Επειδή θίγομαι προσωπικά οφείλω να δώσω μία απάντηση σε όλα αυτά.
Από τον κύριο Σ..... στάλθηκαν φωτογραφίες και ένα video από το οποίο δεν ήταν εμφανή 100% τα προβλήματα που μας ανέφερε.
Θα ήθελα πραγματικά να ξέρω σε τί ποσοστό δηλαδή ήταν εμφανή τα προβλήματα; Τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε εμφανές 50% το πρόβλημα δηλαδή; Δεν είναι πρόβλημα δηλαδή; Με ποια λογική βγαίνει αυτό το συμπέρασμα;
Χωρίς δεύτερη κουβέντα, στείλαμε τα χαρτιά τις επιστροφής και τα φέραμε πίσω, στέλνοντας παράλληλα ένα δεύτερο set Paiste από την αποθήκη, του κουτιού!Με το που φτάσανε και τα δεύτερα επικοινώνησε τηλεφωνικώς πάλι μαζί μου, ότι και αυτά έχουν σκουριές και είναι στραβά.
Έστειλε και φωτογραφιες και πάλι ένα βιντεάκι από το οποίο δυστυχώς πάλι δεν ήταν εμφανές το/τα προβλήματα με τις σκουριες όπως ανέφερε η ότι είναι στραβά και μεταχειρισμένα.
Για να μην έχουμε πρόβλημα ξανά έστειλα χαρτιά επιστροφής και ένα set καινουργή Paiste.
Έτσι και έγινε, στο σύστημα επιστροφών τους βγάζω το καπέλο. Για τα υπόλοιπα παρακαλώ ελέγξτε τις φωτογραφίες και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας...
Ανέφερα το πρόβλημα στον υπεύθυνο από το Drum Department + στα δυο παιδιά που είναι υπεύθυνα για τις αγορές των Drum, μπας και υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην παραγωγή και πρέπει να μιλήσουμε με την Paiste για την επιστροφή των set αυτών. Έχουμε περίπου 15 με 20 τεμάχια στην αποθήκη!
Στον μεταξύ έχουμε στείλει είδη το τρίτο SET κουτιού… και παράλληλα έχουν φτάσει τα δυο "χαλασμένα” στο RETOUR Department. Κατεβήκαμε λοιπόν ο Manager από τα Drum τα δυο παιδιά και κοιτάξαμε και τα δυο Paiste set τα οποια ήταν τελείως άψογα.
Η σκουριά που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν ήταν σκουριά, ήταν απλά το σημείο που πιάνεται το πιατινι στη βάση το οποιο απλά δεν είναι brilliant finish! Άπο κάπου πρέπει να το στηρίξει η Paiste για να κάνει το brilliant finish στο πιατινι."
Η σκουριά όντως μπορεί και να είναι έτσι όπως τα λένε, δεν φαίνεται και τόσο ξεκάθαρα άλλωστε ούτε από τις φωτογραφίες της κατασκευάστριας εταιρείας, δεν μπορώ να το κρίνω. Τα 2 πρώτα πακέτα τονίζω ξανά ήταν "ανοιγμένα" από πριν, έχω και φωτογραφίες και βίντεο. Το πρόβλημα δεν ήταν βέβαια τα κουτιά που ήταν φθαρμένα, αλλά τα περιεχόμενα.
Ανατρέξτε στις φωτογραφίες για περισσότερες λεπτομέρειες ή διαβάστε το αρχικό ποστ.
Τα serial number φαινόταν καθαρά στο πιατινι και δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Στις φωτογραφιές που έχω παραθέσει παρακαλώ να μου πείτε με 100% σιγουριά ποιο είναι το serial number του κάθε πιατινιού. Στην εικόνα με τις 15 φωτογραφίες, είναι η 1η στήλη τα κομμάτια του πρώτου σετ, η μεσαία του δεύτερου και η δεξιά του τρίτου σετ (αυτού που κράτησα).
Τα ελέγξαμε εάν είναι στραβά και εάν έχουν κάποιο άλλο πρόβλημα όπως αναφέρει, φυσαλίδες κτλ. Αλλα δεν ήταν τελικά. Το στράβωμα που είχε είναι μια μηδαμινή απόκλιση των 0,02 χιλιοστών το οποίο είναι στα κανονικά πλαίσια.
Και οι τρεις drummer μου διαβεβαίωσαν ότι μετά από μια εβδομάδα παίξιμο τα πιατινια θα πάρουν κάποια κλίση η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχει από τι Μάνα τους. Και ότι η κλίση δεν επηρεάζει ούτε τον ήχο ούτε την ποιότητα!
Το σετ το έλεγξα κι εγώ και άλλος ένας φίλος μου (ντράμμερ κι αυτός) και τις 3 φορές που ήρθαν τα πιατίνια και έκανε την ίδια διαπίστωση με μένα. Παραθέτω τις φωτογραφίες, οι φυσαλίδες είναι εκεί, τα λογότυπα με τις δήθεν ατέλειες είναι εκεί. Το "στράβωμα" δεν είναι δυνατόν να φανεί στις φωτογραφίες, αλλά υπάρχουν βίντεο διαθέσιμα τα οποία αν χρειαστεί τα ανεβάζω κι αυτά για όποιον δε με πιστεύει.
"Μίλησα ξανά με τον κύριο Σ...... και του εξήγησα, ότι το SET Paiste είναι σε άριστη κατάσταση, το κοιτάξανε 3 expert αλλα έτσι και τελικά δεν είναι ευχαριστημένος με το Paiste Set. Ο καθένας έχει τι ιδιοτροπίες του, μπορώ να του στείλω για τρίτη φορά τα χαρτιά για επιστροφή και να του στείλουμε τα χρήματα πίσω, σε κάποιο τραπεζικό λογαριασμό!
Δεν είχε δίκαιο με αυτά που έλεγε και έγραφε, αλλά εκινείτο μέσα στα όρια του money back Guarantee!
Ο κύριος Σ...... αποφάσισε να κρατήσει τα Πιατίνια τελικά και απότι μου ανέφερε τα πούλησε σε κάποιο γνωστό του ο οποιος τα θεώρησε άψογα και θα κοιτάξει να βρει κάτι άλλο! Έτσι απομείναμε νομίζω την τελευταία εβδομάδα!
Από τις πλευρά του Music store και από την πλευρα της Paiste τα πιατίνια ήταν άψογα."
Από την πλευρά σας άκουσα μόνον, από την Paiste ποτέ! Δύο φορές μάλιστα επικοινώνησα μαζί τους και ακόμη περιμένω. Φυσικά ενημέρωσα και το κατάστημα γι αυτό αφότου κιόλας τους είπα ότι θα κρατήσω το 3ο σετ. Το τι θα κάνω εγώ λοιπόν με το σετ αυτό από εδώ και πέρα έιναι δικό μου προσωπικό θέμα και δεν νομίζω να ενδιαφέρει και κανέναν. Από τη στιγμη που αποφασίζω να τα κρατήσω, εκεί λήγει και το όποιο ζήτημα μαζί σας.
Εγώ από την Paiste θέλω να μου απαντήσει ή αν όχι η Paiste κάποιος έγκυρος γνώστης, γι αυτό και ήρθα σε επικοινώνία με το φόρουμ.
"B-διαλογής δεν πουλάμε και εάν ναι.. το γράφουμε, το λέμε και έχουν διαφορετική τιμή από αυτά του κουτιού.
Δεν έχω σαν υπεύθυνος πωλήσεων για την Ελλάδα κανένα λόγο να κοροϊδεύω τους πελάτες ούτε και το Musicstore!
Σπυρίδων Μαυρίδης
Υπεύθυνος Πωλήσεων Ελλάδας
Δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο, γι αυτό κι εγώ απόρησα που αυτά που εννοείτε "του κουτιού" έρχονται με σκισμένα κουτιά.
Με ενδιαφερον αναμενω την τοποθετηση της διοικησης της εταιρειας και ιδιως για το εαν εχει δωσει εγκριση να μεσολαβει υπαλληλος της για να πουλαει σε αλλες τιμες απο αυτες που διαφημιζει....
Δεν νομίζω ότι τέθηκε το ερώτημα σου στη διοίκηση γιατι απάντησε ο υπάλληλος
Και οι φωτογραφίες
εδὠ.
*Σημ. διαχειρ. - οι φωτό βρίσκονται στη συνέχεια του θέματος.