Το πρόβλημα με το ΜΕΤΡΟ δεν είναι οι συνδικαλιστές. Άλλο αν τα ΜΜΕ αφήνουν να να εννοηθεί κάτι τέτοιο, και αυτοί τσιμπάνε.
Το πρόβλημα είναι ότι το ΜΕΤΡΟ δε βγαίνει να βγάλει τέτοια δρομολόγια. Ξέρετε πόσο θα έπρεπε να μπει το εισιτήριο για να καλύψει τα λειτουργικά έξοδα αυτών των δρομολογίων, αν λάβουμε υπόψη μας το μέσο αναμενόμενο επιβατικό κοινό;
Οι συνδικαλιστές κάπου έχουν δίκιο, όπως και οι πωλητές κλπ κλπ, να αντιδρούν σε τέτοια μέτρα. Πιστεύουν ότι θα αυξηθεί η εντατικοποίηση στη δουλειά τους. Εξ αντανακλαστικής βλακείας όμως δε βλέπουν ότι αν το μέτρο αυτό εφαρμοζόταν σωστά, θα ήτανε υπέρ τους, διότι και νέες θέσεις θα είχανε, και οι ίδιοι θα παρακαλούσαν για υπερωρίες για να βγάλουν κάνα έξτρα.
Αλλά μη περιμένετε έξτρα δρομολόγια σε μια εποχή που σχεδιάζεται να καταργηθούν ακόμα και γραμμές λεωφορείων οι οποίες μπαίνουν μέσα.
Το πρόβλημα είναι ότι το ΜΕΤΡΟ δε βγαίνει να βγάλει τέτοια δρομολόγια. Ξέρετε πόσο θα έπρεπε να μπει το εισιτήριο για να καλύψει τα λειτουργικά έξοδα αυτών των δρομολογίων, αν λάβουμε υπόψη μας το μέσο αναμενόμενο επιβατικό κοινό;
Οι συνδικαλιστές κάπου έχουν δίκιο, όπως και οι πωλητές κλπ κλπ, να αντιδρούν σε τέτοια μέτρα. Πιστεύουν ότι θα αυξηθεί η εντατικοποίηση στη δουλειά τους. Εξ αντανακλαστικής βλακείας όμως δε βλέπουν ότι αν το μέτρο αυτό εφαρμοζόταν σωστά, θα ήτανε υπέρ τους, διότι και νέες θέσεις θα είχανε, και οι ίδιοι θα παρακαλούσαν για υπερωρίες για να βγάλουν κάνα έξτρα.
Αλλά μη περιμένετε έξτρα δρομολόγια σε μια εποχή που σχεδιάζεται να καταργηθούν ακόμα και γραμμές λεωφορείων οι οποίες μπαίνουν μέσα.