- Μηνύματα
- 6,321
- Πόντοι
- 1,688
Δίνουν και την εταιρεία μαζί με το καλώδιο??
Το καλώδιο ρεύματος Odin 2 είναι κατασκευασμένο με επτά επάργυρους, στενής ανοχής, 14 AWG 99,999999% χωρίς οξυγόνο αγωγούς χαλκού. Η κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία Dual Mono-Filament της Nordost χρησιμοποιείται στη συνέχεια έτσι ώστε τα νημάτια συνεστραμμένου ζεύγους να δημιουργούν ένα εικονικό διηλεκτρικό αέρα μεταξύ της εξωθημένης μόνωσης FEP και κάθε μεμονωμένου αγωγού. Αυτοί οι περίπλοκα τυλιγμένοι και χωριστά μονωμένοι αγωγοί ευθυγραμμίζονται με εξαιρετική γεωμετρική ακρίβεια και συνέπεια, προσφέροντας τέλειες συνθήκες για μηχανικούς συντονισμούς. Για να επιτραπεί ταχύτερος χρόνος ανόδου στον κύκλο 50/60 Hz και να εξαλειφθούν τυχόν επιρροές EMI ή RFI, κάθε αγωγός προστατεύεται στη συνέχεια από ένα στρώμα επάργυρης θωράκισης κορδέλας. Η τεχνολογία TSC της Nordost συνεχίζει την κατασκευή του 100% θωρακισμένου βύσματος HOLO300 ευρω φιλος δεν κανει
https://www.diapasonhifi.gr/odin-2-power-cord-nordost.html#248=299
Θα δει 35.000 ευρω για καλωδιο ρευματος ο waterfall που φορτωνει με τα 6 χιλιαρικα του moog και θα βαρεσει επιληψια ?
ένα απέραντο μαύρο φόντο
Το καλώδιο ρεύματος Odin 2 είναι κατασκευασμένο με επτά επάργυρους, στενής ανοχής, 14 AWG 99,999999% χωρίς οξυγόνο αγωγούς χαλκού. Η κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία Dual Mono-Filament της Nordost χρησιμοποιείται στη συνέχεια έτσι ώστε τα νημάτια συνεστραμμένου ζεύγους να δημιουργούν ένα εικονικό διηλεκτρικό αέρα μεταξύ της εξωθημένης μόνωσης FEP και κάθε μεμονωμένου αγωγού. Αυτοί οι περίπλοκα τυλιγμένοι και χωριστά μονωμένοι αγωγοί ευθυγραμμίζονται με εξαιρετική γεωμετρική ακρίβεια και συνέπεια, προσφέροντας τέλειες συνθήκες για μηχανικούς συντονισμούς. Για να επιτραπεί ταχύτερος χρόνος ανόδου στον κύκλο 50/60 Hz και να εξαλειφθούν τυχόν επιρροές EMI ή RFI, κάθε αγωγός προστατεύεται στη συνέχεια από ένα στρώμα επάργυρης θωράκισης κορδέλας. Η τεχνολογία TSC της Nordost συνεχίζει την κατασκευή του 100% θωρακισμένου βύσματος HOLOLUG®, που έχει κατασκευαστεί για το σκοπό αυτό, που παρέχεται τόσο στο IEC όσο και στο βύσμα.
Τα εξαιρετικά ηλεκτρικά και μηχανικά χαρακτηριστικά αυτού του καλωδίου δημιουργούν ένα συντριπτικό αποτέλεσμα. Η ενσωμάτωση των καλωδίων τροφοδοσίας Odin 2 σε όλο το σύστημά σας θα έχει ως αποτέλεσμα ένα φαινομενικά ανύπαρκτο επίπεδο θορύβου, ένα απέραντο μαύρο φόντο και το πραγματικό βάθος στην εμβέλεια που απαιτεί η μουσική.
Μιλάω κι εγώ από προσωπική εμπειρία 25+ ετών αγοαραπωλησιών. Αν αγοράζεις προσεκτικά μεταχειρισμένα και δε βρίσκεσαι στην ανάγκη να τα σκοτώσεις, δε χάνεις.αυτό μη το πεις σε κανένα που έχει βρεθεί έστω και για μικρό χρονικό διάστημα ως ιδιοκτήτης studio... θα του ξύσεις πληγές και θα σου κόψει την καλημέρα αν δεν σου χυμήξει αν δεν σε ξέρει... μη κοιτάς εγώ που σε αγαπώ ως φίλατο συμφορουμίτη και σε συγχωρώ...?
Εξαρχής το επιχείρημά μου ήταν πώς το κάθε σημείο σε ένα chain δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά όταν τα προσθέσεις όλα μαζί, τότε έχουν όντως σημαντική διαφορά, γι αυτό και δεν έχει νόημα να αναλύεις το καθένα ξεχωριστά.όρα στον τίτλον: Tape vs Digital...από την αρχή με αφορμή το αρχικό βίδεον εδώ το θέμα είναι το μέσο εγγραφής και όχι γενικά κι αόριστα ο αναλογικός εξοπλισμός (γιατί αλλιώς αλλάζουμε το πλαίσιο και οι θέσεις μας αλλάζουν νόημα αλά καρτ).
Κατ' αρχάς το με τί κομμάτι θα έρθω, πόσο καλά παίζει η μπάντα κι το αν θέλω να γράψω με U47, δεν πρέπει να προβληματίζει έναν επαγγελματία, πόσο μάλλον να τον εκνευρίζει. Γιατί αν είχα εγώ στούντιο πχ, αυτούς τους "αιμοδότες" θα έψαχνα. Τα ψώνια του gear και τις εμπορικές παραγωγές. Οι υπόλοιποι που θέλουν να γράψουν 20 τραγούδια ξοδεύοντας μόνο τα χρήματα για τις χορδές, θα κάτσουν έτσι κι αλλιώς σπίτι τους.άμα μούρθεις με το καινούργιο χιτάκι της Στικούδη (θα με βρίζει αυτή την ξαναανέφερα νομίζω) και μου βάζεις προαπαιτούμενο να εχω U47 για να αναδείξω τα ταλέντα της ε εκεί νομίζω ότι καταλαβαίνεις πλέον (δεν ξέρω φυσικά την μουσική σου μην παρεξηγηθώ, δεν έκανα προσωπική αναφορά, σχήμα λόγου ήταν)... ΣΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΩ λοιπόν ότι η πλειοψηφία που ξεκινά όχι απλά περιγράφοντας το αποτέλεσμα (και κόψε τον λαιμό σου να το βγάλεις ηχογλύπτη) αλλά το hype gear, είναι στην κατηγορία της εν λόγω πάνω κάτω...
Ακριβώς το ίδιο λέμε. Ιδανικός είναι ο ήχος που έχεις στο μυαλό σου. Αν αυτός είναι tape, τότε το digital ή το vst emulation είναι ο συμβιβασμός στον οποίο αναφέρομαι.αυτό σηκώνει παρεξήγηση όμως... ποιος απαξιώνει το "ιδανικό" και ποιο είναι τελικά αυτό; ο υποκειμενικός ήχος που έχεις(ω-ουμε) στο μυαλό σου ή αντικειμενική "πιστότητα" του που είναι και το μόνο κριτήριο που σηκώνει σοβαρή συζήτηση όταν μιλάμε ΓΙΑ ΗΧΟ... όλες οι υπόλοιπες προσεγγίσεις (και εδώ και αλλού) είναι σεβαστές μεν αλλά τόσο υποκειμενικές που χάνουν κάθε αξία σε μια κουβέντα καθαρά τεχνική... ο ήχος που μ' αρέσει είναι ο "καλύτερος" μόνο για εμένα και όσους μοιραζόμαστε κοινή αισθητική... μέχρι εκεί... θεμιτά και ωραία...
+1000. Αυτή η επαναληψιμότητα που προκύπτει από τον συγκεκριμένο τρόπο που ο υπολογιστής θα υπολογίζει κάθε φορά "τον χαρακτήρα" ενός ενισχυτή ή ενός οργάνου, είναι που ακουγεται μηχανική, αφύσικη και στο τέλος κουραστική. Ειδικά όσο πιο έντονος είναι αυτός ο χαρακτήρας.Ίσα ίσα, ο υπολογιστής, ακόμα και όταν κάνει κάτι με μη γραμμικό (όπως πολύ σωστά έγραψες) τρόπο, το κάνει με συγκεκριμένο μη γραμμικό τρόπο (και άρα προβλέψιμο), ο ενισχυτής όχι.
+1000. Αυτή η επαναληψιμότητα που προκύπτει από τον συγκεκριμένο τρόπο που ο υπολογιστής θα υπολογίζει κάθε φορά "τον χαρακτήρα" ενός ενισχυτή ή ενός οργάνου, είναι που ακουγεται μηχανική, αφύσικη και στο τέλος κουραστική. Ειδικά όσο πιο έντονος είναι αυτός ο χαρακτήρας.
Από το να προβληματίζει κάποιον επαγγελματία ή να προειδοποιεί, μέχρι το "σιγά που θες και neumann" η διαφορά είναι τεράστια. Δεν αμφισβήτησε κανείς το ότι η ποιότητα των μουσικών παίζει μεγάλο ρόλο αλλά ξέρεις, ίσως αν ερχόταν ο Ringo Star να γράψει τύμπανα κάποιοι στουντιάδες που έχω γνωρίσει θα του 'λεγαν "σιγά ρε φίλος που θες και Ludwig...μάθε να ξεχωρίζεις το ταμπούρο απ την κάσα να 'ουμ' και ξαναλα....".Ειναι πολυ ευκολο για τον υπολογιστη να εισαγει τυχαιοτητα. Για την ακριβεια αυτο ακριβως κανει π.χ. μια καλη εξομοιωση αναλογικου synth, η το humanize ενος virtual drums οργανου. Δε θα ακουγονταν οσο καλα ακουγονται τα ψηφιακα οργανα, hardware η software, αν δεν ειχαν τετοιες δυνατοτητες. Και οσο προχωραει η τεχνολογια, τοσο και πιο κοντα ερχεται στη συμπεριφορα των πραγματικων οργανων.
Οσο αφορα το θεμα εξοπλισμου και μουσικοτητας: Αν οπως λες ερθεις με χαλια κομματι και η μπαντα παιζει χαλια, αυτο πιστεψε με θα πρεπει να προβληματιζει τον επαγγελματια. Διοτι αν ισχυουν αυτα, το αποτελεσμα θα ειναι χαλια, ακομα και αν γραψεις στο abbey road.
Και θα ειναι χαλια και ηχητικα, εδω ειναι η πλακα. Διοτι ενα κακοπαιγμενο μπασο ας πουμε, με μια χαλια ενορχηστρωση π.χ. με πληκτρα που μπερδευουν στα μπασα, θα δωσει αποτελεσμα που θα ακουγεται χαλια. Και κανενα μηχανημα δε θα μπορει να τλ σωσει.
Αυτο που θα προβληματιζει τον επαγγελματια λοιπον, ειναι οτι θα βγει μια κυκλοφορια που θα εχει το ονομα του και θα ακουγεται χαλια. Μαυρα χαλια.
Και οντως αυτο κατα κανονα, εχει να κανει με οσους ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι ξερουν τι τους γινεται, και εχουν απαιτησεις για το ταδε μικροφωνο και τον ταδε προενισχυτη που ακουσαν στο ιντερνετ, ενω το παιχνιδι παιζεται σε συνθεση- ενορχηστρωση, εκει ειναι ολο το παιχνιδι, αν αυτα ειναι οπως πρεπει οποιοσδηποτε αξιοπρεπης εξοπλισμος, με την καταλληλη γνωση θα δωσει αρτια αποτελεσματα, διαφορετικα δε σε σωζει ΤΙΠΟΤΑ.
Επειδη ομως η συνθεση και η ενορχηστρωση, κακα τα ψεματα, θελει ΑΠΕΙΡΩΣ περισσοτερη μελετη και γνωση, και επειδη σπανιως εχει στρωσει κανεις οσο κωλο χρειαζεται, προτιμαμε ολοι να τα ριχνουμε στις μπομπινες και τα μικροφωνα, σε ανθυπολεπτομεριες δηλαδη. Θελουμε να διασκεδαζουμε με τη μουσικη με αλλα λογια, αν την παρεις στα σοβαρα ειναι μπελαλιδικη, ειναι αληθεια αυτο.
Εγώ μίλησα για κάτι άλλο. Για το τί μου θύμισε το attitude. Σήμερα εννοούνται όλα τα παραπάνω και οι συμπεριφορές ως επί το πλείστον, και ελέω ανάγκης, έχουν αλλάξει.Τωρα, οσο αφορα τον εξοπλισμο: Το μονο ευκολο ειναι να δεις τι εξοπλισμο εχει ενα στουντιο, και να κανεις τα κουμαντα σου, να πας σε αλλο στουντιο, να νοικιασεις κατι κλπ κλπ. Αν παλι το στουντιο εχει αυτο που θες, και ο υπευθυνλς αρνειται να στο δωσει να κανεις τι δουλεια σου, αυτο εκτος απο το οτι δεν το εχω συναντησει ποτε, ειναι λογος για αποχωρηση ανευ πληρωμης, δηλαδη τι τα εχει τα μηχανηματα, αν ειναι ετσι να φτιαξουμε fake μικροφωνα ξερω γω χωρις καψες να λεμε οτι εχουμε την Αρτα και τα Γιαννενα ?
Το θεμα ειναι οτι οσοι πολυ ασχολουνται εν ωρα εγγραφης με τα τεχνικα, και μαλιστα απαιτωντας εξωτικα μικροφωνα, εξωγηινους επεξεργαστες η δεν ξερω τι αλλο, συνηθως οταν ερθει η ωρα να κανουν τη δουλεια τους, να το λαλησουν δηλαδη, γελαει ο καθε πικραμενος. Μοιαζει σαν οταν παιζαμε παιδια κανα μπασκετακι, που εβλεπες τον ατσαλακωτο με τα πανακριβα ολοκαινουργια παπουτσια και αθλητικα, και εβαζες στοιχημα οτι δε βαζει ουτε λει απ ? Αμα λιωνεις στις μπασκετες δεν εισαι ατσαλακωτος, και αμα λιωνεις στα φορουμ ( καλη ωρα ? ) χανεις χρονο απο την εξασκηση.
Εγώ μίλησα για κάτι άλλο. Για το τί μου θύμισε το attitude. Σήμερα εννοούνται όλα τα παραπάνω και οι συμπεριφορές ως επί το πλείστον, και ελέω ανάγκης, έχουν αλλάξει.
Να αυτό το attitude ας πούμε. Ρε φίλος, εγώ θέλω να παίξω μια λα και να ακούγεται έπος. Να βγάλω σκυλαδοχίτ και να το ακούσει ο άλλος στο πητσόμπαρο και η τραγουδιάρα να ακούγεται χάλια μέσα από neumann. Τί σε κόφτει εσένανε; ?
Δεν αναφερόμουν σε εσένα γιατί όπως λες κι εσύ δε σε ξέρω, 20 χρόνια είσαι εδώ και στα άλλα τόσα που είμαι κι εγώ και γενικά δε συνηθίζω να βγάζω τα απωθημένα μου στο πληκτρολόγιο για να κάτσω να προσβάλλω έναν άγνωστο που δε μου χει κάνει τίποτα.δεν με ξέρεις στο ελάχιστο παρότι με "συμπαθείς"... if όμως, ή είχες έστω παρακολουθήσεις την συμμετοχή μου 20 χρόνια εδώ μέσα, θα ήσουν πιο προσεκτικός στα συμπεράσματά σου που αφορούν την δίκη των ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ μου (που παρεμπιπτόντως όλοι ξέρουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ότι ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ)..
και αν και δεν μ αρέσει (αποδεδειγμένα) να περιαυτολογώ, αν με ήξερες (για να το κλείσουμε απ΄την πλευρά μου), το "συμπλεγματικό" σου με τους "στουντιάδες" ΔΕΝ θα το είχες σήμερα αν είχες βρεθεί μαζί μου σε στούντιο δικό μου ή άλλου... οι "πιτσιρικάδες" πίνουν νερό στο όνομά μου γιατί πάντα είχα την υπομονή και τον σεβασμό της καύλας τους (και αυτόν τον διατήρησα και εδώ αλλά και όταν εργάστηκα στην λιανική για ένα διάστημα)... δεν είναι τυχαίο που πάντα ζήταγαν εμένα στο τρακινγκ (αν και το μισώ) γιατί τους "δίδασκα" σε κάθε ευκαιρία την ώρα της διαδικασίας... και μάλιστα έχει πλάκα ότι ακόμα και σήμερα με ζητάνε και με θυμούνται ενήλικοι πλέον πιτσιρικάδες από τότε... (κατά διαβολική σύμπτωση το πρότζεκτ που τρέχω αυτή την στιγμή είναι με κάποιον που του είχα κάνει δουλειά στα 90ς)...
τέλος σαν άνθρωπος (δεν θα με αγιοποιήσω καθότι δεν είμαι και πρώην ΠΘ να το δικαιούμαι?) έχω κάνει και την καζούρα μου (πάντα στο λόμπυ και ποτέ στο κοντρόλ) και με "ψώνια" και με "γλάστρες" και γενικά "περίεργους"... αλλά μάντεψε κι αυτοί εμένα ζητούσαν... όχι για την "τέχνη" μου αλλά τον "τρόπο" μου... βρήκες λοιπόν τον κατάλληλο να σου θυμίσει το "attitude"...
κι όλα αυτά παρότι αυτοαναιρείσαι πριν το κοκοράκι λαλήσει τρις
αυτά τα ολίγα, γεια χαραντάν και τα κουκιά μπαγλάν...?
ΥΓ. το χειρότερο της ανιδιοτελούς συμμετοχής ενός επαγγελματία σε ένα οποιοδήποτε φόρουμ, δεν είναι ο χρόνος ή ο "κόπος" που αφιερώνει... είναι ότι κάθε τρις και λίγο πρέπει να "αποδεικνύει" σε κάποιον κατά κανόνα κακοπροαίρετο παπάρα, ότι δεν είναι ελέφαντας (μην το πάρεις προσωπικά)... γι αυτό ίσως, αν είχα ακόμα το παλαι ποτέ μαλλί μου, θα είχα αφήσει μοικάνα (κι ο νοών νοείτο)...?