- Μηνύματα
- 9,502
- Πόντοι
- 38
Για το (α): κι άλλο παράδειγμα που έχω δει και χρησιμοποιήσει ο ίδιος: Koπεγχάγη.OurDarkness είπε:Τώρα που το θυμήθηκα... Πριν από καιρό η δημοτική αρχή του Amsterdam είχε αγοράσει 1000 λευκά ποδήλατα και τα έδωσε στους πολίτες. Μπορεί ο καθένας να πάρει ένα ποδήλατο να πάει κάπου, να το αφήσει εκεί, να το πάρει κάποιος άλλος, να πάει κάπου αλλού κ.λ.π. Και υπάρχουν και κάποιοι τεχνίτες οι οποίοι επιδιορθώνουν τυχόν ζημιές και τα ξαναδίνουν στην κυκλοφορία.
Βλέπω Βιεννέζους να θέλουν να διασχίσουν τον δρόμο, να μην υπάρχει κανένα αμάξι, και να περιμένουν στην διασταύρωση να ανάψει ο "Γρηγόρης" για να περάσουν.
Για το (β), και το (κατά κάποιο τρόπο) αντίστροφο: εδώ που μένω, ακόμη και... μύγα να περάσει από διάβαση πεζών χωρίς φανάρι, σταματάει μέχρι και η ροή των... μορίων του αέρα.
Α, και SF εγώ πιστεύω ότι δεν είναι τόσο ανέφικτο. Όποιος βρίσκει τις καβάντζες για να περνάει από στενάκια, πάρκα κλπ (εντάξει, δεν συζητιούνται καν απρόσιτες περιοχές όπως Κυψέλη, περιφερειακοί Γαλατσίου και άλλες παρόμοιες) φτάνει στον προορισμό του, με δυσκολία βέβαια, με μαύρο πνεύμονα βέβαια, σε άθλια κατάσταση ψυχολογικά και σωματικά βέβαια, αλλά φτάνει (τι να το κάνεις, θα μου πεις... και δίκιο θα'χεις).
Ποτέ δεν είναι αργά για προσπάθειες όμως. Και όντως, με τη βοήθεια του Μετρό μπορούν να γίνουν θαύματα. Ας μην σηκώνουμε τα χέρια ψηλά πριν μπούμε καν στο ρινγκ!