sampler του και έχει βάλει ένα flanger σε μια λούπα .Επειδή πρέπει να δείξει οτι κάτι κάνει' date=' πιάνει το sampler και το κουνάει πέρα δώθε.[/quote']
Αυτό το κάνει γιατί το sampler έχει Pitch Shifterμε φωτοκύτταρο...

Κατα τ'άλλα δεν πας να δεις live τους Μίκρο για τη δεξιοτεχνία τους... Δεν χρειάζεται άλλωστε... Χορευτική μουσική παίζουν και την παρουσιάζουν όπως πρέπει

Sorry για την παρέμβαση αλλά είμαι φαν των Μίκρο...

Χίλιες φορές έντεχνοι οι Μίκρο και οι Ρόδες κτλ. Χμμμ... Μάλλον εννοεί ο φίλος αυτό που είπα και γω στο post μου για το θέμα περι αυθεντικότητας! Το πως θα ντυθεί μουσικά η αυθεντικότητα δεν έχει σημασία...

Μήπως τελικά η έντεχνη νοοτροπία ταυτίζεται με τη ροκ;;;;
Αν είναι έτσι, συγγνώμη έχω άδικο.Σημειώνω βέβαια πως σε κανένα Live δεν πάω για να κράξω.Στους μίκρο είχα πάει με τη θέλησή μου και με βάση τα κριτήρια μου,που πίστεψέ με περισσότερο κλίνουν προς το τι θεωρώ αυθεντικό παρά τη δεξιοτεχνία,απογοητεύητκα.

Αλλά για την αυθεντικότητα διαφωνώ κάθετα.Για τις ρόδες ποιά αυθεντικότητα?τι είναι αυτό που παίζουν?Ελληνική dub :D :?: Kαι γιατί στο πρώτο video clip τους συμμετέχει ο πρόεδρος των δισκογραφικών στην Ελλάδα?Γιατί έχουν φάει τόσο σπρώξιμο ( ακούγονται και στον μελωδία) και τι το διαφορετικό έχει το σπρώξιμό τους από αυτό του Εμιρλή?(τον έχω άχτι αυτόν) :D :D

Με το δικό σου post συμφωνώ vangelisorfas.Γιατί διαχωρίζεις κάποια πράγματα(βλ Παυλίδη,Αγγελάκα).Και με τον not guilty συμφωνώ για τις τρύπες(¶σχετα με όρους έντεχνο κλπ).Η διαφωνία μου έγκειται ΜΟΝΟ εδώ:

Mίκρο,Ρόδες μπροστα σε Θανάση Παπακωνσταντίνου και Μάλαμα????
Είναι δυνατή μια τέτοια σύγκριση?
 
Παράθεση:

Mίκρο,Ρόδες μπροστα σε Θανάση Παπακωνσταντίνου και Μάλαμα????

Είναι δυνατή μια τέτοια σύγκριση?

σίγουρα δεν υπάρχει συγκριση, οι τελευταίοι έχουν περάσει στην ελληνικη μουσική ιστορία για πάντα.

χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακές οι δυό μπάντες, αλλά πολύ κραχτό το βύσμα στο βίντεο κλιπ με τον πρόεδρο της ifpi :lol: πως να βρήκαν άραγε το κονεκτ με την αρβανιτάκη :lol: ποιός να τους το κανόνισε :lol:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top