• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Σκόρπιες σκέψεις περι μουσικής.

διαφωνω σε ολες τις διαστασεις..

Αλλα δεν θα προσπαθησω να σε πεισω.

Δεν υπαρχει κ λογος αλλωστε.

Οτι σκατα κ διαμαντια κυκλοφορουσαν το 60 ..κυκλοφορουν κ τωρα.

Με την διαφορα οτι τωρα πρεπει να τα βρουμε μονοι μας.

..{εκτος κι αν πιστευεις οτι το 60 ..εβγαιναν μονο διαμαντια...οποτε παω πασο.}
Εκεί είναι όλο το θέμα,

τώρα η φάση είναι diy και για ακροατές και για μουσικούς.

Παλιά το ξεσκαρτάρισμα το έκαναν οι εταιρίες για μας.

 
o Frank τα έχει πει εδώ.

Σκατά το 60 ΔΕΝ κυκλοφορούσαν.

Ούτε κάν το 70.

Εκτός πχ αν μου πεις το ballroom blitz σκατό.... ή το Metal guru ή ακόμα και το leader of the gang....

(επειδή δεν τα ξέρεις google them!)









και το μόνο που έχει αλλάξει σήμερα είναι ότι έξω υπάρχει καλό υλικό αλλά δεν προωθείται, αλλά το βρίσκεις άμα ψάξεις.

Παλιά δεν μπορούσες να το κάνεις αυτό.

Κανένας δεν μπορούσε να ηχογραφήσει με τέτοια ποιότητα σπίτι του.

Όμως οι εταιρείες προωθούν το σκουπίδι επειδή πολύς κόσμος ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ σκουπίδι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
15 λεπτά πριν, dimsonic είπε

o Frank τα έχει πει εδώ.

Σκατά το 60 ΔΕΝ κυκλοφορούσαν.

Ούτε κάν το 70.

Εκτός πχ αν μου πεις το ballroom blitz σκατό.... ή το Metal guru ή ακόμα και το leader of the gang....

(επειδή δεν τα ξέρεις google them!)


συγνωμη αλλα κατι δεν καταλαβες Δημητρη καλα απο αυτο το κλιπ.

Ο Frank λεει...οτι οι χοντροι τυποι με το πουρο..απλα δεν ηξεραν..κ τυπωναν στην τυχη οποιον τους πηγαινε ενα demo, τζογαροντας στο αγνωστο .

Η παρακμη {λεει} ξεκινησε απο την στιγμη που κολεγιοπεδα που ειχαν σπουδασει Music bussiness..εκατσαν στην καρεκλα του αφεντικου..κ αρχισαν να μην τζογαρουν..

Δεν λεει πουθενα οτι δεν υπηρχαν σκατα το 60 κ το 70...

 
μια χαρά το κατάλαβα.

Το αποτέλεσμα είναι ότι σήμερα η μουσική των εταιρειών φιλτράρεται λάθος.

Παλιά επειδή οι ceo δεν ήξεραν έδιναν ευκαιρία σε όλους.

Όποιος δεν έπιανε δεν πούλαγε, τελος.

Σήμερα η μουσική παράγεται με κριτήριο τι ακούει ο πολύς ο κόσμος και είναι λάθος. Λάθος με την έννοια ότι σε κόβουν επειδή διαλέγουν πριν απ τον κόσμο για τον κόσμο και σου λένε όχι δεν θα πουλήσεις.

Το ότι δεν υπήρχαν σκατά το 60-70 εγω το λεω και το πιστεύω ακράδαντα.

απλά επειδή τα έζησα.

 
Κάτι ακόμα που συμβαίνει στη σημερινή μουσική και δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα,

είναι το παίξιμο για το παίξιμο

ακροβατικοί ρυθμοί που ναι μεν λες "μα πως το παίζει" αλλά δε γκρουβάρουν καθόλου, δε με κουνάνε

ατελείωτες νότες χωρίς κανένα νόημα και εκτός "κουτιού" πάντα γιατί είμαστε και μουσικάρες και δε τη βγάζουμε με πεντατονική...

θα φάω κράξιμο αλλά

κάτι guthrie govan, κάτι petrucci μόνο σε μουσικούς κάνουν αίσθηση

ac/dc θα ακούνε και το 3000 και ακόμα θα χορεύουν.
γιατι δεν υπηρχαν ακροβασιες το 60 κ το 70..?

Μahavisnu orchestra, Rush , o Φρανκ?

Τα "ακροβατικα " παιξιματα δεν ειναι σημεια των τωρινων καιρων..

Προυπηρχαν... κ μαζι με τα υπολοιπα στυλ..εξελισσονται.

Την δεκαετια του 70 υπηρχαν οι Rush σημερα υπαρχουν οι Dreamtheater, o Plini ο  Vai και οι Animals as leaders.

Tωρα αν εσενα δεν σου γκρουβαρει αυτο..δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν γκρουβαρει κ καθολου.

αλλα ναι καποιοι δεν την βγαζουν με πεντατονικη..

 
μια χαρά το κατάλαβα.

Το αποτέλεσμα είναι ότι σήμερα η μουσική των εταιρειών φιλτράρεται λάθος.

Παλιά επειδή οι ceo δεν ήξεραν έδιναν ευκαιρία σε όλους.

Όποιος δεν έπιανε δεν πούλαγε, τελος.

Σήμερα η μουσική παράγεται με κριτήριο τι ακούει ο πολύς ο κόσμος και είναι λάθος. Λάθος με την έννοια ότι σε κόβουν επειδή διαλέγουν πριν απ τον κόσμο για τον κόσμο και σου λένε όχι δεν θα πουλήσεις.

Το ότι δεν υπήρχαν σκατά το 60-70 εγω το λεω και το πιστεύω ακράδαντα.

απλά επειδή τα έζησα.
συμφωνω απολυτα μαζι σου Δημητρη μου.

Για αυτο εφτασε μια βιομηχανια εκατομμυριων εδω που εφτασε.

Και καλα εκανε κ εσκασε αυτη η φουσκα..γιατι πλεον εσυ κ η Beyonce και οσοι εδω μεσα συνθετουν μουσικη εχουν πλεον ισαξιες ευκαιριες να λαβουν αποδοχη απο τον κοσμο κ να χτισουν μια καριερα.

Εχεις αναλογιστει ποσο ΓΑΜΑΤΟ ειναι αυτο?

Εχεις σκεφτει οτι αυτη η κοπελιτσα εχει πλεον καριερα κ ενδεχομενως να ζει απο αυτο...επειδη την ειδε ο John Mayer στο ινσταγκραμ {να παιζει στο υπνοδωματιο της} κ την προτεινε?




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1 hour ago, vagelism said:

συμφωνω απολυτα μαζι σου Δημητρη μου.

Για αυτο εφτασε μια βιομηχανια εκατομμυριων εδω που εφτασε.

Και καλα εκανε κ εσκασε αυτη η φουσκα..γιατι πλεον εσυ κ η Beyonce και οσοι εδω μεσα συνθετουν μουσικη εχουν πλεον ισαξιες ευκαιριες να λαβουν αποδοχη απο τον κοσμο κ να χτισουν μια καριερα.

Εχεις αναλογιστει ποσο ΓΑΜΑΤΟ ειναι αυτο?

Εχεις σκεφτει οτι αυτη η κοπελιτσα εχει πλεον καριερα κ ενδεχομενως να ζει απο αυτο...επειδη την ειδε ο John Mayer στο ινσταγκραμ {να παιζει στο υπνοδωματιο της} κ την προτεινε?


μμμ τι να σε πω....χτιζω καριερα αυριο κι ολας....

ισες ευκαιρίες εχεις αλλα εχουν μαζι σου κι αλλα 4 δισεκατομυρια ....

 
(ίσως) off topic [on]

Εχεις σκεφτει οτι αυτη η κοπελιτσα εχει πλεον καριερα κ ενδεχομενως να ζει απο αυτο...επειδη την ειδε ο John Mayer στο ινσταγκραμ {να παιζει στο υπνοδωματιο της} κ την προτεινε?


Καλά μη ψαρώνουμε και τόσο.

Δε λάμπει οτι είναι χρυσός.

Αντίστοιχα και ο Hans Zimmer "τσίμπησε" τον Guthrie Govan για ένα τουρ Υ-ΠΕΡ-ΠΑ-ΡΑ-ΓΩ-ΓΗ απο ένα "βιντεάκι στο youtube" ο οποίος μέχρι τότε "απλά" δούλευε στο Guitar Techniques magazine, δίδαξε σε 3-4 μουσικά παν/μια, δίσκους, tour κλπ

Όπως, για να μη πηγαίνουμε και μακριά, ο θεοσσχορεστον Παντελίδης που "απο τα βιντεάκια του στο youtube" αναδείχθηκε και ξαφνικά να σου τον στην κορυφή των ελληνικών charts...

Δεν είναι όλα τόσο αθώα όσο φαίνονται. Απλά μια άλλη μορφή της βιομηχανίας.

off topic [off]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μμμ τι να σε πω....χτιζω καριερα αυριο κι ολας....

ισες ευκαιρίες εχεις αλλα εχουν μαζι σου κι αλλα 4 δισεκατομυρια ....
προτιμας να σε κοβει ο χοντρος με το πουρο επειδη δεν εχεις κοιλιακους σαν τον ρουβα?

 
Κάτι ακόμα που συμβαίνει στη σημερινή μουσική και δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα,

είναι το παίξιμο για το παίξιμο

ακροβατικοί ρυθμοί που ναι μεν λες "μα πως το παίζει" αλλά δε γκρουβάρουν καθόλου, δε με κουνάνε

ατελείωτες νότες χωρίς κανένα νόημα και εκτός "κουτιού" πάντα γιατί είμαστε και μουσικάρες και δε τη βγάζουμε με πεντατονική...

θα φάω κράξιμο αλλά

κάτι guthrie govan, κάτι petrucci μόνο σε μουσικούς κάνουν αίσθηση

ac/dc θα ακούνε και το 3000 και ακόμα θα χορεύουν.




Μάλλον δεν ακους την σωστη μουσικη 






 
μήπως πρέπει να απολογηθώ εγώ (ή ο όποιος σαν εμένα) στον αγαπητό μου Νικολάκη επειδή  ακούω ακόμα classic rock ή blues ή κλασσική jazz


Αγαπητε Νικολακη ? ΠΟΥ στο καλο εγραψα οτι πρεπει να μου απολογηθεις δεν κΣερω....αν αυτο καταλαβες οτι εγραψα παντως σχΩρνα με ?

Κανένας δεν χρειαζεται να ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ γιατι ακούει αΦτα που ακουει....

Κουβέντα κάνουμε κυριως για το αν βγαινει ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ μας καλη μουσικη και προσωπικα πιστευω οτι ΟΝΤΩΣ βγαινει και μαλιστα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ. (παραθετω το παρακατω οχι μονo γιατι ειναι εξαιρετικο αλλα γιατι ειχε παει και ΝΟΥΜΕΡΟ 1 στα "τσαρτς" που σημαινει οτι δεν το ακουει μονος του στο δωματιο του ?  )  





Και γιατι αφου ΟΝΤΩΣ βγαινει εμεις ΔΕΝ την ακουμε... (ΕΣΕΙΣ δηλαδη γιατι εγω ΜΑΖΙ με τα κλασσικα ακουσματα της...νιοτης μου....την ακουω,οσο μπορω)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
γιατι δεν υπηρχαν ακροβασιες το 60 κ το 70..?

Μahavisnu orchestra, Rush , o Φρανκ?

Τα "ακροβατικα " παιξιματα δεν ειναι σημεια των τωρινων καιρων..

Προυπηρχαν... κ μαζι με τα υπολοιπα στυλ..εξελισσονται.

Την δεκαετια του 70 υπηρχαν οι Rush σημερα υπαρχουν οι Dreamtheater, o Plini ο  Vai και οι Animals as leaders.

Tωρα αν εσενα δεν σου γκρουβαρει αυτο..δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν γκρουβαρει κ καθολου.

αλλα ναι καποιοι δεν την βγαζουν με πεντατονικη..
Σύμφωνοι,

το 70 έγιναν οι άπειροι πειραματισμοί, για κάποιο λόγο δεν ακούγονται επιτηδευμένοι όμως.

Ποιοτικά μακράν η καλύτερη δεκαετία imo και σε ποσότητα.

Καμία σχέση με τα σημερινά εκτρώματα που μοιάζουν με μουσική αριθμητική, μηδέν feel λέμε

Αλλά το ξαναγράφω,

μουσική για μουσικούς και μόνο...

αν κάτσει ας πούμε, μη μουσικός και ακούσει τα κουλά του Vai, εγώ κάθομαι να φάω τις κιθάρες σας κολάρο?

 
Βρήκες κι εσύ να πεις για κιθαρίστα ότι απευθύνεται μόνο σε κιθαρίστες, ο οποίος έχει 3 Grammy ?

 
το 70 έγιναν οι άπειροι πειραματισμοί, για κάποιο λόγο δεν ακούγονται επιτηδευμένοι όμως.


Ίσως γιατί τότε είχαν σαν πλοηγό το να εκφραστούν με κάποιο τρόπο και όχι να γίνουν φίρμες/βάϊραλ, πες το όπως θες, και άρα να βγει κάτι επιτηδευμένο.

Γνώμη μου οτι ίσως και αυτό να είναι το bottomline, οτι σήμερα πολλοί (όχι όλοι) δεν γράφουν για να εκφράσουν πραγματικά κάτι που θέλει να βγει απο μέσα τους (και αν υπάρχει) αλλά για να πετύχουν, κερδίσουν, μοιάσουν και πάει λέγοντας.

Και ίσως, τότε, αυτή η ειλικρίνεια απέναντι στον εαυτό τους να δημιουργούσε και αυτή την αυθεντικότητα/μη επιτήδευση γιατί, κακά τα ψέματα, όταν κάτι είναι αυθεντικό, και ερεθίζει θετικά το αυτί σου, για μια στιγμή καταλύεται η λογική. Στην τελική όλα απο νευροδιαβιβαστές περνάνε όχι απο φίλτρα και μηχανισμούς εκλογίκευσης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σύμφωνοι,

το 70 έγιναν οι άπειροι πειραματισμοί, για κάποιο λόγο δεν ακούγονται επιτηδευμένοι όμως.

Ποιοτικά μακράν η καλύτερη δεκαετία imo και σε ποσότητα.

Καμία σχέση με τα σημερινά εκτρώματα που μοιάζουν με μουσική αριθμητική, μηδέν feel λέμε

Αλλά το ξαναγράφω,

μουσική για μουσικούς και μόνο...

αν κάτσει ας πούμε, μη μουσικός και ακούσει τα κουλά του Vai, εγώ κάθομαι να φάω τις κιθάρες σας κολάρο?
Eκφραζεις προσωπικα συμπερασματα.

Δεν μπορουμε να βαφτιζουμε την μιξη της Ινδικης μουσικης σε σχεση με την Jazz  και το rock που εκανε ο Μc Laughlin σαν "πειραματισμο" και αυτα που συμβαινουν σημερα σαν επιτηδευμενες βλακειες.

Καπου εχεις χασει την αμεροληψια σου.

Πειραματισμοι κ τα μεν - πειραματισμοι κ τα δε αν θελουμε να ειμαστε σωστοι κ αμεροληπτοι.

Τι σου κανει - τι μου κανει ειναι αδιαφορο.

για παραδειγμα δες εδω τι εκανε αυτο το τριο το 79...




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
(ίσως) off topic [on]

Καλά μη ψαρώνουμε και τόσο.

Δε λάμπει οτι είναι χρυσός.

Αντίστοιχα και ο Hans Zimmer "τσίμπησε" τον Guthrie Govan για ένα τουρ Υ-ΠΕΡ-ΠΑ-ΡΑ-ΓΩ-ΓΗ απο ένα "βιντεάκι στο youtube" ο οποίος μέχρι τότε "απλά" δούλευε στο Guitar Techniques magazine, δίδαξε σε 3-4 μουσικά παν/μια, δίσκους, tour κλπ

Όπως, για να μη πηγαίνουμε και μακριά, ο θεοσσχορεστον Παντελίδης που "απο τα βιντεάκια του στο youtube" αναδείχθηκε και ξαφνικά να σου τον στην κορυφή των ελληνικών charts...

Δεν είναι όλα τόσο αθώα όσο φαίνονται. Απλά μια άλλη μορφή της βιομηχανίας.

off topic [off]
δεν καταλαβαινω τι εννοεις..

Ειναι ακριβως οσο αθωα φαινονται.

Εισαι καλος...πας μπροστα...δεν εισαι ...?σε τρωει το μαυρο σκοταδι.ΧΩΡΙς ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ..

 Ποιος θα ηξερε τους Snarky χωρις το youtube..?

Τους Dirty Loops..

τον Joh Gom? 

Τον Sayce.?

 Toν  Cory..

 Την Domi.

Main squeeze?

Knower

Wolfpeck

Trombone shorty

και τοσους αλλους.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top