Πρόβλημα με αγορά πιατινιών

Επειδή θίγομαι προσωπικά οφείλω να δώσω μία απάντηση σε όλα αυτά.

Από τον κύριο Σ..... στάλθηκαν φωτογραφίες και ένα video από το οποίο δεν ήταν εμφανή 100% τα προβλήματα που μας ανέφερε.
Θα ήθελα πραγματικά να ξέρω σε τί ποσοστό δηλαδή ήταν εμφανή τα προβλήματα; Τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε εμφανές 50% το πρόβλημα δηλαδή; Δεν είναι πρόβλημα δηλαδή; Με ποια λογική βγαίνει αυτό το συμπέρασμα;

Χωρίς δεύτερη κουβέντα, στείλαμε τα χαρτιά τις επιστροφής και τα φέραμε πίσω, στέλνοντας παράλληλα ένα δεύτερο set Paiste από την αποθήκη, του κουτιού!Με το που φτάσανε και τα δεύτερα επικοινώνησε τηλεφωνικώς πάλι μαζί μου, ότι και αυτά έχουν σκουριές και είναι στραβά.

Έστειλε και φωτογραφιες και πάλι ένα βιντεάκι από το οποίο δυστυχώς πάλι  δεν ήταν εμφανές το/τα προβλήματα με τις σκουριες όπως ανέφερε η ότι είναι στραβά και μεταχειρισμένα.

Για να μην έχουμε πρόβλημα ξανά έστειλα χαρτιά επιστροφής και ένα set καινουργή Paiste.
Έτσι και έγινε, στο σύστημα επιστροφών τους βγάζω το καπέλο. Για τα υπόλοιπα παρακαλώ ελέγξτε τις φωτογραφίες και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας...

Ανέφερα το πρόβλημα στον υπεύθυνο από το Drum Department + στα δυο παιδιά που είναι υπεύθυνα για τις αγορές των Drum, μπας και υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην παραγωγή και πρέπει να μιλήσουμε με την Paiste για την επιστροφή των set αυτών. Έχουμε περίπου 15 με 20 τεμάχια στην αποθήκη! 
Στον μεταξύ έχουμε στείλει είδη το τρίτο SET κουτιού… και παράλληλα έχουν φτάσει τα δυο "χαλασμένα” στο RETOUR Department. Κατεβήκαμε λοιπόν ο Manager από τα Drum τα δυο παιδιά και κοιτάξαμε και τα δυο Paiste set τα οποια ήταν τελείως άψογα.

Η σκουριά που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν ήταν σκουριά, ήταν απλά το σημείο που πιάνεται το πιατινι στη βάση το οποιο απλά δεν είναι brilliant finish! Άπο κάπου πρέπει να το στηρίξει η Paiste για να κάνει το brilliant finish στο πιατινι."
Η σκουριά όντως μπορεί και να είναι έτσι όπως τα λένε, δεν φαίνεται και τόσο ξεκάθαρα άλλωστε ούτε από τις φωτογραφίες της κατασκευάστριας εταιρείας, δεν μπορώ να το κρίνω. Τα 2 πρώτα πακέτα τονίζω ξανά ήταν "ανοιγμένα" από πριν, έχω και φωτογραφίες και βίντεο. Το πρόβλημα δεν ήταν βέβαια τα κουτιά που ήταν φθαρμένα, αλλά τα περιεχόμενα.

Ανατρέξτε στις φωτογραφίες για περισσότερες λεπτομέρειες ή διαβάστε το αρχικό ποστ.

Τα serial number φαινόταν καθαρά στο πιατινι και δεν είχαν  κανένα πρόβλημα.
Στις φωτογραφιές που έχω παραθέσει παρακαλώ να μου πείτε με 100% σιγουριά ποιο είναι το serial number του κάθε πιατινιού. Στην εικόνα με τις 15 φωτογραφίες, είναι η 1η στήλη τα κομμάτια του πρώτου σετ, η μεσαία του δεύτερου και η δεξιά του τρίτου σετ (αυτού που κράτησα).

Τα ελέγξαμε εάν είναι στραβά και εάν έχουν κάποιο άλλο πρόβλημα όπως αναφέρει, φυσαλίδες κτλ. Αλλα δεν ήταν τελικά. Το στράβωμα που είχε είναι μια μηδαμινή απόκλιση των 0,02 χιλιοστών το οποίο είναι στα κανονικά πλαίσια.
Και οι τρεις drummer μου διαβεβαίωσαν ότι μετά από μια εβδομάδα παίξιμο τα πιατινια θα πάρουν κάποια κλίση η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχει από τι Μάνα τους. Και ότι η κλίση δεν επηρεάζει ούτε τον ήχο ούτε την ποιότητα!

Το σετ το έλεγξα κι εγώ και άλλος ένας φίλος μου (ντράμμερ κι αυτός) και τις 3 φορές που ήρθαν τα πιατίνια και έκανε την ίδια διαπίστωση με μένα. Παραθέτω τις φωτογραφίες, οι φυσαλίδες είναι εκεί, τα λογότυπα με τις δήθεν ατέλειες είναι εκεί. Το "στράβωμα" δεν είναι δυνατόν να φανεί στις φωτογραφίες, αλλά υπάρχουν βίντεο διαθέσιμα τα οποία αν χρειαστεί τα ανεβάζω κι αυτά για όποιον δε με πιστεύει.

"Μίλησα ξανά με τον κύριο Σ...... και του εξήγησα, ότι το SET Paiste είναι σε άριστη κατάσταση, το κοιτάξανε 3 expert αλλα έτσι και τελικά δεν είναι ευχαριστημένος με το Paiste Set. Ο καθένας έχει τι ιδιοτροπίες του, μπορώ να του στείλω για τρίτη φορά τα χαρτιά για επιστροφή και να του στείλουμε τα χρήματα πίσω, σε κάποιο  τραπεζικό λογαριασμό!
Δεν είχε δίκαιο με αυτά που έλεγε και έγραφε, αλλά εκινείτο μέσα στα όρια του money back Guarantee! 

Ο κύριος Σ...... αποφάσισε να κρατήσει τα Πιατίνια τελικά και απότι μου ανέφερε τα πούλησε σε κάποιο γνωστό του ο οποιος τα θεώρησε άψογα και θα κοιτάξει να βρει κάτι άλλο! Έτσι απομείναμε νομίζω την τελευταία εβδομάδα! 

Από τις πλευρά του Music store και από την πλευρα της Paiste τα πιατίνια ήταν άψογα."
Από την πλευρά σας άκουσα μόνον, από την Paiste ποτέ! Δύο φορές μάλιστα επικοινώνησα μαζί τους και ακόμη περιμένω. Φυσικά ενημέρωσα και το κατάστημα γι αυτό αφότου κιόλας τους είπα ότι θα κρατήσω το 3ο σετ. Το τι θα κάνω εγώ λοιπόν με το σετ αυτό από εδώ και πέρα έιναι δικό μου προσωπικό θέμα και δεν νομίζω να ενδιαφέρει και κανέναν. Από τη στιγμη που αποφασίζω να τα κρατήσω, εκεί λήγει και το όποιο ζήτημα μαζί σας.

Εγώ από την Paiste θέλω να μου απαντήσει ή αν όχι η Paiste κάποιος έγκυρος γνώστης, γι αυτό και ήρθα σε επικοινώνία με το φόρουμ.

"B-διαλογής δεν πουλάμε και εάν ναι.. το γράφουμε, το λέμε και έχουν διαφορετική τιμή από αυτά του κουτιού.
Δεν έχω σαν υπεύθυνος πωλήσεων για την Ελλάδα κανένα λόγο να κοροϊδεύω τους πελάτες ούτε και το Musicstore!

Σπυρίδων Μαυρίδης

Υπεύθυνος Πωλήσεων Ελλάδας
Δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο, γι αυτό κι εγώ απόρησα που αυτά που εννοείτε "του κουτιού" έρχονται με σκισμένα κουτιά.

Με ενδιαφερον αναμενω την τοποθετηση της διοικησης της εταιρειας και ιδιως για το εαν εχει δωσει εγκριση να μεσολαβει υπαλληλος της  για να πουλαει σε αλλες τιμες απο αυτες που διαφημιζει....
Δεν νομίζω ότι τέθηκε το ερώτημα σου στη διοίκηση γιατι απάντησε ο υπάλληλος

Και οι φωτογραφίες εδὠ

*Σημ. διαχειρ. - οι φωτό βρίσκονται στη συνέχεια του θέματος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Retronio είπε:
Δεν νομίζω ότι τέθηκε το ερώτημα σου στη διοίκηση γιατι απάντησε ο υπάλληλος

Και οι φωτογραφίες εδὠ
Το ερώτημα αυτό δεν το έθεσα γιατί είναι ανυπόστατο και κακοήθες.
Οσο για τις φωτογραφίες, αν θες ανέβασε εδω 2-3 για να μην χρειάζεται να κατεβάσουμε 52 mb αρχείου.

 
Δεν γίνεται να ανεβάσω μικρότερες φωτογραφίες γιατί δεν θα φαίνεται τίποτα. 15 πιατινια περασαν από τα χέρια μου, πως θα σου δείξω με 2-3 φωτογραφίες το πρόβλημα?

Τις έχω κάνει 6 αρχεία jpeg σε μεγάλη ανάλυση, 50 ΜΒ δεν είναι πολλά νομίζω. Όποιος ενδιαφέρεται θα τις τσεκάρει κι έτσι.

 
yameth είπε:
Το ερώτημα αυτό δεν το έθεσα γιατί είναι ανυπόστατο και κακοήθες.
Εχω σωσει τη σχετικη αλληλογραφια στον υπλογιστη μου με τον εν λογω κυριο που αποδεικνυουν τα λεγομενα μου

Παρακαλω μη χρησιμοποιειτε τετοιους χαρακτηρισμους χωρις να γνωριζετε

Ευχαροστω

 
Retronio είπε:
Και οι φωτογραφίες εδὠ
Το αρχείο έχει κάποιο πρόβλημα και δεν ανοίγει.

Η συζήτηση ξέφυγε, και τα περισσότερα posts, εκτός από το αρχικό σου και την απάντηση του Music Store, είναι πια άσχετα με το ζήτημα που σου προέκυψε.

Επειδή πλέον ο μόνος τρόπος για να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα είναι οι φωτογραφίες σου, αν θέλεις κάνε τη διαδικασία λίγο πιο εύκολη ανεβάζοντάς το πάλι (κατά προτίμηση σε κάποιο άλλο site που να μην σου σπάει τα νεύρα με τα υπουλο-διαφημιστικά, download this, download that, "πες-μας-το-κινητό-σου-και-θα-σε-κάνουμε-άρχοντα" κ.λπ.).

 
παίδες εγώ κατέβασα τις φωτογραφίες(αρκετά εύκολα μπορώ να πω...ίσως το Adblock Plus να απέκλεισε τις διαφημίσεις και τα σούξου-μούξου) και όντως φαίνονται όσα αναφέρει το παιδί στο πρώτο ποστ....

σκουριά γύρω απ'τις τρύπες για τις βάσεις...κάποια φουσκάλα....δυσδιάκριτα SN....σημάδια από χτυπήματα....

αν και τις 3 φορές ήρθαν έτσι....κι εγώ θα χα την αίσθηση πως "με δουλεύουν"....

και, Waterfall-K, εδώ εκφράζουμε προσωπικές απόψεις...ο καθένας μπορεί, μέσα σε κάποια πλαίσια, να χαρακτηρίσει ένα κατάστημα κάπως, ανάλογα με το πως του φέρθηκε...και, στην προκειμένη περίπτωση, φαίνεται πως το παιδί έχει λόγο να κάνει φασαρία....

 
Ανεβάζω εδω κάποιες φωτο απο αυτες που ανέβασε ο Retronio σε "ανθρώπινες" διαστάσεις και σβήνω το λινκ που έδωσε καθώς είναι κακόβουλο σάιτ που επέλεξε.

Άποψη μου είναι, επειδή εχω δει πολλά καινούργια σετ, πως πρόκειται για μικρές αστοχίες στην γραμμή παραγωγής της Paiste σε αποδεκτά πλαίσια, που οι περισσότεροι αγοραστές δεν δίνουμε σημασία. Εξ άλλου μη ξεχνάμε τη διαδικασία κατασκευής. Πρόκειται για σφυρήλατα μέταλλα.

Σίγουρα δεν ευθύνεται το κατάστημα που τα έλαβε και τα έστειλε πακεταρισμένα.

NOIZ1s.jpg

NOIZ2s.jpg

NOIZ3s.jpg

NOIZ4s.jpg

 
Θα συμφωνησω και εγω πως προκειται για αστοχιες στη γραμμη παραγωγη της Paiste σε αλλους αποδεκτες σε αλλους οχι.Παντως σιγουρα τα πιατινα δεν ειναι σε αψογη κατασταση.Επειδη εχει τυχει να παρεβρεθω σε παραγωγη πιατινιων απο το σημειο μηδεν στο εργοστασιο της Masterwork μπορω να διαβεβαιωσω οτι το τελικο αποτελεσμα δεν ειναι ΠΟΤΕ ιδιο τοσο σε εμφανισιακο οσο και σε ηχητικο επιπεδο.

Απο εκει και περα νομιζω ειναι και θεμα του καταστηματος οταν παραλαμβανει καποια προιοντα να προβαινει σε ενδελεχη ελεγχο για την ποιοτητα των παραληφθεντων προιοντων.Το τι κριτηριο βαζει σε αυτο ειναι αλλο θεμα

Επισης το οτι εστειλε το καταστημα 3 φορες τα ιδια πιατινα με διαφορα θεματακια αποδεικνυει οτι ολη η σειρα παραγωγης ειχε προβλημα

 
  Με το συμπάθειο Yameth κι εγώ να ήμουν, θα είχα θέμα.

  Και πρέπει να ντρέπεται αυτός  ο κύριος ανευθυνο-υπέυθυνος, να βγάζει ... περίεργο, τον πελάτη του.

  Ήθελα να ξερα όταν πήρε το καινούργιο του π.χ. αυτοκίνητο, παράβλεψε τα γδαρσιματάκια στα καθίσματα, στο χρώμα ή μια ελαφρά σκουριά στις ζάντες, για να μην φανεί "περίεργος"? Αστεία πράγματα και αν θέλει να πάρει θέση να γραφτεί στο φόρουμ να μπορούμε να του απαντήσουμε. Στο κάτω κάτω απο μας τρώει ψωμί!

 
Συμφωνω με τον Hampis .Aν μου επιτρεπεται μια τελευταια γνωμη που αντιπροσωπευει μια εμπειρια 38 ετων σε τετοιου ειδους ενασχοληση (ντραμμερ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ  πιανων Rhodes ) θα ηθελα να σημειωσω τα κατωθι.:α) το απαραδεκτο της υποθεσης ειναι οτι οι ''λεβεντες'' του συγκεκριμενου καταστηματος προφανως ειναι ''υπαλληλακια'' χωρις τσαμπουκα απεναντι σε τετοιες καταστασεις (να παραλαμβανουν δηλαδη εμπορευμα τετοιας αξιας χωρις ελεγχο) η να εκαναν τον ελεγχο να ειδαν τα προβληματακια (εξ ου και το ανοιγμενο κουτι δις )και να ειπαν δεν βαριεσαι ο Ελληνας ειναι Λιγουρης η ασχετος και θα το φαει.Οποτε τι να σκεφτουμε για αυτους;;;

β)Μου κανει εντυπωση (μου κανει ; ) οτι το εργοστασιο της paiste στην Γερμανια το εχει ριξει στο σορολοπ (μαλακια στην καθομιλουμενη ) Δηλαδη δεν ειδαν στον ποιοτικο ελεγχο τις φουσκαλες και τις σκουριες η τους υποτιθεμενους λεκεδες κλπ που ισχυριζονται οτι ειναι θεμα παραγωγης (εναποθεση πιατων μετα το πλυσιμο και αλλες  μπουρδες)

γ) Γι'αυτο δεν απαντησαν στον φιλο μας Αμα μου απαντουσαν επισημα σαν εργοστασιο και μου ελεγαν αυτες τις παπαριες θα τους τα εχωνα στα Γερμανικα κανονικα.

δ) Στην Τελικη αν σου εκοψαν καποια χρηματα εισαι οκ (μιλαμε οτι πρεπει να σου κανουν τουλαχιστον 30% εκπτωση γιατι το προιον που σου πουλησαν δεν ειχε ελεγχθει η αν ειχε πηγαν να στο σερβιρουν σαν να ησουν αοματος.

Για οποιαδηποτε τεχνικη βοηθεια θες στο συγκεκριμενο θεμα μου στελνεις pm  και τα λεμε.

Στο φιναλε αγαπητοι μου συμφορουμιτες προτιμω τα εδω μαγαζια που ποτε δεν με κοροιδεψαν πανω στο αντικειμενο μου ΑΛΛΑ ΚΑΙ να προσπαθουσαν ματια και αυτια εχω ακομα και τα χρησιμοποιω.Και ας μου λεει ο hwept οτι εχω κολλημα και δεν ψωνιζω απ'εξω πραγματα που πρεπει να δω ,πιασω ελεγξω και ακουσω .

Τα εχω γραψει πολλες φορες και παντα καποιος θα βρεθει να την πατησει οποτε αρχιζει το ιδιο μοιρολοι.Με τον Melodicdrummer βρεθηκαμε σε γνωστο μαγαζι μετα απο συννενοηση το καλοκαιρι που μας περασε και του εδωσα την γνωμη μου σε καποιες αγορες πιατινιων που εκανε επιτοπου Ο ανθρωπος ηταν πελατης του μαγαζιου οπως και εγω αλλα η εξυπηρετηση και η φιλικη ατμοσφαιρα απο τον Πωλητη (γνωστης του αντικειμενου ) μας εκανε φοβερη εντυπωση και φυγαμε με αρκετα ευρω μειον στις τσεπες μας .Αλλα το Ευχαριστηθηκαμε .Και το σημαντικοτερο ολα τα πιατα ηταν Α'Διαλογης

Αυτα τα ολιγα (δεν υπαρχει shopping therapy μεσω internet παρτε το χαμπαρι ) ;D ;D ;D




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Yameth φίλε μου υπερβολικός δεν είμαι σαν πελάτης, ούτε ψείρας είμαι. Αυτό που δεν ανέχομαι είναι να υποτιμά ο άλλος τη νοημοσύνη μου...Και πάνω απ' όλα, έλα κι εσύ στη θέση μου και δες ότι αυτά που περιγράφω δεν υπήρχαν σε 1 από τα πιατίνια ή το κάθε πιατίνι έιχε τη "δική του μικρή ιστορία" (και δεν αναφέρομαι σε μια τόση δα μικρή αστοχία όπως πας κι εσύ να μου το βγάλεις ότι ήταν.) Συνδυασμός όλων των παραπάνω που γράφω, εσένα θα σε άφηνε απτόητο και θα τα κρατούσες? 3 φορές μάλιστα στις 3??????? Και με ανοιγμένο το κουτί των πιατινιών????

εγώ άλλη ερώτηση θα σου κάνω και αυτή θέλω να μου απαντήσεις εσύ. Ποια είναι τα serial number που βλέπεις επάνω στο κάθε πιατίνι που μου έστειλαν???

Αν το κατάστημα δεν έχει ευθύνη στον έλεγχο ποιος έχει? Οκ, ναι, δεν λέω να πάει να έλεγξει όλες τις κούτες που έχουν στις αποθήκες τους, αλλά όταν αναφέρεται ένα πρόβλημα από τον πελάτη με υπόνοια για ελαττωματική παρτίδα, το κατάστημα είναι υπεύθυνο να το ψάξει και να δώσει λύση/απάντηση, όχι να το αγνοήσει και να το επαναλάβει 3 φορές για να σε βγάλει στο τέλος και τρελλό γιατί βολεύει κάποιους (που δεν ελέγχουν, ή που ελέγχουν αλλά δε θέλουν να σου στείλουν το "καλό" πράμα για τον χ, ψ λόγο).

Αν δεν έχει και αυτό τόσο σημασία, εγώ πάλι δεν θα σου φέρω τα 1.000.000 παραδείγματα με serial numbers που μου έρχονται στο μυαλό για να μου συγκρίνεις, απλά απάντησε μου στην εξής απλή ερώτηση.

Αφού δεν έχει λοιπόν σημασία ούτε το serial number, όπως λες, τότε γιατί να το βάζουν επάνω στα πιατίνια ??????????????????

Τέλος συγγνώμη για τις φωτογραφίες που ανέβασα σε ακατάλληλο site, απλά δεν φαντάστηκα ότι θα είχε τέτοιο πρόβλημα.

 
hampis είπε:
Θα συμφωνησω και εγω πως προκειται για αστοχιες στη γραμμη παραγωγη της Paiste σε αλλους αποδεκτες σε αλλους οχι.
Συμφωνώ. Είτε πρόκειται για τη συγκεκριμένη παρτίδα είτε γενικά για τον ποιοτικό έλεγχο του γερμανικού εργοστασίου που ανέφερε ο Περικλής, το πρόβλημα ξεκινάει από την Paiste.

Retronio, πέρα από τις τηλεφωνικές/ιντερνετικές αντιπαραθέσεις σου με το Music Store, και την ταλαιπωρία της διαδικασίας - που ήταν φυσιολογικό να στην σπάσει - το κατάστημα πρακτικά αντέδρασε, ενδεχομένως όχι άψογα, αλλά σίγουρα χωρίς δόλο. Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ, αφού προσφέρθηκε να σου επιστρέψει τα χρήματα.

Λίγο οφ τόπικ...

Σχετικά με τη δοκιμή πριν την αγορά:

Όταν δοκιμάζουμε ένα πιατίνι (ή μια κιθάρα ή οποιοδήποτε μουσικό όργανο) πριν το αγοράσουμε, δεν το καθιστούμε αυτόματα floor model;

Δεν είναι πολύ πιθανό να το έχουν δοκιμάσει κι άλλοι πριν από μας;

Και αν μας αρέσει (το ερωτευτούμε, θέλουμε να το παντρευτούμε κ.λπ.) δεν θα το πάρουμε παρ' όλα αυτά;

Ή θα ζητήσουμε ένα ολοκαίνουργιο από την αποθήκη (που ενδέχεται να μην ακούγεται ακριβώς το ίδιο με αυτό που θέλουμε να κάνει τα παιδιά μας) ;

Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μουσικά όργανα και όχι για μπλέντερ, και οι ιδιαιτερότητές τους (και οι "ιδιοτροπίες" μας) είναι αυτές που τους δίνουν αξία.

Τροφή για (βαθιά) σκέψη κύριοι. :D      

 
hot_sauce είπε:
Waterfall-K, εδώ εκφράζουμε προσωπικές απόψεις...
Γιατι εγω τι εκφραζω? Την αποψη του MusicStore? :P Ανεφερα δυο φορες οτι εχω μακροχρονη εμπειρια σε αγορες (και) απ'αυτο το καταστημα.

ο καθένας μπορεί, μέσα σε κάποια πλαίσια, να χαρακτηρίσει ένα κατάστημα κάπως, ανάλογα με το πως του φέρθηκε...και, στην προκειμένη περίπτωση, φαίνεται πως το παιδί έχει λόγο να κάνει φασαρία....
Το "παιδί έχει λόγο να κάνει φασαρία", ναι.

Το να τους αποκαλεσεις ομως "απατεωνες" παει πολυ, ιδιαιτερα οταν το συγκεκριμενο καταστημα "τυγχανει" να υπαρχει απο το 1972 και ειναι το ενα απο τα δυο μεγαλυτερα καταστηματα πωλησης μουσικου εξοπλισμου στην Ευρωπη με τζιρο εκατομμυριων και τεραστιο πελατολογιο.

Αν το κατάστημα δεν έχει ευθύνη στον έλεγχο ποιος έχει?
Εχεις καταλαβει οτι εδω δεν μιλαμε για το καταστημα/τρυπα της γειτονιας μας με τις τρεις κιθαρες, τα δυο synths και τη μια ντραμς, αλλα για "το ενα απο τα δυο μεγαλυτερα καταστηματα πωλησης μουσικου εξοπλισμου στην Ευρωπη" με κατι χιλιαδες προιοντα στις αποθηκες του?

Τι και πως να ελεγξει? Και γιατι? Σφραγισμενα του ερχονται, σφραγισμενα τα στελνει σε μας και σχεδον ολη η διαδικασια ειναι αυτοματοποιημενη χωρις να ακουμπαει ανθρωπινο χερι.

Οκ, ναι, δεν λέω να πάει να έλεγξει όλες τις κούτες που έχουν στις αποθήκες τους, αλλά όταν αναφέρεται ένα πρόβλημα από τον πελάτη με υπόνοια για ελαττωματική παρτίδα, το κατάστημα είναι υπεύθυνο να το ψάξει και να δώσει λύση/απάντηση...
Απ'οτι ειδα, αυτο εκαναν.

...γιατί βολεύει κάποιους (που δεν ελέγχουν, ή που ελέγχουν αλλά δε θέλουν να σου στείλουν το "καλό" πράμα για τον χ, ψ λόγο)
Αντε παλι τα ιδια...
eyeroll.gif
Δακτυλος της Φραου Μερκελ και εδω?... ;D

Retronio, πέρα από τις τηλεφωνικές/ιντερνετικές αντιπαραθέσεις σου με το Music Store, και την ταλαιπωρία της διαδικασίας - που ήταν φυσιολογικό να στην σπάσει - το κατάστημα πρακτικά αντέδρασε, ενδεχομένως όχι άψογα, αλλά σίγουρα χωρίς δόλο. Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ, αφού προσφέρθηκε να σου επιστρέψει τα χρήματα.
Ακριβως.

Σχετικά με τη δοκιμή πριν την αγορά:Όταν δοκιμάζουμε ένα πιατίνι (ή μια κιθάρα ή οποιοδήποτε μουσικό όργανο) πριν το αγοράσουμε, δεν το καθιστούμε αυτόματα floor model;

Δεν είναι πολύ πιθανό να το έχουν δοκιμάσει κι άλλοι πριν από μας;

Και αν μας αρέσει (το ερωτευτούμε, θέλουμε να το παντρευτούμε κ.λπ.) δεν θα το πάρουμε παρ' όλα αυτά;

Ή θα ζητήσουμε ένα ολοκαίνουργιο από την αποθήκη (που ενδέχεται να μην ακούγεται ακριβώς το ίδιο με αυτό που θέλουμε να κάνει τα παιδιά μας) ;
Τα οργανα που παιζεις στα καταστηματα ειναι εκει για δοκιμη απο τους πελατες, αν σου αρεσει κατι θα σου πουλησουν ενα καινουργιο_σφραγισμενο στην εργοστασιακη του συσκευασια_προϊον και οχι αυτο της επιδειξης.

Τα οργανα επιδειξεων πωλουνται αργοτερα σε χαμηλοτερη τιμη και με την επισημανση οτι προκειται για οργανα επιδειξεων.

 
Κωστα εδω συμβαινει το εξης:τα κουτια που του ηρθαν ηταν ανοιγμενα και ξανακλεισμενα(αρα κατι τσεκαρανε η κατι αλλο συμβαινει) .

Επισης τα ιχνη σκουριας και οι φυσαλιδες δειχνουν οτι δεν ηταν οργανα δοκιμης (αν ηταν οι υπαλληλοι θα τα ειχαν καθαρισει η τελος παντων αποσυρει μεχρι ναδουν τι συμβαινει αυτο απαιτει η κοινη λογικη.

το πιο σημαντικο ειναι οτι στα πιατα δεν ισχυει οτι στα Keyboards ,Ενισχυτες κλπ.

Τα πιατα ,τυμπανα και κιθαρες τα δοκιμαζουν πολλοι αλλα δεν ανηκουν στην σφαιρα του οργανου δοκιμης -γιατι απλα εχουν τον δικο τους ηχο και μονον.

Τωρα αν το καταστημα Χ μετα απο καιρο επειδη θελει να φυγει το στοκ του κανει σπεσιαλ τιμη με καποιες αιτιασεις τοτε δεν υπαρχει θεμα .(και αυτο συμβαινει παντου.)

Το συγκεκριμενο μαγαζι για μενα επρεπε να διαμαρτρηθει στη paiste  για τα σκαρτα πιατινια που του στειλανε.Εν τελει καποιος η καποιοι δεν εκαναν καλα τη δουλεια τους.

 
Αν τα πακετα ηταν "ανοιγμενα και ξανακλεισμενα" γιατι δεν ψαχνουμε καλυτερα τι εγινε στη διαδρομη Γερμανια-Ελλαδα? Στη μεταφορα γινονται τα περισσοτερα ατυχηματα.

Οπως εγραψα και πιο πανω, "Σφραγισμενα του ερχονται, σφραγισμενα τα στελνει σε μας και σχεδον ολη η διαδικασια ειναι αυτοματοποιημενη χωρις να ακουμπαει ανθρωπινο χερι".

Δες αυτο:

http://news.musicstore.de/neubau-videos/mstv-video/music-store-lager-inside-deutsch-2174

Απ' την αλλη εγω δεν ειπα οτι τα πιατινια που του εστειλαν ηταν οργανα δοκιμης/επιδειξης, απλα απαντησα στον Haris στο ερωτημα του "Όταν δοκιμάζουμε ένα πιατίνι (ή μια κιθάρα ή οποιοδήποτε μουσικό όργανο) πριν το αγοράσουμε, δεν το καθιστούμε αυτόματα floor model;"

pericles είπε:
Τα πιατα ,τυμπανα και κιθαρες τα δοκιμαζουν πολλοι αλλα δεν ανηκουν στην σφαιρα του οργανου δοκιμης -γιατι απλα εχουν τον δικο τους ηχο και μονον.
Ε πως εχουν δηλαδη τον δικο τους ηχο? Η Χ σειρα πιατινιων/κιθαρων/τυμπανων δεν εχει συγκεκριμενα χαρακτηριστικα και ηχο? Αν οχι τοτε τι "σειρα" ειναι? 

Δηλαδη αν εγω και συ αγορασουμε απο μια "Fender Road Worn 60 Stratocaster" (λεμε τωρα, εγω Hammond θα αγορασω... :P) δεν θα εχουμε τον ιδιο ηχο?

Εσυ δηλαδη οταν αγοραζεις ντραμς τι κανεις, ακους/παιζεις το ταδε μοντελο που εχει ο μαγαζατορας προς επιδειξη και εχουν παιξει πανω του αλλα 1500 ατομα και αν σου αρεσει του λες "πακεταρε το να το παρω" ή αγοραζεις το ιδιο μοντελο αλλα "του κουτιου"?

Το δευτερο φανταζομαι.

Εξαλλου γι αυτο ειναι εκει το μοντελο επιδειξης (ειτε ειναι κιθαρα/ντραμς/πνευστο/πληκτροφορο κλπ) και αυτη ειναι η δουλεια του, να δειξει στους πελατες τι κανει και πως ακουγεται η ταδε σειρα του ταδε οργανου.

 
Waterfall-K είπε:
Εξαλλου γι αυτο ειναι εκει το μοντελο επιδειξης (ειτε ειναι κιθαρα/ντραμς/πνευστο/πληκτροφορο κλπ) και αυτη ειναι η δουλεια του, να δειξει στους πελατες τι κανει και πως ακουγεται η ταδε σειρα του ταδε οργανου.
Εσύ σωστά το σκέφτεσαι...αλλά το Δαφνί είναι γεμάτο από τους άλλους...Οι μισοί ακούνε τα ξύλα και οι άλλοι μισοί...τους τα πουλήσανε

 
ΣΤΑ πιατα Κωστα μου υπαρχουν καποιες διαφορες απο πιατινο σε πιατινι .Ειναι ολοκληρη Ιστορια να στο εξηγησω και παλι δεν θα το καταλαβεις παρα μονον αν το ακουσεις με τα αυτια σου .Ειλικρινα το αντιμετωπιζω χρονια αυτο το θεμα ...αλλα δεν ειναι και θεσφατο!!

Για κιθαρες δεν θα μιλησω γιατι ειμαι ασχετος αλλα πολλοι εδω μεσα που ειναι κιθαριστες θα σου πουν πως και τι μετραει σε μια αγορα κιθαρας.Οσο για τα τυμπανα εγω παντα αγοραζα αυτο που δοκιμαζα (κυριως μεταχειρισμενο )αλλα και οταν ειχα αγορασει καποτε (μικρος ημουν και απειρος ) καινουργια τα πουλησα γιατι δεν με ικανοποιουσαν ηχητικα .

Πολλα γινονται καλο ειναι να ακουμε αυτο που αγοραζουμε ακριβως (και αφου το τσεκαρουμε πρωτα ) Εδω αυτοκινητο αγοραζεις καινουργιο και ολο και κατι θα βρεις που θα σου ξυνισει .... ;D ;D

 
Εδώ ο καθένας σαν αντίλογο λέει τι κάνει ο ίδιος στις αγορές του, κάτι που για τους δικούς του λόγους θεωρεί σωστό. Και οι λόγοι αυτοί ισχύουν αλλά δεν είναι θέσφατα γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις.

Καλά κάνει ο παραδοσιακός Περικλής και αγοράζει απο το γειτονικό του μαγαζί. Βλέπει, συζητάει, δοκιμάζει, αγοράζει.

Καλά κάνει και ο Χ που ψωνίζει στο ιντερνετικό μαγαζί απο τον καναπέ ή το χωριό του. Βρίσκει ποικιλία μεγάλη, γρήγορο service, καλές τιμές και no questions asked εγγύηση ανταλλαγής ή επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών.

Δυο διαφορετικοί τρόποι εξυπηρέτησης για διαφορετικές ανάγκες. Ο καθένας με τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του.

Στην προκειμένη περίπτωση το κατάστημα λειτούργησε ακριβώς όπως έχουμε καλομάθει να απαιτούμε πλέον σαν καταναλωτές απο τα σοβαρά online shops. Επέστρεψε το προιόν 2 φορές χωρίς μα και μου, ενώ όπως μας ενημέρωσαν άμεσα ήταν/είναι διατεθειμένοι να επιστρέψουν τα χρήματα.

Το ότι μπορεί να υπάρχει αστοχία υλικού σε συγκεκριμένο προιόν ή παρτίδα κάποιας εταιρείας απο τις δεκάδες που στοκάρουν, είναι πιθανό φαινόμενο και ίσως θα έπρεπε να δοθεί περισσότερη σημασία αφού το λέτε εσείς οι τελικοί αποδέκτες. Είναι στην διακριτική ευχέρεια του πωλητή/υπευθύνου να το χειριστεί αναλόγως. Ισως το λάβει υπ' όψη του. Διαβάζει. Εξ άλλου τη φήμη τους δεν την έχτισαν τυχαία.

Μακριά όμως απο ξενοφοβικές θεωρίες συνωμοσίας εδώ μέσα παρακαλώ.

Θα είμαι απόλυτος.

 
@yameth -Μπα απο το γειτονικο μου μαγαζι (ξερεις πιο ) δεν αγοραζω παρα μονο μπακετες

Ειναι τρελλος αυτος ο Ρωμαιος  ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top