Πού χρησιμεύει ο μαέστρος σε μιά Συμφωνική Ορχήστρα;

Δεν παιζουν τη μουσικη τους, αλλα τη μουσικη αλλων.
Αυτοι οι αλλοι (ή αυτος που εχει αναλαβει να εκφρασει τους αλλους) θελουν να ακουστει με συγκεκριμενο τροπο η μουσικη τους.


Εγώ ασούμε, θα γούσταρα να παίζει ο Μπετόβες πιάνο και να έχει και μαέστρο να του λέει τι να κάνει.

 
Μιας και αρχίσαμε να βάζουμε τις πρόβες, ακούστε και τον θρυλικό Arturo Toscanini να διαλύει τους μουσικούς που δε μπορούν να ακολουθήσουν τις πρόβες τους.







Δεν είναι τυχαίο που αργότερα, στην Ελλάδα, ακουγόταν η ατάκα "η Τόσκα του Πουτσίνι, και η ......... του Τοσκανίνι" :classic_biggrin:

 
Εγώ ασούμε, θα γούσταρα να παίζει ο Μπετόβες πιάνο και να έχει και μαέστρο να του λέει τι να κάνει.
Χαχαχα μη το κοροιδευεις παντως.

Υπαρχουν παμπολλες  περιπτωσεις που συνθετες (οχι φυσικα ο Μπετοβες) εχουν οφελειθει τρομερα απο τις "παρεμβασεις" των μαεστρων ή των παραγωγων (που δεν εχουν σχεση φυσικα με την πλειοψηφια των Ελληνων παραγωγων και ξερουν μουσικη).
Και οχι μετα θανατον.
Για live ή recording λεμε.
 

Μιας και αρχίσαμε να βάζουμε τις πρόβες, ακούστε και τον θρυλικό Arturo Toscanini να διαλύει τους μουσικούς που δε μπορούν να ακολουθήσουν τις πρόβες τους.

Στο δεύτερο δε χρειάζονται υπότιτλοι....

Δεν είναι τυχαίο που αργότερα, στην Ελλάδα, ακουγόταν η ατάκα "η Τόσκα του Πουτσίνι, και η ......... του Τοσκανίνι" :classic_biggrin:
Ωχχχ παναγιτσα μου

 
Σίγουρα θα υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις.

Αλλά εγώ μιλάω για κλασσικούς.

Τον Μπετόβε, και τον Βιβάλντη.

Για μαέστρους που κάνουν σαν τον Κλοπ και τον Σιμεόνε.

Γιατί μπορεί ασούμε να το έγραψε ο Βιβάλντης σε 4-4-2 το έργο, αλλά να θέλει ο Πεπ, να συγκλίνει το αριστερό εξτρέμ, να κάνει overlap το αριστερό μπακ, να πηγαίνει το ένα αμυντικό χαφ να καλύψει το μπακ, και να βγαίνει το αριστερό στόπερ ψηλότερα για να γίνεται υπεραριθμία στο κέντρο από αριστερά.

Και έτσι γίνεται 3-5-2 η ιστορία ασούμε, και αν γυρίζει και ο ένας επιθετικός να καλύψει στα χαφ, γίνεται και 4-1-4-1, ή 4-2-3-1 ανάλογα την περίπτωση ασούμε.

Τώρα που να ξέρουμε πώς το φανταζόταν το 4-4-2 ο Βιβάλντης όταν το έγραφε ...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
12 λεπτά πριν, gmoukou είπε

Μιας και αρχίσαμε να βάζουμε τις πρόβες, ακούστε και τον θρυλικό Arturo Toscanini να διαλύει τους μουσικούς που δε μπορούν να ακολουθήσουν τις πρόβες τους.






 
Εγώ απλώς άνοιξα το νήμα "γκρινιάζοντας" για τη δημοσιότητα που παίρνει ένα πρόσωπο που, ΟΥΤΕ έγραψε το έργο, ΟΥΤΕ τό παίζει.
Το ζήτημα σε ένα forum - και σε οποιαδήποτε μορφή κοινωνίας, είτε μικρής είτε μεγάλης, είναι να είσαι ανοιχτός. Ναι μεν μπορείς να πεις την άποψή σου, είτε για το "βγάλεις" από πάνω σου, για παράπονο, για να μάθεις περαιτέρω πληροφορίες, κτλ, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είσαι ανοιχτός στο ενδεχόμενο να υπάρξουν διαφωνίες και επιπλέον συζήτηση. Είναι πιο υγιές για όλους, αλλά κυρίως για εσένα.
 

Αν η πλειοψηφία της κοινότητας που απευθύνεσαι (που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι γνώστες του θέματος) είναι εναντίον της άποψής σου (και απ'όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα συμφωνούν στο 100%), τότε ίσως λίγος χώρος για αναθεώρηση δεν είναι κακός. Δε χρειάζεται να πιαστείς από την (οποιαδήποτε) ιδέα που κουβαλάς. Στο κάτω κάτω δεν αξίζει τίποτα.

 
Δε χρειάζεται να πιαστείς από την (οποιαδήποτε) ιδέα που κουβαλάς


Ακριβως αυτο. Επειδη δεν κατανοεις καποια πραγματα, δεν σημαινει οτι η θεωρια σου γι' αυτα ειναι και σωστη. Διαβασε παλι τις απαντησεις απο εκεινους που γνωριζουν και τα κατανοουν, βαλε τα παλι στο μυαλο σου, και προσπαθησε να αναθεωρησεις.

 
Αν υποθέσουμε πως όντως δεν χρειάζεται να υπάρχει μαέστρος σε ορχήστρα που από ότι φαίνεται μάλλον ισχύει γιατί τα μέχρι τώρα επιχειρήματα της κουβέντας δεν τα βρίσκω ισχυρά για την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.......  Τότε γιστι υπάρχουν πραγματικά μαεστροι στις ορχήστρες. 

 Τι κρύβεται πίσω από αυτή τη συνήθεια? Ποιος είναι ο κύριος λόγος? Για να το βρούμε αυτό θα πρέπει να δούμε ποιος κερδίζει περισσότερο από αυτό και τι κερδίζει. 

 
Αν υποθέσουμε πως όντως δεν χρειάζεται να υπάρχει μαέστρος σε ορχήστρα που από ότι φαίνεται μάλλον ισχύει


Εγώ πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει καν ορχήστρα. 

Αφού υπάρχει το Kontakt.

Ένα midi keyboard, ένα δίπλωμα πιάνου και καθάρισες  .

Ορχήστρες και τρίχες κατσαρές. 

 
  • Haha
Reactions: gmoukou
ένα δίπλωμα πιάνου και καθάρισες  .


Τι να το κάνεις το δίπλωμα πιάνου?

Εδώ σε λίγο δεν θα χρειάζεσαι πια ούτε καν δίπλωμα οδήγησης για να οδηγήσεις αμάξι ασούμε.

 
Τι να το κάνεις το δίπλωμα πιάνου?

Εδώ σε λίγο δεν θα χρειάζεσαι πια ούτε καν δίπλωμα οδήγησης για να οδηγήσεις αμάξι ασούμε.


Θες να πεις ότι όλοι αυτοί που οδηγούν τώρα Ελλάδα εχουν όντως δίπλωμα?

Ρε τι μαθαίνει κανείς στα φόρουμ....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Haha
Reactions: cos_dr
Θες να πεις ότι όλοι αυτοί που οδηγούν τώρα Ελλάδα εχουν όντως δίπλωμα?


Όχι, αλλά είναι περισσότεροι από όσους "παίζουν" kontakt και έχουν δίπλωμα πιάνου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τι να το κάνεις το δίπλωμα πιάνου?


Διάολε πως με πρόλαβες έτσι.

Άκου δίπλωμα!

Που ξαναματακούστηκε να πάει κάποιος να δώσει ένα σκασμό λεφτά και χρόνο για να γίνει ένας υποδειγματικός με υπόσταση μουσικός πεινάσει....!

midi keyboard (του 50ρικου), βιντεάκια απο το ΥΤ και έτοιμος να κατακτήσεις την αγορά ωρε!

 
Τι να το κάνεις το δίπλωμα πιάνου?

Εδώ σε λίγο δεν θα χρειάζεσαι πια ούτε καν δίπλωμα οδήγησης για να οδηγήσεις δίκυκλο ασούμε.
fixed για να μστε και κοντά στην πραγματικότητα ?

 
midi keyboard (του 50ρικου), βιντεάκια απο το ΥΤ και έτοιμος να κατακτήσεις την αγορά ωρε!


Και όταν θέλει να ανέβει level ως μουσικός, απλά παίρνει ακριβότερο midi keyboard.

 
Έτσι, κι η παρτιτούρα ΠΑΙΖΕΙ μουσική, όπως πχ στο guitarpro: όλα τα όργανα ακούγονται ολόσωστα ταυτόχρονα, επειδή είναι ρομπότ και παίζουν άψογα στο σωστό tempo, πάντα πιστά στο μέτρο.

Αυτό αρκεί για μία μπάντα ή ορχήστρα: υπάρχουν συγκεκριμένες νότες, σε συγκεκριμένους χρόνους, σε μέτρο, με tempo.


Δεν έχω ακούσει υποτιμητικότερο πράγμα για μουσικούς.

Ότι μπορούμε σήμερα να κοροϊδεύουμε, και να κάνουμε κάποια προκατ ορχηστρικά χαλιά, με κατάχρηση πολλών GB samples και πολύ κόπο και ζωγραφική σε CC, δε σημαίνει ότι καταφέραμε να φέρουμε πειστική ορχήστρα στο PC. Όχι, απλά σημαίνει ότι τα γραψίματα έχουν προσαρμοστεί στα samples ώστε να ακούγονται καλυτερα πιο εύκολα.

Αλλά αφού το θέτεις έτσι, γιατί δεν το δοκιμάζεις; Κατέβασε εκεί ένα πρόγραμμα παρτιτούρας, και γράψε τη Σεχραζάντ πχ του Κόρσακοφ που δεν έχει πολλά πολλά. Και μετά βάλε και 3, 4, 10 εκτελέσεις και άκου. Και πες μου πώς το πρόγραμμα υπερτερεί μουσικά επειδή παίζει στο χρόνο, και "δεν ξεφεύγει" από την παρτιτούρα.

Δηλαδή, τι να πω. Αν δεν καταλαβαίνεις ότι μια ορχήστρα και ο μαέστρος είναι 120 περίπου ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΕΣ που απλά βγάζουν έναν μπροστά για να αποφασίσει πώς να φτίαξουν την μπερνέζ για να είναι κάθε μέρα ίδια, ενώ ο ΚΑΘΕΙΣ από αυτούς ξέρει 10 παραλλαγές για ΦΟΒΕΡΗ μπερνεζ, ε δεν μπορώ να πω κάτι άλλο. Είπαμε, μεταξύ ίσων. Εσύ ψάχνεις να βρεις βια, θιγμένους, ριγμένους, όχι κατα περίπτωση, στην τάδε ορχήστρα ή την τάδε εκτέλεση, αλλά δομικά, οτι μαέστρος=τεμπελχανάς αχρείαστος. Που ΚΑΙ έτσι ισχύει μερικές φορές (για ΜΕΡΙΚΕΣ ορχήστρες και ΣΥΓΚΡΚΡΙΜΕΝΑ έργα ανα περίπτωση), αλλά τις περισσότερες φορές... όχι. Ο μαέστρος παίζει κι αυτός μπαλίτσα, και αν είναι και μάγκας πέραν όλων των άλλων μπορεί να ζητήσει να παιχτούν ή να επιτρέψει να παιχτούν άλλα όργανα που θα προτείνουν οι μουσικοί κτπ.

Αλλά ακρίβεια pc, όχι, να μου λείπει. Ούτε στους μεταλλάδες δεν αξίζει τέτοια αδικία.

 
Εγώ πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει καν ορχήστρα. 

Αφού υπάρχει το Kontakt.

Ένα midi keyboard, ένα δίπλωμα πιάνου και καθάρισες  .

Ορχήστρες και τρίχες κατσαρές.
Ο Vangelis προ-kontakt εποχές, ακόμα και σήμερα δηλαδή...






 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει καν ορχήστρα. 

Αφού υπάρχει το Kontakt.

Ένα midi keyboard, ένα δίπλωμα πιάνου και καθάρισες  .

Ορχήστρες και τρίχες κατσαρές. 
E, εσύ το πας αλλού τώρα........??

 Εγώ θα ήθελα τις ΑΠΟΨΗΣ για το θέμα από την ίδια την ορχήστρα.

 Θα πρέπει να στείλουμε το ερώτημα σε συμφωνικές να μας απαντήσουν αν πραγματικά τον χρειάζονται τον μαέστρο ή τον έχει τελικώς επιβάλλει το ΣΥΣΤΗΜΑ για ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ? ΛΟΓΟΥΣ.

 Αν όντως βέβαια τους τον επιβάλλουν, το θέμα είναι αν έχουν το θάρρος να το παραδεχτούν. Θα φοβούνται.

 Και αν είναι έτσι τότε νομίζω πως έχουμε ΧΡΕΟΣ ως ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ επιτέλους να κάνουμε κάτι για αυτό.

 Θα επικοινωνήσουμε κρυφά με μουσικούς μιας ορχήστρας και θα προσπαθήσουμε να τους κάνουμε να μας εμπιστευτούν. Και αν μας παραδεχτούν πως ο μαέστρος είναι ένα όργανο επιβολής του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ θα ξεκινήσουμε απελευθερώνοντας μια ορχήστρα. ΗΧΗΡΑ όμως για να ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.

 Εδώ θα χτυπήσουμε κύριοι.?

 https://www.viennaconcerts.com/vienna-philharmonic-orchestra

 Έχουμε όλο το χρόνο να ετοιμάσουμε μια ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ με ΑΝΣΚ την εκτέλεση? του μαέστρου και την εξαγωγή με ασφάλεια της ορχήστρας σε προκαθορισμένο ασφαλές μέρος και μετά θα βγάλουμε ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ.

 Αν τα κάνουμε όλα σωστά δεν θα έχουμε μεγάλες απώλειες. ΚΣΕΡΩ ΕΓΩ?

 Κάπως έτσι θα γινει, δείτε λίγο αυτό να μπείτε στο κλίμα





 Και μεθαύριο στις 18.00 να παρουσιαστείτε όλοι στην Aίθουσα Eπιχειρήσεων του NOIZ για briefing.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα