Τα χαλια μας τα μαυρα..

Συγνώμη αλλά θα ξαναπεταχτώ. Ξέρετε πόσες και πόσες επιχειρήσεις κάποτε είχαν σημαντικότατα κέρδη και τώρα έκλεισαν; Και δεν μιλώ μόνο για την Ελλάδα. Πάρα πολλές. Αυτός είναι και ο αδυσώπητος νόμος της αγοράς. Το ότι σε μια εποχή κατέχεις κάποιο σημαντικότατο ρόλο, δε σημαίνει ότι αν δεν προσαρμόζεσαι στις εποχές, κάνοντας δυναμική και σωστή αναπροσαρμογή στα εκάστοτε δεδομένα, θα κατέχεις την ίδια θέση.

Και για τη ΔΕΗ πέραν των όποιων μεγαλοανευθυνουπεύθυνων, τεράστιο ρόλο στην κατάντια της έπαιξε και ο εκάστοτε συνδικαλισμός, με την παρωχημένη και εκτός πραγματικότητας συνθηματολογία του, πετάγοντας διάφορα στον αέρα που δεν συμβαδίζουν με τις εκάστοτε εποχές.

 
forensick είπε:
Tι ΔΕΝ ΘΕΣ να καταλαβεις απο αυτο που ειπα?
Φίλε μου δεν νομίζω ότι πρέπει να μου μιλάς έτσι...  :(

Στο κάτω κάτω δεν θα σφαχτώ με έναν καλό διαδικτυακό μου φίλο για τις μ@λ άλλων ;)

 
Jasemeister είπε:
Tι ΔΕΝ ΘΕΣ να καταλαβεις απο αυτο που ειπα?
Φίλε μου δεν νομίζω ότι πρέπει να μου μιλάς έτσι...  :(

Στο κάτω κάτω δεν θα σφαχτώ με έναν καλό διαδικτυακό μου φίλο για τις μ@λ άλλων ;)
Dont worry, δεν το ειπα για να "φωναξω", αλλα για να τονισω.(trademark by superfunk)

Συγγνωμη, αν ηταν καπως ο τονος μου,δεν ηταν προθεση μου :)

 
Οκ βρε συ κανένα πρόβλημα, απλά το "δεν θες να καταλάβεις" είναι λίγο βαρύ...θέλω και πάντα προσπαθώ να καταλάβω τι γράφει ο καθένας μας.

 
forensick είπε:
Ναι μπορεί να μην κλείσει, αλλα μπορεί ανετά να πουληθεί σε ιδιώτη, το οποίο είναι απαράδεκτο.)

Oχι απλως ειναι απαραδεκτο.........αλλα μακαρι χιλιες φορες να πουληθει οχι σε εναν αλλα σε εκατο ιδιωτες........και αυτο αλλα και οποιαδηποτε αλλη κρατικη δομη (πλην υγειας) καλουμαι εγω σαν φορολογουμενος να πληρωνω για να υπολειτουργει, για να διοριζει καθε κομμα τους πρασσινο-μπλε-κοκκινο-φρουρους του, για να το παιζει το κρατος (με κατα τεκμηριο αποτυχημενο τροπο) επιχειρηματιας, για να αραζουν μερικοι βολεμενοι, οι οποιοι θα την κανουν τσιφλικι τους και μολις αναφωνησει κανεις κατι περι ιδιωτικοποιησης θα μου κουνησουν το σημαιακι του αγωνα για τα εργατικα δικαια. Και αν θες και γιατι εχει αποδεχθει οτι την ιδια δουλεια μπορει να την κανει και ο ιδιωτης καλυτερα (και φτηνοτερα). Ειλικρινα θελω να μου εξηγησεις τους λογους της αντιπαθειας σου προς την ιδιωτικοποιηση.(τους ξερω αλλα λεμε τωρα.......)

    Αλλα τι λεω????Ξεχασα οτι ζω στη χωρα οπου ολα τα προβληματα τα λυνει το κρατος ("που ειναι το κρατος??????????") οπου 30 χρονια μετα ακομα η"εοκ και το νατο ειναι το ιδιο συνδικατο", και οπου " ο νομος ειναι το δικιο του εργατη".

    Α κατι ακουσα για τη ΔΕΗ......το λεξικο διπλα εχει παραπομπη στη λεξη Ολυμπιακη (πρωην κερδοφορα επιχειρηση (οσο βρισκονταν στα χερια ιδιωτη) μετεπειτα προβληματικη πιου δεν προκειται να πουληθει στον αιωνα τον απαντα (ααααα το πετυχαν οι πονηρουληδες οι κρατιστες.....χασανε οι ιδιωτες το κελεπουρι). (Παρεπιπτονως η ΔΕΗ ειχε κερδη για εναν και μονο λογο.....γιατι ηταν μονοπωλιο, χρεωνε οτι ηθελε οποτε ηθελε......σκεψου λοιπον ποσο σκαρτο ειναι το συστημα οταν ακομα και με αυτους τους ορους δεν καταφερνει πλεον να ειναι κερδοφορα)

 
fenderiarhs είπε:
Ναι μπορεί να μην κλείσει, αλλα μπορεί ανετά να πουληθεί σε ιδιώτη, το οποίο είναι απαράδεκτο.)

Ειλικρινα θελω να μου εξηγησεις τους λογους της αντιπαθειας σου προς την ιδιωτικοποιηση.(τους ξερω αλλα λεμε τωρα.......)
Βρίσκονται στην προηγουμενη σελιδα. Δεν ειναι θεμα αντιπαθειας, ειναι θεμα ανησυχιας για το αν θα μπορεις να ζησεις σαν ανθρωπος, με ανθρωπινους μισθους(αναλογα με την θεση παντα και το τι εχει κανει ο καθενας), ανθρωπινα ωραρια και ανθρωπινους ορους εργασιας.Αυτα μονο και τιποτα αλλο. Θα μου πεις βεβαια "μ@λακες ειναι αυτοι που δουλευουν τοσες ωρες παραπανω?". Και η απαντηση μου ειναι οτι θα πρεπει να παιρνουμε σαν παραδειγμα το καλυτερο και οχι το χειροτερο.

 
forensick είπε:
Ναι μπορεί να μην κλείσει, αλλα μπορεί ανετά να πουληθεί σε ιδιώτη, το οποίο είναι απαράδεκτο.)

Ειλικρινα θελω να μου εξηγησεις τους λογους της αντιπαθειας σου προς την ιδιωτικοποιηση.(τους ξερω αλλα λεμε τωρα.......)
Βρίσκονται στην προηγουμενη σελιδα. Δεν ειναι θεμα αντιπαθειας, ειναι θεμα ανησυχιας για το αν θα μπορεις να ζησεις σαν ανθρωπος, με ανθρωπινους μισθους(αναλογα με την θεση παντα και το τι εχει κανει ο καθενας), ανθρωπινα ωραρια και ανθρωπινους ορους εργασιας.Αυτα μονο και τιποτα αλλο. Θα μου πεις βεβαια "μ@λακες ειναι αυτοι που δουλευουν τοσες ωρες παραπανω?". Και η απαντηση μου ειναι οτι θα πρεπει να παιρνουμε σαν παραδειγμα το καλυτερο και οχι το χειροτερο.
Φίλε μου τελικά στο τέλος όλα είναι σχετικά

Άλλος σε άλλη άκρη του κόσμου φτίαχνει ένα λειτουργικό και και δημιουργεί μια εταιρεία (microsoft) που το εισόδημα της είναι 20 φορές το εισόδημα όλης της Eλλάδος

Άλλος στην άλλη ακρη του κόσμου προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με 50 ευρώ το μήνα όταν δεν προσπαθεί να αποφύγει σφαίρες που τον έχουν βάλει στοχο για γελείο λόγο....

Δεν ξερω για εσας αλλά εγω την λατρεύω την Ελλαδίτσα γιατι όσο και να με εκνευρίζει αλλά στο τέλος πάντα με κάνει να χαμογελώ. Έζησα στο εξωτερικό και έμαθα να εκτιμώ πολλά ασήμαντα πράγματα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Eγώ δεν είμαι υπέρ κανενός αν δεν ξέρω όλα τα στοιχεία αλλά υπάρχει μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσουμε εμείς οι ίδιοι πρώτα (sorry αν ξαναειπώθηκε αλλά δεν διάβασα όλες τις σελίδες).

Αν ήμουν οδηγός metro και μου λέγανε ότι "φίλε από την άλλη βδομάδα δεν θα σχολάς στις 12 αλλά στις 2 πιλοτικά και βλέπουμε αργότερα και για πιο αργά" τότε αμφιβάλλω αν θα έλεγα ευχαριστώ και θα έκανα μόκο.Εσείς?

Υγ. Please, μη μου πει κανείς "να μην γινόσουν οδηγός μετρό" γιατί αυτό δεν στέκει όπως π.χ. ο επαγγελματίας στρατιώτης που από στιγμή σε στιγμή πρέπει να είναι απίκο για να πάει και σε πόλεμο και δεν είναι όλη του η ζωή 7 με 3.

Άρα πρέπει κάποιος πριν αποφασίσει (και εγώ μαζί) με ποιού το μέρος είναι, να σταθμίσει όλες τις πλευρές όπως π.χ. τους πρότειναν γενναία αύξηση στη βραδινή βάρδια ή όχι? Το συζήτησαν το μέτρο γενικότερα μαζί τους ή τους το είπαν λίγες μέρες πριν εφαρμοστεί (όπως ισχυρίζονται τουλάχιστον οι συνδικαλιστές). Τότε μπορούμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα.Όμως μην κατακρίνουμε αμέσως τους εργαζόμενους ως φασίστες αν αυτά έγιναν εν αγνοία τους και κατάφορα εναντίον των συμφερόντων τους.

(όλα αυτά απλώς προς προώθηση του ενδιαφέροντος θέματος).

 
Παρόλο που δεν θέλεις να είσαι προκατειλλημένος, προχωράς στο αβίαστο συμπέρασμα ότι θα πούνε στον (όποιο) οδηγό του μετρό αυτό το πράγμα.

 
Πάντως το προφανές για εμένα από όλες τις τοποθετήσεις μας, είναι ότι ουσιαστικά είτε δημόσια είτε ιδιωτική, μια επιχείρηση ΜΠΟΡΕΙ να δουλέψει και σωστά και "ηθικά". Σε κάθε περίπτωση, αν υπάρχει ένα σωστό πλαίσιο όλα θα δουλέψουν. Αυτό είναι όλο. Να υπάρξουν σωστοί νόμοι - και επιπλέον να εφαρμόζονται.

 
haryy είπε:
Αν ήμουν οδηγός metro και μου λέγανε ότι "φίλε από την άλλη βδομάδα δεν θα σχολάς στις 12 αλλά στις 2 πιλοτικά και βλέπουμε αργότερα και για πιο αργά" τότε αμφιβάλλω αν θα έλεγα ευχαριστώ και θα έκανα μόκο.Εσείς?
Υγ. Please, μη μου πει κανείς "να μην γινόσουν οδηγός μετρό" γιατί αυτό δεν στέκει
Sorry κιόλας, αλλά δηλαδή το προηγούμενο στέκει; Ρε παιδιά, μην είμαστε προκατειλημένοι, έλεος δηλαδή!!! Είπώθηκε κάτι τέτοιο; Και επιπλέον, "πιλοτικό για 2 μήνες" σημαίνει "και μετά βλέπουμε αν θα το συνεχίσουμε ή θα μείνουμε εδώ που είμαστε", όχι "και μετά βλέπουμε για πιο αργά". Δηλαδή με τρελαίνει αυτό το πράγμα. Δε γίνεται να λένε ότι θα φτιάξουν κάπου θέσεις για παρκάρισμα κι εμείς να φτάνουμε στο "προφανές" συμπέρασμα ότι μετά από δυο χρόνια εκεί θα έχει γίνει πετρελαιοπηγή και μάλιστα να ξέρουμε και ποιος θα τρώει λεφτά τότε. Έλεος. Και τέλος πάντων ΑΝ πάει να γίνει κάτι τέτοιο ας διαμαρτυρηθούμε τότε να το αποτρέψουμε!! Δε μπορεί όμως να διαφωνούμε με το γκαράζ γιατί φοβόμαστε την πετρελαιοπηγή! Και ρε γμτ, αυτό ακριβώς κάνουμε!!! Δε γίνεται να λέμε "να μην επεκταθεί το ωράριο" επειδή φοβόμαστε μήπως βάλουν τους εργαζόμενους στο μετρό να δουλέψουν παραπάνω. ΑΝ πάνε να κάνουνε κάτι τέτοιο να διαμαρτυρηθούμε!! Αλλά δε γίνεται με εικασίες ρε γμτ μου να απορρίπτουμε τα πάντα!!!

 
Είτε το θέλουμε είτε όχι παιδάκια, ζούμε σε ένα καπιταλιστικό σύστημα, στο οποίο το κράτος θα έπρεπε να έχει απλά ελεγκτικό ρόλο και μόνο, αν φυσικά θέλουμε να λειτουργεί σωστά το σύστημα αυτό.

Σε τέτοιου είδους (άτιμες!  ;D ) κενωνίες κάθε είδους κρατικές επιχειρήσεις (έκτος ελαχιστοτάτων εξαιρέσεων) αποτελούν καρκινώματα, που μόνο ζημιά κάνουν και τίποτα άλλο.

Προτιμώ να δουλεύω σε μια ιδιωτική επιχείρηση που σέβεται τους πελάτες της αλλά και τους υπαλλήλους της παρά στο δημόσιο και να μου φέρονται σαν ζώο (μουουουου).

Φυσικά το καλύτερο θα ήταν να μην δουλεύαμε καθόλου, αλλά αυτό δεν έχω βρει ακόμα πως θα γίνει, όταν το βρω θα το ποστάρω (τι λέξη!) εδώ.

 
Superfunk είπε:
για αλλη μια φορα επιβεβαιωνεται οτι ο νεο-ελληνας ακολουθει τη φραση "μακρια απο τον κωλο μας και οπου θελει ας ειναι"
με τις υγειες μας.....
ενα μικρο παραδειγμα (παλι απο το Βερολινο) :

μπλα μπλα μπλα

Μονο ετσι μπορει να επιτευχθει η υπερασπιση το "δικαιου του εργατη" ... οχι με το να ταλαιπωρεις τον κοσμο... 
Αν και πολλές σελίδες πριν, να μια σωστή προσέγγιση του θέματος. Και επικοινωνιακά μόνο να το δεις...

ps: η κουβέντα ξέφυγε κάπως πριν αρκετές σελίδες, γιατί κουβεντιάζαμε γενικά γύρω απ το θέμα εργασία. Δεν έχει να κάνει με την επέκταση του ωραρίου καθ αυτή.

 
Jasemeister είπε:
Παρόλο που δεν θέλεις να είσαι προκατειλλημένος, προχωράς στο αβίαστο συμπέρασμα ότι θα πούνε στον (όποιο) οδηγό του μετρό αυτό το πράγμα.
E,τι θα του πούνε? Αυτοί οι ίδιοι θα δουλέψουν πιο αργά, τι θα πάρουν άλλους να δουλεύουν το παραπάνω δίωρο?

 
menelaos είπε:
Αν ήμουν οδηγός metro και μου λέγανε ότι "φίλε από την άλλη βδομάδα δεν θα σχολάς στις 12 αλλά στις 2 πιλοτικά και βλέπουμε αργότερα και για πιο αργά" τότε αμφιβάλλω αν θα έλεγα ευχαριστώ και θα έκανα μόκο.Εσείς?
Υγ. Please, μη μου πει κανείς "να μην γινόσουν οδηγός μετρό" γιατί αυτό δεν στέκει
Sorry κιόλας, αλλά δηλαδή το προηγούμενο στέκει; Ρε παιδιά, μην είμαστε προκατειλημένοι, έλεος δηλαδή!!! Είπώθηκε κάτι τέτοιο; Και επιπλέον, "πιλοτικό για 2 μήνες" σημαίνει "και μετά βλέπουμε αν θα το συνεχίσουμε ή θα μείνουμε εδώ που είμαστε", όχι "και μετά βλέπουμε για πιο αργά". Δηλαδή με τρελαίνει αυτό το πράγμα. Δε γίνεται να λένε ότι θα φτιάξουν κάπου θέσεις για παρκάρισμα κι εμείς να φτάνουμε στο "προφανές" συμπέρασμα ότι μετά από δυο χρόνια εκεί θα έχει γίνει πετρελαιοπηγή και μάλιστα να ξέρουμε και ποιος θα τρώει λεφτά τότε. Έλεος. Και τέλος πάντων ΑΝ πάει να γίνει κάτι τέτοιο ας διαμαρτυρηθούμε τότε να το αποτρέψουμε!! Δε μπορεί όμως να διαφωνούμε με το γκαράζ γιατί φοβόμαστε την πετρελαιοπηγή! Και ρε γμτ, αυτό ακριβώς κάνουμε!!! Δε γίνεται να λέμε "να μην επεκταθεί το ωράριο" επειδή φοβόμαστε μήπως βάλουν τους εργαζόμενους στο μετρό να δουλέψουν παραπάνω. ΑΝ πάνε να κάνουνε κάτι τέτοιο να διαμαρτυρηθούμε!! Αλλά δε γίνεται με εικασίες ρε γμτ μου να απορρίπτουμε τα πάντα!!!
Πες ότι είναι λάθος η εικασία που είπα ότι θα τους βάλουν να δουλεύουν και μετά τις 2, δεν σχολιάζεις όμως το γεγονός ότι ήδη το ωράριό τους θα πάει ως τις 2. Απλώς βάλε τον εαυτό σου στη θέση τους και αυτομάτως θα δείς ότι θα γίνεις πιο αντικειμενικός. ;)

 
menelaos είπε:
ΜΑ ΔΕΝ ισχύει αυτό!
Και βέβαια δεν ισχύει. Αλλά είναι φανερό ότι τα μέλη που έχουν σχέση με το δημόσιο, απλώς επιμένουν στις προκατασκευασμένες θέσεις τους, αδιαφορώντας για τα επιχειρήματα που διαβάζουν.

Νομίζω ότι δεν είναι σωστή αυτή η συμπεριφορά. Λυπάμαι που το λέω και (ειλικρινά ) δε θέλω να αρχίσουν καυγάδες, αλλά ρε παιδιά άμα δε θέλετε να συζητήσετε, ε, απλά μη συζητάτε - μη μας γειώνετε τόσο στη ψύχρα.

 
menelaos είπε:
ΜΑ ΔΕΝ ισχύει αυτό!
Και τι θα ίσχυε? (ξέρω ότι προς το παρόν αποσύρανε το μέτρο, btw).Διόρθωσέ με αν είπα κάτι λάθος.

 
Φυσικα και δεν ισχυει,ετσι κι αλλοιως υπαρχει κανονισμος που απαγορευει στους οδηγους ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ να εργαζονται παραπανω απο καποιες ωρες (νομιζω ειναι 6) για προφανεις λογους (ασφαλεια των επιβατων).

Προφανως θα προσθεσουν και αλλες βαρδιες στις οποιες οσοι εργαζονται θα παιρνουν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ....(μια και θα δουλευουν σε "αγριες" ωρες) τοσο δυσκολο ειναι να γινει κατανοητο αυτο?

Και στο κατω κατω της γραφης γιατι να ΜΗΝ δουλεψουν περισσοτερο απο τη στιγμη που θα πληρωνονται?Ετσι δεν κανουμε ΟΛΟΙ μας ,εκτος απο τους δημοσιους υπαλληλους?Υποτιθεται οτι δουλευουν σε μια εταιρεια ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ (αρα οπως υπαρχουν υπαλληλοι του ΟΤΕ,της ΔΕΗ & της ΕΥΔΑΠ που δουλευουν μετα τα μεσανυχτα ετσι θα πρεπει να δουλευουν και αυτοι...απο τη στιγμη μαλιστα που θα χρυσοπληρωνονται..)

 
Superfunk είπε:
Φυσικα και δεν ισχυει,ετσι κι αλλοιως υπαρχει κανονισμος που απαγορευει στους οδηγους ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ να εργαζονται παραπανω απο καποιες ωρες (νομιζω ειναι 6) για προφανεις λογους (ασφαλεια των επιβατων).

Προφανως θα προσθεσουν και αλλες βαρδιες στις οποιες οσοι εργαζονται θα παιρνουν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ....(μια και θα δουλευουν σε "αγριες" ωρες) τοσο δυσκολο ειναι να γινει κατανοητο αυτο?

Και στο κατω κατω της γραφης γιατι να ΜΗΝ δουλεψουν περισσοτερο απο τη στιγμη που θα πληρωνονται?Ετσι δεν κανουμε ΟΛΟΙ μας ,εκτος απο τους δημοσιους υπαλληλους?Υποτιθεται οτι δουλευουν σε μια εταιρεια ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ (αρα οπως υπαρχουν υπαλληλοι του ΟΤΕ,της ΔΕΗ & της ΕΥΔΑΠ που δουλευουν μετα τα μεσανυχτα ετσι θα πρεπει να δουλευουν και αυτοι...απο τη στιγμη μαλιστα που θα χρυσοπληρωνονται..)
+15.000 8)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top