Αν και είμαι από αυτούς που χρησιμοποιούν φανατικά το net για αγορές και μέχρι πρότινος ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος, τώρα μάλλον την πάτησα !
Έκανα μια παραγγελία στις 25/04/2008 απ το κατάστημα http://www.turnkey.co.uk/ .
Το κόστος της παραγγελίας ήταν 1900 euro .
Στης 27 η πιστωτική μου χρεώθηκε με το ποσό .
Μετά από δέκα μέρες αναμονής των προϊόντων ξαναμπήκα στο site για να παρακολουθήσω την παραγγελία μου (γιατί καθυστερούσε? μήπως κάποια προϊόντα δεν ήταν διαθέσιμα κλπ) .
Ψάχνοντας στο site βρήκα αυτό
http://www.turnkey.co.uk/customer-services/help/
Ανησύχησα και προσπάθησα να επικοινωνήσω με κάποιον τηλεφωνικά και μέσω email .
ΤΙΠΟΤΑ !!!!!
Τα emails έμειναν αναπάντητα ,στα τηλέφωνα με συνδέουνε κατευθείαν σε έναν αυτόματο τηλεφωνητή που λέει πάνω - κάτω αυτά που γράφει και στο δεύτερο link που παραθέτω .
Επικοινωνώ με την τράπεζα ,μου ζητάει να κάνω μια γραπτή «προσβολή (ακύρωση) της συναλλαγής» .
Το κάνω .
Περνάω απ την τράπεζα στης 25/05/2008 να μάθω σε τι φάση βρισκόμαστε ενώ μου έχει έρθει και ο λογαριασμός με το ποσό …..
Επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι από εκείνη την μέρα (25/05) μπορούν να κινηθούν νομικά γιατί έπρεπε να περάσουν 30 μέρες απ την χρέωση και εγώ να μην έχω παραλάβει τα προϊόντα .
Επικοινωνώ σήμερα ξανά με την τράπεζα και μου λέει πως δεν έχει ακόμα κάποια εξέλιξη η υπόθεση μου !
Να πληρώσω το ποσό (για να μην μπαίνουνε τόκοι)
και να ελπίζω ότι θα μου στείλουν τα προϊόντα ?
Έχει συναντήσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα ?
Έχει κανείς καμιά ιδέα ,να κάνω κάποια άλλη κίνηση, υπάρχει κάτι που δεν έχω σκεφτεί ????
Ευχαριστώ και συγνώμη για το κατεβατό . . . .
Έκανα μια παραγγελία στις 25/04/2008 απ το κατάστημα http://www.turnkey.co.uk/ .
Το κόστος της παραγγελίας ήταν 1900 euro .
Στης 27 η πιστωτική μου χρεώθηκε με το ποσό .
Μετά από δέκα μέρες αναμονής των προϊόντων ξαναμπήκα στο site για να παρακολουθήσω την παραγγελία μου (γιατί καθυστερούσε? μήπως κάποια προϊόντα δεν ήταν διαθέσιμα κλπ) .
Ψάχνοντας στο site βρήκα αυτό
http://www.turnkey.co.uk/customer-services/help/
Ανησύχησα και προσπάθησα να επικοινωνήσω με κάποιον τηλεφωνικά και μέσω email .
ΤΙΠΟΤΑ !!!!!
Τα emails έμειναν αναπάντητα ,στα τηλέφωνα με συνδέουνε κατευθείαν σε έναν αυτόματο τηλεφωνητή που λέει πάνω - κάτω αυτά που γράφει και στο δεύτερο link που παραθέτω .
Επικοινωνώ με την τράπεζα ,μου ζητάει να κάνω μια γραπτή «προσβολή (ακύρωση) της συναλλαγής» .
Το κάνω .
Περνάω απ την τράπεζα στης 25/05/2008 να μάθω σε τι φάση βρισκόμαστε ενώ μου έχει έρθει και ο λογαριασμός με το ποσό …..
Επικοινωνούν με τα κεντρικά και μου λένε ότι από εκείνη την μέρα (25/05) μπορούν να κινηθούν νομικά γιατί έπρεπε να περάσουν 30 μέρες απ την χρέωση και εγώ να μην έχω παραλάβει τα προϊόντα .
Επικοινωνώ σήμερα ξανά με την τράπεζα και μου λέει πως δεν έχει ακόμα κάποια εξέλιξη η υπόθεση μου !
Να πληρώσω το ποσό (για να μην μπαίνουνε τόκοι)
και να ελπίζω ότι θα μου στείλουν τα προϊόντα ?
Έχει συναντήσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα ?
Έχει κανείς καμιά ιδέα ,να κάνω κάποια άλλη κίνηση, υπάρχει κάτι που δεν έχω σκεφτεί ????
Ευχαριστώ και συγνώμη για το κατεβατό . . . .