Σάκης... σκέτο

trolley είπε:
.. και τόσες άλλες αξέχαστες ερμηνείες.
Στους Δύο Ξένους πάντως ήταν απολαυστική...

 
Grey είπε:
Στους Δύο Ξένους πάντως ήταν απολαυστική...
Ειρωνεία: στους Δύο Ξένους η Μαρίνα (Εβελίνα Παπούλια), χωρίς σπουδές και με ελαφρό-ποπ-ρηχό κοινωνικό προφίλ, θέλει να παίξει Αντιγόνη

 
Εμένα μου φαίνεται ότι τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Εξηγούμαι:

Ο Σάκης είναι ένας διασκεδαστής. Αυτό είναι το επάγγελμά του και το κάνει πολύ καλά. Επίσης είναι ένας άνθρωπος του οποίου η κάθε κίνηση, από το επόμενο τραγούδι που θα πει, μέχρι το τι θα φάει το βράδυ και σε ποια διαφήμιση θα εμφανιστεί, αποφασίζεται από ένα τιμ μάνατζερς και ίματζ μέικερς. Αυτοί αποφάσισαν και ότι ήρθε η ώρα να παίξει και σε αρχαία τραγωδία αφού έκανε κι ένα μικρό περίπατο από το σινεμά. Επίσης ο Σάκης είναι ο πρεσβευτής της απενοχοποίησης της easy διασκέδασης. Είναι ο νούμερο 1 διασκεδαστής για τον οποίο τόλμησαν να πουν "σοβαροί" καλλιτέχνες ότι τους αρέσει. Και από τότε αυτού του είδους η απενοχοποίηση έγινε τρεντ ενώ στο όνομα του Σάκη πλέον πίνουν νερό οι πάντες, πιο πολύ γιατί έτσι δηλώνουν ακομπλεξάριστοι παρά γιατί ο Σάκης είναι όντως τόσο τρομερός (κάτι αντίστοιχο είχε γίνει παλιότερα και με τη Μενεγάκη). Ο Σάκης είναι ένα σύγχρονο προϊόν που πουλάει πάρα πολύ καλά.

Ο Σάκης λοιπόν, δε βραβεύθηκε για την ερμηνεία του η οποία μπορεί να ήταν "μια χαρά" αλλά υπάρχουν εκατοντάδες καλύτεροι, τουλάχιστον στο πεδίο της αρχαίας τραγωδίας. Βραβεύθηκε γιατί το όνομά του είναι brand και προσφέρει δημοσιότητα, αίγλη, άρα χορηγίες και την απενοχοποίηση που γράφω παραπάνω.

Η Διαβάτη είναι για μένα μια σπουδαία ηθοποιός. Ναι έχει παίξει και σε άθλιες χαζομάρες. Αλλά ακόμα κι εκεί ήταν καλή. Την αντίδρασή της τη θεωρώ λανθασμένη. Ή είσαι στα γρανάζια του συστήματος (βγάζοντας καλά λεφτά παίζοντας σενάρια που φτύνεις) ή δεν είσαι και παίζεις αποκλειστικά ό,τι σου αρέσει εσένα και πεινάς. Ή πιάνεις και δεύτερη δουλειά. Αν ανήκε στη δεύτερη κατηγορία, θα δεχόμουν την αντίδρασή της. Αν ανήκε σε αυτή την κατηγορία βέβαια, δε θα ήταν ποτέ μέσα σε εκείνη την αίθουσα.

 
Jazzjoker είπε:
Η Διαβάτη είναι για μένα μια σπουδαία ηθοποιός.
Δεν συμφωνώ. Ένα χάλι μαύρο είναι.

Αλλά δεν με απασχολεί, διότι αν θέλω δεν την βλέπω.

Το ίδιο και ισχύει με τον Ρουβά - αν θέλω, δεν τον βλέπω.

Όμως η αναζήτηση μίας αστυνομίας θεάτρου, δείχνει ότι εκτός από κακή ηθοποιός, είναι φασιστοκολοκύθα. Και εκεί, ενοχλούμαι, δεν διασκεδάζω πλέον.

 
Μια χαρα της απαντησε ο Ρουβάς.Δεν το πηρε το βραβειο με το ζορι.Τον ψηφισαν "ειδικοι" υποτιθεται.Πολλοι μουσικοι ηταν αυτοδιδακτοι χωρις πτυχια αλλα τελικα αλλαξαν τον κοσμο!Συμφωνω 100/100 με την αποψη του φιλου περι "Ελληναραδων πουθεναδων που εχουν αποψη για τα παντα" ετοιμων να κατακρινουν τα παντα ακομα και ανθρωπους που εχουν πετυχει κατι ενω αυτους δεν τους ξερει η μανα τους!Δε μου αρεσει το μουσικο ειδος που ασχολειται ο Ρουβας αλλα πιστευω πως σε αυτο το ειδος ειναι πολυ καλος (κατα τα φαινομενα) οπως και μια ταινια του που εχω δει (νομιζω alter ego λεγοταν η κατι τετοιο τελοσπαντων) ενταξει δεν ειναι κια Αλ Πατσινο αλλα σιγουρα εχω δει ποοοοοοοοοολυ χειροτερους (μαλλον με πτυχιο) ηθοποιους.

Ρουβας:Ταλαντουχος καλλιτεχνης (Προσωπικα δε μου αρεσει το ειδος της τεχνης που υπηρετει)

Διαβατη:Faded primadonna...κλιμακτηριος.

 
http://www.imdb.com/title/tt1308109/?ref_=nm_flmg_act_3

σε αυτη την ταινιουλα πάντως επαιξε καλα ο Σακης, μου άρεσε.

Οχι βεβαια για να παρει και όσκαρ. χαχαχα

Αλλα δεν το περιμενα. Με ξαφνιασε ευχάριστα.

 
leon7pap είπε:
Μια χαρα της απαντησε ο Ρουβάς.Δεν το πηρε το βραβειο με το ζορι.Τον ψηφισαν "ειδικοι" υποτιθεται.Πολλοι μουσικοι ηταν αυτοδιδακτοι χωρις πτυχια αλλα τελικα αλλαξαν τον κοσμο!Συμφωνω 100/100 με την αποψη του φιλου περι "Ελληναραδων πουθεναδων που εχουν αποψη για τα παντα" ετοιμων να κατακρινουν τα παντα ακομα και ανθρωπους που εχουν πετυχει κατι ενω αυτους δεν τους ξερει η μανα τους!Δε μου αρεσει το μουσικο ειδος που ασχολειται ο Ρουβας αλλα πιστευω πως σε αυτο το ειδος ειναι πολυ καλος (κατα τα φαινομενα) οπως και μια ταινια του που εχω δει (νομιζω alter ego λεγοταν η κατι τετοιο τελοσπαντων) ενταξει δεν ειναι κια Αλ Πατσινο αλλα σιγουρα εχω δει ποοοοοοοοοολυ χειροτερους (μαλλον με πτυχιο) ηθοποιους.

Ρουβας:Ταλαντουχος καλλιτεχνης (Προσωπικα δε μου αρεσει το ειδος της τεχνης που υπηρετει)

Διαβατη:Faded primadonna...κλιμακτηριος.
Πες τα φίλε. Ζήλεια ρε συ. Βγήκε το παιδί με το σφιχτό κωλαράκι να κάνει τέχνη και πέσανε να τον φάνε.

 
atreu73 είπε:
Βγήκε το παιδί με το σφιχτό κωλαράκι να κάνει τέχνη και πέσανε να τον φάνε.
Για τις δηλώσεις της Διαβάτη περί αστυνομίας θεάτρου, δεν βλέπω να λες τίποτε όμως. Μάλλον τελικά για κωλαράκια θέλεις να μιλήσεις, οπότε σε παραδίδω στον marathon, που σας τα λέει ακόμη πιο χύμα.

:) :) :) :)

 
Τι να πω δεν ξερω αν ειναι σφιχτοκωλης ο Ρουβας η οχι και δε δινω οση βαση φαινεται να δινεις εσυ αλλα πιστευω πως στις μερες μας τα προτυπα εμφανησιακα δεν ειναι κατι κοντα σε Νικο Σαργκανη και Γ.Βασιλειαδου!Συμφωνω στη ζηλεια...μπορει καποιοι να ζηλευουν ακομα και το "σφιχτο του κωλαρακι" οπως λες κ ΕΣΥ!

 
trolley είπε:
Όμως η αναζήτηση μίας αστυνομίας θεάτρου, δείχνει ότι εκτός από κακή ηθοποιός, είναι φασιστοκολοκύθα. Και εκεί, ενοχλούμαι, δεν διασκεδάζω πλέον.
Εγώ πάλι ενοχλούμε με την ΜΚΟ που οργάνωσε την εκδήλωση και το πρόεδρο που έχει το εγχώριο παρακλάδι της και εξαιτίας αυτού, κατηγορώ και τη Διαβάτη-την όποια Διαβάτη- που πήγε σε αυτή την εκδήλωση.

Τώρα που το σκεύομαι, λέω να σιάξω μια ΜίκυΟ κι εγώ ως φραγκάτη Δουλτσινέα, θα τοΝ παίζω πρέσβειρα καλής θελήσεως-θα σας κερνάω και τσοκολατάκια, να σας κακομαθαίνω και θα βάλω τον Ατρέου-πρώην  πρόεδρο της ΓΣΕΕ-πρόεδρο στο εγχώριο υποκατάστημα, ώστε να βραβεύουμε όποια κοπελιά με μπαζαμπούγκας μας κάνει κέφι  8)

Θα διασκεδάζουμε πλέον  ;D

 
leon7pap είπε:
Τι να πω δεν ξερω αν ειναι σφιχτοκωλης ο Ρουβας η οχι και δε δινω οση βαση φαινεται να δινεις εσυ αλλα πιστευω πως στις μερες μας τα προτυπα εμφανησιακα δεν ειναι κατι κοντα σε Νικο Σαργκανη και Γ.Βασιλειαδου!Συμφωνω στη ζηλεια...μπορει καποιοι να ζηλευουν ακομα και το "σφιχτο του κωλαρακι" οπως λες κ ΕΣΥ!
Άλλο είναι ο σφιχτοκώλης* και άλλο αυτός με το σφιχτό κωλαράκι. Είναι απαραίτητο ακόμα και για τις ρουβίτσες να ξεχωρίζουν βασικές έννοιες όταν θέλουν να εκφραστούν δημοσίως. 

 


*Ο πρωκτικάντζας. Είναι αυτός που έχει φάει καθήλωση στο πρωκτικό στάδιο ανάπτυξης και αντλεί ηδονjή από το να είναι τσιγκούνης, σπασαρχίδης, δυσκοίλιος, να κάνει παίγνjια εξουσίας, να φέρεται ως ο κακός πούστης που είναι. Συχνά είναι οπαδός του πολιτικά ορθού (παν Νιντέντο) και σε φλομώνει στην κορεκτίλα. Κατά τον ατσεγκέ λέγεται και σφιχτοκουράδας


Για τις δηλώσεις της Διαβάτη περί αστυνομίας θεάτρου, δεν βλέπω να λες τίποτε όμως. Μάλλον τελικά για κωλαράκια θέλεις να μιλήσεις, οπότε σε παραδίδω στον marathon, που σας τα λέει ακόμη πιο χύμα.

:) :) :) :)
Τι είν' αυτή η αστυνομία θεάτρου; Σαν την αστυνομία γραμματικής ένα πράγμα; Αν είναι να ρίχνουν δακρυγόνα σε κακούς ηθοποιούς μαζί τους κι εγώ ρε trolley. Γιατί όχι;

Μέσα.

 
trolley είπε:
Για τις δηλώσεις της Διαβάτη περί αστυνομίας θεάτρου, δεν βλέπω να λες τίποτε όμως. Μάλλον τελικά για κωλαράκια θέλεις να μιλήσεις, οπότε σε παραδίδω στον marathon, που σας τα λέει ακόμη πιο χύμα.

:) :) :) :)
απαραδεκτο που ειπε για αστυνομια θεάτρου.

Εισαι ηθοποιός του σκότους μωρή!

 
samy paraga είπε:
Εγώ πάλι ενοχλούμε με την ΜΚΟ που οργάνωσε την εκδήλωση και το πρόεδρο που έχει το εγχώριο παρακλάδι της και εξαιτίας αυτού, κατηγορώ και τη Διαβάτη-την όποια Διαβάτη- που πήγε σε αυτή την εκδήλωση.
Δεν έχεις άδικο. Συμφωνώ.

Τι είν' αυτή η αστυνομία θεάτρου; Σαν την αστυνομία γραμματικής ένα πράγμα; Αν είναι να ρίχνουν δακρυγόνα σε κακούς ηθοποιούς μαζί τους κι εγώ ρε trolley. Γιατί όχι; Μέσα.
Μα είδες ότι είσαι κρατιστής; Βρε, δεν χρειάζεται καμία αστυνομία.. το κοινό κρίνει ποιον θα παρακολουθεί ή όχι, εκεί τελειώνει η υπόθεση. Η Διαβάτη έχει παίξει σε τόσες μπαρούφες, ώστε είναι υπεύθυνη για την ανατροφή θεατών που μπορεί και να μπερδέψουν τον Ρουβά με "ηθοποιό" (όπως ακριβώς το έγραψε ο manosx). Στη θέση της, απλά θα το βούλωνα.

Εισαι ηθοποιός του σκότους μωρή!
Έχει σπαστεί τώρα που δεν μετράει πλέον σαν γκόμενα και της φταίνε οι ωραίοι. Δηλαδή αν κάναμε θίασο εμείς οι παιδαράδες του νοιζ, θα μας κατέκρινε. Ούστ, φοράδα.

 
Δεν εχω κανει διατριβη στον κωλο του Ρουβα οποτε συγνωμη για την ασαφεια!!!Απο την αλλη επειδη φαινεσαι να χαλιεσαι πολυ που πηρε ενα τετοιο βραβειο ο Ρουβας και να σε απασχολει περισσοτερο απο τα περι αστυνομιας θεατρου της Διαβατη η μονη λυση ειναι να εχεις μια συζητηση με τον ιδιο και να του εκφρασεις τις θεσεις σου...απλα πρωτα πες του το ονομα σου γιατι πιθανοτατα δεν θα σε ξερει!!! ;)

Κακο πραγμα να ζηλευεις...ακομα χειροτερο να ζηλευεις τον Ρουβα!!!! ;D

 
trolley είπε:
Μα είδες ότι είσαι κρατιστής; Βρε, δεν χρειάζεται καμία αστυνομία.. το κοινό κρίνει ποιον θα παρακολουθεί ή όχι, εκεί τελειώνει η υπόθεση. Η Διαβάτη έχει παίξει σε τόσες μπαρούφες, ώστε είναι υπεύθυνη για την ανατροφή θεατών που μπορεί και να μπερδέψουν τον Ρουβά με "ηθοποιό" (όπως ακριβώς το έγραψε ο manosx). Στη θέση της, απλά θα το βούλωνα.
Μα δεν το κρύβω ότι είμαι κρατιστής. Όπως έχω ήδη πει πολλές φορές νομίζω ότι ο κρατισμός είναι ρεαλιστικά το μόνο πιθανό μεταβατικό στάδιο σε μια ελεύθερη κοινωνία κριτικής σκέψης και εμφατικής παρουσίας του πολίτη. Για την οικοδόμηση αυτής της κοινωνίας οι ραβδούχοι (που θα κοιτούν προς τη σκηνή) είναι απαραίτητοι. Μετά δεν θα χρειάζονται. Οι θεατές απλά θα γιουχάρουν τους Σάκηδες έξω από το θέατρο και το πρόβλημα θα λυθεί μόνο του.

Δεν εχω κανει διατριβη στον κωλο του Ρουβα!!!
Κρίμα. Δεν πειράζει. Ίσως κάποια άλλη φορά. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κρίμα. Δεν πειράζει. Ίσως κάποια άλλη φορά.
Χμμμμμ....αν δε σε γνωρισει με τη μια δοκιμασε να συστηθεις σαν atreu73...

 
-Γιατι τελικα η  ηθοποιος πηγε στην απονομη?

-Τι εξελιξη ζητα η ψυχη του καλλιτεχνη?

-Τι  ηταν οι χορηγοι στο αρχαιο θεατρο?

-Ποιος ο ρολος τους  στην αθηναικη ''δημοκρατια''?

Πολλα τα ερωτηματα και δεν απαντωνται εν θερμω.

 
atreu73 είπε:
Μα δεν το κρύβω ότι είμαι κρατιστής. Όπως έχω ήδη πει πολλές φορές νομίζω ότι ο κρατισμός είναι ρεαλιστικά το μόνο πιθανό μεταβατικό στάδιο σε μια ελεύθερη κοινωνία κριτικής σκέψης και εμφατικής παρουσίας του πολίτη. Για την οικοδόμηση αυτής της κοινωνίας οι ραβδούχοι (που θα κοιτούν προς τη σκηνή) είναι απαραίτητοι. Μετά δεν θα χρειάζονται. Οι θεατές απλά θα γιουχάρουν τους Σάκηδες έξω από το θέατρο και το πρόβλημα θα λυθεί μόνο του.

Κάπως έτσι, ε;





 
Όχι. Κάπως έτσι.

MILANESE FANS BOO PAVAROTTI

AP

Published: March 17, 1983

MILAN, Italy, March 16— Luciano Pavarotti, making his first appearance at La Scala in three years, was booed and whistled at by some fans in the last act of Donizetti's ''Lucia di Lammermoor'' Tuesday night.

Tickets for Mr. Pavarotti's appearance had been sold out several weeks in advance.

The tenor received rousing applause from a capacity audience in the first act. But some fans, especially those in the less-expensive gallery seats who were opera regulars, were furious over what was later described by critics as a sudden weakening of his voice in the final aria of the opera, ''Bell' Alma Innamorata.'' Conductor Also Booed

At the end of the performance, the fans also booed the Swiss conductor Peter Maag and costume designers Rosita and Ottavio Missoni, the celebrated Italian masters of knitted ready-to-wear fashion. The soprano Luciana Serra, making her debut in Italy's most prestigious theater, was the only artist warmly applauded on the opening-night performance.

Many of the Italian critics did not share the negative response of the fans. Milan's Il Giornale Nuovo said: ''The superstar fell from the high altars into a dust bin in a matter of a few hours. This was the pitiless and absurd response of loggionisti who turned crazy over a slight weakening of his voice in the final moment of the opera.'' The loggionistri are those who sit in the gallery.

Milan's Corriere della Sera said the protests against Pavarotti represented a ''brutal thumbs down for the great tenor who was awaited like a god and looked a bit worn out at the end.''

''Fans.'' it said, ''did not pardon him.''

 
Τρόλεϋ, τα περί αστυνομίας που ακούστηκαν, ενδέχεται να ειπώθηκαν καθ'υπερβολήν, ή απλώς να ήταν "σχήμα λόγου", μπορεί και όχι...απλά το αναφέρω, γιατί θυμάμαι σε κουβέντες μεταξύ μουσικών δεκαετίες πριν, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, όταν σχολιάζαμε κάποιους που -προφανώς- δεν μας άρεσαν, λέγαμε χαριτολογώντας πως χρειάζεται μιά μουσική αστυνομία προκειμένου να "διαφυλαχθεί" ένα μίνιμουμ επίπεδο σε όσα παρουσιάζονται...απλά το καταθέτω στην κουβέντα ως γεγονός.

Ο πόνος της Διαβάτη για τους θεατράνθρωπους έχει πάντως βάση, ανεξάρτητα απο το αν μας αρέσει η όχι σαν ηθοποιός ή και χαρακτήρας. Ο καθένας που έχει μία -ελάχιστη, έστω- εμπειρία απο τις συνθήκες που επικρατούν στον χώρο τους, τις δυσκολίες και τα αδιέξοδα που αντιμετωπίζουν στη δουλειά και τις σχέσεις τους (μιλώ για τους πολλούς και εν πολλοίς άγνωστους στο ευρύ κοινό κι όχι για τις "φίρμες") μπορεί να βεβαιώσει την αλήθεια που κρύβεται στο παράπονο της Διαβάτη.

Απο την άλλη, εκτιμώ την προσπάθεια που καταβάλλουν άνθρωποι σαν τον Ρουβά, να δείξουν στους άλλους και στον εαυτό τους πως μπορούν να σταθούν σε δύσκολους ρόλους/ερμηνείες, πως διαθέτουν "καλλιτεχνικό βάθος" και προσωπική άποψη, να φανερώσουν πως έχουν δική τους φωνή, πως μπορούν εντέλει να είναι (και) αυτόφωτοι και λαμπεροί σε στίβους που δεν δοκίμασαν να εισέλθουν στο παρελθόν...

Το πρόβλημα συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πως το όποιο "αμαρτωλό" παρελθόν τους στοιχειώνει την προσπάθεια τους -ανεξάρτητα απο ικανότητες και επιδόσεις...

Το κοινό -αλλά και το σύστημα το ίδιο που διψάει για "τζερτζελέ"- δεν ξεχνάει...και, το σπουδαιότερο, δεν τους "πιστεύει"...ο χώρος της τέχνης βρίθει απο σχετικά παραδείγματα, οι δε εξαιρέσεις είναι ελάχιστες...είναι σαν να αγοράζεις άλλοθι για μελλοντική χρήση, γι'αυτό πιστεύω πως οι επιλογές του καθενός στην πορεία της τέχνης πρέπει να είναι και προσεκτικές, ταυτόχρονα όμως και αληθινές/αβίαστες/αυταπόδεικτες...αυτά μαζί με την βαθειά γνώση και μελέτη, μπορούν να κάνουν κάποιον -ανεξάρτητα απο την καλλιτεχνική η οικονομική "επιτυχία"- και άξιο, αλλά και να τον "προστατεύσουν" απο το να καταλήξει πικρόχολος γκρινιάρης...δύσκολα μονοπάτια αυτά...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top