cubase Studio one 6.5 vs cubase 13

Jdl

Νέο μέλος
Πόντοι
8
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Καλησπέρα σας

Μπορείτε να μου πείτε ποιο από τα δύο αυτά daw προτιμάτε.

Studio 6.5. Το cubase έχει βελτιωθεί πολύ αλλά το S1 παραμένει το πιο εύκολο στη χρήση. Το cubase ίσως είναι καλύτερο για πολύ μεγάλα projects, για surround κλπ κλπ αλλά για τον μέσο χρήστη θεωρώ ότι είναι bloatware. Έχει πάρα πολλά πράγματα που δε θα χρησιμοποιηθούν ποτέ. 

Βέβαια αν κάποιος ξέρει ήδη καλά το Cubase δεν έχει κανέναν λόγο να αλλάξει DAW. Αναφέρομαι σε όσους θα ξεκινούσαν τώρα με κάποιο από τα δύο.

Είμαι σχετικά αρχάριος στη μουσική, οπότε για εμένα είναι καλύτερο το studio one, με βάση τα λεγόμενα σου 

Εδώ και χρόνια πήγα σε Studio One και με καλύπτει πλήρως. Πολύ optimized για ταχύτητα & workflow. Δεν του λείπει τίποτα.

Είμαι σχετικά αρχάριος στη μουσική, οπότε για εμένα είναι καλύτερο το studio one, με βάση τα λεγόμενα σου 
Με τί στυλ μουσικής θα ασχοληθείς;

Το studio one είναι το πιο εύχρηστο όταν έχεις να κάνεις με recordings.

Γιατί αν πρόκειται πχ να είναι dance μουσική με λούπες κλπ, τότε καλύτερα να ξεκινήσεις κατευθείαν από το Ableton.

H αν είσαι αρχάριος πχ και θες να φτιάξεις μποτάκια ακόμη και το Fruity Loops μπορεί να σου κάνει.  

Ευχαριστώ παίδες για τις πληροφορίες. 

• Like
Reactions: kpeyos
Καλημέρα σας

Επανέρχομαι λίγο στο θέμα.

Στο ίντερνετ λένε όλοι οι χρήστες που κάνουν τη σύγκριση των δύο daw ότι το cubase έχει πολύ καλύτερους ήχους στα vsti του και γενικά καλύτερο ήχο στα plug ins του 

Ισχύει κάτι τέτοιο;

Ευχαριστώ 

Παραμένει όμως το ερωτηματικό, στην πιο σημαντική απορία:

Με τί στυλ μουσικής θα ασχοληθείς;

Χωρίς αυτή την απάντηση, τίποτε δεν μπορεί να συζητηθεί έγκυρα.

• Like
Reactions: kpeyos
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο είδος 

Από dance μέχρι κλασικές κιθάρες , rock κτλ

Ωστόσο θεωρώ ότι πέρα από το είδος της μουσικής ο ήχος του cubase είναι ή δεν είναι καλύτερος. Είναι κάτι αντικειμενικό