Τελικά... τι κάνει μια κιθάρα καλό όργανο;

Εννοείται είναι υποκειμενικό και η τιμή δεν παίζει απαραίτητα ρόλο. 

Το ερώτημα είναι γιατί η EJ ήταν χάλια ενώ η Yamaha κελαηδάει. Ποια είναι η ειδοποιός διάφορα για εσένα;


Κατά 90% θέμα τύχης. Πιάνεις δύο ίδιες κιθάρες και είναι πολύ διαφορετικές ηχητικά.

Σίγουρα θα υπάρχουν και καλύτερες EJ, αλλά και χειρότερες yamaha. Γι αυτό κατ'εμέ δεν υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο. Η κάθε κιθάρα (όσο κι άν ακούγεται λίγο γραφικό αυτό πλέον) είναι ένας "ζωντανός" οργανισμός και το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται σαφώς από το συνδυασμό των υλικών/εξαρτημάτων και από τα ξύλα και το πως έκατσαν όλα αυτά μαζί

 
Δεν θα χεις κανει με κλαριτζηδες φαινεται.
Έχω στο σπίτι μου κλαριντζή. Ποια η διαφωνία; Εκτός αν μιλάμε για μακεδονίτικα κλαρίνα της 3ης οκτάβας.

 
Έχω στο σπίτι μου κλαριντζή. Ποια η διαφωνία; Εκτός αν μιλάμε για μακεδονίτικα κλαρίνα της 3ης οκτάβας.


Ασχετο αλλα δεν συμφωνω με αυτα που εγραψες.

Οι κλαριτζηδες (και εχω παιξει με παρα πολους απο αυτους....κιθαρα παντα, κλαρινο δεν τολμησα) παιζουν με 1 νουμερο καλαμι και εγω παιζω με 2,5. Εαν ομως και γω ηθελα να βγαλω μια δουλεια εξι με επτα ωρες, με ασο καλαμι θα προσαρμοζομουν, γιατι καλο ειναι το δυομισαρι, αλλα τα χειλη σου μετα απο τετοιο παιξιμο γινονται καραμουζες.
Κερι στη μπουκαδουρα....εσυ στις ενωσεις των κομματιων των οργανων αυτων που εχουν το φελο, δεν βαζεις κερι???
Εαν θελουμε να διακωμοδησουμε μειωνοντας τους κλαριτζηδες, δεν θα το πετυχουμε.
Αυτοι και κυριως οι γυφτοι, οταν γινονται 8 χρονων κλεινονται κυριολεκτικα σε ενα δωματιο, οτι οργανο και να μαθαινουν,και βγαινουν απο το δωματιο οταν εικοσαρισουν καθηγητες.

Για αυτους τους κλαριτζηδες μιλαω εγω και οχι για οτι εχεις εσυ στο σπιτι σου (που μου ειναι αδιαφορο το τι εχει ο καθ ενας σπιτι του) γιατι οταν μπλεξεις με τετοιο κοσμο ερχεται η ζωη σου τουμπα, η προς το καλυτερε η προς το χειροτερο...δεν εχει σημασια...σημασια εχει το ταξιδι.

 
Στο ερώτημα δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια, διότι είναι υποκειμενικό.

Τι πάει να πει ποιότητα κατασκευής? Δηλαδή μια fender Eric Johnson του διομισαχίλιαρου (πλέον) που είναι "ψοφίμι" και τίγκα κομπρεσαρισμένη (πραγματικό παράδειγμα - προσωπική εμπειρία - η χειρότeρη κιθάρα που είχα ever) είναι "καλό όργανο"?

Το Yamahάκι των 300 ευρώ από την άλλη που κελαηδάει είναι "κακό" όργανο?

Αντικειμενικά "καλά" όργανα υπάρχουν μόνο για αυτούς που δεν παίζουν αλλά συλλέγουν. Για τους υπόλοιπους, τι να το κάνω εάν έχει νερά σαν της Καραιβικής αλλά δε φτουράει μία από ήχο και playability.


Διαφωνω με αυτα που γραφεις, αλλα θα συμφωνησω μαζι σου προς χαριν του καλου κλιματος. ?

 
 Το τι κανει την κιθαρα καλο οργανο δεν ξερω να απαντησω ακριβως. Αυτο που ξερω ομως ειναι οτι με καμια δεκαρια νεροποτηρα κρασι και κανα εναμιση κιλο γουρνοπουλα, το κλαρινο γινεται το καλυτερο οργανο του κοσμου.

 
 Το τι κανει την κιθαρα καλο οργανο δεν ξερω να απαντησω ακριβως. Αυτο που ξερω ομως ειναι οτι με καμια δεκαρια νεροποτηρα κρασι και κανα εναμιση κιλο γουρνοπουλα, το κλαρινο γινεται το καλυτερο οργανο του κοσμου.


Ετσ!! ΤωΡαΣωραιος

 
Ασχετο αλλα δεν συμφωνω με αυτα που εγραψες.

Οι κλαριτζηδες (και εχω παιξει με παρα πολους απο αυτους....κιθαρα παντα, κλαρινο δεν τολμησα) παιζουν με 1 νουμερο καλαμι και εγω παιζω με 2,5. Εαν ομως και γω ηθελα να βγαλω μια δουλεια εξι με επτα ωρες, με ασο καλαμι θα προσαρμοζομουν, γιατι καλο ειναι το δυομισαρι, αλλα τα χειλη σου μετα απο τετοιο παιξιμο γινονται καραμουζες.
Κερι στη μπουκαδουρα....εσυ στις ενωσεις των κομματιων των οργανων αυτων που εχουν το φελο, δεν βαζεις κερι???
Εαν θελουμε να διακωμοδησουμε μειωνοντας τους κλαριτζηδες, δεν θα το πετυχουμε.
Αυτοι και κυριως οι γυφτοι, οταν γινονται 8 χρονων κλεινονται κυριολεκτικα σε ενα δωματιο, οτι οργανο και να μαθαινουν,και βγαινουν απο το δωματιο οταν εικοσαρισουν καθηγητες.

Για αυτους τους κλαριτζηδες μιλαω εγω και οχι για οτι εχεις εσυ στο σπιτι σου (που μου ειναι αδιαφορο το τι εχει ο καθ ενας σπιτι του) γιατι οταν μπλεξεις με τετοιο κοσμο ερχεται η ζωη σου τουμπα, η προς το καλυτερε η προς το χειροτερο...δεν εχει σημασια...σημασια εχει το ταξιδι.
Αν νομίζετε οτι διακωμωδώ τους κλαριτζήδες αγαπητέ, μάλλον δε με έχετε ψυχολογήσει καλά.

 Μερικές διευκρινήσεις.

1 νούμερο (και ξυσμένο) χρειάζεται και για τα "νιαουρίσματα" σε ελεγχόμενες δυναμικές. Δεν μπορείς να έχεις τόσο ρευστό και αέρινο ήχο (όχι βαρύ δηλαδή) όπως π.χ. ο Σταύρος ο Παζαρέντζης με βαριά καλάμια.

Κερί μέσα στη μπουκαδούρα εννοώ (όχι στους φελλούς βαζελίνη), ώστε να αλλάξουν οι γωνίες της, ένα πιο ανοιχτό επιστόμιο να αποκτήσει πιο ομαλό taper εσωτερικά.

Τους ανάφερα τους κλαριντζήδες, γιατί σε σχέση με το πώς είναι σχεδιασμένο το όργανο να παίζει (από τους αδελφούς Buffet π.χ.), αυτοί προβαίνουν σε αλλαγές στο όργανο (αφαιρούν τρίλιες, κόβουν συμπαρασυρόμενα κλειδιά, ΓΙΑ να επιτύχουν τον ήχο που θέλουν). Αυτές οι αποφάσεις συνήθως έρχονται ως απόρροια του ήχου "της δουλειάς" (αλλιώς παίζουν οι γύφτοι, αλλιώς στο δρόμο, αλλιώς οι ηπειρώτες, αλλιώς ο καθένας), εξυπηρετούν τον ήχο της δουλειάς, κι αλληλεπιδρούν με την τεχνική. Η τεχνική επηρρεάζει τον ήχο, κι ο ήχος την τεχνική. Μου φαίνεται λίγο... ροκ αυτό, όπως λέει κάποιος θα κάνω την ταστιέρα σκάλλοπ, θα αλλάξω μαγνήτες, θα αλλάξω μανίκι, κτπ κτπ. Κάτι οδηγεί αυτές τις επιθυμίες.

Ελπίζω να ξεκαθάρισα κάπως τη θέση μου. (εξάλλου μίλησα για κλαριντζήδες, κι όχι κλαρινετίστες.)

 
 Το τι κανει την κιθαρα καλο οργανο δεν ξερω να απαντησω ακριβως. Αυτο που ξερω ομως ειναι οτι με καμια δεκαρια νεροποτηρα κρασι και κανα εναμιση κιλο γουρνοπουλα, το κλαρινο γινεται το καλυτερο οργανο του κοσμου.


Να σου βαλω και κατι να σε φτιαξω. Ακουσε το ολο γιατι υπαρχουν κι αλλοι μουσικοι οπως και αλλη μουσικη.




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κερί μέσα στη μπουκαδούρα εννοώ (όχι στους φελλούς βαζελίνη), ώστε να αλλάξουν οι γωνίες της, ένα πιο ανοιχτό επιστόμιο να αποκτήσει πιο ομαλό taper εσωτερικά.


Αυτα εγω δεν τα χω δει πουθενα και εχω παιξει επαγγελματικα 20 συναπτα ετη με κλαριτζηδες (φυσικα οχι μονοπωλειο...επαιζα και αλλα πραγματα και γι αυτα τα αλλα πραγματα με αγαπουσαν οι κλαριτζηδες, με λεγαν Ευρωπαιο ?), δεν αμφιβαλω ομως οτι πρεπει να υπαρχουν.

Κρίμα τη στρατο


Μια χαρα ειναι η στρατο, την καθαριζουν με κερια λιβανια και σαμπουανια μετα απο καθε δουλεια, χορδες κανουν μια πενταετια να αλλαξουν αλλα αυτα τα πραμματα ειναι ανευ ουσιας ανευ σημασιας. ?

 
1 ώρα πριν, ThomasSot είπε



Να σου βαλω και κατι να σε φτιαξω. Ακουσε το ολο γιατι υπαρχουν κι αλλοι μουσικοι οπως και αλλη μουσικη.




φιλωΟυζ εδω μιλαμε για τις 010-038 του ΚΛΑΡΙΝΟΥ....να τα λεμε και αΦτα.... 

 
ωΡΑΙΟς παρε και ενα δωρακι (καλα εδω μιλαμε για ΧΤΗΝΗ) ΑΦΤΟΥΝΟΣ με τι ΚΑΛΑΜΙ παιζει?
Και με 3-4 να μου έλεγαν, θα το πίστευα. Άλλη σχολή οι από πάνω. Μπέμ όργανα, πολλές αξίες, δε στέκονται πουθενά. Οι δικοί μας το πάνε πιο "γλυφτά" το πράγμα γι αυτό προτιμούν συνήθως τα άλμπερτ.

Θηρία υπάρχουν παντού, δόξα τω θεώ.

 
50 λεπτά πριν, Superfunk είπε



ωΡΑΙΟς παρε και ενα δωρακι (καλα εδω μιλαμε για ΧΤΗΝΗ) ΑΦΤΟΥΝΟΣ με τι ΚΑΛΑΜΙ παιζει?






 Aσε τωρα τα καλαμια και τα παλουκια, ο ΝΤΡΑΜΜΕΡ πως παιζει ετσι, κουρδιστος ειναι;

 
1-photo-u1


 
Η τιμή κάνει το καλό οργανο. Σε ανθυποβαλλει. Η παρακάτω πρέπει να ειναι πολύ καλό όργανο ?

https://smart.noiz.gr/details.php?id=538856


Είναι τελεκάστερ γι' αυτό.

Έχουνε πάρει χαμπάρι οι πονηροί ότι εδώ μέσα υπάρχουν ινφλουένσερς και χτυπάνε αλύπητα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top