- Μηνύματα
- 1,713
- Πόντοι
- 938
Kι όμως, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για πρωτοτυπία μέσω του fusion ( Λεσπολ σιλουέτα, strat pickup και control config, thinline αέρας - το headstock δεν μου μοιάζει για PRS). Kι όλα αυτά μαζί, μας κάνουν ένα elegant κιτς. Δεν είναι κάτι που το συναντάς συχνά.BlackCrow81 είπε:Ειδικά αυτή εδώ Master Series – Ribbecke Guitars είναι τέρας πρωτοτυπίας, σώμα αντιγραφή les paul, headstock αντιγραφή Prs και μαγνήτες, θέσεις knobs και θέση switch από strat. Θα του δώσω και εγώ 15 χιλιάρικα που ζητάει σε αντίγραφο από δολλάρια ;D
Σε κάποιο review της κιθάρας του Gibbons πάντως, για να επιστρέψω στο θέμα, είχαν χαρακτηρίσει το design των TAO, αρκετά εύστοχα, φουτουριστικό ρετρό. Εγώ θα πρόσθετα ότι αντλούν στοιχεία, όπως πάμπολλες κιθάρες, από το χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας, κυρίως στις vintage μορφές τους, έχουν απόλυτη αίσθηση και σχεδιαστικά αλλά και εκτελεστικά, της διατήρησης της φόρμας μέσω της εμφανούς εναλλαγής ακμών-καμπυλών, που είναι φυσικά το Α και το Ω όσον αφορά το επίπεδο χειρισμού του ξύλου και παίζουν πάρα πολύ με αντιθέσεις σε σχήματα, χρώματα και υφές. (πχ ξύλο vs πλαστικό, μαύρο πορώδες ματ vs κόκκινο gloss, σφυρήλατο brass vs σατινέ έβενος, παραλληλόγραμμα ένθετα pickguard vs καμπύλες οργάνου κ.ο.κ.). Ακόμη και τα χρώματα που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν είναι ασυνήθιστα. Αρκετά εμφανή είναι και στοιχεία Ιαπωνικής αισθητικής. Έχει δωθεί η ίδια προσοχή στα σημαντικά ( χρώμα, design, layout, contours) και στα ασήμαντα ( side dots, hardware, ηλεκτρικά) και όλα δένουν ακολουθώντα τη θεματική που ορίζει κάθε συγκεκριμένο μοντέλο.
Λίγο ακόμη οφθαλμόλουτρο για να ξεπλυθούν τα μάτια από το ατόπημα του Ribekke. Sorry για την υπερβολική ανάλυση.