Έτσι, κι η παρτιτούρα ΠΑΙΖΕΙ μουσική, όπως πχ στο guitarpro: όλα τα όργανα ακούγονται ολόσωστα ταυτόχρονα, επειδή είναι ρομπότ και παίζουν άψογα στο σωστό tempo, πάντα πιστά στο μέτρο.
Αυτό αρκεί για μία μπάντα ή ορχήστρα: υπάρχουν συγκεκριμένες νότες, σε συγκεκριμένους χρόνους, σε μέτρο, με tempo.
Δεν έχω ακούσει υποτιμητικότερο πράγμα για μουσικούς.
Ότι μπορούμε σήμερα να κοροϊδεύουμε, και να κάνουμε κάποια προκατ ορχηστρικά χαλιά, με κατάχρηση πολλών GB samples και πολύ κόπο και ζωγραφική σε CC, δε σημαίνει ότι καταφέραμε να φέρουμε πειστική ορχήστρα στο PC. Όχι, απλά σημαίνει ότι τα γραψίματα έχουν προσαρμοστεί στα samples ώστε να ακούγονται καλυτερα πιο εύκολα.
Αλλά αφού το θέτεις έτσι, γιατί δεν το δοκιμάζεις; Κατέβασε εκεί ένα πρόγραμμα παρτιτούρας, και γράψε τη Σεχραζάντ πχ του Κόρσακοφ που δεν έχει πολλά πολλά. Και μετά βάλε και 3, 4, 10 εκτελέσεις και άκου. Και πες μου πώς το πρόγραμμα υπερτερεί μουσικά επειδή παίζει στο χρόνο, και "δεν ξεφεύγει" από την παρτιτούρα.
Δηλαδή, τι να πω. Αν δεν καταλαβαίνεις ότι μια ορχήστρα και ο μαέστρος είναι 120 περίπου ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΕΣ που απλά βγάζουν έναν μπροστά για να αποφασίσει πώς να φτίαξουν την μπερνέζ για να είναι κάθε μέρα ίδια, ενώ ο ΚΑΘΕΙΣ από αυτούς ξέρει 10 παραλλαγές για ΦΟΒΕΡΗ μπερνεζ, ε δεν μπορώ να πω κάτι άλλο. Είπαμε, μεταξύ ίσων. Εσύ ψάχνεις να βρεις βια, θιγμένους, ριγμένους, όχι κατα περίπτωση, στην τάδε ορχήστρα ή την τάδε εκτέλεση, αλλά δομικά, οτι μαέστρος=τεμπελχανάς αχρείαστος. Που ΚΑΙ έτσι ισχύει μερικές φορές (για ΜΕΡΙΚΕΣ ορχήστρες και ΣΥΓΚΡΚΡΙΜΕΝΑ έργα ανα περίπτωση), αλλά τις περισσότερες φορές... όχι. Ο μαέστρος παίζει κι αυτός μπαλίτσα, και αν είναι και μάγκας πέραν όλων των άλλων μπορεί να ζητήσει να παιχτούν ή να επιτρέψει να παιχτούν άλλα όργανα που θα προτείνουν οι μουσικοί κτπ.
Αλλά ακρίβεια pc, όχι, να μου λείπει. Ούτε στους μεταλλάδες δεν αξίζει τέτοια αδικία.