Πρόβλημα με αγορά πιατινιών

Retronio

Νέο μέλος
Μηνύματα
15
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους!

Πρόσφατα αποφάσισα να αγοράσω από γνωστό ιντερνετικό κατάστημα ένα καινούριο σετ πιατινιών Paiste της σειράς Alpha το οποίο περιείχε ενα hihat 14'', crash 18'', Ride 22'' και δώρο splash 12''. Το σετ είναι στην ουσία ένα Alpha Rock σετ πιατινιών (medium weight) απλώς το συγκεκριμένο που παρήγγειλα ήταν και signature.

Μου έρχεται λοιπόν το πακέτο και παρατηρώ τα εξής :

α) σκισμένο/ταλαιπωρημένο κουτί του σετ

β) σημάδια σκουριάς επάνω στα πιατίνια στην επάνω περιοχή του bow

γ) μικρο-γρατσουνιές στις τρύπες στήριξης από την κάτω πλευρά + σημάδια σκουριάς περιμετρικά της τρύπας και από την πάνω και από την κάτω πλευρά όλων των πιατινιών.

δ) Βάζω τα πιατίνια πάνω σε τραπέζι και παρατηρώ ότι κανένα μα κανένα δεν "κάθεται" ίσιο αλλά όλα έχουν μία κλήση/στράβωμα που απέχει από την επιφάνεια του τραπεζιού απο 0,2 εκ μέχρι και 0,7 εκ.

ε) Το 18'' Crash είχε στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα (κάτι σαν φυσαλίδα) μεγέθους 0,5 x 0,5 εκατοστών.

στ) Τα λογότυπα επάνω στα πιατίνια ήταν ψιλοσβησμένα σε αρκετά σημεία

ζ) Το serial number των πιατινιών ήταν δυσδιάκριτο και σε μερικά σημεία δεν υπήρχαν καν κάποια από τα ψηφία.

Επικοινωνώ άμεσα με το κατάστημα τηλεφώνικώς και παράλληλα επικοινωνώ και μέ την Paiste για να μου πουν αν πρόκειται για β-διαλογής πιατίνια ή κάτι άλλο για να ξέρω πώς θα κινηθώ σε περίπτωση που το κατάστημα δεν μου αντικαθιστούσε το σετ με καινούριο.

Όλα καλά ως εδώ, το κατάστημα κατευθείαν προσφέρθηκε να μου αντικαταστήσει το σετ με δικά του έξοδα και και μου είπε ότι μάλλον πρόκειται για δικό τους λάθος. Έτσι και έγινε. Τους στέλνω πίσω τα πρώτα και περιμένω τα δεύτερα. Μέχρι αυτό το σημείο από την Paiste ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

Έρχεται το δεύτερο σετ και παρατηρώ τα εξής :

α) σκισμένο/ταλαιπωρημένο κουτί του σετ

β) μικρο-γρατσουνιές στις τρύπες στήριξης από την κάτω πλευρά + σημάδια σκουριάς περιμετρικά της τρύπας και από την πάνω και από την κάτω πλευρά όλων των πιατινιών.

γ) Βάζω τα πιατίνια πάνω σε τραπέζι και παρατηρώ ότι κανένα μα κανένα δεν "κάθεται" ίσιο αλλά όλα έχουν μία κλήση/στράβωμα που απέχει από την επιφάνεια του τραπεζιού απο 0,2 εκ μέχρι και 0,7 εκ. Αυτή τη φορά όμως το ένα από τα δύο hihat (top) ήταν ok.

δ) Το 18'' Crash είχε στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα (κάτι σαν φυσαλίδα) μεγέθους 0,3 x 0,3 εκατοστών στο ίδιο περίπου σημείο που είχαν και τα πρώτα.

ε) Τα λογότυπα επάνω στα πιατίνια ήταν ψιλοσβησμένα σε αρκετά σημεία, λιγότερα απ'ότι την πρώτη φορά.

στ) Το serial number των πιατινιών ήταν δυσδιάκριτο και σε μερικά σημεία δεν υπήρχαν καν κάποια από τα ψηφία.

Ξαναεπικοινωνώ άμεσα με το κατάστημα, αμφισβητούν τα λεγόμενά μου, τους στέλνω και βίντεο με το unpackaging για να δούν ότι το σετ που μου έστειλαν ήταν όντως από πριν ανοιγμένο και ταλαιπωρημένο και τότε ξαναπροσφέρονται να μου αντικαταστήσουν και το 2ο σετ. Αυτήν τη φορά όμως τους ξεκαθάρισα ότι άν ήταν να μου στείλουν πάλι σετ με τα ίδια χαρακτηριστικά/σημάδια καλύτερα να έπαιρνα τα χρήματα μου πίσω και να τους επέστρεφα τα πιατίνια. Ο υπέυθυνος μου υποσχέθηκε ότι αυτή τη φορά θα έλεγχε το σετ αυτοπροσώπως και θα με ενημέρωνε πριν στείλει το οτιδήποτε ή αν δεν υπήρχε σετ καινούριο θα μου επέστρεφε τα χρήματα. Στο μεταξύ έχω επικοινωνήσει για 2η φορά με την Paiste, στέλνοντάς τους και πάλι φωτογραφίες και serial numbers και ακόμα περιμένω απάντηση.

Για να μην μακρυγορώ, μου έρχεται ειδοποίηση από το κατάστημα ότι έστάλει 3ο σετ  πιατινιών πριν ακόμη τους επιστρέψω τα 2α και χωρίς να λάβω καμία ενημέρωση για έλεγχο από τον υπεύθυνο όπως μου υποσχέθηκε.

Επικοινωνώ πάλι τηλεφωνικώς, τον ρωτάω αν έλεγξε τα πιατίνια όπως μου είχε πει και η απάντηση είναι αρνητική. Ψιλο-λογομαχούμε για το δούλεμα και του ξεκαθαρίζω ότι αν και την 3η φορά τα πιατίνια δεν είναι οκ θα του τα επιστρέψω και θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω και μου το εγγυήθηκε.    

Έρχεται και το 3ο σετ λοιπόν και παρατηρώ τα εξής :

α) μικρο-γρατσουνιές στις τρύπες στήριξης από την κάτω πλευρά + σημάδια σκουριάς περιμετρικά της τρύπας και από την πάνω και από την κάτω πλευρά όλων των πιατινιών.

β) Βάζω τα πιατίνια πάνω σε τραπέζι και παρατηρώ ότι τα δύο hihat αυτήν τη φορά είναι ίσια, το ride το crash και το splash όμως όχι.

δ) Το 18'' Crash είχε στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα (κάτι σαν φυσαλίδα) μεγέθους 0,2 x 0,3 εκατοστών στο ίδιο περίπου σημείο που είχαν και τα πρώτα και τα δεύτερα.

ε) Τα λογότυπα επάνω στα πιατίνια ήταν ψιλοσβησμένα σε αρκετά σημεία, όπως ακριβώς την πρώτη φορά.

στ) Το serial number των πιατινιών ήταν δυσδιάκριτο και σε μερικά σημεία δεν υπήρχαν καν κάποια από τα ψηφία.

ζ) To hi-hat το splash και το ride αυτήν τη φορά περιμετρικά είχαν σημάδια από παίξιμο (τα έλεγξα με την αφή και είναι λίγο "γδαρμένα" σε κάποια σημεία, όχι τελείως λεία όπως ήταν τα υπόλοιπα τις προηγούμενες φορές)  

Η ερώτηση είναι, τα πιατίνια αυτά είναι β-διαλογής? Αν όχι, αυτά τα σημάδια που περιγράφω δικαιολογούνται για καινούριο σετ?

Πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ εκτός official site της Paiste για να λάβω μία έγκυρη απάντηση?

Κάτι τελευταίο, οι φωτογραφίες που έχει η Paiste για το συγκεκριμένο σετ έχουν διαφορά όσον αφορά τη χάραξη του serial number σε σχέση με αυτά που έλαβα και τις 3 φορές. To σετ που πήρα είναι made in germany αν αυτό βοηθάει.

Παρακαλώ τα φώτα σας γιατί είμαι 3 μήνες χωρίς πιατίνια και έχω ξενερώσει τα μάλα με αυτήν την ταλαιπωρία...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ενδεχεται αυτα τα πιατα να ειναι β διαλογης αν και αυτο το ξερει μονο το εργοστασιο. Συνηθως τα σοβαρα καταστηματα (απο οπου υποθετω οτι αγορασες) το αναφερουν ξεκαθαρα και παρεχουν αναλογη εκπτωση.

Απο αυτα που λες συμπεραινω οτι εχεις λαβει floor models δηλαδη ανοιγμενα και δοκιμασμενα μοντελα. Stick marks και ξεβαμμενα logo απαγορευονται στα καινουργια.

Συνηθως βεβαια τα σοβαρα μαγαζια επισης αναφερουν οτι προκειται για floor models και παρεχουν αναλογη εκπτωση.

Αν πληρωσες τιμη καινουργιου, νομιζω οτι αυτο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις τα χρηματα σου πισω αφου μετα απο 3 παρε δωσε, φαινεται οτι δεν εχεις παρει στα χερια σου καινουργια αλλα κατι αλλο.

Αν παλι ειχες καποια καλη εκπτωση και τα πιατα σε ικανοποιουν ηχητικα....

Υ.Γ. Για να βγαλω και την απαραιτητη χολη :

Σκεψου να ειχες αγορασει απο κανενα συνελληνα εμπορακλα και απο την πρωτη φορα να σου λεγε "ολα ενταξει ειναι" "πληρωσε για τα μεταφορικα" ή "επιστροφη χρηματων ? το αλλο με τον Τοτο το ξερεις?"

 
Ή μπορεί να ναι και β διαλογής και floor models..  Φυσικά είναι ξενέρα να παίρνεις κατι καινούριο και να είναι έτσι αλλά αν ήταν πολύ καλή η τιμή και σε ικανοποιεί ο ήχος μπορείς και να τα κρατήσεις.

 
Τα εχω ξαναπει 4-5 φορες οτι ειδικα τα πιατα δεν τα αγοραζουμε αν δεν τα δουμε ,τσεκαρουμε ,ακουσουμε κλπ.Τωρα με τα 3 παρε δωσε που λεει και  ο hwept καλο θα ειναι να παρεις τα λεφτα σου πισω γιατι μου φαινονται για β διαλογης ετσι οπως τα περιγραφεις.

(Σκεψου να ειχες αγορασει απο κανενα συνελληνα εμπορακλα και απο την πρωτη φορα να σου λεγε "ολα ενταξει ειναι" "πληρωσε για τα μεταφορικα" ή "επιστροφη χρηματων ? το αλλο με τον Τοτο το ξερεις?")

Εδω θα διαφωνησω με τον hwept διοτι αυτο δεν προκειται να συμβει αν αγοραζεις ''ζωντανα '' τετοια φυσικα ''οργανα''.Δηλαδη αν πας σε ενα μαγαζι και δεις τετοια πραγματα θα τα αγορασεις ; γιατι ;για να κανεις μαγκα το μαγαζι ;η για ψυχικο;

Τελος επαναλαμβανω οτι πιατα -φυσικα ακουστικα οργανα -και γενικα οτι ψωνιζουμε τα τσεκαρουμε πριν τα πληρωσουμε. Μπορει ο Ξενος (που τον γνωριζω ποιος ειναι ) να σου στελνει τα αλλα πιατα υποτιθεται καινουργια αλλα σε ταλαιπωρει 3 μηνες τωρα .Και τι κερδισες απο τιμη ,πως συνεκρινες τα πιατα που αγορασες ;Αγοραζεις στον γαμο του Καραγκιοζη.Εξ αλλου μεγαλο καταστημα του κεντρου εχει 40-50 %εκπτωση στα πιατινια του που σημαινει οτι ειναι κατα 30% μινιμουμ φθηνοτερος απο τον Γερμανο .

Για ψαξε το λιγο. ;D

 
@hwept : Τα κράτησα τα 3α τελικά γι αυτόν το λόγο που λες. Παρόλα τα στραβά εμφανισιακά ελαττώματα, ηχητικά είναι τέλεια αλλά και η τιμή ήταν η φθηνότερη στον κόσμο, οπότε...διάβασε και παρακάτω την απάντηση μου, αναφέρομαι και στα υπόλοιπα που θέτεις στο μήνυμα σου.

@Pericles : Έχεις δίκιο. Αλλά τι να κάνω που βρίσκομαι και επαρχία και μακριά από Αθήνα/Θεσσαλονίκη για να έχω την πολυτέλεια να τεστάρω και να ακούσω ιδίοις "όμμασι" τα κρουστά.

Το συγκεκριμένο σετ όμως, δεν υπήρχε ως σετ εδώ στην Ελλάδα. Μόνο σπασμένα υπήρχαν τα τρία από τα τέσσερα κομμάτια και τα 3 κόστιζαν γύρω στα 750 ευρώ με έκπτωση αν τα έπαιρνα από εδώ, ενώ το σετ μου κόστισε 600. Και τηλέφωνα πήρα σε κεντρικά καταστήματα, και άλλους έβαλα να ψάχνουν, και μεταχειρισμένα κοίταζα αλλά δεν έβρισκα αυτό που ήθελα τότε που το έψαχνα...

Τι να κάνεις, καμιά φορά παίζει ρόλο και το timing.

Δύο είναι τα σίγουρα από αυτήν την ιστορία, ό,τι αυτό που πλήρωσα είναι αυτό που πήρα, και ότι το πάθημα γίνεται μάθημα. Απλά για το γ...το γίνεται η συζήτηση και προς αποφυγή παρομοίων καταστάσεων από άλλους υποψήφιους αγοραστές.

Προσοχή πάντως:

το εν λόγω κατάστημα είναι 100% σίγουρο ότι στέλνει β-διαλογής προϊόντα στην Ελλάδα κατ' εξακολούθηση και εν γνώση τους, ενώ στα listing περιγράφουν προϊόντα α-διαλογής, οι τιμές είναι αισθητά χαμηλότερες σε σχέση με τις τιμές άλλων χωρών, παρόλο που οι άλλες χώρες έχουν χαμηλότερο συντελεστη ΦΠΑ απ' ό,τι η  Ελλάδα. Επίσης οι τιμές για τα ίδια προϊόντα υπάρχουν 2πλο-3πλο καταχωρημένες με διαφορετικό ποσό (και για μιλάω για πώληση ίδιου προϊόντος και προορισμό ίδια χώρα) και αν τους ρωτήσεις σου λένε ότι είναι bug του προγράμματος της σελίδας του e-store....Επίσης βρήκα και κάποιες αντιφάσεις στο policy που έχουν αναρτημένο στο site και σε αυτό που γράφει το return form που σου στέλνουν μαζί με την απόδειξη. Όλα τα λεφτά είναι αυτά τα ψιλά γραμματάκια στο τέλος κλασσικά....

Τέλος, δεν θα το αφήσω έτσι να περάσει.. εγώ θα την ψάξω την άκρη και θα τους κάνω και καταγγελία σε περίπτωση που λάβω επίσημη απάντηση από την Paiste που να λέει ότι τα πιατίνια που μου πούλησαν είναι μαϊμού

 
Μήπως θα ήθελες να μας πείς ποιό κατάστημα είναι αυτό?

Πάντως η τιμή δεν μου κάνει για σούπερ-ντούπερ-έξτρα-ουάου ευκαιρία μιάς και στον thomann έχουν 666 (οοουυ) ευρώ:

http://www.thomann.de/gr/paiste_alpha_boomer_set.htm

Αν μιλάμε για τα ίδια πάντα, είναι σα να λέμε 10%

 
Το σετ είναι αυτό, σωστά μάντεψες. Το κατάστημα δεν είναι αυτό, αλλά κοντά έπεσες. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται ή αν έχει και τόσο σημασία άλλωστε να αναφέρω το όνομα...Αλλά η τίμη 600 ευρώ για παράδοση στο μέρος μου ήταν η φθηνότερη προσφορά που υπήρχε, ακόμη και από αμερική υπήρχε σεβαστή διαφορά στο τελικό κόστος. Ναι, και 66 ευρώ φθηνότερα που τα βρήκα, αντιστοιχεί στο κόστος μιας βάσης απλής ας πούμε ή σε 6 ζευγάρια μπαγκέτες. Από τη στιγμή που πάω για να γλιτώσω θα υπολογίσω και το 10% που είναι ένα αξιοσέβαστο ποσό για έναν άνεργο/μερικώς απασχολούμενο όπως είμαι εγώ και τόσοι άλλοι πλέον στις μέρες μας που ζούμε με 300-400 ευρώ το μήνα. Γι 'αυτό και τσίμπησα αν θέλεις. Αλλά φυσικά όταν μιλάμε για ένα τέτοιο κατάστημα, το τελευταίο που περιμένεις να σου κάνουν είναι αυτό που μου συνέβει. Μπορείς όμως να με βρίσεις που είμαι λάτρης των Paiste και αυτός είναι και ο λόγος που απευθύνθηκα σε αλλοδαπό κατάστημα. Οι συνθήκες εδώ με ώθησαν προς τα εκεί δηλαδή...

 
Καλά ναι συμφωνώ και 10 ευρώ να γλυτώσεις είναι μια βραδινή έξοδος, δεν το συζητάω, αλλά θέλω να πω οτι αυτή η διαφορά δεν δικαιολογεί ούτε floor models ούτε β διαλογής. Αν ήταν της τάξεως του 30-50% θα σου λεγα οκ το πήρες πολύ φτηνά. Με αυτά τα δεδομένα πιστεύω οτι πρέπει να κυνηγήσεις και το κατάστημα και την εταιρία μέχρι να βρεθεί μία άκρη.

Retronio είπε:
Αλλά φυσικά όταν μιλάμε για ένα τέτοιο κατάστημα, το τελευταίο που περιμένεις να σου κάνουν είναι αυτό που μου συνέβει. Μπορείς όμως να με βρίσεις που είμαι λάτρης των Paiste και αυτός είναι και ο λόγος που απευθύνθηκα σε αλλοδαπό κατάστημα. Οι συνθήκες εδώ με ώθησαν προς τα εκεί δηλαδή...
Όποιος και αν είναι ο λόγος και μαγκιά σου, είσαι ο πελάτης και πληρώνεις, οπότε όταν δεν είναι ξεκάθαρο το οτι παίρνεις β διαλογής υλικό, έχεις κάθε δίκιο να παραπονεθείς.

 
καλο θα ηταν να αναφερθει το ονομα του καταστηματος.

Περικλη εχεις δικιο να λες οτι ειναι το καλυτερο να αγοραζουμε πιατα αφου τα εχουμε πρωτα δει και ακουσει.Και εγω προσωπικα αυτο προτιμω. Αυτο ομως δεν ειναι παντα εφικτο (επαρχια, δεν υπαρχει stock κλπ) Ετσι λοιπον αγοραζοντας απο Ελληναρες εμπορους το μονο που μπορεις να κερδισεις ειναι

-ΑΝ αγορασεις αυτοπροσωπως (που δεν εννοειται , καθοτι γινονται και ηλεκτρονικες αγορες) να δεις οτι δεν ειναι new condition και να ζητησεις καλυτερη τιμη.

Δε γνωριζω κανενα ελληνικο καταστημα που να προσφερει money back επειδη αλλαξα γνωμη. Ουτε στειλτο πισω με δικα μας εξοδα χωρις μα μου σου του.

Προς το παρον υπαρχει μια σχετικη συγκλιση τιμων (παντα με αναφορα το εξω)

Οσον αφορα βεβαια στις λοιπες παρεχομενες υπηρεσιες εκει επιμενουμε Ελληνικα. Μη ξεχναμε να συνυπολογιζουμε και ολα αυτα, εκτος απο το "αντε με καταφερες θα στο αφησω μονο 5 ευρω πανω απο το thomann"




 
Αν είσαι σίγουρος για τα παρακάτω...

Retronio είπε:
το εν λόγω κατάστημα είναι 100% σίγουρο ότι στέλνει β-διαλογής προϊόντα στην Ελλάδα κατ' εξακολούθηση και εν γνώση τους, ενώ στα listing περιγράφουν προϊόντα α-διαλογής,
...τότε

καλο θα ηταν να αναφερθει το ονομα του καταστηματος.
 
Εγω θα παρω την πρωτοβουλια να παραθεσω ενα ονομα

Musicstore.de

δε βλεπω το λογο να μην αναφερθει το ονομα του μαγαζιου ιδιως απο τη στιγμη που αναφερεις οτι ειναι 100 % σιγουρο οτι στελνει β διαλογης στην Ελλαδα αρα εξαπατωντας συμπατριωτες και συμφορουμιτες σου.Αρα γιατι να το προστατευσεις ?

Ο λογος που παρεθεσα το συγκεκριμενο μαγαζι ειναι επειδη και εγω ειχα ποραπονα στο παρελθον διαφορετικης φυσεως.

Επισης μου κανει τρομερη εντυπωση που 3 φορες κατεξακολουθηση σε κοροιδεψαν...χαρας στην υπομονη σοιυ....

Η αγορα πιατινιων στα τυφλα δυστυχως στην Ελλαδα ειναι αναποφευκτη για τον απλο λογο οτι δεν ειναι διαθεσιμα προς ακροαση.Τι πιο απλο , αλλα και απογοητευτικο συναμα....

 
Παιδιά το κατάστημα είναι αυτό. Ναι, και αυτοί είναι οι απατεώνες και όχι εγώ ο γκαντέμης 3 φορές (και αυτό μου το είπαν στο τηλέφωνο σαν δικαιολογία). Φυσικά και δεν είχα λόγους να μην το αναφέρω (ίσα-ίσα), απλά σαν καινούριος δε γνωρίζω τους κανόνες δεοντολογίας του φόρουμ, γι' αυτό και ήμουν λίγο συγκρατημένος.

Και ναι, η ταλαιπωρία και μόνο που τράβηξα και η κοροϊδία φτάνει και περισσεύει. Φυσικά στο τέλος πήγαν να μου βγουν κι από πάνω όταν τους είπα ότι τα κρατάω το τρίτο σετ εκεί που ήμουν έτοιμος να τα επιστρέψω κι αυτά....(Ο λόγος που τα κράτησα αναφέρεται παραπάνω)

Το γιατί στέλνει β-διαλογής ή προϊόντα από επιστροφές στους Έλληνες κυρίως το συμπεραίνω από τα εξής :

1) Την προσωπική εμπειρία

2) 3 ακόμα κρούσματα από την ίδια περιοχή που βρίσκομαι, δύο με μία κιθάρα και ένα με ένα πετάλι για κιθάρα.

3) Τους απαράδεκτους ελιγμούς που χρησιμοποίησαν και τις 3 φορές προς αποφυγή μιας ξεκάθαρης απάντησης στα καίρια ερωτήματα που προέκυπταν κάθε φορά που παρέλαβα τα πακέτα τους.

4) Την πολιτική τους που φάσκει και αντιφάσκει και στα χαρτιά που σου στέλνουν κατά την παράδοση έχει την Ελλάδα και το Λουξεμβούργο εκτός "δικαιώματος" επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων...Είναι διατυπωμένο βέβαια με τέτοιο περίτεχνο τρόπο έτσι ώστε να το χρησιμοποιούν αυτοί όπως και όποτε θέλουν.

5) Τις τιμές που πουλάνε στην Ελλάδα τα διάφορα προϊόντα, είναι από 10%-30% φθηνότερες για τα ίδια (ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, όχι β΄-διαλογής ή RETOUR) προϊόντα.

Με λίγα λόγια, πρόκειται για SCAM όπως είναι ο όρος στα Αγγλικά. Σε παραπλανούν με τις ελκυστικές τιμές τους αλλά στέλνουν άλλης ποιότητας προϊόντα από αυτά που αναγράφονται στα listing. Άλλα σου λένε στο τηλέφωνο αλλά στην πράξη και άλλα αναφέρονται στα γραπτά. Αυτό είναι παράνομο και επιβάλλει κυρώσεις. Ποιος όμως θα χαλάσει χρήμα και χρόνο να τους κυνηγήσει δικαστικά για να βρει το δίκιο του για 100-300 ή έστω ακόμα και 1000 Ευρώ?

Ένα παράδειγμα θα δώσω και γι' αυτό. Ζήτησα γραπτώς να μου στείλουν σε email ότι θα λάβω πίσω τα χρήματα (ολόκληρο το ποσό) εφόσον δε με ικανοποιήσει και το 3ο σετ αφού για 3η φορά θα μου έστελναν "γουρούνι στο σακί"... Αυτό έγινε τη στιγμή που με ειδοποίησαν ότι μου έρχεται το 3ο πακέτο και τους έκανα φασαρία ότι άλλα είχαμε πει από το τηλέφωνο και άλλα γίνοταν. Φυσικά και πανικοβλήθηκαν και μου είπαν ότι γίνομαι παράλογος και μάλιστα είχαν και το θράσος να ξεστομίσουν "Μα γιατί θέλετε τέτοιο χαρτί, θα νιώθετε πιο ασφαλής έτσι? Εμείς είμαστε σοβαρό και μεγάλο κατάστημα, δεν είμαστε σαν τα Ελληνικά μαγαζάκια τύπου Νάκα...."

Ότι και να'ναι θα ψάξω να βρω την άκρη του νήματος για τη δική μου περίπτωση και "ουαί κι αλίμονο" αν αποδειχθεί ότι τα πιάτα που στέλνουν είναι β-διαλογής.

Υπ'όψιν!!!!!!

Ο νόμος της Ε.Ε. περί περιγραφής και ανάρτησης φωτογραφίας ενός προϊόντος είναι ξεκάθαρος. Πρέπει να ανταποκρίνεται στο 100% του πραγματικού προϊόντος. Σε  περίπτωση που αναφέρετε στην πολιτική του καταστήματος ότι μία φωτογραφία μπορεί να διαφέρει σε κάποια σημεία από το φυσικό προϊόν αυτό ΕΙΝΑΙ παρανομία και χρήζει καταγγελίας !!! Αν το καλοσκεφτείτε, και αυτοί πάνω σε αυτό πατάνε, στο γεγονός ότι ο μέσος πελάτης δεν είναι ενημερωμένος γι αυτές τις λεπτομέρειες.

 
Το γιατι στελνουν β διαλογης προιοντα στην Ελλαδα οφειλεται και στο οτι μας θεωρουν καφρους και πεινασμενους για ''προσφορες'' ελεω κρισης...

στο συγκεκριμενο καταστημα οταν εκανα παραγγελια εβγαινε ενας Ελληνας που δουλευε εκει και προσπαθουσε να με πεισει να κανω απευθειας με αυτον την παραγγελια για να εχω επιπλεον εκπτωση 3-4 %.(Και αυτος την προμηθεια του....)

Οταν του ειπα να μιλησω πρωτα με τον προισταμενο σου, τσακωθηκαμε.....

Πολλες αρνητικες εντυπωσεις εχουν καταγραφει κατα καιρους απο πολυ κοσμο για το συγκεκριμενο μαγαζι γιαυτο και ηταν το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο

Φιλε καλα κανεις και το ψαχνεις διεξοδικα ,ορμα επανω τους και ευχομαι να βρεις το δικιο σου και να σε αποζημιωσουν εστω για ηθικη ικανοποιηση

 
Αυτα που ειπαν περι Νακα ειναι αλητεια (παντου υπαρχουν αλητες σε ολο τον κοσμο)

Ο Νακας τους εχει σκισει απο τιμες :40% εκπτωση επι των αναγραφομενων και στα τρια πιατα το ενα ερχεται σχεδον δωρεαν .Και το σημαντικοτερο ΑΚΟΥΣ &ΒΛΕΠΕΙΣ τι παιρνεις.(γιαυτο και τον εθαψαν τους εχει κανει ζημια )Ποτε μου δεν εχω ψωνισει απο το εξωτερικο μουσικο οργανο μεσω ηλεκτρονικης αγορας ουτε και προκειται .Οτι θελεις το βρισκεις εδω (ειδικα με τριμηνο αναμονη που εφαγε ο φιλος μας θα ειχε παραγγειλει και θα του ειχαν ερθει κιολας )

 
Μπορείς να απευθυνθείς στο ινστιτούτο καταναλωτή, ή σε κάποια άλλη αρμόδια ευρωπαϊκή αρχή. Συνήθως έχουν δικηγόρους για αυτές τις υποθέσεις, σου λένε αν υπάρχει υπόθεση και το κυνηγάνε με δικά τους έξοδα.

 
Ippex δεν νομιζω να αξιζει τον κοπο για αυτα τα λεφτα .Μπορει να κανω και λαθος αλλα για ποσα ανω των 1000 ευρω οκ.Τους τρεχεις κανονικα.Τι να πω δεν εχω και σχετικη περιπτωση η εμπειρια κατα νου. ;D

 
pericles είπε:
Ippex δεν νομιζω να αξιζει τον κοπο για αυτα τα λεφτα .Μπορει να κανω και λαθος αλλα για ποσα ανω των 1000 ευρω οκ.Τους τρεχεις κανονικα.Τι να πω δεν εχω και σχετικη περιπτωση η εμπειρια κατα νου. ;D
Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να μαζευτούνε καμια 10αρια καταγγελίες και να τους τρέξουν, αλλά ακόμα και έτσι να μην είναι πρέπει να γίνει ή αρχή.

 
Μαυρο στους μαυρογιαλουρους. Δεν ηξερα οτι παιζει τετοια φαση με το musicstore

pericles είπε:
Ποτε μου δεν εχω ψωνισει απο το εξωτερικο μουσικο οργανο μεσω ηλεκτρονικης αγορας ουτε και προκειται .
Δικαιωμα σου, αλλα ακουγεται περισσοτερο σαν κολλημα ,παρα σαν λογικη αποφαση.

Οτι θελεις το βρισκεις εδω (ειδικα με τριμηνο αναμονη που εφαγε ο φιλος μας θα ειχε παραγγειλει και θα του ειχαν ερθει κιολας )
Το αλλο με τον τοτο το ξερεις ?

Πες μου σε παρακαλω που εχει να ακουσω μερικα paiste twenty και 602 που θελω.

Ναι με τριμηνη αναμονη και παραγγελια στα τυφλα (κουφα  ;)) γινεται...

 
Φίλε hampis κι εγώ το ίδιο έπαθα, του την είπα στα μούτρα ότι με δουλεύει και ζήτησα να μιλήσω με προϊστάμενο του τμήματος για τα drums γιατί ο υποτιθέμενος υπεύθυνος για τον Ελλαδικό χώρο δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας πωλητής με διπλωματικά προσόντα (μόνο!) και όχι τεχνογνωσία στο αντικείμενο...Με άλλα λόγια η δουλειά του είναι να ηρεμεί τους "έξαλλους" πελάτες που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα λέγοντας σου λόγια του αέρα και τίποτα παραπάνω...και φυσικά από τις τις τηλεφωνικές υποσχέσεις/δηλώσεις ΟΥΣΙΑΣ τίποτα δε σου στέλνεται και εγγράφως ακόμη και αν ζητηθεί....Γιατί άραγε....;;;;;;

Φίλε pericles σε βρίσκω λίγο υπερβολικό με αυτά που λες για αγορές αποκλειστικά από ελληνικά φυσικά καταστήματα για να βλέπεις τι παίρνεις. Απλά αυτό που αναφέρεις είναι φύσει αδύνατον για αγορά κρουστών από Ελλάδα. Κακά τα ψέμματα. Αυτό που λες θα ίσχυε μόνο με την προϋπόθεση ότι κάνεις συμβιβασμό για την αγορά ενός συγκεκριμένο προϊόντος. Διότι ξεκινάς με σκεπτικό του "τι υπάρχει διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και άμεσα παραδοτέο" και απ κει και πέρα επιλέγεις το προϊόν. Αν φυσικά τύχει και βρεις κάτι που σου κάνει οκ, απλά είσαι τυχερός. Το γεγονός όμως ότι στην Ελλάδα τα προϊόντα των κρουστών είναι το 10% επί του συνόλου όλων αυτών που κυκλοφορούν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, είναι λίγο αφέλεια να πιστεύεις ότι αυτά είναι αρκετά πάντα για να καλύψουν τις ανάγκες όλων των υποψηφίων αγοραστών. Πάρε παράδειγμα εμένα που δεν έψαχνα και κάτι εξεζητημένο δα....Θα συμφωνήσω όμως σε αυτό που  ισχυρίστηκαν για τον Νάκα και κάθε Νάκα εδώ στην Ελλάδα σαν δικαιολογία : απλά αλητεία και αντι-επαγγελματικό όσο δεν πάει... για να μην πω ότι οι κράχτες στο Μοναστηράκι έχουν περισσότερο τακτ και επιχειρήματα όταν πάνε να σε ψήσουν για να αγοράσεις τη "μαϊμού"....

Anyways, σας ξαναλέω, βρίστε με γιατί ήθελα Paiste, και όχι γιατί κατέληξα στο Γερμανό.

Φίλε ippex, το έψαξα και με το ινστιτούτα καταναλωτή κλπ κλπ, αυτοί κι αν είναι...Απλά υπάρχουν για να υπάρχουν...Θα πρέπει το ποσό να είναι κανα 5χίλιαρο και πάνω για να ασχοληθούν και να πεις ότι θα κάνουν κάποια κίνηση για να βγάλεις άκρη...Στις υπόλοιπες περιπτώσεις απλά η καταγγελία σου ξέρεις που κατα-γράφεται....

 
Φίλε Retronio καλως ήρθες και πολύ σωστά κάνεις που σκέφτεσαι τα περι δεοντολογίας. Οι κανονισμοί αναφέρουν ρητά:

7. Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση.
Ιδιαίτερα όταν γίνεται ανώνυμα και αόριστα. Σέβομαι την τρεχάλα που τράβηξες, όμως καλό θα ήταν να έβαζες και το λινκ των προϊόντων που αγόρασες πριν γίνει χιονοστιβάδα παραπληροφόρησης η θεωρία συνωμοσίας πως το μαγαζί αυτό στέλνει στην Ελλάδα β' διαλογής πράγματα.

Αν θες θα το ελέγξουμε κιόλας για να είμαστε όλοι ενημερωμένοι στο εξής.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top