είμαι 100% βέβαιος ότι κανένα από τα άλμπουμ της περιόδου δεν θα μπορούσε να είχε βγει με το όργανο που αναφέρεις...
H σωστή πρόταση είναι
"το Direct δεν θα μπορούσε να είχε γραφτεί live με το όργανο που αναφέρεις" και θα συμφωνήσω. Θα μπορούσε όμως να έχει προγραμματιστεί κ' ηχογραφηθεί σ'αυτό, και μάλιστα χωρίς τη βοήθεια κάποιας εξωτερικής μονάδας εφέ.
[SIZE=15.4px]...το οποίο είναι παιγχνίδι μπροστά στα θηρία της φωτογραφίας...[/SIZE]
Φίλτατε trolley, τα θηρία που αναφέρεις θεωρούνταν θηρία το 1988. Το 2023, 35 χρόνια μετά, τα εν λόγω θηρία μοιάζουν με γατάκια μπροστά σε ένα σύγχρονο workstation. Το γιατί είναι προφανές, όπως προφανές είναι ότι το Olivetti Prodest PC1 που είχα την ίδια περίοδο είναι μια τρίχα απ'τα....του PC που έχω σήμερα.
Ο Βαγγέλης είχε στη διαθεσή του ένα ηχητικό οπλοστάσιο που δεν μπορεί να βγει από ΕΝΑ όργανο, ΟΠΟΙΟ και αν είναι αυτό. Και όχι μόνο ο Βαγγέλης, όλοι οι διάσημοι keyboardίστες της περιόδου.
Νομίζεις.?
η υπερβολή που διατύπωσες είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη
Κατάλαβε κάτι ωρέ trolley, η τεχνολογία στην οποία αναφέρεσαι είναι
α-ρ-χ-α-ί-α. Τι να κάνουμε τώρα? Μέσα σε 30-40 χρόνια έγιναν τέτοιες αλλαγές στην τεχνολογία που δεν είχαν γίνει τον τελευταίο αιώνα. Το dream machine Synclavier των $200,000 σήμερα δεν θα κόστιζε ούτε 3 χιλιάρικα. Το αντίστοιχο Fairlight CMI βγήκε σε...app για smartphones στην τιμή των €20,? τι θες να συγκρίνουμε τώρα? H τεχνολογία έχει ξεφύγει πάρα πολύ trolley, και φαίνεται ότι δεν το έχεις καταλάβει.
Τώρα καθόμαστε μέσα στη ζέστη και συγκρίνουμε monotimbral synths 35-40 χρόνων με τα σημερινά workstations-τέρατα. Ε, δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει. Mπορώ να κάτσω να σου αναλύσω όλα τα synths του setup του Παπ. και μετά να σου κάνω μια λεπτομερή ανάλυση ενός σύγχρονου workstation, και θα διαπιστώσεις ότι καλά τα multi-synth setups, αλλά να κοιτάμε και ποιας περιόδου είναι.
Για live παίξιμο και ενορχήστρωση, αυτό που έκανε πάντα δηλαδή ο Παπ, ένα multi-synth setup είναι καλύτερη λύση. Για όλους εμάς τους υπόλοιπους που χρειαζόμαστε sequencer/multitrack recorder για να κάνουμε αυτά που έκανε live ο Παπ, ένα workstation είναι καλύτερη λύση, και χωρίς καμία αμφιβολία, πολύ πιο ικανό για πράγματα που στα παλιά αυτά multi-synth setups ήταν αδύνατον να γίνουν λόγω της τότε περιορισμένης τεχνολογίας.
Θες να σου θυμίσω ότι ένα 16-part multitimbral workstation/synth είναι ουσιαστικά 16 synths μαζί, με ξεχωριστά εφε το κάθε part, πολλαπλά arpeggiators και διαφορετικές sound engines με ένα σκασμό oscillators/LFOs/EGs/filtes κλπ να παίζουν ταυτόχρονα? Θες να σου πω ότι αυτά που μπορούν να παιχτούν ταυτόχρονα σε ένα Yamaha MODX6+ των €1,400 δεν μπορούν να παιχτούν από δύο setups σαν του Παπαθανασίου της εποχής εκείνης? Ε, στο λέω λοιπόν, ΔΕΝ μπορούν.? Προσπάθησε να το καταλάβεις, η διαφορά στην τεχνολογία του τότε και του σήμερα είναι χαώδης.