TAO Guitars

Earendil είπε:
Παιδιά, με κάθε καλή διάθεση: οι περισσότεροι τρώμε ή θα θέλαμε να τρώμε είτε φακές είτε φασόλια. Και τσακωνόμαστε για τις φακές και τα φασόλια. Και βάζουμε video και ζαχαρώνουμε συνταγές με φακές και φασόλια.

Ε ας μην αναφερθούμε πάλι στα φασόλια όταν για τόσο λίγο η κουβέντα ξεφεύγει και πάει στα ρεβύθια.
  Μάλλον δεν έθεσα σωστά την ειρωνεία μου για τις "μεγάλες" μάρκες που μονοπωλούν, απ'την γέννηση της ηλ. κιθάρας, την αγορά......
 
πάντως για 18 χιλιάρικα θα περιμένα κάποιον άλλο κιθαρίστα στο βίντεο..

 
dimsonic είπε:
πάντως για 18 χιλιάρικα θα περιμένα κάποιον άλλο κιθαρίστα στο βίντεο..
Για 18 χιλιάρικα θα περίμενα και κανα διαμέρισμα δώρο.

 
Πάντως ξέρω "άλλους" που  τα μισά τουλάχιστον απ'τα 18 (πάνω κάτω) χιλιάρικα που πουλάνε μερικά όργανα τους,  πάνε στο "όνομα βαρύ σαν ιστορία"... ::)

 
Πανέμορφες και με θαυμάσιο καθαρό σχεδόν ακουστικό ήχο.

Ο κιθαρίστας στο demo δυναμική περιοχή, ηχητική ισορροπία και sustain προσπαθεί να επιδείξει με το παίξιμο αυτό. Χάλια παραμόρφωση όμως ρε φίλε. It doesn't do justice που λένε κι οι κινέζοι.

Οι μαγνήτες για Lace alumitones μοιάζουν αλλά μάλλον Benedetti πρέπει να είναι.

*Τωρα το είδα: Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, Custom wound Stephens Design pickups.(+700€).  :o Handmade pickup covers with black front grill rubber.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ο άνθρωπος φτιάχνει hiend κιθάρες, ακριβώς με την κακώς εννοούμενη ερμηνεία του όρου hiend στη στεροφωνία πχ.

cost no matter

Κάπου εκεί το χάνω.

Δεν ξέρω αν ο κιθαρίστας ήταν είναι κάποιος σπουδαίος και αύριο θα πρέπει να παω να κρυφτώ σε μια τρύπα, αλλά νομίζω ότι ο σκηνοθέτης ήταν πολύ καλύτερος στη δουλειά του από αυτόν.

Εχω ακούσει 20άχρονα με χάρλευ μπέντον να πλασάρουν πολύ καλύτερα υλικό.

Να μην πούμε πχ για Mike Hermans που κάθε του νότα σου λέει "αγόρασέ με τώρα"

 
dimsonic είπε:
ο άνθρωπος φτιάχνει hiend κιθάρες, ακριβώς με την κακώς εννοούμενη ερμηνεία του όρου hiend στη στεροφωνία πχ.

cost no matter

Κάπου εκεί το χάνω.

Δεν ξέρω αν ο κιθαρίστας ήταν είναι κάποιος σπουδαίος και αύριο θα πρέπει να παω να κρυφτώ σε μια τρύπα, αλλά νομίζω ότι ο σκηνοθέτης ήταν πολύ καλύτερος στη δουλειά του από αυτόν.

Εχω ακούσει 20άχρονα με χάρλευ μπέντον να πλασάρουν πολύ καλύτερα υλικό.

Να μην πούμε πχ για Mike Hermans που κάθε του νότα σου λέει "αγόρασέ με τώρα"
Γιατί ρε παιδιά τι έχει ο κιθαρίστας; Μια χαρά, ένα demo λιτό περιορισμένο και καλαίσθητο κάνει, δεν είναι κανα review. Kαι λίγο πένα και λίγο δάχτυλα και παίζει και λίγο με το volume και αφήνει να ηχήσει και παίζει κοφτές. Τι άλλο δηλαδή; Επίδειξη σύνθεσης να κάνει;

Αυτό είναι και το κακό με τον Mike Hermans. Έχω πάρει εξοπλισμό εξαιτίας τους και τον πούλησα την επόμενη μέρα. Ο άνθρωπος πουλάει, δεν κάνει review (και πουλάει εξαιρετικά!). Kαι εν πάσει περιπτώσει, συγκρίνουμε έναν, κατ' επάγγελμα demίστα, που του στέλνουν κατά συρροή εξοπλισμό της σειράς (με την καλή έννοια), με δυο τύπους που φτιάχνουν μέχρι και το knob μόνοι τους ( το τερματίζουν στο φτιάξιμο δηλαδή ). Και περιμένουμε να δουλέψουν με το ίδιο (επιθετικό) μάρκετινγκ?

Το "κακώς εννοούμενη" το αντιλαμβάνομαι ως ένα βαθμό, αλλά από εκεί και πέρα το εκλαμβάνω και ως "όσα δεν φτάνει η αλεπού". Το ξέρω γιατί το έχω πει άπειρες φορές κι εγώ και εξακολουθώ να το λέω για πολλά προϊόντα. Αλλά το hi fi και η κιθάρα, δεν είναι απλά προϊόντα, στα δικά μου μάτια. Και εντέλει, αυτό στο οποίο καταλήγουμε, είναι ο καλύτερος δυνατός συμβιβασμός.

Από τη μια λοιπόν υπάρχει ο x οργανοποιός/χειρονάκτης/καλλιτέχνης ο οποίος, αναλόγως τη φιλοσοφία του, ξοδεύει και τον εύλογο, για αυτόν, χρόνο για να φτιάξει ένα έργο. Η κοστολόγησή του είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και εξαρτάται από τη σοβαρότητα της δουλειάς του αν, όντως είναι τίμια ή θα ρισκάρει να γελοιοποιηθεί. Σίγουρα πάντως είναι θέμα βιοπορισμού, το έχω ξαναπεί. Από την άλλη, υπάρχει ένα ποσοστό κιθαριστών που τους κάνει κλικ αυτό το πάθος, αυτή η αφιέρωση κάποιου στη δουλειά του, και εν τέλει, συχνωτίζονται αισθητικά, ηχητικά και φιλοσοφικά, γίνεται το κλικ, και τα επόμενα χρόνια κάνει το σκατό του παξιμάδι (ό,τι είναι το σκατό και το παξιμάδι για τον καθένα, ανάλογα την οικονομική του κατάσταση) για να αποκτήσει ένα τέτοιο αντικείμενο.

Παρεμπιπτόντως, τα 18χιλιάρικα (πάλι για λεφτά καταλήξαμε να μιλάμε :-\ ) είναι για τη Phaeton τη full archtop, η Disco Volante που είναι και στο video πάει στο 6χίλιαρο. Και πάλι βέβαια, δεν μπορείς να μιλάς με pricetags σε κάτι το οποίο είναι custom και one off.

 
  Δεν είναι δίκαιο πάντως να κολλήσουμε στα 18 χιλιάρικα που κοστίζει μία κιθάρα του, γιατί οι υπόλοιπες κιθάρες του έχουν φυσιολογικές τιμές για custom οργανα. Και δε μιλάμε για custom όργανα από κατασκευαστή που έχει αντιγράψει Fender και Gibson και χρησιμοποιώντας καλύτερα/εξωτικά ξύλα και μαγνήτες ή κάνοντας μικρές αλλαγές σε radius, πάχος neck κλπ για να έρθει η κιθάρα πιο κοντά στα specs που ζητάει ο πελάτης και την πουλάνε για 4 και 5 χιλιάρικα.

  Εδώ μιλάμε για κάποιον που έχει σχεδιάσει την κιθάρα και όλα τα parts από το μηδέν και που οι τιμές του για αυτά τα έργα τέχνης είναι πάρα πολύ φυσιολογικές κατά τη γνώμη μου

 
χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης στον φίλο Πνοή και Νύξη που τον γνωρίζω μόνο από τα γραπτά του και τα έργα του εδώ, θα πω ότι έβαλα το "μπα" όχι μόνο επειδή διαφωνώ, αλλά επειδή ίσως δεν έγινε κατανοητή η αντίρησή μου.

Ασε τον κιθαρίστα έξω....

Ας έπαιξε ό,τι έπαιξε. Αυτό που άκουσα δεν με έπεισε, περισσότερο από (ή ούτε καν) μια νορμάλ τελε.

(για να μην πω τη δικιά μου τελε...  :P)

αυτό που ήθελα να πω είναι ότι καλό ίσως το hiend και το cost no matter hiend στα knobs και στις γέφυρες και τις βίδες ή τα τελειώματα των ξύλων ή των δερμάτων, αλλά αυτά προσφέρουν και συνεισφέρουν στον ήχο?

Ισχύει το FFF που λενε οι εγγλέζοι?

Εγώ ή ο χ θέλει να παίζει μουσική και να ακούγεται καλά.

Το knob αλλάζει τον ήχο που βγαίνει έξω?

ή ευχαριστεί το μάτι?

και μόνο      ?

δηλαδή η fender και οι άλλοι κολοσσοί δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι εξωτικό με 18χι?

απλά είναι σαν την κόκα κόλα. Όλοι θέλουν μια νέα γεύση αλλά να μην ξεφύγουμε από την παλιά στη γεύση, στο μπουκάλι, στο χρώμα

αυτά είναι όργανα μπουτικ.

ειπώθηκε ότι θα τα παίζουμε στα νάυλα.

και απ την άλλη, να έπαιζαν κι όλας....

Εγώ, ηχητικά, wow δεν είπα.

οπτικά....

μόνο την τσιγαρίλα που θα πιάσει, με πιάνει ταράκουλο....

 
Εγώ, ηχητικά, wow δεν είπα.
Καλα ρε αρχηγε μου απο ΒΙΝΤΕΟ στο youtube περιμενεις να πεις wow??  ???

αλλά αυτά προσφέρουν και συνεισφέρουν στον ήχο?
οχι, αλλα ΕΥΤΥΧΩΣ δεν αγοραζουμε τις κιθαρες μονο για τον ηχο τους.

δηλαδή η fender και οι άλλοι κολοσσοί δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι εξωτικό με 18χι?
καλα αυτοι ΚΛΕΒΟΥΝ τον κοσμο πουλωντας μια CS  strat  6 -10 χιλιαρικα γιατι ειναι λεει....masterbuilt (ο...."luthier" δηλ. παει στο διπλανο εργοστασιο και διαλεγει απο τα ετοιμα και κομμενα απο το cnc σωματα &μπρατσα απο την γραμμη παραγωγης και μετα τα ΒΙΔΩΝΕΙ !!)  ;D

τα 18 χιλιαρικα ενος FULL ARCHTOP απο μικρο κατασκευαστη σε χαλασαν?  ;D

 
@sf

ναι μερικές φορες ένα βίντεο μου φτάνει.

τουλάχιστον πίνω ευχάριστα τον καφέ μου.

(και ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ περίπτωση να μπω σε μαγαζί ή να σκεφτώ να ψωνίσω μπουτίκ)

δεν αγοράζουμε κιθάρες μόνο για ήχο, αλλά από μια που κάνει 2 και είναι νορμαλ γκουμούτσα από μια που κάνει 10 και είναι κουκλί (δεδομένου ότι παίζουν ίδια και έχουν παρόμοια αίσθηση - πχ δεν σε πιάνει επικονδυλίτιδα, ή να σου γλυστράει από το μπούτι, ή να σε κόβει στο πλευρί) θα πάρω την κουρτίνα ένα

και γιατί να δώσω 18 στο ταο μπαο και να μην δώσω 12 στον βενέδικτο?

 
και γιατί να δώσω 18 στο ταο μπαο και να μην δώσω 12 στον βενέδικτο?
και γιατι να δωσεις 12 στον Βενεδικτο και οχι 68 στον Ribbecke?  ;D

γιατι απλα ο ...ΤΑΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

ναι μερικές φορες ένα βίντεο μου φτάνει.
ΚΑΚΩΣ...μια και στο 99,9% των περιπτωσεων δεν ακους την κιθαρα αλλα

TA HXEIA TOY PC ΣΟΥ

ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

ΤΟΝ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ

ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ

ΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ

ΜΕΤΑ απο ΟΛΑ αυτα ερχεται η...κιθαρα...

Ειδικα ενα ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ οργανο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση να το καταλαβεις απο τα ηχεια του pc σου μεσω youtube

 
οι περισσοτεροι κατασκευαστες που κινουνται σε αυτες τις τιμες ειναι αρκετα εξιδικευμενοι, φτιαχνουν δηλαδη μονο σκαφη, η μονο ακουστικες, η μονο ηλεκτρικες κτλ. Περαν τις αισθητικης προτασης και του target group στο οποιο απευθυνονται οι συγκεκριμενες κιθαρες, το θεμα του πως ακουγονται τελικα ειναι πολυ βασικο, και εκει υστερει το βιντεο.  Απο κει και περα οι τιμες εξαρτωνται απο τα οικονομικα του καθενος. Απο τοτε που ειδα το παρακατω σαιτ δεν λεω τιποτε για τιμες ποτε  ;D

Nordost Supreme Reference: Odin 2 Power Cord - Blink High End

και γιατί να δώσω 18 στο ταο μπαο και να μην δώσω 12 στον βενέδικτο?
οχι απαραιτητα 12, αλλα ο βενεδικτος μεταχειρισμενος ειναι κιθαρα επενδυση, σε αντιθεση με την κιθαρα του οχι διασημου κατασκευαστη που η αξια της στην μεταπωληση καταποντιζεται

 
βρήκες άνθρωπο να δώσει στον Ταο....

πάντως εντάξει...

όχι κι απ τα ηχεία του πισί....

αλλά και πάλι δεν θα την αγοράσω απ το βίντεο.

Απλά το βίντεο ίσως με στείλει στο μαγαζί.

εδώ για μια squier πήγα 3 φορές..... (αφού δε με βρίσανε....  ::) καλά ήταν)

 
το θεμα του πως ακουγονται τελικα ειναι πολυ βασικο, και εκει υστερει το βιντεο.
ακριβως: ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ (οχι οι ΚΙΘΑΡΕΣ)

(αν και δεν ακουω κατι ασχημο στο βιντεο....μια χαρα ΥΠΕΡΟΧΟ καθαρο ηχο ακουω....απο εκει και περα με ΤΟΣΟ βρωμικο ηχο (που χρησιμοποιει στα γκαζια) ΟΛΕΣ οι κιθαρες το ΙΔΙΟ ακουγονται)

 
Θα προτιμούσα να μην πάει σε αντιπαράθεση τύπου "ναι μεν αλλά" το thread, σκοπός μου είναι, όταν ξεκινάω ένα θέμα με κατασκευαστές οργάνων, απλά να θαυμάσουμε το "ωραίο" ή να το απορρίψουμε. Όχι όμως να το απορρίψουμε βάσει τιμής ή αξίας. Να διευρυνθεί λίγο ο ορίζοντας ρε παιδί μου, γιατί έχει μπουχτήσει το μάτι μας να βλέπουμε Strat, LP, Tele και ξανά Strat. Μια κουβέντα απλή, "μου αρέσει γιατί έτσι, δεν μου αρέσει γιατί γιουβέτσι".

Μπορεί η ματιά να πέσει και στο αντίτιμο, αναπόφευκτα, αλλά δεν είναι αυτή η επιδίωξή μου για το thread. Aπλά προσπαθώ να επισημάνω όργανα που δεν τα βλέπουμε να διαφημίζονται ή να προμοτάρονται σε μεγάλο εύρος, και τα οποία μου αρέσουν για πολλούς λόγους. Κυρίως γιατί είναι προσπάθειες μεμονωμένων "ψυχάκηδων" που αντί να προσπαθούν να κάνουν πιο γρήγορα την παραγωγή, επιμένουν να αφιερώνουν όλο το χρόνο του κόσμου ώστε αυτό που θα φτιάξουν να θεωρούν ότι το έχουν "τερματίσει". Και επιμένουν να το κάνουν στο χέρι, γιατί πρωτίστως αντλούν ευχαρίστηση οι ίδιοι από αυτό.

Επιπλέον προσπαθώ να επισημαίνω, κάθε φορά, τι ακριβώς είναι αυτό που κάνει κάποιο όργανο ή κάποια όργανα να ξεχωρίζουν. Ποια είναι αυτά τα σχεδιαστικά στοιχεία που το κάνουν bespoke; Να μπει μια συζήτηση και πέραν του υποκειμενικού. Γιατί, αντικειμενικά, οι οποιοιδήποτε ΤΑΟ εξέχουν μέσω της τέχνης τους; Η σύγκριση με όρους χρηστικότητας είναι σαφώς άδικη. Μουσική παίζει το ένα, μουσική παίζει και το άλλο. Άλλωστε δεν σύγκρινε κανείς κάτι. Εγώ, έχω πει τόσες φορές, αν και οργανοποιός, παίζω (και) με Squier και με Epiphone. Όλα είναι στο πλαίσιο του πάθους γι' αυτό το ρημαδόπραμα που λέγεται κιθάρα.

Κουβέντα κάνουμε.

(ο Benedetto πλέον είναι βιοτεχνία. Το λέω μήπως κάποιος θεώρησε ότι η "μαθητική" του των 12 χιλιάδων θα είναι και φτιαγμένη από τα χεράκια του). Εδώ δεν μιλάμε ούτε καν για boutique ( δηλ. 500-1000 όργανα το χρόνο) και φυσικά όλη η κουβέντα περι μεταπώλησης είναι (σχεδόν )άτοπη. Αυτός που θα αποφασίσει να δώσει 18 χιλιάρικα για όργανο, δεν θα τον ενδιαφέρει καν η περίπτωση να το πουλήσει.)

Το έχω ξαναπεί, οι κιθαρίστες είμαστε τυχεροί. Με ένα 500-1000 ευρώ έχουμε όργανα αξιώσεων (μιλάω για ηλεκτρικό πάντα). Για ρώτα έναν σαξοφωνίστα ή έναν φλαουτίστα, πόσα πρέπει να δώσει για όργανο αξιώσεων.

 
Superfunk είπε:
Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat. Θα του δώσω και εγώ 15 χιλιάρικα που ζητάει σε αντίγραφο από δολλάρια  ;D





 
BlackCrow81 είπε:
Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat. Θα του δώσω και εγώ 15 χιλιάρικα που ζητάει σε αντίγραφο από δολλάρια  ;D

παιζει να ειναι και η ΑΣΧΗΜΟΤΕΡΗ κιθαρα που εχω δει ποτε μου... :P

 
BlackCrow81 είπε:
Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat.
Πρόσεξες ότι το βύσμα μπαίνει ..... από πίσω? ;D ;D ;D ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top