To ότι το όργανο θα είναι καλό είναι σίγουρο, αλλά δεν με απασχολεί αυτό.
Αυτό που με απασχολεί είναι ότι πολλοί καλλιτέχνες (όχι μόνο κιθαρίστες) αφού γίνουν διάσημοι, κυκλοφορούν ''signature'' μοντέλα άλλης μάρκας και αλλου τύπου από αυτά που ξέρουμε ότι χρησιμοποιούσαν όταν μεγαλουργούσαν.
Για να μην παρεξηγηθώ, εννοείται ότι έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν αυτό, και το γεγονός ότι το ''signature'' μοντέλο τους δεν αντιστοιχεί σε αυτό που τους μάθαμε δεν σημαίνει ότι δεν βγάζουν ακόμα καλή μουσική.
Το γεγονός αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα ξεχάσουμε με τι έπαιζαν και με τι έγραφαν τα ''mangus opus'' τους όμως. Άσχετα με όλα αυτά τα μαρκετίστικα κόλπα και τις συμφωνίες με εταιρίες στα παρασκήνια.
Nταξ' , ο Petrucci η αλήθεια είναι ότι παίζει με την Musicmann χρόνια και όντως αυτό είναι το μοντέλο του, αλλά με την Ibanez έβγαλε τα αριστουργήματα. Ο Santana δεν νομίζω να έπαιξε το Europa και το Sampa te pi με την.... PRS αλλά και αυτός την χρησιμοποιεί χρόνια τώρα, δεν υπήρχε και στα νιάτα του η PRS οπότε δικαιολογείται, από την άλλη ο Mark Tremonti είναι ''ταυτόσιμο'' της PRS από την αρχή της καρριέρας του. O Shaffer των Iced Earth με BC Rich έγραψε τις δισκάρες, και τώρα είναι λες και είναι ''πρέσβης'' της
Gibson Custom Shop. Τώρα ο Mayer θα μας πει ότι αυτή η PRS είναι η απόλυτη Mayer κιθάρα επειδή τα έσπασε με την Fender?
Aυτό που θέλω να πω είναι ότι signature μοντέλα όπως Eric Johnson, Clapton, Dave Murray, Slash, Tremonti κτλ τα καταλαβαίνω, τα παραπάνω όχι και τόσο... :-\