Σάκης... σκέτο

Εμένα καμμια αστυνομία δεν θα με σταματήσει να καταθέτω τη ψυχή μου και να πραγματοποιω τα ονειρα μου. Requiem αποφασισα να γραψω, requiem έγραψα και ας με κρίνει ο ακροατής. Χαχαχα. Τι δηλαδή ? Μόνο οι κλασσικοι με τεράστιο έργο και σπουδές πίσω τους πρέπει να γράφουν requiem?  Εμάς.μανούλα δεν μας γέννησε? Λολ.

Άσε που αυτη που κατα τ αλλά μου αρέσει σαν ηθοποιός δεν μου φάνηκε ότι στη δήλωση της ήταν απλά υπερβολική μεταξυ σοβαρού και αστείου. Εμπάθεια και μίσος και ψιλουστερια μου έβγαλε. Αλλά ο Σάκης ΜΟΥ της απάντησε όπως της αρμοζε.

 
Επειδίς δεν γνωρίζω την ιστορία ακριβώς.

Πρώτα υπήρξε η δήλωση της κυρίας ; και μετά βραβεύθηκε και δήλωσε την ψυχή του ο κύριος ;

Πρώτα βραβεύθηκε ο κύριος ; μετά βραβεύθηκε η κυρία και σε δεύτερο χρόνο ανταπάντησε ο κύριος ;

Οι προς βράβευση καλλιτέχνες γνωρίζουν από πριν ότι θα είναι οι βραβευθέντες;

Και για να είμαστε ειλικρινείς , διότι σε ένα χώρο μουσικής τεχνολογίας κατά βάσει συχνάζουν μουσικοί και καλλιτέχνες. Εάν αποφασίσω να βγω στη σόου μπίζνα , όσο και ταλαντούχος να είμαι, έτσι και παίζει θέση σε θίασο που τη ζηλεύει και ο βραβευθείς κύριος , υπάρχει περίπτωση να με αφήσουν να δω το σενάριο ;

Εάν αποφασίσει να βγει στη σόου μπίζνα , η μάνα μου, όσο ταλαντούχα να είναι, έτσι και παίζει θέση σε θίασο που την επιθυμεί και η βραβευμένη κυρία , υπάρχει περίπτωση να την αφήσουν να δει το σενάριο ;

Ώρες ώρες πιστεύω ότι : Σε αυτόν τον τόπο είμαστε όλοι τόσο καλοί ηθοποιοί που υποκρινόμαστε την ελαφρότητα ή την βαρύτητα κατά το που θα κάτσει ο πωπώς μας.

Τα ορθογραφικά σ'χωρέστε τα, ένεκα το ξενύχτι  ;)

 
ez είπε:
Τρόλεϋ, τα περί αστυνομίας που ακούστηκαν, ενδέχεται να ειπώθηκαν καθ'υπερβολήν, ή απλώς να ήταν "σχήμα λόγου", μπορεί και όχι...απλά το αναφέρω, γιατί θυμάμαι σε κουβέντες μεταξύ μουσικών δεκαετίες πριν, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, όταν σχολιάζαμε κάποιους που -προφανώς- δεν μας άρεσαν, λέγαμε χαριτολογώντας πως χρειάζεται μιά μουσική αστυνομία προκειμένου να "διαφυλαχθεί" ένα μίνιμουμ επίπεδο σε όσα παρουσιάζονται...απλά το καταθέτω στην κουβέντα ως γεγονός.
Επιβεβαιώνω ότι έχω γνώση πως παρόμοιου περιεχομένου συζητήσεις γινόντουσαν στον φωτογραφικό χώρο (από τον οποίο προέρχομαι), αλλά και ανάμεσα σε ζωγράφους που έχω υπ' όψιν μου κλπ. Επίσης επιβεβαιώνω ότι - κατά κανόνα - γίνονται καθ' υπερβολήν, όμως η φράση-κλειδί σε αυτό που έγραψες είναι το "μεταξύ μουσικών" ή αλλιώς "μεταξύ μας". Η δημόσια διατύπωση τέτοιων θέσεων (ακολουθούμενη από τηλεοπτικές συνεντεύξεις σε μεσημεριανάδικα), από κυρία η οποία επιδιώκει να ισχυριστεί ότι έχει "τα εφόδια" για να υπηρετεί την ηθοποιία, δεν μπορεί παρά να σημαίνει ένα μόνο πράγμα : ότι ΔΕΝ έχει τα εφόδια.

Ο Ρουβάς, επίσης δεν έχει τα εφόδια (ούτε για τραγουδιστής) αλλά - πρόσεξέ το αυτό - έχει δουλέψει ΠΟΛΥ και στην ελεύθερη αγορά αυτό μετράει,διότι μεθερμηνεύεται ως αφοσίωση και πείσμα, άρα υπόσχεση για αποτελέσματα. Τώρα το ότι υπολείπεται του Bates, ε.. εντάξει αυτά είναι φιδιές του atreu.. λες και θα έβρισκε εύκολα καμιά κατοσταριά που να είναι ισάξιοι του Bates, και μάλιστα από τον επιθεωρησιακού επιπέδου χώρο της Διαβάτη. Η κυρία, απλώς ονειρεύεται μία μη-ελεύθερη αγορά, όπου κάποιο ιερατείο της Τέχνης θα αποφασίζει ποιος έχει τα εφόδια και - ενδεχομένως - θα αναγκάζει το κοινό να την χειροκροτεί.

Εγώ να σου θυμίσω (με το θάρρος της ιντερνετο"φιλίας" μας) ότι σε μία ανελεύθερη αγορά, δεν θα είχε θέση ούτε ο Μικ Τζάγκερ, ούτε ο Έρικ Μπάρντον (και οι δύο, στερούμενοι "εφοδίων" σε σχέση με τους χλεχλέδες της εποχής τους), αλλά φοβάμαι ούτε και εσύ φίλε EZ (κάποιος λεβέντης θα υποδείκνυε ότι οι μουσικές σου δεν καθρεπτίζουν το πνεύμα της γνήσιας ελληνικής μουσικής, κριτική που - είμαι βέβαιος - θα άκουσες κάποια στιγμή της ζωής σου, θυμάμαι π.χ. κάτι σαχλά που σου γράφανε στα ροκ περιοδικά της πρωτο-εποχής σου).

Κάτι ακόμη : αν τα ίδια σκατά με της Διαβάτη, τα είχε διατυπώσει μη-αριστερόμυαλος, θα τον είχαν πάρει με τις πέτρες.

 
trolley είπε:
Επιβεβαιώνω ότι έχω γνώση πως παρόμοιου περιεχομένου συζητήσεις γινόντουσαν στον φωτογραφικό χώρο (από τον οποίο προέρχομαι), αλλά και ανάμεσα σε ζωγράφους που έχω υπ' όψιν μου κλπ. Επίσης επιβεβαιώνω ότι - κατά κανόνα - γίνονται καθ' υπερβολήν, όμως η φράση-κλειδί σε αυτό που έγραψες είναι το "μεταξύ μουσικών" ή αλλιώς "μεταξύ μας". Η δημόσια διατύπωση τέτοιων θέσεων (ακολουθούμενη από τηλεοπτικές συνεντεύξεις σε μεσημεριανάδικα), από κυρία η οποία επιδιώκει να ισχυριστεί ότι έχει "τα εφόδια" για να υπηρετεί την ηθοποιία, δεν μπορεί παρά να σημαίνει ένα μόνο πράγμα : ότι ΔΕΝ έχει τα εφόδια.

Ο Ρουβάς, επίσης δεν έχει τα εφόδια (ούτε για τραγουδιστής) αλλά - πρόσεξέ το αυτό - έχει δουλέψει ΠΟΛΥ και στην ελεύθερη αγορά αυτό μετράει,διότι μεθερμηνεύεται ως αφοσίωση και πείσμα, άρα υπόσχεση για αποτελέσματα. Τώρα το ότι υπολείπεται του Bates, ε.. εντάξει αυτά είναι φιδιές του atreu.. λες και θα έβρισκε εύκολα καμιά κατοσταριά που να είναι ισάξιοι του Bates, και μάλιστα από τον επιθεωρησιακού επιπέδου χώρο της Διαβάτη. Η κυρία, απλώς ονειρεύεται μία μη-ελεύθερη αγορά, όπου κάποιο ιερατείο της Τέχνης θα αποφασίζει ποιος έχει τα εφόδια και - ενδεχομένως - θα αναγκάζει το κοινό να την χειροκροτεί.

Κάτι ακόμη : αν τα ίδια σκατά με της Διαβάτη, τα είχε διατυπώσει μη-αριστερόμυαλος, θα τον είχαν πάρει με τις πέτρες.
Όπως τα λες είναι, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω...απλά, ο γραπτός "τρόπος" σου είθισται να είναι αρκετά "σκληρός" για τους περισσότερους απο εμάς που σε διαβάζουμε, εν προκειμένω όμως δίκαιος - οφείλω να ομολογήσω...

Όσο γι'αυτό:

Εγώ να σου θυμίσω (με το θάρρος της ιντερνετο"φιλίας" μας) ότι σε μία ανελεύθερη αγορά, δεν θα είχε θέση ούτε ο Μικ Τζάγκερ, ούτε ο Έρικ Μπάρντον (και οι δύο, στερούμενοι "εφοδίων" σε σχέση με τους χλεχλέδες της εποχής τους), αλλά φοβάμαι ούτε και εσύ φίλε EZ (κάποιος λεβέντης θα υποδείκνυε ότι οι μουσικές σου δεν καθρεπτίζουν το πνεύμα της γνήσιας ελληνικής μουσικής, κριτική που - είμαι βέβαιος - θα άκουσες κάποια στιγμή της ζωής σου, θυμάμαι π.χ. κάτι σαχλά που σου γράφανε στα ροκ περιοδικά της πρωτο-εποχής σου).
Έχω ακούσει και διαβάσει πολλά...κι ακόμη ακούω...

Εκπλήσσομαι πάντως που θυμάσαι τέτοια "στιγμιότυπα" απο τότε!!

Μήπως τελικά είσαι ελέφαντας και όχι ηλεκτρικό τραμ;;  ;D

 
Το θέμα δεν το παρακολούθησα, κάτι πήρε το αυτί μου.

Απ’  ότι  κατάλαβα το πρόβλημα ΔΕΝ είναι ότι ο Ρουβάς «έγινε ηθοποιός», αλλά ότι πήρε «το βραβείο ερμηνείας Κάρολος Κουν».

ΑΥΤΟ το πολύτιμο τρόπαιο….δύσκολο να το κατακτήσεις.

ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ και για το συγκεκριμένο βραβείο….και η άποψη μου είναι η ίδια και φτάνει μέχρι και τα Grammy  και τα Oscar (φευ ο Hitchcock δεν πήρε ποτέ του) .

ΓΕΝΙΚΑ τα βραβεία στην τέχνη είναι οξύμωρο σχήμα καθιστώντας τη μετρήσιμο μέγεθος που ΔΕΝ είναι (η τεχνική μπορεί να ναι).

 
atreu73 είπε:
Τι το παλεύεις; Αφού συμφωνείς.
Σωστά, απλώς αισθάνομαι πάντα την ανάγκη να είμαι βέβαιος πως έχω εξηγήσει με τι ακριβώς συμφωνώ. Ιδιοτροπία.

 
BillTrantos είπε:
Συμφωνώ πέρα για πέρα με τον κύριο Σάκη μας. :-*

Τώρα...
Τι να πω εγώ για τη μουσική εεεε;

Βρε ΑΕΙ στο διαόλο...

 
trolley είπε:
Σωστά, απλώς αισθάνομαι πάντα την ανάγκη να είμαι βέβαιος πως έχω εξηγήσει με τι ακριβώς συμφωνώ. Ιδιοτροπία.
Μα φυσικά. Κι όλο κάπου τρυπώνει και το μεταφυσικό αόρατο χέρι της αγοράς που διευθετεί τα πάντα πάντα με λίγη προσπάθεια κι απ’ τους Σάκηδες του κόσμου. Στην πραγματικότητα όμως ξέρεις και συ ότι οι Σάκηδες είναι ατάλαντοι κι όλο το πλασάρισμα και τα team τους δεν πρόκειται να το αλλάξουν αυτό.

Το θέμα δεν το παρακολούθησα, κάτι πήρε το αυτί μου.

Απ’  ότι  κατάλαβα το πρόβλημα ΔΕΝ είναι ότι ο Ρουβάς «έγινε ηθοποιός», αλλά ότι πήρε «το βραβείο ερμηνείας Κάρολος Κουν».

ΑΥΤΟ το πολύτιμο τρόπαιο….δύσκολο να το κατακτήσεις.

ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ και για το συγκεκριμένο βραβείο….και η άποψη μου είναι η ίδια και φτάνει μέχρι και τα Grammy  και τα Oscar (φευ ο Hitchcock δεν πήρε ποτέ του) .

ΓΕΝΙΚΑ τα βραβεία στην τέχνη είναι οξύμωρο σχήμα καθιστώντας τη μετρήσιμο μέγεθος που ΔΕΝ είναι (η τεχνική μπορεί να ναι).

Ίσως να μην είναι ούτε το βραβείο το θέμα. Ίσως το θέμα να είναι ότι έχουμε μπερδέψει την Κάλλας με την Πάολα. Τον Ευριπίδη με τον Φώσκολο. Την πούτσα με την βούρτσα.

Ίσως είναι θέμα παρεξήγησης.

 
Γιατί σε άλλους επαγγελματικούς χώρους αντίστοιχες "προσπάθειες" δεν γίνονται με τέτοια χαρακτηριστική ελαφρότητα; Π.χ. δεν θα δείς ποτέ κανείς να δηλώνει προγραμματιστής χωρίς να ισχύει τουλάχιστον ένα απ' τα εξής 1) σπουδές, 2) επαγγελματική εμπειρία, 3) μια μίνιμουμ διάρκειας παρουσία στον χώρο. Θα μου πείς ο Ρουβάς έχει κάνει και 2-3 ταινίες αρα επαγγελματίας είναι και κάποια παρουσία έχει. Σπουδές δεν έχει αλλά υπάρχουν τόσοι και τόσοι που έχουν διαπρέψει στο καλλιτεχνικό στερέωμα χωρίς σπουδές. Άρα που είναι το πρόβλημα; Το πρόβλημα είναι ότι ο Ρουβάς έχει τα 2 και 3 γιατί κάποιος του τα χάρισε όχι γιατί τα κατέκτησε που σημαίνει ότι κάποιος κάποια στιγμή του ανάθεσε μια εργασία χωρίς να έχει κανένα απ' τα τρία. Και έτσι τώρα συζητάμε για τον ηθοποιό Ρουβά. Επίσης μην ξεχνάμε οτι ηθόποιός δεν μπορείς να γίνεις από μόνος σου όπως π.χ. ένας ζωγράφος που αρκεί να ζωγραφίσει, χρειάζεσαι κάποιον να σου αναθέσει έναν ρόλο.

 
Η τηλεορασοπληξία και η τηλεενημέρωση τα ισοπεδώνει όλα.

Έτσι βλεπουμε ανθρώπους οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν δει πάνω από 2-3 (και πολλές λέω) σοβαρές θεατρικές προσπάθεις στο χώρο της αρχαίας τραγωδίας / κωμωδίας και/ή του κλασσικού θεάτρου, όχι μόνο να γίνονται κριτικοί του είδους αλλά και να καταξιώνουν media-κα φαινόμενα όπως τον Σάκη και να κρίνουν τη - μεγάλη - Διαβάτη μόνο και πάλι από τις σειρές που έχει παίξει στην τηλεόραση (στις οποίες ήταν εξαιρετική παρά τα άθλια σενάρια).

Πάντως, το ότι πήρε ο Σάκης βραβείο σε έναν τέτοιο απαιτητικό θεατρικό τομέα είναι το νέο συντομότερο ανέκδοτο.

 
μονο μια φραση για τον σακη και το βραβειο :

πουτσ my dick.

προσοχη μην το προφερετε συχνα, ειναι ξορκι και θα σας καταστρεψει

 
atreu73 είπε:
Μα φυσικά. Κι όλο κάπου τρυπώνει και το μεταφυσικό αόρατο χέρι της αγοράς που διευθετεί τα πάντα πάντα με λίγη προσπάθεια κι απ’ τους Σάκηδες του κόσμου. Στην πραγματικότητα όμως ξέρεις και συ ότι οι Σάκηδες είναι ατάλαντοι κι όλο το πλασάρισμα και τα team τους δεν πρόκειται να το αλλάξουν αυτό.
Δεν συμφωνώ : ο Ρουβάς δεν είναι ατάλαντος, κανείς που εργάζεται τόσο πολύ δεν είναι ατάλαντος. Είναι περισσότερο ταλαντούχος από την κα. Διαβάτη, η οποία δεν έχει κάνει τίποτε διαφορετικό σε όλη της την καλλιτεχνική ζωή (όπως άλλωστε και κανένας έλληνας ηθοποιός της γενιάς της). Να πας να διαβάσεις την παραβολή που είπε ο Ιησούς για τα τάλαντα, το εξηγεί καλύτερα από 'μένα.

Επίσης, αν δεν το έχεις αντιληφθεί, ο μόνος εδώ μέσα που φέρεται ως μπερδεμένος είσαι εσύ : βάζεις λέξεις όπως Πάολα και Κάλλας στην ίδια πρόταση, κάτι που δεν θα έκανε ποτέ ούτε κάποιος που ακούει τη μία, ούτε κάποιος που ακούει την άλλη. Για ποιο λόγο; Χρειάζεται πραγματικά κάποια υπενθύμιση για το ότι ο Ρουβάς δεν είναι Bates ή ότι η Πάολα δεν είναι Κάλλας;

Τα σχετίζεις (ούτως ειπείν) για να διαμορφωθεί ένα επιχείρημα, το αντιλαμβάνομαι, αλλά υπερβάλεις καθ' οδόν.

μονο μια φραση για τον σακη και το βραβειο :

πουτσ my dick.

προσοχη μην το προφερετε συχνα, ειναι ξορκι και θα σας καταστρεψει
Έχω άποψη για όσους παριστάνουν τους πολύ άντρες. Δες την ταινία American Beauty και εξακρίβωσε ότι το ντικ σου κάνει πουτς στις σωστές σκηνές.

 
trolley είπε:
Δεν συμφωνώ : ο Ρουβάς δεν είναι ατάλαντος, κανείς που εργάζεται τόσο πολύ δεν είναι ατάλαντος. Είναι περισσότερο ταλαντούχος από την κα. Διαβάτη, η οποία δεν έχει κάνει τίποτε διαφορετικό σε όλη της την καλλιτεχνική ζωή (όπως άλλωστε και κανένας έλληνας ηθοποιός της γενιάς της). Να πας να διαβάσεις την παραβολή που είπε ο Ιησούς για τα τάλαντα, το εξηγεί καλύτερα από 'μένα.

Επίσης, αν δεν το έχεις αντιληφθεί, ο μόνος εδώ μέσα που φέρεται ως μπερδεμένος είσαι εσύ : βάζεις λέξεις όπως Πάολα και Κάλλας στην ίδια πρόταση, κάτι που δεν θα έκανε ποτέ ούτε κάποιος που ακούει τη μία, ούτε κάποιος που ακούει την άλλη. Για ποιο λόγο; Χρειάζεται πραγματικά κάποια υπενθύμιση για το ότι ο Ρουβάς δεν είναι Bates ή ότι η Πάολα δεν είναι Κάλλας;
Eγώ μπορεί να είμαι μπερδεμένος σε πολλά πράγματα ωστόσο ακόμα δεν έχω μπερδέψει το τάλαντο με το ταλέντο.

Αλλά τρόλλευ μου σε νιώθω. Ήλπιζες πάντα αυτή η επικυριαρχία που είχαν οι δήθεν ευαίσθητοι αριστεροί σε θέματα της τέχνης να εκλείψει και τώρα που το όνειρό σου γίνεται πραγματικότητα αισθάνεσαι, με φρίκη, ότι οι αντικαταστάτες τους είναι πολύ χειρότεροι.

 
atreu73 είπε:
Eγώ μπορεί να είμαι μπερδεμένος σε πολλά πράγματα ωστόσο ακόμα δεν έχω μπερδέψει το τάλαντο με το ταλέντο.

Αλλά τρόλλευ μου σε νιώθω. Ήλπιζες πάντα αυτή η επικυριαρχία που είχαν οι δήθεν ευαίσθητοι αριστεροί σε θέματα της τέχνης να εκλείψει και τώρα που το όνειρό σου γίνεται πραγματικότητα αισθάνεσαι, με φρίκη, ότι οι αντικαταστάτες τους είναι πολύ χειρότεροι.
Πολύ εύστοχα και τα δύο, όσον αφορά το σκεπτικό μου.

Ανακριβή όμως, ιστορικώς μιλώντας. Καθώς όλα αυτά δεν έγιναν πρόσφατα. Είναι διαδικασίες που ολοκληρώθηκαν πριν δεκαετίες. Ο Ρουβάς το χειρίζεται αυτό, η Διαβάτη όχι. Θυμάσαι π.χ. τις μηνύσεις που έκανε η Netscape στην Microsoft επειδή της στερούσε την πρωτοκαθεδρία στους internet browsers;

Ένας καλλιτέχνης δεν απαντά, ούτε διαμαρτύρεται με καταγγελίες (στη γυναίκα του Ευαγγελάτου...) αλλά με έργο. Εμένα, έτσι μου τα μάθανε, το φταίξιμο στους δασκάλους μου (και στην αγγλικού μου, με τα φανελάκια της). :) :)

 
ο Ρουβάς δεν είναι ατάλαντος
Φυσικα και δεν ειναι,οπως και φυσικα ειναι και αξιοπρεπεστατος ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ (δεν ειναι ο Ottis Redding αλλα ΑΥΤΑ που τραγουδαει τα τραγουδαει ΠΟΛΥ καλα).

Επισης κατι που διεφυγε απο ΟΛΟΥΣ μας,ο Ρουβας ειναι ΣΤΑΡ,ισως ο μοναδικος Ελλην ΣΤΑΡ απο την εποχη της Βουγιουκλακη (η οποια επισης θεωρειται "αταλαντη" ) και δεν γινεσαι ΤΥΧΑΙΑ ΣΤΑΡ... ;D

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ασχολειστε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ με αηδιες (γιατι η τρεχουσα (απο το 1965 και μετα δηλαδη  ;D) "πολιτιστικη" κατασταση της Ελλαδας ,με καποιες εξαιρεσεις βεβαια και σιγουρα η Χ.Διαβατη δεν ειναι απο αυτες,ΕΙΝΑΙ μια αηδια απο οποιαδηποτε πλευρα και να τη δει κανεις είτε "ποιοτικη" ,είτε "εμπορικη" )

Ειδικα το ΘΕΑΤΡΟ στην Ελλαδα ειναι τοσο ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ και ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΟ που ειναι να ΓΕΛΑΕΙ κανεις με τη σημασια που του δινει ο κοσμος....(σιγα τη σημασια αλλα λεμε τωρα...) μια κλικα 30 ατομων  ειναι που βλογαει τα γενια της και αυτοϊκανοποιειται,αυτοβαυκαλιζεται για την "υψηλη τεχνη" που και καλα παραγει.

 
Καλά όλ' αυτά SF αλλά μετά μην παραπονιέστε αν ο κόσμος θεωρεί απολύτως φυσιολογικό να κατεβάζει δίσκους απ' τα torrentάδικα. Απ' την στιγμή που το "έλα μωρέ, σιγά το δύσκολο" έχει γίνει ο κανόνας όλους τους παίρνει η μπάλα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σφ θα σου αποδείξω ότι το αρχαίο θέατρο όχι μόνο δεν είναι παρωχημένο αλλά και ότι οι θεοί έχουν αστείρευτο χιούμορ.

Δυο λόγια για το έργο. Ο Ευριπίδης που στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του συντάσσεται με την λογική και την ορθή σκέψη, αμφισβητεί την θρησκεία και έχει καθοδηγητή τον Σωκράτη αποφασίζει προς την δύση της ζωής του να γράψει τις Βάκχες. Εκεί γινόμαστε μάρτυρες στον ερχομό ενός νέου θεού που αγαπά το κρασί, την συνουσία και την αχαλίνωτη ζωική κατάφαση της ζωής. Ένας νέος θεός λοιπόν γεννιέται που έρχεται σε σύγκρουση με το παλιό αρτηριοσκληρωτικό κατεστημένο. Η επιλογή του Σάκη δεν είναι τυχαία καθώς στο μυαλό των συντελεστών και αυτός έρχεται να ανατρέψει την παλιά φρουρά για να την αντικαταστήσει με μια νέα.

  Αυτό που διαφεύγει σε πολλούς όμως, είναι ότι από τη νέα αυτή τάξη λείπει το διονυσιακό, ενώ όλοι ξέρουμε ή θα έπρεπε να ξέρουμε ότι χωρίς αυτό δεν υφίσταται όχι μόνο θέατρο αλλά και τέχνη γενικότερα.

  Η ειρωνεία είναι ότι κακέκτυπα του μεγάλου αυτού έργου μετά την παρέμβαση της Διαβάτη (που μάλλον αντιπροσωπεύει την παλιά τάξη πραγμάτων) συνεχίζουν να παίζουν στα κανάλια, στα ιντερνέτ ακόμη-ακόμη και στο αγαπητό μας φόρουμ.

 
Σφ θα σου αποδείξω ότι το αρχαίο θέατρο όχι μόνο δεν είναι παρωχημένο αλλά και ότι οι θεοί έχουν αστείρευτο χιούμορ.
Εγω μιλησα για ΟΛΟΚΛΗΡΟ το θεατρο,οχι μονο το αρχαιο (το οποιο παιζεται,στη συντριπτικη του πλειοψηφια,με τον ιδιο ΣΤΟΜΦΟ και ακαμψια που παιζονταν και απο τον Βεακη το 1854.... ;D)

Τουλαχιστον ο Λιγναδης (που ειναι και φιλος και συμμαθητης  μου) εβαλε μεσα ενα ωραιο ΒΡΑΚΙ... ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top