dimsonic είπε:
υπάρχει και η άλλη άποψη.
Ακούω το taurus και μου αρέσει ένα σχηματάκι αλλά "οι καραγκιόζηδες" το πάνε αλλού και το ρημάζουν.
Αν πήγαινε αλλιώς και μετά βάζαμε ένα τέτοιο θα ήταν πρώτο.
Εμένα για τέτοια περίπτωση μου κάθεται. Όπως και το Bombay calling...
Θα διαφωνήσω μόνο για το chord progression του Starway To Heaven / Feeling Good / Taurus / While My Guitar gently Weeps / Let it Be κ.ο.κ. Είναι πιο πολυχρησιμοποιημένο κι απ' τις λάσπες. Ο λόγος δε που έχει τύχει τόσο πολλής χρήσης είναι ότι είναι και γαμώ τα χρωματικά περάσματα.
Μέχρι και σήμερα γράφονται tracks με αυτό το chord progression. Bλέπε Hooverphonic - Μad About You.
Ελπίζω οι Spirit και τα λαμόγια τρισέγγονά τους, να φάνε τα μούτρα τους.
Το Child In Time πάλι, δεν μπορεί κανείς να πει ότι έγινε κατά λάθος. Είναι ξεπατηκωσούρα κανονικότατη - η μελωδία έχει τις ίδιες αξίες χρονικά, ένα ακόρντο μόνο έχει αλλάξει σε μινόρε αντί για major -και φυσικά είναι καλύτερο από το original γιατί οι Purple, εκτός από μεγάλοι μάστορες ήταν και μεγάλοι κλέφτες. Και αυτοί τουλάχιστον, θα μπορούσαν να το παραδεχτούν ότι το κατακλέψανε.
Last but not least: Δεν το βρίσκετε λιγάκι επικίνδυνο, να αποδασίζουν δικαστές για το αν μια μουσική αποτελεί προϊόν κλοπής ή όχι;
Θυμάαι πριν χρόνια ότι οι Stones πλήρωσαν ένα ποσό επειδή λέει ήταν δανεισμένο το θέμα της φωνής (μόνο της φωνής και μόνο στο ρεφραίν!) του Anybody Seen My Baby... EDIT: to βρήκα, ήταν το Constant Craving της KD Lang, έλεος...
http://www.whosampled.com/sample/9203/The-Rolling-Stones-Anybody-Seen-My-Baby%3F-k.d.-lang-Constant-Craving/
Ε, όσοι έχετε ακούσει και τα δύο κομμάτια, αναγνωρίσατε όταν τα ακούσατε καμία ομοιότητα? Εκτός βέβαια, αν εχετε αυτιά... δικαστικού. Ή δίψα για εύκολο χρήμα μέσω μηνύσεων.
Για την ιστορία πάντως, οι Stones, έβαλαν tην KD Lang ως co-author στο κομμάτι...