Royer r121 vs Coles 4038

  • Thread starter Thread starter PJ
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 50
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 13K

PJ

Matrix Studio
Μηνύματα
270
Πόντοι
16
Τα εχει συγκρινει κανεις σαν overhead? Τα 414 που χρησιμοποιω αν και ειναι soft δεν ειναι οσο θα ηθελα.

 
Thanks :D Ακριβως αυτο χρειαζομουν για να αποκτησω μια πρωτη γνωμη.

 
Νομιζω αυτο C414B-XLS αλλα δεν το εχω τωρα μπροστα μου οποτε μπορει και να κανω λαθος θα το δω αυριο. Αν παρεπιπτοντως υπαρχουν καποιοι που εχουν ribbon και θελουν να κανουμε κανενα συγκριτικο εχω ενα στουντιο που θα χαιροταν να σας φιλοξενησει ;D.

Στην συνεχεια μπορουμε να βαλουμε τα clips στο forum για να ωφεληθουν και οι υπολοιποι.

 
Εχω tracks γραμμένα με Coles και AKG 414 στον ίδιο ενισχυτή στο ίδιο take. Ψάχνω να τα βρω και τα ανεβάζω.

 
1. Shure 57

2. Coles 4038

3. AKG 414

Τα δύο πρώτα γράφτηκαν στο ίδιο take. Το AKG 414 όχι και ίσως είναι και λίγο πιό δυνατά. Ομως έχουν το ίδιο σεταπ:

Fender Telecaster 52 reissue > Fender Supersonic με καμπίνα 2x12.

Το κομμάτι είναι από τα sessions των Brothers in plugs.

Προβολή συνημμένου 57.wma
Προβολή συνημμένου coles.wma
Προβολή συνημμένου 414.wma

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τα XLS έχουν μια ενοχλητική ύπαρξη στα ψιλά μερικές φορές και αναλόγως με τον drummer και το παίξιμο μπορεί να ξινίζουν. Στο λέω αυτό γιατί εγώ έχω τα ULS τα οποία είναι όντως αρκετά ποιο flat και είναι από τις πρώτες μου επιλογές όταν θέλω ένα γεμάτο σύνολο από τα overheads.

Τα Coles από την άλλη είναι από τα must have! Η επόμενη αγορά μου από ribbon θα είναι μεταξύ αυτών και των beyer M160.

 
fleamail είπε:
Τα XLS έχουν μια ενοχλητική ύπαρξη στα ψιλά μερικές φορές και αναλόγως με τον drummer και το παίξιμο μπορεί να ξινίζουν. Στο λέω αυτό γιατί εγώ έχω τα ULS τα οποία είναι όντως αρκετά ποιο flat και είναι από τις πρώτες μου επιλογές όταν θέλω ένα γεμάτο σύνολο από τα overheads.

Τα Coles από την άλλη είναι από τα must have! Η επόμενη αγορά μου από ribbon θα είναι μεταξύ αυτών και των beyer M160.
....εντελώς λάθος ο Πάρης  ::)  ;D  ;D......*

Το XLS είναι ουσιαστικά η τωρινή έκδοση του ULS . Η AKG μετά το ΕΒ βγάζει το 414 σε δύο (τουλάχιστον) εκδόσεις κάθε φορά με διαφορετικές κάψες (η μία πάντα υποτίθεται πως είναι βασισμένη στην θρυλική brass capsule του C12.....) και έξοδο (transformer / transformerless). Ο συνδυασμός C12 style (και καλά...) κάψας και transformerless εξόδου είναι τα TL, TL II (discontinued) & XL II (σήμερα)  , προσανατολισμένα πιο πολύ (και καλά...) σε φωνή και σόλο όργανα με το χαρακτηριστικό υψηλοσυχνοτικό bump (εκεί γύρω στα 5Κ και πάνω) και γενικά έναν ιδιαίτερα bright (έως ενοχλητικό) χαρακτήρα..... η αλήθεια είναι πως κάποια πράγματα τα κολακέυουν (κάποια fingered ακουστικά όργανα ή κάποιες γυναικείες φωνές) αλλά σίγουρα όχι πηγές με ήδη έντονη παρουσία στο ψηλότερο φάσμα και απότομα transients.....βέβαια γούστα είναι αυτά. Πάντως το TL είναι μάλλον το καλύτερο από την συγκεκριμένη c12 style εκδοχή του 414 (από το κατοπινό TL II και το σημερινό XL II).

...εντελώς μπάχαλο η ιστορία του 414 με 10+ εκδοχές (από την εποχή του C12A)

Από την άλλη τα ULS & XLS χρησιμοποιούν μια πολύ πιο "φλατ" κάψα με πολύ ομαλή απόκριση και συμπεριφορά ενώ και η παρουσία μετασχηματιστή στην έξοδο βοηθάει σε ένα πιο "στρογγυλεμένο" και γεμάτο στα χαμηλά μεσαία αποτέλεσμα. Είναι από τα κατ'εξοχήν all around LDC με άπειρες κυριολεκτικά χρήσεις.....ίσως κάπως αδιάφορο (έως πολύ) σε φωνές αλλά... it gets the job done. Ιδανικό για distant mic'ing σε δυνατές edgy και bright πηγές όπως ενισχυτές , τύμπανα, αλλά και σε ακουστικά όργανα ως 2ο ή τρίτο mic (..έχει αυτή τη μοναδική ικανότητα να στρογγυλεύει τις άκρες παραμένωντας διαυγές χωρίς να ξύνει), πολύ καλή επιλογή ως room ambient mic αλλά επίσης τρομερό σε στέρεο σεταπ και ειδικά σε M/S. Προσωπικά το θεωρώ από τα καλύτερα μοντέρνα all around  LDC μικρόφωνα πίσω από το (red budge )Neumann TLM170.

Παρ'όλα αυτά όμως θεωρώ πως σε ελάχιστες περιπτώσεις θα το επέλεγα ως Overhead mic....ίσως σε ένα τζαζοροκ-μπλουζ σετ και ντράμερ σε ένα κάπως bright χώρο.....ή ίσως σε ένα g.johns set up....αλλά και πάλι θα προτιμούσα κάτι πολύ πιο character , μάλλον σε tube LDC όπως το Μ147 ή το (τρομερό) Mojave.....

*Πάρη αν σε ξαναπιάσω αδιάβαστο κομμένα τα κίντερ μπουένο.... ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προφανώς και αναφερόμουν στο XL II, άλλωστε δεν είναι και λίγες η φορές που πάω να δω ποιο μικρόφωνο έχω γιατί τα μπερδεύω με τις τόσες εκδόσεις και τα αντιεμπορικά ονόματα!  ;D

Anyway πίσω στα Coles  ;D

 
λοιποοοοον... τελικα ειναι C414B-uls και οχι C414B-XLS οπως λανθασμενα νομιζα.

 
α εχω ηδη μια συμετοχη για το ribbon party περιμενω και αλλους για να εχει πιο πολυ πλακα

 
Το πάρτυ είναι αυστηρά για κατόχους ribbon ή και για λοιπούς ενδιαφερόμενους;  ;D ;D ;D

 
pkole είπε:
Το πάρτυ είναι αυστηρά για κατόχους ribbon ή και για λοιπούς ενδιαφερόμενους;  ;D ;D ;D
...αυστηρά για κατόχους (θα εξεταστούν αποδείξεις αγοράς στην είσοδο) και με απαραίτητη προυπόθεση το σμόκιν για τους κυρίους και φόρεμα κοκτέηλ για τις κυρίες.... ;D

by the way,  δύσκολη υπόθεση τα ribbon ως stereo overheads....ίσως σε mono over, 3mic set up και παρόμοιες καταστάσεις να είναι οκ αλλά σε coincident, near concident & spaced pair νομίζω πως το fig 8  μπορεί να προκαλέσει πολύ περισσότερα προβλήματα  (στο stereo imaging, στην ύπαρξη κενών και "τυφλών" σημείων κλπ κλπ) από όσα θα "λύσει" ο smooth χαρακτήρας.....άσε που το "δωμάτιο" αναλαμβάνει πολύ πιο ενεργό ρόλο (άσχετα του πόσο καλό treatment έχει....απλά και μόνο ως πολύ πιο έντονη παρουσία), για αυτό και μου αρέσουν ιδιαίτερα ως room mics στα τύμπανα ή ως spot on mics σε πιάτα (λαμβάνωντας βέβαια υπ'όψη τα προβλήματα που ανέφερα...και μάλλον σε αρκετά μίνιμαλ σετς και "αεράτα" με χώρο παιξίματα). Ίσως το Μ160 που είναι υπερκαρδιοειδές να είναι η πιο λογική επιλογή....

Εγώ θα κοιτούσα πάντως σε πιο "παραδοσιακά" ηχητικά ribbon mics, δηλαδή χωρίς το extended HF range που έχουν πολλά μοντέρνα και ειδικά τα active (και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση που ο συνδυασμός όργανο - χώρος είναι ήδη αρκετά bright). Ανάμεσα στα 2 μάλλον το Coles (αν και έχω ακούσει μόνο δείγματα....) γιατί το royer μου δίνει μια πιο scooped εντύπωση στα μεσαία που νομίζω πως στα τύμπανα ακυρώνει κάτα κάποιον τρόπο τον αρχικό λόγο της επιλογής του ρίμπον....

 
Για ρίξε μια ματιά και στa ribbon της Golden Age project. Τα βγάζει παθητικά, ενεργά και λαμπάτα και σε απίστευτη τιμή. Μη τα υποτιμήσεις λόγω χαμηλής τιμής. Αγόρασα πρόσφατα το ενεργό και είναι φανταστικό !!!

http://www.goldenagemusic.se/goldenageproject/uk/index.htm

 
nikodemos είπε:
...αυστηρά για κατόχους (θα εξεταστούν αποδείξεις αγοράς στην είσοδο) και με απαραίτητη προυπόθεση το σμόκιν για τους κυρίους και φόρεμα κοκτέηλ για τις κυρίες.... ;D
Εντάξει ρε παιδιά, μη μας παίζετε εμάς  ;D

 
pkole είπε:
Εντάξει ρε παιδιά, μη μας παίζετε εμάς  ;D
Παναγιώτη, εσύ λόγω ιδιαίτερου mic locker υποθέτω πως θα ήσουνα ούτως ή άλλως στο επίτιμο guest list σε ένα τέτοιο event (ειδικά αφού γίνεται και τόση κουβέντα για 414)  :)

 
nikodemos είπε:
Παναγιώτη, εσύ λόγω ιδιαίτερου mic locker υποθέτω πως θα ήσουνα ούτως ή άλλως στο επίτιμο guest list σε ένα τέτοιο event (ειδικά αφού γίνεται και τόση κουβέντα για 414)  :)
Θα ήταν μεγάλη μου τιμή να παραστώ.

Υπόσχομαι να φέρω ό,τι μπορεί να φανεί χρήσιμο στις δοκιμές (τα vintage 414 κι όχι μόνο  ;)).

 
....ωραία....θα οργανώσετε τώρα εσείς όμορφα μικροφωνοχάπενινγκς ( :o) και εμείς εδώ στον βορά θα καθόμαστε να κλαιγόμαστε ιντερνετικώς για τις δισκογραφικές και τις 712 εκδόσεις του 414 ...... >:( ;D ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top