Roland GAIA 2 (Nο2)

 το υπέρτατο polysynth για τα δικά μου γούστα είναι το Prophet 5. Κι αυτό γιατί για τη μουσική που κάνω και το τρόπο που τη κάνω μου αρκεί και ανταλλάσσω τη χροιά του για οποιαδήποτε ψηφιακή ευκολία.




 OK ,ναι, αλλα αν ερχοταν καποιος και σου προτεινε να παρει το prophet 5 σου και να σου δωσει το prophet 10 μια η αλλη, δε νομιζω να του ελεγες οχι ? 

 Το παραδειγμα με τα εστιατορια, πιστευω οτι δεν αφορα τοσο τη φαση με τα synth. Με την εννοια του οτι δεν υπαρχει καποιο synth που να ενσωματωνει ολες τις synth τεχνολογιες, να εχει δηλαδη και VCOs, και αναλογικα φιλτρα, και δειγματα, και physical modelling, και προχωρημενη FM και ολα τα αλλα.

 Αυτο που υπαρχει ειναι ειτε θλιβερες προσεγγισεις του analog με δειγματα, ειτε ακομα θλιβεροτερες προσεγγισεις του analog σε ηχους φυσικων οργανων, η FM που παει να κανει και τα δυο, τους κανει πλαστικοποιηση και τελικα γουσταρουμε plastic fantastic ? και παει λεγοντας. Δηλαδη, στο μυαλο μας υπαρχουν ολων των ειδων οι ηχοι, ειτε φυσικοι ειτε ηλεκτρονικοι, ειτε ηλεκτρικοι κλπ, και καθε synth δινει τη δικια του εκδοχη για αυτους με τα εργαλεια που ενσωματωνει. Οσο πιο κοντα ειναι ο ηχος ενος συνθ στον ηχο- προτυπο, τοσο μεγαλυτερες συνθετικες ικανοτητες εχει ενα οργανο. Δηλαδη με αλλα λογια, το ιδανικο synth θα ηταν πραγματι σαν εστιατοριο που θα εκανε ολα τα φαγητα πεντανοστιμα, διοτι αυτο θα σημαινε οτι η ηχητικη του μηχανη μπορει να φτιαξει πετυχημενα οτι ειδος ηχου και να εχουμε στο κεφαλι μας.

 Στην παρουσα φαση ομως, κατι τετοιο φανταζει μακρυνο, και σιγουρα αφορα καποιο μελλοντικο πανακριβο μηχανημα, οποτε αυτο που αγοραζεις σημερα, και το ηχητικο αποτελεσμα που θα πετυχεις, εξαρταται απο τις δυνατοτητες του synth που παιρνεις, και ΕΙΔΙΚΑ τους περιορισμους του. Δηλαδη ας πουμε, με το prophet 10 μπορεις να εχεις πιο fat ηχους απο το 5 κανοντας στακ δυο ηχους ταυτοχρονα, και παραλληλα μπορεις να εχεις εναλλακτικα pad ηχους που οι ουρες θα σβηνουν πιο ομαλα απο το 5. Το να κανουμε την αναγκη φιλοτιμια, και να πουμε οτι ΟΚ θα την βολεψουμε και με το 5 γιατι το 10 ειναι πιο ακριβο, δεν αλλαζει κατι στην ουσια του πραγματος, στο οτι δηλαδη οι παραπανω δυνατοτητες ειναι εξορισμου προτιμοτερες.

 Ετσι και με το Gaia 2, δε θα αλλαζε κατι στο χαρακτηρα του το να ειχε παραπανω multitimbrality, ή supersaw της προκοπης, ή και samples ακομη. Ουτε καν την τιμη δε θα αλλαζε πιστευω. Θα εκανε ομως το μηχανημα να εχει πολυ μεγαλυτερες δυνατοτητες για sound design, να καλυπτε περισσοτερες αναγκες σε ενα πιο περιπλοκο set up, και ετσι τελικα θα εμπαινε σε λαθος "ραφι" στον καταλογο των προιοντων της Roland, και θα κινδυνευε να φαει και πωλησεις απο τα πιο μεγαλα της συνθ.

  Οποτε μενεις με τη γκλιτσα στο χερι, οχι για να γλυτωσεις την αγορα διπλασιου αριθμου VCO και φιλτρων οπως με το prophet, αλλα γιατι του καυλωσε του marketing τμηματος να κανει diversify στα προιοντα με το να μη βαλει εστω μονο ενα γαμημενο μενου παραπανω για split και layer. Θα ειμαι λοιπον πραγματικα χαρουμενος αν μεινουν και αυτοι με τη σειρα τους με τη γκλιτσα στο χερι, και το μηχανημα να παει απατο. Και αυτο οχι για το συγκεκριμενο μηχανημα η για τη συγκεκριμενη εταιρια, προς θεου, απλα αν παει καλα το Gaia, και με τη γενικοτερη ταση να ειναι τα καινουργια ψηφιακα να εχουν πιο χαλια πολυφωνια και απο μηχανηματα 30 ετων, τη βλεπω τη δουλεια να βγαινουν τα επομενα ψηφιακα συνθ με πολυφωνια 5, monotimbrality και ενα oscillator με μονη επιλογη τη saw, γιατι θα "κανουν ενα πραγμα αλλα θα το κανουν καλα" ?

 
πολυφωνια 5, monotimbrality και ενα oscillator με μονη επιλογη τη saw, γιατι θα "κανουν ενα πραγμα αλλα θα το κανουν καλα" ?
Βαρύτονο σαξόφωνο περιγράφεις, ξεκινάει από 1,5 χιλιάρικο ο κινέζος.

 
Βαρύτονο σαξόφωνο περιγράφεις, ξεκινάει από 1,5 χιλιάρικο ο κινέζος.


 Πολυφωνια 5 σε σαξοφωνο; Φαντασου τι γινεται με τις χαλασμενες βαλβιδες, για αυτο μου εβαλες κινεζικο σαξοφωνο για παραδειγμα ε;

 
Μου αρέσουν πολύ όλα αυτά που γράφετε για τα σύνθια, και τα παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον.

Άσχετα αν δεν καταλαβαίνω τίποτα.
Αμ, εγώ; που έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τι λένε τούτοι, και δεν καταλαβαίνω τι είναι τα προφάιλερ τα μόντελερ τα FIR αθηνών και όλα αυτά που λέτε δίπλα;?

 Πολυφωνια 5 σε σαξοφωνο; Φαντασου τι γινεται με τις χαλασμενες βαλβιδες, για αυτο μου εβαλες κινεζικο σαξοφωνο για παραδειγμα ε;
Όχι ρε συ. Σένιο το όργανο ρυθμισμένο λέμε! Πολυφωνία 5 ειναι άμα πατήσεις τη βούζα. ?

(Συγγνώμη, εννοώ: "όταν τρίξει/σφυρίξει το καλάμι)

 
Πείτε με ρομαντικό, πείτε με ηδονιστή, αλλά, βασικά, είναι ΑΣΧΗΜΟ, οπότε δε κοιτάω παραπέρα. Τέλος.

 
Αμ, εγώ; που έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τι λένε τούτοι, και δεν καταλαβαίνω τι είναι τα προφάιλερ τα μόντελερ τα FIR αθηνών και όλα αυτά που λέτε δίπλα;?


Άσε με κυρ Αλή μου.

Πάνω που άρχισα να καταλαβαίνω για το sag και τις ανορθώτριες, έρχομαι εδώ με όλη την καλή διάθεση, και διαβάζω για va, για μουλτιτιμπράλιτυ πως-το-λένε, για τα saw του καρχαρία, για vco, για fm και ραδιόφωνα, εεεεε, πόσο να αντέξω ο άνθρωπας.

EDIT: Συνεχίστε όμως, σας παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου αρέσουν πολύ όλα αυτά που γράφετε για τα σύνθια, και τα παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον.

Άσχετα αν δεν καταλαβαίνω τίποτα.


Τυχεράκια!

Με 200 ευρώ μπορείς να πάρεις κάτι που φαίνεται ως Tele και με λίγο setup μπορεί να παίζει και αξιοπρεπώς. 

Εμείς με 200 ευρώ αγοράζουμε πλήκτρα χωρίς ήχο (κοντρόλερ) ή βιρτσουαλ συνθ για τον υπολογιστή. Κανονικό σύνθι που θέλουμε όμως δεν μπορούμε να πάρουμε. 

Ά ρε Τόμανν, δεν γίνεται να βγάλει Harley Benton Polymoog/Prophet/OBX/JP8/whatever με δυο κατοστάρικα; Και ας ακούγεται περίπου ως τέτοιο, έτσι για την χαρά του μπλιμπλικιάσματος!

 
Εμείς με 200 ευρώ αγοράζουμε πλήκτρα χωρίς ήχο (κοντρόλερ) ή βιρτσουαλ συνθ για τον υπολογιστή. Κανονικό σύνθι που θέλουμε όμως δεν μπορούμε να πάρουμε. 
Μπορείς όμως μεταχειρισμένα , πχ ένα sy77 το οποίο οκ είναι παλιό με τις δυσκολίες του και τους περιορισμούς του, με τεράστιες όμως δυνατότητες σύνθεσης. Ή λιγότερο παλιά όπως ένα novation x-station ,ή με λίγο περισσότερα απο 200 ένα ultranova, και χωρίς να έχουν να ζηλέψουν τιποτα σπουδαίο απο τα καινούρια. Σιγουρα υπάρχουν κ αλλα απλα αυτα μου ηρθαν τωρα στο νου ?

 
Αμ, εγώ; που έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τι λένε τούτοι, και δεν καταλαβαίνω τι είναι τα προφάιλερ τα μόντελερ τα FIR αθηνών και όλα αυτά που λέτε δίπλα;?
Profiler ειναι το sampler αςουμε

digital synth το modelling

κ virtual analog/physical modelling ειναι το component based modelling α λα fractal

Το υπογραμμισμενο αςουμε στην αρχη, ειναι πολυ σημαντικο γιατι πολυ απλα αυτα που ειπα δεν ισχυουν ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάνω που άρχισα να καταλαβαίνω για το sag και τις ανορθώτριες, έρχομαι εδώ με όλη την καλή διάθεση, και διαβάζω για va, για μουλτιτιμπράλιτυ πως-το-λένε, για τα saw του καρχαρία, για vco, για fm και ραδιόφωνα, εεεεε, πόσο να αντέξω ο άνθρωπας.
Τα ίδια και χειρότερα φίλος παθαίνουμε κι εμείς στα Άπειρα κιθαριστικά θρεντς....? 

,ή με λίγο περισσότερα απο 200 ένα ultranova, και χωρίς να έχουν να ζηλέψουν τιποτα σπουδαίο απο τα καινούρια. 
Με μόλις €330 αγοράζει καινούργιο ένα Mininova, το οποίο είναι ένα Ultranova σε μικρότερο καλούπι. Πολύ βαθύ και powerful synth το Ultra/Mininova, πατάει κάτω synth-ετικά synths με υπερπολλαπλάσια τιμή. Είχα το Ultra, το πούλησα, το μετάνιωσα (classic?) και τον περασμένο Μάιο το αντικατέστησα με το Mininova. Μικρό synth-τερατάκι σε αστεία τιμή και με απίστευτες δυνατότητες, γι αυτό και του συγχωρούμε την monotimbrality του.?

 
Κατσε fusion να σε αρχισω απο τα βασικα της FM:

 Το θυμασε το βιμπρατο απο την κιθαρα;

 Αυτο το βιμπρατο, που κανει ο ΒΒ King και γουσταρουμε;

 Λοιπον ακου: Αν κανεις βιμπρατο, δηλαδη βιμπρατο σαν του ΒΒ Κing αλλα ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ βιμπρατο, αλλα ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ, πως εκανες το χειρογλυκανο πιτσιρικας; Ετσι, και ακομα πιο γρηγορο.

 Αν λοιπον κανεις το βιμπρατο γρηγορο σα χειρογλυκανο, ο ηχος σταματαει απλα να εχει μια απλη διαφοροποιηση στο τονικο υψος, αρχιζουν να εμφανιζονται επιπλεον αρμονικες συχνοτητες, και καταληγεις να εχεις cheesy ηλεκτρικα πιανακια σαν αυτα που ειχαν οι μπαλαντες του 80.

 Βιμπρατο+ χειρογλυκανο= 80s ηλεκτρικο FM πιανο.

 εΛΠιζω νΑ βοΗθησΑ

 
 Κατσε να σου λυσω και την απορια περι πολυφωνιας και πολυχρωματικοτητας (polyphony και multitimbrality)

 Η gibson Les Paul της φωτογραφιας εχει πολυφωνια 6 και multitimbrality 1. Εχει 6 πολυφωνια γιατι εχει 6 χορδες, αν πας να παιξεις ενα 7φωνο ακκορντο ατυχησες δεν μπορεις, αλλα μια μι μινορε συγχορδια καμποικη πρωτης θεσης εχει 6 νοτες που ακουγονται μαζι. Και εχει multitimbrality 1, γιατι αυτες οι 6 νοτες θα εχουν τον ιδιο ηχο, τον ηχο les paul κιθαρας.

 Αντιθετα, αυτο το εκτρωμα stratopercision, εχει πολυφωνια 10 διοτι εχει 10 χορδςε, αλλα εχει multitimbrality 2, διοτι μπορουν να ακουγονται ταυτοxrona δυο ηχοι, στρατοκαστερ κιθαρα και precision μπασο.

453eddbe3f3994e679b8f927ee231c23.jpg

preview.jpg

 
Μου αρέσουν πολύ όλα αυτά που γράφετε για τα σύνθια
Και εμένα μου αρέσουν όλα αυτά που γράφονται για κιθάρες και ας μην τα καταλαβαίνω και ας μην τα διαβάζω καν.

 
Αντιθετα, αυτο το εκτρωμα stratopercision, εχει πολυφωνια 10 διοτι εχει 10 χορδες, αλλα εχει multitimbrality 2, διοτι μπορουν να ακουγονται ταυτοxrona δυο ηχοι, στρατοκαστερ κιθαρα και precision μπασο.
Πες του ρε συ ότι διαθέτει Bi-timbrality να καταλάβει ο άνθρωπος...?

 
Αντιθετα, αυτο το εκτρωμα stratopercision, εχει πολυφωνια 10 διοτι εχει 10 χορδςε, αλλα εχει multitimbrality 2, διοτι μπορουν να ακουγονται ταυτοxrona δυο ηχοι, στρατοκαστερ κιθαρα και precision μπασο.


Η πολυφωνία δεν καθορίζεται από πόσα δάχτυλα έχεις?

Μπορείς δηλαδής στο κιθαρόμπασο που έβαλες, να παίξεις ακκόρντο και με τις 10 χορδές ασούμε?

Και στα πλήΧτρα, τι να την κάνεις την πολυφωνία πάνω 10?

Θα παίζεις και με τα πόδια?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top