Κάνε την αναβάθμιση στο cubase 13 pro που είναι δημοφιλές και έχει καλά virtual instruments και effects και sample packs για να μπορείς να φτιάξεις όλα τα ήδη μουσικής. Για να είσαι και σίγουρος ότι έχεις κάτι καλό και να μην το μετανιώσεις.Βασικά παίδες κάτι που ξέχασα να σας πω είναι ότι ο αδερφός μου είχε πολύ παλιά το cubase 5. Η αναβάθμιση στο 13 pro κοστίζει 199 ευρώ. Αν πάρω το studio one θα πάρω την ετήσια συνδρομή που είναι στα 165 ευρώ ο χρόνος και όταν λήξει η συνδρομή σου μένει δικό σου το studio one pro. Οπότε η ερώτηση γίνεται: 199 cubase ή 165 studio one pro ;
Από την άλλη, αν το χρησιμοποιείς σε περιβάλλον Windows, θα έλεγα ότι είναι κάπως ασταθές σαν πρόγραμμα,
Και γιατί με το PreSonus Studio One λειτουργούσε κανονικά?To pc του φίλου σου φταίει.Προβολή συνημμένου 44845
....πρέπει η απελπισία τους να έχει χτυπήσει κόκκινα.
Απο τα λίγα που γνωρίζω,το s1 είναι κοντόλερ της Avid.Επεισή έχω S1 και ξαναδοκίμασα πρόσφατα Cubase για μένα το DAW επιλογής είναι με έτη φωτός απόσταση το S1. Όλα με ένα flow που είναι απολύτως λογικό για όποιον ξέρει windows και τέλος.
Και το Pro Tools στα industrial standards όπως λέει ο Σαμης.Πριν 14 χρόνια τα Pro Tools είχαν τα καυλήτερα πλήκτρα, έκτοτε, πάω σε αληθινό στούντιο και κουβαλάω, όποιον θέλω και όσοι με πούνε αλαζόνα, να είστε σίγουροι πως άυριο πορνό πορνό θα βρω καυλήτερους, που κάμνουν ΚΡΑ να μπουν σε ένα πραγματικό στούντιο.
Είστε τρελοί που απασχολήστε με DAW, το στούντιο, στοιχίζει φθηνότερα
Είχα ψιλοδουλέψει 5-6 χρόνια το Προ τουλς, ολίγον Κιου μπασέ και τελευταία Κέικγουοκ.Και το Pro Tools στα industrial standards όπως λέει ο Σαμης.
Βασικά είναι ο καλύτερος να μας κατατοπίσει,καθότι αποτελεί και ιστορικό λόγο ανάπτυξης των πρώτων ψηφιακών προγραμμάτων επεξεργασίας/καταγραφής ήχου.
Μέχρι το 70 όλα κυλούσαν ομαλά,ολοι που ήθελαν να γράψουν πήγαιναν σε ένα στούντιο και έγραφαν με μικρόφωνα,ενισχυτές σε κονσόλα και μετά μπομπίνα.
Προς τα τέλη 70,αρχές 80 εμφανίστηκε ένα είδος ονόματι Punk και κάτι τύποι με μοικάνες,κονκάρδες και σχισμένα ρουχα με τυράντες και γραβάτες άρχισαν να σκάνε στα στούντιος.
Το τί μπύρα έπεσε πάνω σε κονσόλες,τι ξερ@ατά πάνω σε ενισχυτές,σάλια στα μικρόφωνα,αυτοκόλλητα στις πόρτες και το τί γραβάτα είχε μαζέψει το μπομπινόφωνο με τις χοντρές ταινίες,με την επέμβαση απο κλιμάκιο της πυροσβεστικής για να τους απεγκλωβίσει,δέν περιγράφεται.
Κάπως έτσι(πιστεύω),εμφανιστηκαν τα πρώτα DAWs με σκοπό να τους περιορίσουν στα γκαράζ/αποθήκες και να στέλνουν τα lines μόνο,για mix & mastering στα στούντιος.
Σάμη,αν κάπου κάνω λάθος,διόρθωσε με.