Πρόβλημα με αγορά πιατινιών

Πάντως με το συγκεκριμένο κατάστημα, εγώ είχα πολύ καλή εμπειρία, μπορεί βέβαια και από καθαρή τύχη.

Είχα αγοράσει πρόσφατα ένα ψηφιακό πιάνο έπιπλο, το οποίο διαφημιζόταν ως προϊόν από επιστροφή (retour) "σε καλή κατάσταση, με λίγο φθαρμένη συσκευασία", από αρχική τιμή 800ευρώ, στα 560. Τελικά μου ήρθε ένα ολοκαίνουριο (δεν εξηγείται αλλιώς), καθώς τα περισσότερα κομμάτια -μέχρι και το κλαβιέ- ήταν σε εργοστασιακά σφραγισμένες σακούλες που φαινόταν ότι δεν είχαν ανοιχτεί ποτέ, και δεν υπήρχε πουθενά ούτε καν μια δαχτυλιά ή ίχνος σκόνης, πόσω μάλλον σημάδι χρήσης! Πακεταρισμένο άριστα.

Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκα, ήταν ότι το μεταχειρισμένο είχε κάποια φθορά/γρατζουνιά που δεν είχαν δει, παρά μόνο την τελευταία στιγμή, και αποφάσισαν εν τέλει να στείλουν ένα καινούριο χωρίς εξτρά χρέωση. Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να παίχτηκε.

Δεν αμφισβητώ βέβαια αυτά που λες, ούτε προσπαθώ να τα αναιρέσω, αλλά μήπως ο ισχυρισμός ότι το κάνουν επίτηδες στην Ελλάδα, είναι λίγο υπερβολικός; Δεν μου φάνηκε να προσπαθούν να αποκρύψουν τυχόν φθορές ή γρατζουνιές γιατί και σε άλλα προϊόντα που έβλεπα, τις ανέφεραν ξεκάθαρα.

Πάντως την 2η και την 3η φορά δεν συγχωρούνται, όπως και να'χει. Βρες την υπομονή να τα ξαναστείλεις πίσω και ζήτα τα χρήματά σου.

 
yameth είπε:
Φίλε Retronio καλως ήρθες και πολύ σωστά κάνεις που σκέφτεσαι τα περι δεοντολογίας. Οι κανονισμοί αναφέρουν ρητά:

Ιδιαίτερα όταν γίνεται ανώνυμα και αόριστα. Σέβομαι την τρεχάλα που τράβηξες, όμως καλό θα ήταν να έβαζες και το λινκ των προϊόντων που αγόρασες πριν γίνει χιονοστιβάδα παραπληροφόρησης η θεωρία συνωμοσίας πως το μαγαζί αυτό στέλνει στην Ελλάδα β' διαλογής πράγματα.

Αν θες θα το ελέγξουμε κιόλας για να είμαστε όλοι ενημερωμένοι στο εξής.
Επειδή έχεις απόλυτο δίκιο, και έτσι πρέπει να είναι το σωστό, θα βάλω το λινκ από αυτά που αγόρασα :

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Paiste-Alpha-Boomer-Cymbal-Set-14-/18-/22-free-Splash/art-DRU0025310-000

και αν θέλεις θα ανεβάσω φωτογραφίες και από τα 3 σετ που μου έστειλαν (ακόμη και video με το unpackaging σας ανεβάζω) για να δείτε ότι υπάρχει διαφορά από αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία και στο site του καταστήματος (και στο site της Paiste), με αυτά που μου παρέλαβα από αυτούς.

Φυσικά και όλα είναι συνομωσιολογία εφόσον δεν έχω λάβει απάντηση ακόμη από την Paiste.

Λίγο δύσκολο όμως ένα πιατίνι α-διαλογής να γράφει επάνω ένα serial number με κάποια συγκεκριμένη μορφή και το actual product να έχει δυσδιάκριτο αριθμό (μισο-χαραγμένο), και ταυτόχρονα σχεδόν ανύπαρκτο το εγχάρακτο λογότυπο της εταιρείας  πάνω από τον αριθμό αυτόν (όπως το βλέπω στο site της Paiste, του καταστήματος και στα demonstration video του youtube). Και όπως είπα ταυτόχρονα τα λογότυπα να έχουν ξεφτύσει/ξεκολλήσει....

Γνωρίζω επίσης ότι εδώ δεν είναι το μέρος για να κάνουμε επώνυμες καταγγελίες. Απλά συζήτηση κάνουμε και κυρίως, το θρεντ το άνοιξα για να ακούσω τις γνώμες του κόσμου όσον αφορά την αυθεντικότητα του εν λόγω προϊόντος.

Τέλος, το αν αυτό το προϊόν αυτό είναι όντως β-διαλογής ή όχι, καθώς και για το ποιος ευθύνεται (η Paiste ή το κατάστημα) δεν είμαι σε θέση να το ξέρω. Ένα είναι το σίγουρο, ότι άλλο βλέπεις και παραγγέλνεις, άλλο παίρνεις και αυτό είναι απάτη, ναι αυτό μπορώ να σου το αποδείξω.

Το ποιος ευθύνεται για αυτήν την απάτη θα το αποδείξω και αυτό όταν λάβω στα χέρια μου γραπτή απάντηση από την Paiste. Γιατί ναι, υπάρχει και έστω και μία στο εκατομμύριο  η πιθανότητα (όπως ισχυρίστηκε τηλεφωνικώς το κατάστημα) να έχουν παραλάβει ελαττωματική φουρνιά από το εργοστάσιο της Paiste εν αγνοία τους....Πράγμα βέβαια που ουδέποτε νοιάστηκαν να ξεδιαλύνουν από τη δεύτερη φορά που επαναλήφθηκε το "λάθος"...

Ετοιμάζω και τις φωτογραφίες...

 
@hwept αν θες να ακουσεις 602 καινουργια το γνωστο καταστημα των Εξαρχειων ειχε μια σειρα 20'',18'' 16'' &14'' Hihat.Eιπαμε να ψαχνουμε και λιγο (δεν ειναι αναγκη να τρεχεις στην Πατρα ) ;D ;D

Αν δεν θελεις να πας εκει εχω ενα φιλο συλλεκτη που εχει αρκετα 602 σε διαφορες εκδοσεις (μαυρα &μπλε ) να σε παρω απο το χερακι να σε παω να ακουσεις ; ;D ;D

Ειδικα τα paiste 602 formula τα καινουργια εχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο ηχο μετα παλια ,τα οποια ειχα σε ολη την γκαμα τους (μεχρι china 18'' το οποιο και το εχω ακομα ).

8) 8)

 
Retronio είπε:
Παιδιά το κατάστημα είναι αυτό. Ναι, και αυτοί είναι οι απατεώνες και όχι εγώ ο γκαντέμης...
Το να κατηγορεις ως "απατεωνες" ενα απο τα δυο μεγαλυτερα και πιο εμπιστα μουσικα καταστηματα της Ευρωπης κρινοντας μονο απο την περιπτωση σου ειναι λιγο βαρυ.

Υπαρχουν χιλιαδες πελατες του Musicstore στην Ευρωπη και στην Ελλαδα που θα σου πουν ακριβως το αντιθετο, δηλαδη οτι το καταστημα ειναι σε ολα του αψογο με τις αγορες και τις επιστροφες προιοντων. Εχω μακροχρονη εμπειρια και στις δυο περιπτωσεις χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Σε περιπτωσεις επιστροφων, η διαδικασια ειναι:

Πελατης: "γεια σας, εχω αυτο το προβλημα με το ταδε προιον που μολις παρελαβα"

Καταστημα: "ζητουμαι συγνωμη γι αυτο, θελετε να επιστρεψετε το προιον και να σας στειλουμε ενα αλλο ιδιο ή να σας γινει επιστροφη χρηματων?"

Τοσο απλα.

Δεν αμφισβητω τα οσα εγραψες, απλα το να "σταμπαρουμε" ξαφνικα το Musicstore με την ρετσινια του "απατεωνα" ειναι λιγο τραβηγμενο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Waterfall-K είπε:
Το να κατηγορεις ως "απατεωνες" ενα απο τα δυο μεγαλυτερα και πιο εμπιστα μουσικα καταστηματα της Ευρωπης κρινοντας μονο απο την περιπτωση σου ειναι λιγο βαρυ. Υπαρχουν χιλιαδες πελατες του Musicstore στην Ευρωπη και στην Ελλαδα που θα σου πουν ακριβως το αντιθετο, δηλαδη οτι το καταστημα ειναι σε ολα του αψογο με τις αγορες και τις επιστροφες προιοντων. Εχω μακροχρονη εμπειρια και στις δυο περιπτωσεις χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Σε περιπτωσεις επιστροφων, η διαδικασια ειναι:

Πελατης: "γεια σας, εχω αυτο το προβλημα με το ταδε προιον που μολις παρελαβα"

Καταστημα: "ζητουμαι συγνωμη γι αυτο, θελετε να επιστρεψετε το προιον και να σας στειλουμε ενα αλλο ιδιο ή να σας γινει επιστροφη χρηματων?"

Τοσο απλα.

Δεν αμφισβητω τα οσα εγραψες, απλα το να "σταμπαρουμε" ξαφνικα το Musicstore με την ρετσινια του "απατεωνα" ειναι λιγο τραβηγμενο.
Ό,τι και να μου πεις δίκιο έχεις από τη στιγμή που δεν έτυχε σε εσένα αλλά σ' εμένα. Εγώ τους κρίνω σαν απατεώνες από τη δική μου εμπειρία...

Διότι ενώ εγώ απλά τους ζητάω επιστροφή χρημάτων τη στιγμή που παραλαμβάνω το 2ο πακέτο ενώ αυτοί  τηλεφωνικώς μου αντιπροτείνουν ότι θα ελέγξουν την αποθήκη για να βρούν σετ χωρίς ελαττώματα και να με ενημερώσουν τότε για το τι θα αποφασίσω να γίνει (επιστροφή ή αποστολή 3ου πακέτου), αυτοί ξέρεις τι κάνουν? Μου στέλνουν 3ο πακέτο χωρίς να το ελέγξουν ενώ όταν τους έκραξα τηλεφωνικώς (γιατί έκαναν άλλα από αυτά που είχαμε συζητήσει) τότε και ζήτησα γραπτή εγγύηση επιστροφής χρημάτων να με καλύπτει και για την 3η φορά (γιατί αν διαβάσεις το policy τους ξέρεις ότι άμα γουστάρουν σου λένε, φίλε πέρασαν οι 30 ημέρες απ'όταν πλήρωσες το προϊόν οπότε επιστροφή χρημάτων άκυρη...ή πόσα έδωσες? 600 και μου τα έστειλες πίσω μεταχειρισμένα? πάρε 400 και να σαι κι ευχαριστημένος). Η απάντηση που μου έδωσαν βέβαια την έχω αναφέρει παραπάνω.

Αυτά για να μην παρεξηγούμαστε, αλλά και για να μην παραπλανόμαστε και επαναπαυόμαστε απλά και μόνο διαβάζοντας τα θετικά feedback βγάζουμε αντιπροσωπευτικά συμπεράσματα.

Και ναι στην αρχή, από την πρώτη επιστροφή δεν έχω κανένα παράπονο, όπως τα λες έγιναν. Από τη δεύτερη φορά και μετά όμως δεν έγιναν έτσι τα πράγματα...

Και θα σου κάνω και μία ερώτηση κρίσεως, αν δεις ένα ebay seller me 100.000 feedback και ποσοστο 99% και διαβάσεις τα σχόλια και δεις ότι από τα 100.000 feedback, τα 1000 άτομα να περιγράφουν το ίδιο πρόβλημα...τι συμπέρασμα βγάζεις για τον πωλητή?

Αν είχα αγοράσει ένα πιατίνι που έκανε 50 ευρώ, δεν θα ασχολούμουνα καν...Αλλά για τα 600 ευρώ δεν μπορώ να το προσπεράσω έτσι το θέμα.  

 
Retronio είπε:
...ξέρεις ότι άμα γουστάρουν σου λένε, φίλε πέρασαν οι 30 ημέρες απ'όταν πλήρωσες το προϊόν οπότε επιστροφή χρημάτων άκυρη...
Και θα'χουν δικιο.

πόσα έδωσες? 600 και μου τα έστειλες πίσω μεταχειρισμένα? πάρε 400 και να σαι κι ευχαριστημένος).
Ετσι λες θα σου πουν? Ενα καταστημα με τζιρο πολλων εκατομμυριων ευρω θα κατσει να κανει παζαρια για...200 ευρω? Φιλε μου αυτα δεν γινονται ουτε στις...λαικες, οχι σε καταστηματα/γιγαντες τυπου Musicstore και Thomann. :P

Και θα σου κάνω και μία ερώτηση κρίσεως, αν δεις ένα ebay seller me 100.000 feedback και ποσοστο 99% και διαβάσεις τα σχόλια και δεις ότι από τα 100.000 feedback, τα 1000 άτομα να περιγράφουν το ίδιο πρόβλημα...τι συμπέρασμα βγάζεις για τον πωλητή?
1000 αρνητικα feedbacks μετρανε πιο πολυ απο 99000 θετικα feedbacks? Με ποια λογικη?

 
1000 αρνητικα feedbacks μετρανε πιο πολυ απο 99000 θετικα feedbacks? Με ποια λογικη?
Με τη λογική ότι πολύ απλά τα θετικά feedback είναι εύκολο να είναι και στημένα. Και κατά δεύτερον, μπορεί να αφορούν συναλλαγές φθηνών προϊόντων.

1000 στα 100.000 είναι ύποπτο

αν μίλαγα για 10 στα 100.000 δεν θα ήταν άξιο αναφοράς.

Στη δική μου περίπτωση 3 στα 3 τι συμπέρασμα να βγάλω?

Αλλά θα επαναλάβω, το θέμα μας είναι τα β-διαλογής ή όχι πιατίνια, και όχι το κατάστημα. Κακώς πήγε εκεί η συζήτηση...Θα ανεβάσω τις φωτογραφίες όταν τις δεις δώσε μου τότε μία απάντηση επί του θέματος...

 
Retronio είπε:
Με τη λογική ότι πολύ απλά τα θετικά feedback είναι εύκολο να είναι και στημένα.
Το ιδιο μπορει να γινει και απ'την αναποδη. Με την ιδια "ευκολια" μπορει και τα αρνητικα feedbacks να ειναι στημενα. Αν πιασουμε τα "μπορει να..." θα ξημερωσουμε και ακρη δεν θα βγαλουμε.

Αλλά θα επαναλάβω, το θέμα μας είναι τα β-διαλογής ή όχι πιατίνια, και όχι το κατάστημα. Κακώς πήγε εκεί η συζήτηση...
Δεν πηγε μονη της η συζητηση εκει, εσυ την πηγες οταν τους αποκαλεσες απατεωνες.

Για την περιπτωση σου σου απαντησα ηδη οτι

"Δεν αμφισβητω τα οσα εγραψες, απλα το να "σταμπαρουμε" ξαφνικα το Musicstore με την ρετσινια του "απατεωνα" ειναι λιγο τραβηγμενο".

 
Θέλεις να την πας αλλού τη συζήτηση ή έχω λάθος εντύπωση?

Εγώ αποκαλώ απατεώνα αυτόν που δε μου στέλνει αυτό που δείχνει η φωτογραφία στο κατάστημα του αλλά κάτι άλλο που μοιάζει. Αυτό είναι παραπλανητική διαφήμιση προϊόντος και σ' αυτό δεν μπορείς να με αμφισβητήσεις.

Όσο για τα αρνητικά και θετικά feeddback δεν είναι επί του θέματος. Αν θέλεις τα συζητάμε σε άλλο θρεντ.

Και θα σου επαναλάβω φίλε Waterfall-K, δες τις φωτογραφίες που θα παραθέσω και έλα τότε να μου κάνεις μαθήματα για αγορές μέσω internet....καθώς και πόσο αξιόπιστος είναι ο εν λόγω πωλητής.

 
Φιλε Waterfall-K υπαρχουν απο οτι ξερω αρκετοι δυσαρεστημενοι πελατες απο το musicstore.Σιγουρα το καταστημα ειναι μεγαλο και απο τα πιο γνωστα στην Ευρωπη με μεγαλη πελατεια αλλα η ''ιδιαιτερη'' αντιμετωπιση προς τους Ελληνες δεν παυει να ειναο ενα θεμα.Κατι που δε γινεται με τον thomann για παραδειγμα.Οπως σου ειπα γνωρίζω τουλαχιστον 10 περιπτωσεις διαφορετικων προσωπων με παραπονα απο το musicstore.Ο χαρακτηρισμος ''απατεωνες'' απο το φιλο ειναι αποτελεσμα της ταλαιπωριας που περασε και προσωπικη αποψη/αντιδραση....

@hwept μη νομιζεις οτι και στον thomann να πας τα 602 και τα twenty θα ειναι εκει να σε περιμενουν.Σιγουρα θα υπαρχει πολυ μεγαλυτερη γκαμα για δοκιμες αλλα οχι τα παντα...

Αυτο μου το ειπε και φιλος που επισκεφτηκε και το thomann κ το musicstore.Το ιδιο ισχυει και για τα καταστηματα στην Αγγλια

 
hampis είπε:
Φιλε Waterfall-K υπαρχουν απο οτι ξερω αρκετοι δυσαρεστημενοι πελατες απο το musicstore.
Υπαρχει εστω και ενα μαγαζι χωρις καποιους δυσαρεστημενους πελατες?

Θέλεις να την πας αλλού τη συζήτηση ή έχω λάθος εντύπωση?
Εχεις λαθος εντυπωση.

Και δεν σου κανω μαθηματα, σου λεω την μακροχρονη εμπειρια μου με αγορες (και) απο το συγκεκριμενο καταστημα. Η περιπτωση σου ειναι μια στο εκατομμυριο, και φυσικα δεν ειναι χαρακτηριστικη της πολιτικης του καταστηματος ουτε μπορει να σβησει τα...200 χρονια επιτυχημενης πορειας του στο χωρο.

Ή νομιζεις οτι ειναι τυχαια ενα απο τα δυο μεγαλυτερα και πλεον αξιοπιστα μουσικα καταστηματα πανευρωπαικα?

Σου λεω απλα και για μια ακομα φορα να μην "τρεχεις" στους χαρακτηρισμους σου.

 
Το ότι μπορεί να ήταν για τα προηγούμενα 200 χρόνια το καλύτερο και μεγαλύτερο δεν το γνωρίζω αλλά είναι πιθανό, δεν αντιλέγω. Όμως πρέπει να δεχτείς κι εσύ ότι όπως υπάρχει η περίοδος της ακμής έτσι κάποτε έρχεται και η περίοδος της παρακμής.

Μπορείς όμως να μου δώσεις μία απάντηση γιατί τα αρνητικά κρούσματα ολοένα και αυξάνονται τα τελευταία 2 χρόνια από καταστήματα τέτοιου τύπου μόνο προς Έλληνες, Πορτογάλους, Ιταλούς και Ισπανούς καταναλωτές? Αυτό εσένα δε σε βάζει καθόλου  σε σκέψεις?

 
Retronio είπε:
Το ότι μπορεί να ήταν για τα προηγούμενα 200 χρόνια το καλύτερο και μεγαλύτερο δεν το γνωρίζω αλλά είναι πιθανό, δεν αντιλέγω. Όμως πρέπει να δεχτείς κι εσύ ότι όπως υπάρχει η περίοδος της ακμής έτσι κάποτε έρχεται και η περίοδος της παρακμής.
Εχεις ορεξη για κουβεντα... ;D

Αν δεν ξερεις λοιπον τι ηταν (αλλα και τι ειναι ακομα) ολα αυτα τα χρονια το Musicstore σημαινει οτι εισαι πολυ νεος σε τετοιου ειδους ιντερνετικες αγορες. Οσο για το αν το Musicstore περναει περιοδο παρακμης, μαλλον μιλαμε για διαφορετικα μαγαζια ή κατι εχεις μπερδεψει. Το Musicstore ειναι αυτη τη στιγμη ενα απο τα δυο μεγαλυτερα μουσικα καταστηματα στην Ευρωπη με τζιρο δεκαδων εκατομμυριων. 

Μπορείς όμως να μου δώσεις μία απάντηση γιατί τα αρνητικά κρούσματα ολοένα και αυξάνονται τα τελευταία 2 χρόνια από καταστήματα τέτοιου τύπου μόνο προς Έλληνες, Πορτογάλους, Ιταλούς και Ισπανούς καταναλωτές?
Εχεις καμια στατιστικη ερευνα που υποστηριζει τα παραπανω? Γιατι εγω δεν εχω.

Ειμαι και γω Ελληνας και χρονια πελατης (και) στο Musicstore, και ως σημερα δεν εχω κανενα προβλημα. Δεν τους ξερω/δεν με ξερουν, και αν ειχα καποιο προβλημα θα το ελεγα.

Η περιπτωση σου δεν ειναι αντιπροσωπευτικη της πολιτικης του καταστηματος, μπορει να επεσες σε πωλητη/υπευθυνο-καραγκιοζη, αυτα συμβαινουν και στις "καλυτερες οικογενειες". Κατι παρομοιο ειχε συμβει πριν μερικα χρονια και με εναν αλλο Ελληνα υπευθυνο σε ενα απο τα δυο αυτα καταστηματα, στο Thomann ή στο Musicstore, δεν θυμαμαι να σου πω ακριβως, αλλα υπαρχει στο ΝΟΙΖ το αναλογο ποστ, κανε μια αναζητηση να το βρεις να το διαβασεις.

Το αποτελεσμα λοιπον ηταν ο συγκεκριμενος πωλητης/υπευθυνος να απομακρυνθει αμεσως  απο τη θεση του μετα απο τις καταγγελιες που εγιναν στο καταστημα.

Η πολιτικη αυτων των επιχειρησεων ειναι standard προς ολους, νομιζεις οτι ακολουθουν αλλη πολιτικη για τους Ελληνες/Πορτογαλους/Ιταλους/Ισπανους για...πολιτικους λογους? Ειναι αστειο να το πιστευει καποιος αυτο.

Πιστευω οτι στο τελος θα βρεθει λυση στο προβλημα σου.

 
Κάτι μου θυμίζουν αυτά τα λόγια, σαν κάπου αλλού να τα διάβαζα/άκουγα πρόσφατα...:)

Εγώ ένα θα πω, ο πωλητής δεν φταίει ποτέ, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι αφελής να τα βάλω με τον πωλητή, αυτός κάνει αυτό που τον πληρώνουν να κάνει και το κάνει σωστά ώς ένα σημείο. Τα προβλήματα, αν θέλουμε να λέμε ότι σκεφτόμαστε, έχουν βαθύτερες ρίζες όσο κι αν θα βόλευε κάποιους να πίστευα το αντίθετο...

Λύση εύχομαι κι εγώ να βρεθεί. Και ναι, όταν συζητάμε συζητάμε και θα μιλάμε και πολύ αν χρειαστεί μέχρι να δοθεί ξεκάθαρη απάντηση ;)

Γιατί άνεργος είμαι και ντραμς ήθελα να παίξω ο καψερός όχι για να χάνω τους μήνες μου έτσι στα ταχυδρομεία στα policy και στα ποστ...

Το ότι ένα κατάστημα κάνει τζίρο χ εκατομμύρια δε μου λέει τίποτα. Η κοροϊδία από πλευράς πωλητή θα ξενέρωνε τον καθένα, είτε του την έκανε η Coca-Cola, είτε ο μπακάλης της γειτονιάς...Για να μην σου πω ότι θα με ξενέρωνε πιο πολύ αν την έκανε η Coca-Cola και μετά χρησιμοποιούσε αυτό ως δικαιολογία για να δικαιολογήσει τα  αδικαιολόγητα... 

 
Retronio είπε:
Κάτι μου θυμίζουν αυτά τα λόγια, σαν κάπου αλλού να τα διάβαζα/άκουγα πρόσφατα...:)
Που τα ακουσες/διαβασες προσφατα? Για πες μου να δω ποιος με αντιγραφει...

Εγώ ένα θα πω, ο πωλητής δεν φταίει ποτέ, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Sure... ;D

Αντε βρες τωρα το ποστ που σου ειπα και θα δεις απο που βρωμαει ενα ψαρι... 8)

 
Retronio είπε:
Μπορείς όμως να μου δώσεις μία απάντηση γιατί τα αρνητικά κρούσματα ολοένα και αυξάνονται τα τελευταία 2 χρόνια από καταστήματα τέτοιου τύπου μόνο προς Έλληνες, Πορτογάλους, Ιταλούς και Ισπανούς καταναλωτές? Αυτό εσένα δε σε βάζει καθόλου  σε σκέψεις?
Είδες που φτάσαμε στην παπαρολογία στα καλά καθούμενα; Ενώ ξεκίνησες πολύ ωραία στην αρχική τοποθέτηση σου, διάβασες μια αστήρικτη άποψη κάποιου την συνδύασες με την προσωπική σου αρνητική εμπειρία και την αναπαράγεις εις τετραπλούν, κάνοντας προφανώς προβολή σε κάποια θεωρία συνωμοσίας απο αυτές που κυκλοφορούν τελευταία.

Σε παρακαλώ πολύ να μην συνεχίσουμε σε αυτό τον τόνο. Ζήτησα να τοποθετηθεί το κατάστημα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ δεν θα γράψω άλλα σχόλια και το τελειώνω εδώ το θέμα λοιπόν, για να μην νομίζουν κάποιοι ότι σκοπός μου είναι να προσβάλλω τη φήμη του καταστήματος και έτσι δημιουργούνται παρεξηγήσεις....

Σωστά τα λες εσύ yameth και κακώς που το συνέχισα...Τις φωτογραφίες όμως θα τις ανεβάσω για του λόγου το αληθές καθότι το μόνο που με "κόπτει" εδώ μέσα είναι να μάθω τι πιατίνι αγόρασα. Και τότε θέλω να ακούσω και τη δική σου άποψη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εμένα πάντως απο όλη αυτή την ιστορία μου φαίνεται περίεργο οτι δεν έχει τοποθετηθεί η εταιρία εδώ και τόσο καιρό.

Πρίν απο μερικούς μήνες είχα πέσει σε ενα ελλατωματικό δερμα Evans που είχα πάρει απο το Νάκα, και επειδή δεν ήξερα τί έπρεπε να κάνω έστειλα πρώτα ενα mai στην εταιρία. Μου απάντησαν σε λιγότερο απο ημέρα και ενημέρωσαν αυτοί το Νάκα να προχωρήσει σε αντικατάσταση. Βέβαια όταν πήγα εκεί ο Κωστής με πληροφόρισε πως αν είχα πάει κατ ευθείαν εκεί μπορεί να γινόταν και πιό γρήγορα.

Θέλω να πω οτι η απάντηση της εταιρίας μπορεί εκτός απο το να καθορίσει αν το λάθος είναι δικό της ή του μαγαζιού, να πιέσει το μαγαζί με άλλο τρόπο απ ότι ενας πελάτης μόνος του. Πόσο μάλλον όταν και οι 2 βρίσκονται στην ίδια χώρα...!!!!

 
yameth είπε:
Είδες που φτάσαμε στην παπαρολογία στα καλά καθούμενα; Ενώ ξεκίνησες πολύ ωραία στην αρχική τοποθέτηση σου, διάβασες μια αστήρικτη άποψη κάποιου την συνδύασες με την προσωπική σου αρνητική εμπειρία και την αναπαράγεις εις τετραπλούν, κάνοντας προφανώς προβολή σε κάποια θεωρία συνωμοσίας απο αυτές που κυκλοφορούν τελευταία.

Σε παρακαλώ πολύ να μην συνεχίσουμε σε αυτό τον τόνο. Ζήτησα να τοποθετηθεί το κατάστημα.
Με ενδιαφερον αναμενω την τοποθετηση της διοικησης της εταιρειας και ιδιως για το εαν εχει δωσει εγκριση να μεσολαβει υπαλληλος της  για να πουλαει σε αλλες τιμες απο αυτες που διαφημιζει....

 
Ελαβα πριν λίγο την επίσημη απάντηση απο το Music Store για την υπόθεση. Για ευνόητους λόγους έσβησα το επώνυμο του Retronio όπου αναφέρεται.

Ευχαριστώ καταρχήν που μου/μας δίνετε την ευκαιρία να απαντήσουμε στο θέμα.
Μάλλον θα μιλάτε για τον κύριο Σ......  Ιωάννη aka Retronio!

Είδα πριν από λίγο το link που μου δώσατε.

Να σας εξηγήσω το θέμα από τι δικη μου/μας πλευρά.

Την πρώτη φορά που μίλησα με τον Κύριο Σ....., είπαμε ότι καμιά φορα μπορεί να μπερδεύτηκε κάποιο “RETOUR” η έστω να μας ήρθε κάποιο σετάκι από την Paiste σε κακή κατάσταση. Καμιά φορά συμβαίνει, δεν φτιάχνεται ένα η δυο στην παραγωγή αλλα εκατοντάδες.

Από τον κύριο Σ..... στάλθηκαν φωτογραφίες και ένα video από το οποίο δεν ήταν εμφανή 100% τα προβλήματα που μας ανέφερε.

Χωρίς δεύτερη κουβέντα, στείλαμε τα χαρτιά τις επιστροφής και τα φέραμε πίσω, στέλνοντας παράλληλα ένα δεύτερο set Paiste από την αποθήκη, του κουτιού!

Με το που φτάσανε και τα δεύτερα επικοινώνησε τηλεφωνικώς πάλι μαζί μου, ότι και αυτά έχουν σκουριές και είναι στραβά.

Έστειλε και φωτογραφιες και πάλι ένα βιντεάκι από το οποίο δυστυχώς πάλι  δεν ήταν εμφανές το/τα προβλήματα με τις σκουριες όπως ανέφερε η ότι είναι στραβά και μεταχειρισμένα.

Για να μην έχουμε πρόβλημα ξανά έστειλα χαρτιά επιστροφής και ένα set καινουργή Paiste.

Ανέφερα το πρόβλημα στον υπεύθυνο από το Drum Department + στα δυο παιδιά που είναι υπεύθυνα για τις αγορές των Drum, μπας και υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην παραγωγή και πρέπει να μιλήσουμε με την Paiste για την επιστροφή των set αυτών. Έχουμε περίπου 15 με 20 τεμάχια στην αποθήκη! 

Στον μεταξύ έχουμε στείλει είδη το τρίτο SET κουτιού… και παράλληλα έχουν φτάσει τα δυο "χαλασμένα” στο RETOUR Department. Κατεβήκαμε λοιπόν ο Manager από τα Drum τα δυο παιδιά και κοιτάξαμε και τα δυο Paiste set τα οποια ήταν τελείως άψογα.

Η σκουριά που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν ήταν σκουριά, ήταν απλά το σημείο που πιάνεται το πιατινι στη βάση το οποιο απλά δεν είναι brilliant finish! Άπο κάπου πρέπει να το στηρίξει η Paiste για να κάνει το brilliant finish στο πιατινι. Τα serial number φαινόταν καθαρά στο πιατινι και δεν είχαν  κανένα πρόβλημα.

Τα ελέγξαμε εάν είναι στραβά και εάν έχουν κάποιο άλλο πρόβλημα όπως αναφέρει, φυσαλίδες κτλ. Αλλα δεν ήταν τελικά. Το στράβωμα που είχε είναι μια μηδαμινή απόκλιση των 0,02 χιλιοστών το οποίο είναι στα κανονικά πλαίσια.

Και οι τρεις drummer μου διαβεβαίωσαν ότι μετά από μια εβδομάδα παίξιμο τα πιατινια θα πάρουν κάποια κλίση η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχει από τι Μάνα τους. Και ότι η κλίση δεν επηρεάζει ούτε τον ήχο ούτε την ποιότητα!

Μίλησα ξανά με τον κύριο Σ...... και του εξήγησα, ότι το SET Paiste είναι σε άριστη κατάσταση, το κοιτάξανε 3 expert αλλα έτσι και τελικά δεν είναι ευχαριστημένος με το Paiste Set. Ο καθένας έχει τι ιδιοτροπίες του, μπορώ να του στείλω για τρίτη φορά τα χαρτιά για επιστροφή και να του στείλουμε τα χρήματα πίσω, σε κάποιο  τραπεζικό λογαριασμό!

Δεν είχε δίκαιο με αυτά που έλεγε και έγραφε, αλλά εκινείτο μέσα στα όρια του money back Guarantee! 

Ο κύριος Σ...... αποφάσισε να κρατήσει τα Πιατίνια τελικά και απότι μου ανέφερε τα πούλησε σε κάποιο γνωστό του ο οποιος τα θεώρησε άψογα και θα κοιτάξει να βρει κάτι άλλο! Έτσι απομείναμε νομίζω την τελευταία εβδομάδα! 

Από τις πλευρά του Music store και από την πλευρα της Paiste τα πιατίνια ήταν άψογα.

B-διαλογής δεν πουλάμε και εάν ναι.. το γράφουμε, το λέμε και έχουν διαφορετική τιμή από αυτά του κουτιού.

Δεν έχω σαν υπεύθυνος πωλήσεων για την Ελλάδα κανένα λόγο να κοροϊδεύω τους πελάτες ούτε και το Musicstore!

Σπυρίδων Μαυρίδης

Υπεύθυνος Πωλήσεων Ελλάδας

------------------------------------------

Tel          +49 (0) 221-8884-1670

Fax          +49 (0) 221-8884-.....

E-Mail  [email protected]

Net:  http://www.musicstore.de

------------------------------------------

MUSIC STORE professional GmbH

Istanbulstrasse 22-26

51103 Köln
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top