θορυβος μονου μαγνητη... ΤΕΛΟΣ!

Status
Not open for further replies.
δεν υπηρχε ενα παρομοιο thread πριν λιγο καιρο στο forum? θυμαμαι μια φωτογραφια μιας fender με ενα τεταρτο μαγνητη κατω απο το pickguard (dummy coil)..

 
Aμέσως εσύ μπανανόβιε...  ;D

Τεσπα, ο whitenoise μπορεί να μην το έκανε για να ακούσει τα μπράβο αλλά εγώ θα του το πω. Πολύ ωραία επισήμανση. Απλά σε μερικούς μπορεί να πέσει στο κενό, πχ σε μένα, γιατί (α) είναι πολύ μικρής έκτασης και δεν με ενοχλεί καθόλου, (β) το λατρεύω γιατί το παραλληλίζω με το ελαφρό χρατς - χρατς ενός βινυλίου, δλδ με έναν χαρακτηριστικό αυθεντικό back-to-the-roots ήχο.

 
Πολυ καλή πατέντα Whitenoise! Το είχα σκεφτει κι εγώ αυτο πριν καιρό αλλά δεν το υλοποίησα γιατί δεν χωρούσε ο μαγνήτης στην κιθάρα. Απλά εγώ είχα σκεφτεί να βάλω κι ενα διακοπτάκι για να αποσυνδέω τον dummy οταν παίζω με καθαρό ήχο και να τον ενεργοποιώ όταν ανεβάζω το gain. Έτσι έχεις μεν hum canceling όταν θες, έχεις δε και 100% του αυθεντικού ήχου όταν θες.

 
stavrilian είπε:
Λοιπον, ας το παρουμε λιγο στο χιουμορ, γιατι σαν να παραβαρυνε το κλιμα στο forum.

Ειναι σαν να μου λες, "φιλε εχω μια φοβερη και τρομερη γκομενα, αλλα εχει μικρο στηθος ρε *****το, και σκεφτομαι να την ψησω να τα κανει σιλικονατα", εγω σου λεω "καλα τα σιλικονατα αλλα δεν ειναι ωραια στο χερι ρε συ, παυουν να ειναι τα ιδια..." και συ μου απαντας "πώς δεν ειναι τα ιδια ρε συ, τα ιδια ειναι απλα μεγαλυτερα!!!"

Αν λοιπον για σενα ειναι ιδια, τοτε εισαι ΟΚ, για μενα ομως που δεν ειναι ιδια (δεν χρειαζεται να τα πιασω για να το ξερω, ξενερωνω μονο και μονο που εχουν σιλικονη) ειτε θα μεινω με τα μικρα ειτε θα αλλαξω γκομενα και θα βρω μια με μεγαλυτερο στηθος ;)
;D ;D ;D

θα είχες απόλυτο δίκιο αν είχες δοκιμάσει και δεν σου άρεσε στήθος συλικονατο που εχει τοποθετηθεί απο συγκεκριμένο γιατρό που προτείνω εγω και με συγκεκριμένη τεχνική.

αν δεν είχες αυτή την συγκεκριμένη εμπειρία, τότε όχι θα ήταν λάθος να επιμένεις πως εχει διαφορα εφόσον έχεις δοκιμάσει κάτι σχετικό (που έχει διαφορές)και οχι ακριβώς αυτό.

Η φάση μου θυμίζει όλους αυτούς που δηλώνουν πως δεν τους αρέσει ο πατσάς αλλα δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ,ολες οι ξανθές είναι χαζές.,ολοι οι πολιτικοί είναι κλεφτες και ούτω καθεξής…

;D ;D ;D ;D

χιούμορ κάνω φιλε stravrilian και φυσικά κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να υιοθετήσει της απόψεις η τις τεχνικές που χρησιμοποιώ εγώ.

φαντάζομαι όμως πως αρκετά παιδιά θα έχουν παρόμοιο πρόβλημα με το hum και μπορεί να τους φανεί χρήσιμο

γιαυτο και το μοιράστηκα στο νοιζ. ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
St4rg4z3r είπε:
Πολυ καλή πατέντα Whitenoise! Το είχα σκεφτει κι εγώ αυτο πριν καιρό αλλά δεν το υλοποίησα γιατί δεν χωρούσε ο μαγνήτης στην κιθάρα. Απλά εγώ είχα σκεφτεί να βάλω κι ενα διακοπτάκι για να αποσυνδέω τον dummy οταν παίζω με καθαρό ήχο και να τον ενεργοποιώ όταν ανεβάζω το gain. Έτσι έχεις μεν hum canceling όταν θες, έχεις δε και 100% του αυθεντικού ήχου όταν θες.
αυτη ειναι και η καλυτερη λυση για τα τα συνδιασεις ολα. ;)(και αυτο θα κανω και εγω)

τελεια καθαρα (εφοσον υπαρχει διαφορα στα καθαρα) και humless high gain ;)

σε ευχαριστω φιλε St4rg4z3r

 
WIKIPEDIA

The Ritchie Blackmore Limited Edition Stratocaster (note the absence of the "Signature") was made in Japan and first produced in 1997. It features a 21-fret scalloped bolt-on neck and two Seymour Duncan Quarter-Pounder pickups. The guitar also has a "dummy coil," in the middle position, giving the appearance of a normal triple-pickup Stratocaster. The dummy coil serves to cancel the power line hum endemic to most single-coil pickups. (Blackmore does not use the middle pickup on the Stratocaster.) This guitar was produced before Blackmore became a fan of AGI Lace Sensor single-coil pickups. In all other respects it is the same as the other editions, although on some models the body is made of basswood.

 
Αυτήν την πατέντα την κάνουν συνήθως οι ευτυχείς κάτοχοι των Gibson G3, δηλαδή κατεβάζουν τον μεσαίο μαγνήτη σε σημείο αηδίας, έτσι ώστε στις θέσεις 2 & 4 ( ;D) να μην έχουν hum αλλά και λόγω της απόστασης του μεσαίου μαγνήτη να έχουν απειροελάχιστη συνεισφορά από αυτόν στον ήχο.

Λογικά το κόλπο πιάνει και με τις στραβοκάστερ.

 
kwstas79 είπε:
Αυτήν την πατέντα την κάνουν συνήθως οι ευτυχείς κάτοχοι των Gibson G3, δηλαδή κατεβάζουν τον μεσαίο μαγνήτη σε σημείο αηδίας, έτσι ώστε στις θέσεις 2 & 4 ( ;D) να μην έχουν hum αλλά και λόγω της απόστασης του μεσαίου μαγνήτη να έχουν απειροελάχιστη συνεισφορά από αυτόν στον ήχο.

Λογικά το κόλπο πιάνει και με τις στραβοκάστερ.
οσο να ναι ομως δεν ειναι το ιδιο

οσο και να κατεβασεις τον μεσαιο παλι θα παιρνει και θα στελνει σημα.

μονο αν βγαλεις εντελως τα μαγνητακια και μεινει μονο του το πηνιο(οτι ακριβως εκανε και ο blackmore δηλαδη οσο ειχε τα μυαλα του στην θεση τους...μετα χαζεψε και εβαλε roland midi) ;D ;D

 
Σίγουρα δεν είναι το ίδιο, είναι απλά μια εύκολη και πλήρως αναστρέψιμη πατέντα.

 
ακομη και αν ειχε ιδιο αποτελεσμα(καμια σχεση) χανεις την 2 και 4 θεση.

και ο dummy coil είναι πλήρως αναστρέψιμη λυση(ξεκολλάς τα καλώδια και τον βγάζεις),

άσε που δεν υπάρχει κανένας λόγος να το ανατρέψεις εφόσον βάλεις push-pull και έχεις και τον κανονικότατο ήχο τον μαγνητών παράλληλα όποτε των χρειαζεσαι.

(έτσι όπως το λέμε δίνετε η εντύπωση πως η διαφορά στον ήχο είναι τεράστια…ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΑ!!!)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αντι για τοποθετηση του Dummy μαγνητη στο σωμα της Strat μου ,αμα κανω αποσυνδεση του μεσαιου μαγνητη θα φυγει θορυβος η οχι? (απλα θα εχω 2 θεσεις αντι για 4)

 
stormvd είπε:
Αντι για τοποθετηση του Dummy μαγνητη στο σωμα της Strat μου ,αμα κανω αποσυνδεση του μεσαιου μαγνητη θα φυγει θορυβος η οχι? (απλα θα εχω 2 θεσεις αντι για 4)
Πως σου ήρθε ότι μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο? Μήπως εννοείς να βγάλεις το μαγνήτη και να αφήσεις μόνο τη πηνίο του?

 
harilatron είπε:
Αντι για τοποθετηση του Dummy μαγνητη στο σωμα της Strat μου ,αμα κανω αποσυνδεση του μεσαιου μαγνητη θα φυγει θορυβος η οχι? (απλα θα εχω 2 θεσεις αντι για 4)
Πως σου ήρθε ότι μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο? Μήπως εννοείς να βγάλεις το μαγνήτη και να αφήσεις μόνο τη πηνίο του?
δεν εχει καταλαβει το παιδι πως δουλευει το συστημα.

φιλαρακι,ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΣΟΥ!!!!! :o

 
Και λέω εγώ τώρα,

αν μετρήσουμε τα H(enry-ανρί διαβάζετε) ενως μονου και πάρουμε ένα έτοιμο πηνείο σε αυτά τα H το οποίο λογικά θα χωράει καλύτερα;;;

Ααααααα έχω παρατηρήσει (δηλαδή στην πρώτη μου ηλεκτρική που την έχω ανοίξει και έχω δει τι παίζει) οτι ο επιλογέας εχει 2 σειρές συνδέσεων που τη μια δεν την χρησιμοποιεί. Λογικά μπορούμε εμείς να την χρησιμοποιήσουμε γι αυτή τη δουλειά. Αν βέβεα στις δικές σας κιθάρες την χρησιμοποιεί μπορείτε να βάλετε κάπιο ποτενσιόμετρο με διακόπτη (οχι αυτο που στο τερμα κανει κλακ).

Για όσους δεν θέλουν να πηράξουν την αγαπημένη τους κιθάρα μπορούν να τοποθετήσουν τον μαγνήτη σε ένα κουτί μεταλικό με ιν και άουτ και να περνάνε απο εκεί το σήμα και να το ελεγχουν με εναν ον οφ ποδοδιακόπτη (έχω βρει και με 15 ευρώ τέτοιους στιβαρούς).

Ουσιαστικά ο μαγνήτης λειτουργεί σαν ένα φίλτρο το οποίο κόβει κάπιο εύρος συχνοτήτων. Αν τα καταφέρω θα βάλω την κιθάρα σε Spectrum Analyzer (έχουμε στο σχολείο :D:D:D) να δω ακριβώς πιες συχνότητες προκαλούν το θόρυβο αυτό και αναλόγως να βρούμε το φίλτρο που θα τις κόψει και θα επιρεάσει ελάχιστα τον ήχο της κιθάρας.

Στην πεταλιέρα μου πάντως θυμάμαι και έκοβε τον θόρυβο στην επιλογή bypass προφανώς λογο της μετατροπής A/D και μετέπειτα σε D/A.

---------------------------

Για όσους δεν γνωρίζουν:

Spectrum Analyzer=Αναλυτής φάσματος. Μας δήχνει πιές συχνότητες υπάρχουν στην είσοδο του και με πια ένταση. Βασίζετε στην ανάλυση Fourie (το ίδιο πράγμα απλά στα μαθηματικά).

Μετατροπή A/D=(Analog to Digital) Μετατροπή του σήματος απο αναλογικό (το οποίο μπορεί να πάρει άπειρες τιμές μέσα στις οποίες υπάρχει και θόρυβος) σε ψηφιακό.

Μετατροπή D/A=Το ακριβώς ανάποδο της D/A δηλαδή απο ψηφιακό πάμε σε αναλογικό, όμως ο θόρυβος που μπορεί να υπήρχε πριν την μετατροπή σε A/D δεν περνάει στην έξωδο.

 
αν κολλησω τον rwrp "dummy coil" μου , στις ιδιες θεσεις ακριβως που ειναι κολλημενος και ο bridge , θα δουλεψει??

 
Απο αυτά που έχουν πει πιο πάνω δεν έχω καταλάβει αν πρέπει να μπει παράληλα (σήμα/γείωση) ή σε σειρά με το σήμα. Δοκίμασε διάφορους τρόπους σύνδεσης (χωρίς να το κολήσεις) ενώ θα είναι συνδεμένη η κιθάρα σε έναν τρανζιστορικό ενυσχιτή.

 
ξεθαβοντας το τοπικ αυτο θα θελα να ρωτησω στο "δια ταύτα".

ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ κολλαμε τα καλωδια του "κρυφου΄" μονοπηνιου???

μπορειτε να μου πειτε με βαση το wiring diagramm του duncan??

http://www.seymourduncan.com/support/wiring-diagrams/schematics.php?schematic=3s_1v_2t_5w
επαναφέρω το θέμα μήπως κσι έχει κάποιος την απάντηση στην ερώτηση απο πάνω...

ευχαριστώ!

 
Τελεια! Γουσταρω πολυ ηχο μονου με γκαζι αλλα οχι και το hum.

Ποια φαση ειναι η καλυτερη για να αφαιρεσεις το hum oμως, στη πηγη του με το dummy coil, η αργοτερα αφαιρωντας το απ'το ατοφιο σημα με ενα νοιζ gate?

Ειναι θεμα προτιμησης για τις μικρες διαφορες, ισως, στον ηχο?

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top