Που μπορεί να δοκιμάσει κάποιος μία hagstrom ss;

anaks

Μέλος
Μηνύματα
142
Πόντοι
28
Που μπορεί να δοκιμάσει κάποιος μία hagstrom super swede;

Δε βρήκα κανένα κατάστημα στην Ελλάδα όσο έψαξα από internet.

Ξέρει κανείς κάτι;

 
Που μπορεί να δοκιμάσει κάποιος μία hagstrom super swede;Δε βρήκα κανένα κατάστημα στην Ελλάδα όσο έψαξα από internet.

Ξέρει κανείς κάτι;
Μπορείς να πάρεις από Θωμά και αν δεν σου κάνει την επιστρέφεις. :wink:

Από Ελλάδα δυστιχώς δεν ξέρω και εγώ...

 
Ναι… το σκέφτηκα κι αυτό, μάλλον δεν έχω άλλη επιλογή. Πάντως το musicstore την έχει λίγο πιο φθηνή.

 
Τελικά σκέφτομαι να πάρω από θωμά.

Έχω το εξής δίλλημα όμως:

Super Swede ή Swede;

Μια που θα πάρω lp κιθάρα σκέφτηκα να πάρω swede μιας και έχει lp ταστιέρα.

Οι διαφορές των 2 είναι οι εξής:

Of course in the vintage models both the scale and the "Zero Fret" in addition to a coil tap separated these two instruments. Here the differences are more blurred. No zero fret to start with. The Super Swede has a 25.5" scale The Swede has a 24.75" scale. The Super Swede boasts a "Mini-Toggle Coil Tap Switch" next to the other controls by the pickguard to switch from humbucking to single coil mode The Swede claims a "3-Way Tone Filter Toggle with Center bypass" on the right horn to achieve additional tone variation. Finally, the Super Swede has a carved maple top with flamed maple veneer while the Swede has a carved mahogany top.

Να πω ότι παίζω κλασσική κιθάρα και κλασσική μουσική περισσότερο. Με ηλεκτρική είχα ασχοληθεί πιο παλιά και από τότε έμεινα στην φθηνή πρώτη ηλ. Κιθάρα που πήρα για να μάθω.

Μου ήλθε λοιπόν πάλι η όρεξη να ξεθάψω τις τεχνικές της ηλεκτρικής και φυσικά το συγκεκριμένο όργανο δεν με ικανοποιεί.

Έκανα μια βόλτα και δοκίμασα κάποιες κιθάρες και γούσταρα πολύ το lp στυλ.

Μετά από ιντερνετικό ψάξιμο και διάβασμα κατέληξα στις συγκεκριμένες lp.

Ποια η άποψη σας για τις διαφορές των δύο μοντέλων;

 
Εν σχέσει με την κλασσική η Swede θα σου φανεί ελαφρώς ευκολότερη. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο περιοριστικός παράγοντας.

 
Τελικά σκέφτομαι να πάρω από θωμά.Έχω το εξής δίλλημα όμως:

Super Swede ή Swede;

Μια που θα πάρω lp κιθάρα σκέφτηκα να πάρω swede μιας και έχει lp ταστιέρα
Εγώ πάντως θα σου πρότεινα swede. :D

 
Έχω το εξής δίλλημα όμως: Super Swede ή Swede;
SUPER SWEDE χαλαρα.

Πολυ πιο ευελικτη & με πιο γεματο ηχο,αλλα και twang.Πως να το κανουμε...το...μακρυτερο :oops: ειναι και καλυτερο... :lol: ειδικα σε κιθαρες τυπου Les Paul που "υποφερουν" απο ελειψη twang...και σκασιματος :wink:

μια και θα ειναι η μοναδικη σου κιθαρα,καλυτερα να παρεις κατι versatile :wink:

θα τη συνηθισεις ευκολα την 25 1/2 σκαλα οπως αλλωστε ο μισος πλανητης που παιζει με Fender :lol:

 
Έχω το εξής δίλλημα όμως: Super Swede ή Swede;
SUPER SWEDE χαλαρα.

Πολυ πιο ευελικτη & με πιο γεματο ηχο' date='αλλα και twang.Πως να το κανουμε...το...μακρυτερο :oops: ειναι και καλυτερο... :lol: ειδικα σε κιθαρες τυπου Les Paul που "υποφερουν" απο ελειψη twang...και σκασιματος :wink:

μια και θα ειναι η μοναδικη σου κιθαρα,καλυτερα να παρεις κατι versatile :wink:

θα τη συνηθισεις ευκολα την 25 1/2 σκαλα οπως αλλωστε ο μισος πλανητης που παιζει με Fender :lol:[/quote']

Αν το σκεφτείς έτσι φυσικά και έχεις δίκιο. Έγω απλά είχα στο μυαλό μου μόνο την Les Paul. :wink:
 
& με πιο γεματο ηχο' date='αλλα και twang.

Πως να το κανουμε...το...μακρυτερο :oops: ειναι και καλυτερο... :lol: ειδικα σε κιθαρες τυπου Les Paul που "υποφερουν" απο ελειψη twang...και σκασιματος :wink:

[/quote']

ο γεμάτος ήχος είναι λόγω μπράτσου;

Twang και "...στακάτο" έχει μόνο λόγω Coil Tap Switch ή παίζει ρόλο και το μπράτσο σε αυτό;

μια και θα ειναι η μοναδικη σου κιθαρα' date='καλυτερα να παρεις κατι versatile :wink:

[/quote']

Όντως θα είναι η μοναδική μου ηλεκτρική κιθάρα...

Η swede έχει και αυτό το 3-Way Tone Filter Toggle with Center bypass, ξέρει κανείς πόσο σημαντικό είναι αυτό που προσφέρει;

δοκιμάζοντας πάντως και strat και lp, το μπράτσο της lp στην αρχή μου φάνηκε περίεργο, μετά από 5 λεπτά παίξιμο όμως έλεγα: "ωχ... τι ωραίο μπράτσο είναι αυτό;" ΓιΆ αυτό σκέφτομαι swede. Αν όμως υπερτερεί σημαντικά στη λαμπρότητα του ήχου η ss τότε εννοείται ότι θα το συνηθίσω το μπράτσο της.

Thanks παιδιά!!! :D
 
Οσο μακρυτερη ειναι η σκαλα τοσο "καθαροτερα" ακουγονται οι τυλιχτες χορδες (δηλ. αποκτουν πιο "πριμο" ηχο) μια και αυξανει το tension τους.

Βεβαια ετσι αποκτουν και περισσοτερα πριμα τα καντινια και γενικα η κιθαρα ακουγεται "λαμπεροτερη" και με περισσοτερο Twang.

Επισης ακουστικα ακουγεται πιο δυνατα απο μια κιθαρα με κοντυτερη σκαλα.(και αυτο ειναι λογικο μια και η συνολικη μαζα της χορδης που παλεται ειναι μεγαλυτερη)

Eννοειται οτι το coil tap κανει την κιθαρα ακομα πιο ευελικτη.

Γενικα με το συνολικο μηκος της χορδης ,το Tension και την σκαλα μπορεις να κανεις πολλα κολπακια (π.χ. ενα μερος του ηχου του Hendrix ειναι οτι μια και επαιζε με ανεστραμμενη strat αφου ηταν αριστερος,τα καντινια της κιθαρας του ηταν κοντυτερα ενα οι τυλιχτες της μακρυτερες με αποτελλεσμα να εχει παχυτερο ηχο στα καντινια και καθαροτερο ηχο στις τυλιχτες απο οτι αν επαιζε με μια "αριστερη" strat. :wink:

Aυτος ειναι και ο λογος που καποιοι strat players θελουν reversed headstock.

Eγω oποτε επαιζα με LES PAUL περνουσα τις χορδες αλλα Duane Alman (δηλ απο ΠΑΝΩ απο το stop bar) για να μειωσω το tension στις ατυλιχτες χορδες & να "παιζει" πιο μαλακα η κιθαρα,καθως και να "μειωθει" λιγακι το ετσι κι αλλοιως υπερβολικο sustain που εχουν οι κιθαρες αυτου του τυπου (μη νομιζεις οτι χανεται το sustain ακους εναν καλυτερο διαχωρισμο των νοτων & λιγο περισσοτερο "σκασιμο") .

 
Γενικα με το συνολικο μηκος της χορδης ' date='το Tension και την σκαλα μπορεις να κανεις πολλα κολπακια (π.χ. ενα μερος του ηχου του Hendrix ειναι οτι μια και επαιζε με ανεστραμμενη strat αφου ηταν αριστερος,τα καντινια της κιθαρας του ηταν κοντυτερα ενα οι τυλιχτες της μακρυτερες με αποτελλεσμα να εχει παχυτερο ηχο στα καντινια και καθαροτερο ηχο στις τυλιχτες απο οτι αν επαιζε με μια "αριστερη" strat. :wink:

Aυτος ειναι και ο λογος που καποιοι strat players θελουν reversed headstock.

[/quote']

Αυτό πάντως, κατόπιν σχετικών πειραματισμών (κάπου έχω και ένα link σχετικό), είναι ελαφρώς urban myth. Καταρχήν θα ίσχυε μόνο για τις ανοιχτές χορδές, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν φαίνεται να είναι ευδιάκριτο ακουστικά. :wink:
 
Νίκο, και εγώ έτσι περνάω τις χορδές στην λες πολ μου, αλλά περισσότερο για να με βολεύει στο παίξιμο όταν ακουμπάω το χέρι στην γέφυρα, και βεβαίως για λιγότερες σπασμένες χορδές... Δεν έχω δει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά στον ήχο...

 
Αυτό πάντως, κατόπιν σχετικών πειραματισμών (κάπου έχω και ένα link σχετικό), είναι ελαφρώς urban myth. Καταρχήν θα ίσχυε μόνο για τις ανοιχτές χορδές, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν φαίνεται να είναι ευδιάκριτο ακουστικά.
εννοειται οτι ισχυει μονο για τις ανοικτες χορδες,αφου απο τη στιγμη που παταμε τα ταστα το τμημα της χορδης που παλλεται αλλαζει. :wink:

παντως μια φορα που ειχα αλλαξει μπρατσο μεταξυ δυο strat εκ των οποιων η μια ειχε Reversed headstock η τυλιχτη μι αποκτησε περισσοτερο twang οταν παιζονταν ανοικτα (βεβαια μπορει να αποκτησει περισσοτερο twang απλα βαζοντας ενα Treble booster η ανεβαζοντας τα πριμα στον ενισχυτη,η αλλαζοντας την με μια φρεσκια χορδη... :lol: :lol: )

 
παντως μια φορα που ειχα αλλαξει μπρατσο μεταξυ δυο strat εκ των οποιων η μια ειχε Reversed headstock η τυλιχτη μι αποκτησε περισσοτερο twang οταν παιζονταν ανοικτα (βεβαια μπορει να αποκτησει περισσοτερο twang απλα βαζοντας ενα Treble booster η ανεβαζοντας τα πριμα στον ενισχυτη' date='η αλλαζοντας την με μια φρεσκια χορδη... :lol: :lol: )[/quote']

Τυχαίο ήταν. :wink:

Για να μη λέτε, ιδού και το λινκ, έχει και μερικά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία:

http://electron.tailfeatherz.com/c28.html

:wink:
 
Μάλιστα… τώρα κατάλαβα

οπότε εκ των πραγμάτων – λόγω φυσικής είναι καλύτερος (λαμπερός – πιο πρίμα) ο ήχος της ss.

Για τον ίδιο λόγω είναι πιο λαμπερός ο ήχος μιας ακουστικής σε σχέση με μία κλασσική.

Eγω oποτε επαιζα με LES PAUL περνουσα τις χορδες αλλα Duane Alman (δηλ απο ΠΑΝΩ απο το stop bar) για να μειωσω το tension στις ατυλιχτες χορδες & να "παιζει" πιο μαλακα η κιθαρα' date='καθως και να "μειωθει" λιγακι το ετσι κι αλλοιως υπερβολικο sustain που εχουν οι κιθαρες αυτου του τυπου (μη νομιζεις οτι χανεται το sustain ακους εναν καλυτερο διαχωρισμο των νοτων & λιγο περισσοτερο "σκασιμο") .[/quote']

Αυτό θα ήταν καλό να το κάνω σε περίπτωση που πάρω swede.

μπας και… η ss για να κερδίσει σε «στακάτο» χάνει σε γλυκύτητα;
 
Αυτό θα ήταν καλό να το κάνω σε περίπτωση που πάρω swede.
και να θες δεν μπορεις γιατι η swede δεν εχει stopbar αλλα 6 ξεχωριστα studs απο μπρασο τα οποια ειναι χωμενα μεσα στο σωμα.

οχι δεν χανει σε "γλυκυτητα" :lol:

απλα ειναι πιο "ζωντανη" :wink:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top