dimsonic είπε:
ο άνθρωπος φτιάχνει hiend κιθάρες, ακριβώς με την κακώς εννοούμενη ερμηνεία του όρου hiend στη στεροφωνία πχ.
cost no matter
Κάπου εκεί το χάνω.
Δεν ξέρω αν ο κιθαρίστας ήταν είναι κάποιος σπουδαίος και αύριο θα πρέπει να παω να κρυφτώ σε μια τρύπα, αλλά νομίζω ότι ο σκηνοθέτης ήταν πολύ καλύτερος στη δουλειά του από αυτόν.
Εχω ακούσει 20άχρονα με χάρλευ μπέντον να πλασάρουν πολύ καλύτερα υλικό.
Να μην πούμε πχ για Mike Hermans που κάθε του νότα σου λέει "αγόρασέ με τώρα"
Γιατί ρε παιδιά τι έχει ο κιθαρίστας; Μια χαρά, ένα demo λιτό περιορισμένο και καλαίσθητο κάνει, δεν είναι κανα review. Kαι λίγο πένα και λίγο δάχτυλα και παίζει και λίγο με το volume και αφήνει να ηχήσει και παίζει κοφτές. Τι άλλο δηλαδή; Επίδειξη σύνθεσης να κάνει;
Αυτό είναι και το κακό με τον Mike Hermans. Έχω πάρει εξοπλισμό εξαιτίας τους και τον πούλησα την επόμενη μέρα. Ο άνθρωπος πουλάει, δεν κάνει review (και πουλάει εξαιρετικά!). Kαι εν πάσει περιπτώσει, συγκρίνουμε έναν, κατ' επάγγελμα demίστα, που του στέλνουν κατά συρροή εξοπλισμό της σειράς (με την καλή έννοια), με δυο τύπους που φτιάχνουν μέχρι και το knob μόνοι τους ( το τερματίζουν στο φτιάξιμο δηλαδή ). Και περιμένουμε να δουλέψουν με το ίδιο (επιθετικό) μάρκετινγκ?
Το "κακώς εννοούμενη" το αντιλαμβάνομαι ως ένα βαθμό, αλλά από εκεί και πέρα το εκλαμβάνω και ως "όσα δεν φτάνει η αλεπού". Το ξέρω γιατί το έχω πει άπειρες φορές κι εγώ και εξακολουθώ να το λέω για πολλά προϊόντα. Αλλά το hi fi και η κιθάρα, δεν είναι απλά προϊόντα, στα δικά μου μάτια. Και εντέλει, αυτό στο οποίο καταλήγουμε, είναι ο καλύτερος δυνατός συμβιβασμός.
Από τη μια λοιπόν υπάρχει ο x οργανοποιός/χειρονάκτης/καλλιτέχνης ο οποίος, αναλόγως τη φιλοσοφία του, ξοδεύει και τον εύλογο, για αυτόν, χρόνο για να φτιάξει ένα έργο. Η κοστολόγησή του είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και εξαρτάται από τη σοβαρότητα της δουλειάς του αν, όντως είναι τίμια ή θα ρισκάρει να γελοιοποιηθεί. Σίγουρα πάντως είναι θέμα βιοπορισμού, το έχω ξαναπεί. Από την άλλη, υπάρχει ένα ποσοστό κιθαριστών που τους κάνει κλικ αυτό το πάθος, αυτή η αφιέρωση κάποιου στη δουλειά του, και εν τέλει, συχνωτίζονται αισθητικά, ηχητικά και φιλοσοφικά, γίνεται το κλικ, και τα επόμενα χρόνια κάνει το σκατό του παξιμάδι (ό,τι είναι το σκατό και το παξιμάδι για τον καθένα, ανάλογα την οικονομική του κατάσταση) για να αποκτήσει ένα τέτοιο αντικείμενο.
Παρεμπιπτόντως, τα 18χιλιάρικα (πάλι για λεφτά καταλήξαμε να μιλάμε :-\ ) είναι για τη Phaeton τη full archtop, η Disco Volante που είναι και στο video πάει στο 6χίλιαρο. Και πάλι βέβαια, δεν μπορείς να μιλάς με pricetags σε κάτι το οποίο είναι custom και one off.