Ε τότε ας παίρνανε ψυχολόγο.
Από το σχόλιό σου αυτό γίνεται πασίδηλο πως δεν έχεις παίξει ποτέ σε ομάδα αλλά ούτε και έχεις παρακολουθήσει αθλητική εκπομπή: το ότι ο προπονητής είναι και ψυχολόγος κι απαραίτητος για τη συνοχή, το ηθικό και τη ψυχολογία των αθλητών του είναι μια πραγματικότητα που μάλιστα συζητείται και στις εκπομπές από αθλητικογράφους και προπονητές.
Τούς κρατά προσγειωμένους, πειθαρχημένους και συγκεντρωμένους όσο κερδίζουν, τούς παρακινεί όσο χάνουν, κλπ
Μία άλλη πραγματικότητα είναι πως ένας αγώνας (αλλά και η προπόνηση/προετοιμασία γι' αυτόν) είναι για ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου πρέπει να κερδίσεις κάποιον άλλο που κάνει το ίδιο με 'σενα.
Αυτό καθορίζει το ρόλο του προπονητή.
Σε μιά συναυλία η Ορχήστρα δεν έχει αντίπαλο! Παίζει και φεύγει.
Ούτε το σύστημα παίζει μπάλα
Τα συστήματα ΠΑΙΖΟΥΝ μπάλα: ο λόγος που δεν μπαίνει γκολ σε κάθε επίθεση είναι διότι οι παίκτες δεν είναι ρομπότ, να εκτελούν άψογα κάθε κίνηση, δική τους αλλά και του συμπαίκτη τους, διαχειριζόμενοι τέλεια την κάθε κίνηση του αντιπάλου και όντες άψογοι σωματικά να εκτελούν οποιαδήποτε κίνηση δίχως σωματική αδυναμία. Επίσης, η αντίπαλη ομάδα ανταποκρίνεται αναλόγως σε κάθε κίνηση του επιτιθέμενου.
ούτε η παρτιτούρα σου λέει πώς να παίξεις κάτι (σου λέει μόνο τι να παίξεις, και προσπαθεί κατά προσέγγιση να καθοδηγήσει λίιιγο και το πώς, σε πολύ χοντρές γραμμές).
Έτσι, κι η παρτιτούρα ΠΑΙΖΕΙ μουσική, όπως πχ στο guitarpro: όλα τα όργανα ακούγονται ολόσωστα ταυτόχρονα, επειδή είναι ρομπότ και παίζουν άψογα στο σωστό tempo, πάντα πιστά στο μέτρο.
Αυτό αρκεί για μία μπάντα ή ορχήστρα: υπάρχουν συγκεκριμένες νότες, σε συγκεκριμένους χρόνους, σε μέτρο, με tempo.
Η παρτιτούρα τά λέει ΟΛΑ: ο καλός οργανοπαίκτης εκτελεί άψογα τις κινήσεις στο όργανο στο οποίο κατέχει τις τεχνικές, υπακούοντας άψογα στην παρτιτούρα.
Ο μαέστρος δεν έγραψε ούτε νότα, δεν παίζει ούτε νότα, απλώς χορεύει δείχνοντας "
πόσο παθιασμένα νοιώθει τη μουσική" και, άρα, αξίζει το θαυμασμό που "
τή νοιώθει τόσο όμορφα"...
Άν βάζαμε τις παρτιτούρες όλων των οργάνων οποιουδήποτε έργου στο guitarpro...
...πόσο διαφορετικά από την Ορχήστρα θα ακουστεί; (άν εξαιρέσουμε φυσικά τη διαφορά ήχου ψηφιακού/φυσικού μουσικού οργάνου)
Άν ο μαέστρος είναι τόσο απαραίτητος για να συγχρονιστούν τα μέλη μιάς Ορχήστρας...
...πώς καταφέρνουν και συγχρονίζονται συγκροτήματα σε live χωρίς μαέστρο;
Και μόνο που είναι πάνω από ένας μουσικός, από τους δύο μουσικούς και πάνω απαιτείται συγχρονισμός.
Πώς τά καταφέρνουν χωρίς μαέστρο;...! ?
Στο ποδόσφαιρο τι να τον κάνουν τον προπονητή?
Ας αποφασίσουν μεταξύ τους το σύστημα οι παίκτες, ας το κάνουν και προπόνηση να το ξέρουν.
Οι παίκτες είναι "υπάλληλοι" του προπονητή.
Ξέρουν να παίζουν ποδόσφαιρο.
Ο προπονητής είναι ο "Στρατηγός": ξέρει ΠΩΣ πρέπει να παιχτεί το ποδόσφαιρο, ΠΟΤΕ και απο ΠΟΙΟΥΣ κάθε στιγμή.
Σε μια Συμφωνική Ορχήστρα, η παρτιτούρα εξηγεί ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ και το "τί", και το "πώς" και το "πότε". Έτσι, ο μαέστρος δεν έχει αντικείμενο.
Ή είναι όγδοο, ή δεν είναι. Ή είναι Σολ, ή δεν είναι. Ή είναι 125 bpm ή δεν είναι. Ή είναι 4/4 ή δεν είναι. Ή είναι staccato ή δεν είναι. Ή είναι pizziccato ή δεν είναι.
Στη καλύτερη των περιπτώσεων απλά θα παίζουν τις νότες τους...
"
Απλά";
Τί άλλο να κάνουν δηλαδή;
Λίγο είναι να παίζουν τις νότες;
Η μουσική νότες είναι.
Το συναίσθημα παράγεται από τη σχέση μεταξύ τους, τη τεχνική, τη διάρκεια, τον ήχο συγκεκριμένων οργάνων.
Όλα, πράγματα που αναφέρονται στη παρτιτούρα.
Τί άλλο να κάνουν δηλαδή;
Να χορεύουν κιόλας;
Ξέχασα, αυτό τό κάνει ο μαέστρος!...