Σχετικά με το scalloped.
Όσο έπαιξα με μία τέτοια έκανα τις εξής 2 παρατηρήσεις:
1- Έχεις ΑΠΕΙΡΕΣ φορές καλύτερο vibrato λόγω του ότι η χορδή δεν "σκαλώνει" στο ξύλο. (το καλό της υπόθεσης)
2- σε "περίεργες" συγχορδίες, πρέπει να ασκείς ακριβώς την ίδια πίεση (η οποία πρέπει να είναι ελάχιστη, ίσα ίσα να πατάνε οι χορδές στα τάστα) μιας και οι χορδές έχοντας κενό από κάτω δε σταματάνε, με αποτέλεσμα να έχει ένα φάλτσο άκουσμα. (το κακό της υπόθεσης).
Με λίγα λόγια την βρήκα αποκλειστικά για lead παίξιμο και με απίστευτο μείον στα ρυθμικά περάσματα ---> περιορισμένη.
Όλα αυτά βέβαια στο χέρι μου. :lol: Δοκίμασε μία να δεις αν σου κάθεται.
Όσο έπαιξα με μία τέτοια έκανα τις εξής 2 παρατηρήσεις:
1- Έχεις ΑΠΕΙΡΕΣ φορές καλύτερο vibrato λόγω του ότι η χορδή δεν "σκαλώνει" στο ξύλο. (το καλό της υπόθεσης)
2- σε "περίεργες" συγχορδίες, πρέπει να ασκείς ακριβώς την ίδια πίεση (η οποία πρέπει να είναι ελάχιστη, ίσα ίσα να πατάνε οι χορδές στα τάστα) μιας και οι χορδές έχοντας κενό από κάτω δε σταματάνε, με αποτέλεσμα να έχει ένα φάλτσο άκουσμα. (το κακό της υπόθεσης).
Με λίγα λόγια την βρήκα αποκλειστικά για lead παίξιμο και με απίστευτο μείον στα ρυθμικά περάσματα ---> περιορισμένη.
Όλα αυτά βέβαια στο χέρι μου. :lol: Δοκίμασε μία να δεις αν σου κάθεται.