Δεν καταλαβα τι εννοεις με την συνδεση των μοναδων' date=' για να απντησω απλοικα, με καλωδια η εννοεις κατι διαφορετικο?Matching, δεν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις, φιλτρα, εχω παθητικα οριγκιναλ Αλτεκ και ενα ηλεκτρονικο φιαγμενο απο εμενα για τα sub!
Το τελικο αποτελεσμα δεν το εχω μετρησει, αν εννοεις με οργανα, απλα ακουω με τα αυτια μου![/quote']
Όταν συνδιάζεις διάφορες μονάδες, όσο καλές κι αν είναι στο φάσμα που καλύπτουν, δημιουργούνται παρενέργειες που δεν τις περιμένεις.
¶λλοτε βυθήσεις και άλλοτε κορυφώσεις.
Και όχι μόνο στα σημεία συνάντησης.
Τα φίλτρα ή crossovers που χρησιμοποιούνται πρέπει να σχεδιάζονται με γνώμονα τα μεγάφωνα που συνδιάζονται και όχι μεμονωμένα. (όπως πχ της Altec για το μεγαφωνο της).
Γι αυτό είναι πολύ σημαντικό να μετράς το αποτέλεσμα και όχι μόνο τις μονάδες.
Μία πολύ σημαντική εταιρία στο χώρο, η AR που τώρα δεν ξέρω αν υπάρχει, έφτιαχνε τις δικές τις μονάδες, με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειάζεται επέμβαση από φίλτρα για την αποκοπή συχνοτήτων στο σημείο crossover.
Δηλαδή έκανε matching στην ευαισθησία, στην αποκοπή, κλπ.
Είναι πολύ δύσκολο να γίνει, και ιδιαίτερα όταν συνδιάζεις διάφορες μάρκες μεγαφώνων.
Τα δε φίλτρα/crossover έχουν και αυτά τις παρενέργειές τους.
Ακόμα κι όταν είναι σωστά σχεδιασμένα, συχνά απαιτούνται συμβιβασμοί για να πετύχεις ομαλό αποτέλεσμα.
Πάντως βλέπω ότι ασχολείσαι κυρίως με ευαίσθητα στην διέγερση μεγάφωνα, κάτι που είναι αντιστρόφως ανάλογο με την πιστότητα στην φυσική. Και η Altec που αναφέρετε σαν εταιρία, ήταν γνωστή για τα μεγάφωνα που έπαιζαν δυνατά. Αυτό δεν τα έκανε και πιστά...
ΥΓ Τον ήχο του playstation ας μην τον σχολιάσω...