Πως θα ξεκινήσω να παίζω με γκρούπ;

manosx είπε:
Η δυστυχία βρίσκεται γύρω μας. Μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας φτάνει για να έρθεις σε επαφή μαζί της. Αν τώρα ενοχλούν οι φωτος τι να πω. Ο καθένας με τις αντοχές του. 
2η φορά που υποθέτεις. Το παρατραβάς και συ σαν τον φίλτατο.

Regards

Πομπος λαπαΤος μπεριτζερ καλοσ για ξυρασηα η οχι?
Τεφαρίκι πράμα τζιτζικέιτορ μεταλζώον πάρε πασάκα μου και η μια απ'τις 7 πληγές του Φαραώ θα βρίσκεται στην άκρη του footswitch. Άμα θες σου δίνω και μπαγιονέ λάμπα Osram 60W γαλακτερή να παίξεις στο ΟΑΚΑ χωρίς να σε κοροϊδεύουν ότι δεν έχεις λάμπα ;)

 
Τα περί κατάχρησης δεν ισχύουν για τις υπόλοιπες φωτογραφίες και τα βιντεάκια που δημοσιεύονται στο noiz? Νομίζω ότι απλώς το πρόβλημα είναι πως αυτές οι εικόνες σοκάρουν. Και η ζαχαρένια μας στοιχίζει πολύ ακριβά.

 
manosx είπε:
Τα περί κατάχρησης δεν ισχύουν για τις υπόλοιπες φωτογραφίες και τα βιντεάκια που δημοσιεύονται στο noiz? Νομίζω ότι απλώς το πρόβλημα είναι πως αυτές οι εικόνες σοκάρουν. Και η ζαχαρένια μας στοιχίζει πολύ ακριβά.
Βλακείες.

Οι εικόνες που δημοσιεύουν άλλοι δεν έχουν βραβείο Πούλιτζερ, ούτε γράφουν φαρδειά-πλατειά "Not for Public Use".

Προχωρώ σε διαγραφή τους.

 
Ρε παιδιά εντάξει, γιατί είναι τόσο τρομερό που ανέβασε κάποιες φωτογραφίες ο μάνος; (συμφωνώ βέβαια ότι η φώτο που γράφει not for public use δεν έπρεπε να αναρτηθεί)

όπως το κατάλαβα εγώ, στη φάση που ανέβασε τις πρώτες φωτογραφίες, τον είχε κουφάνει ο ιχνηλάτης με τις εξωφρενικές θεωρίες περί συμπαντικής νομοτέλειας και ήθελε να απαντήσει με έντονο μήνυμα σε μια ανυπόστατη θέση. Μπορεί και να κατάλαβα λάθος, τι να πω.

 
12AX7 είπε:
Ρε παιδιά εντάξει, γιατί είναι τόσο τρομερό που ανέβασε κάποιες φωτογραφίες ο μάνος; (συμφωνώ βέβαια ότι η φώτο που γράφει not for public use δεν έπρεπε να αναρτηθεί)

όπως το κατάλαβα εγώ, στη φάση που ανέβασε τις πρώτες φωτογραφίες, τον είχε κουφάνει ο ιχνηλάτης με τις εξωφρενικές θεωρίες περί συμπαντικής νομοτέλειας και ήθελε να απαντήσει με έντονο μήνυμα σε μια ανυπόστατη θέση. Μπορεί και να κατάλαβα λάθος, τι να πω.
Η θέση μου:

- Η θεωρία της "συμπαντικής νομοτέλειας" είναι μία από τις πιο διαδεδομένες ιδέες στον πλανήτη, συγκρινόμενη ποσοστιαία μόνο με εκείνη της "μετενσάρκωσης". Μπορεί κάποιος να διαφωνεί ή να αδιαφορεί, αλλά υπάρχει και έχει τη δική της ιστορική εγκυρότητα. Η ιδέα της "συμπαντικής νομοτέλειας" περιλαμβάνει ασφαλώς και τη δυστυχία που όλοι εμπειρόμαστε στη ζωή και τη καθημερινότητά μας, αλλά επίσης περιλαμβάνει άλλα πράγματα: τη δημιουργικότητα, την ευτυχία, τη τέχνη κλπ.

- Η αντίληψη ότι όλα πάνε κατά διαόλου και ο κόσμος πεθαίνει της πείνας γενικώς και αορίστως είναι αμιγώς και μόνο δημοσιογραφική. Οι δημοσιογράφοι αρέσκονται στο να απομονώνουν θλιβερά κομάτια της καθημερινότητας και να τα ανάγουν σε εφαλτήρια για την εκτόξευση αξιωματικών θέσεων - θέσεων που συχνά δεν τους αφορούν καν, π.χ. δες ότι ο πιο γκρινιάρης τηλεπαρουσιαστής στα δελτία των 8 είναι ταυτόχρονα ο πλουσιότερος.

- Προσωπικά, δεν πιστεύω στις "καταγγελίες" κανενός τύπου - όποιος πιστεύει ότι υπάρχει δυστυχία και θέλει να κάνει κάτι γι' αυτό, ας πάει να προσφέρει ελεημοσύνη, ή εθελοντική εργασία, ή υπηρεσία κοινωνικού τύπου. Τίποτε άλλο δε θεωρώ έγκυρο.

- Ο Μάνος, παρ' ότι μπορεί να έχει αγαθότερα κίνητρα, νομίζει ότι με την ανάρτηση "σοκαριστικών" εικόνων υπογραμμίζει τη (δημοσιογραφική, όπως κατέδειξα) θέση του. Αυτό είναι αστείο, και συντελείται κατά παράβαση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών του φωτογραφικού υλικού. Πολύ απλά, μπορεί οι φωτογράφοι να μη συμφωνούν με αυτά που γράφει ο Μάνος, παρ' ότι αυτός είναι απόλυτα βέβαιος ότι πρόκειται για ομοϊδεάτες.

:)

 
12AX7 είπε:
Ρε παιδιά εντάξει, γιατί είναι τόσο τρομερό που ανέβασε κάποιες φωτογραφίες ο μάνος; (συμφωνώ βέβαια ότι η φώτο που γράφει not for public use δεν έπρεπε να αναρτηθεί)

όπως το κατάλαβα εγώ, στη φάση που ανέβασε τις πρώτες φωτογραφίες, τον είχε κουφάνει ο ιχνηλάτης με τις εξωφρενικές θεωρίες περί συμπαντικής νομοτέλειας και ήθελε να απαντήσει με έντονο μήνυμα σε μια ανυπόστατη θέση. Μπορεί και να κατάλαβα λάθος, τι να πω.
Κατά τη γνώμη μου:

12ΑΧ7 ο Ιχνηλάτης και ο manosx είναι ελεύθεροι να λένε ότι θέλουν στα πλαίσια που τους επιτρέπει το φόρουμ και δεν το εκτιμάνε κάνοντας κατάχρηση.

Για μένα ο manosx έπεσε στην παγίδα να πρέπει να ρίξει 2 φορές το επίπεδό του για να "αντικρούσει" τα ανυπόστατα που γράφτηκαν, ανεβάζοντας φωτός ΠΑΙΔΙΩΝ που βιώνουν δυσκολίες που δεν μπορούμε ούτε να ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ, απλά ως επιχείρημα. Πιστεύω ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ αυτό το δικαίωμα, ειδικά όταν το κάνει χαλαρά για να βγει από πάνω σε μια αναμφισβήτητα φαιδρή αντιπαράθεση. Λίγος ΣΕΒΑΣΜΟΣ δεν βλάπτει, ούτε λίγη ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

Στο κάτω κάτω αν πρέπει να ποστάρεις το δράμα ενός παιδιού σε ιντερνετικό φόρουμ για να πείσεις κάποιον άλλον για κάτι, τότε μάλλον πρέπει να κάνεις ένα βήμα πίσω και να αναθεωρήσεις την αξία της συζήτησης (και του ανθρώπου με τον οποίο συζητάς πιθανώς).

Βέβαια και οι δυο τους μου απάντησαν με προσωπική επίθεση για το σθένος μου. Όταν δεν έχεις τι να πεις ή το παίρνεις υπερβολικά προσωπικά, εκεί καταφεύγεις. Κρίμα όμως, δεν ψαρώνω πλέον, ειδικά από Ιχνηλάτη - λιγουρεύοντα τρεζτζελέ και αερολογία κατ'επανάληψη.

Το ότι κάνουμε χαβαλέ γενικά στο φόρουμ και το αφεντικό είναι ιδιαίτερα ανεκτικό δε σημαίνει ότι υπάρχει carte blanche.

Νομίζω.

υ.γ.

"Don't feed the trolls." - Παλαιών Πατρών Γερμανός

 
Wow! είπε:
...συντελείται κατά παράβαση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών του φωτογραφικού υλικού. Πολύ απλά, μπορεί οι φωτογράφοι να μη συμφωνούν...
Οπως ειχε πει και ο Παυλος "...ένα έργο όταν φεύγει από τα χέρια του δημιουργού του αποκτά δική του προσωπικότητα, δική του ταυτότητα, σύμφωνα με τα οποία χαράζεται η πορεία του και είναι αναφαίρετο δικαίωμα του έργου να ακολουθήσει αυτόνομη καριέρα, την οποία εν ονόματι οποιασδήποτε πατρότητας δεν έχετε δικαίωμα να σταματήσετε, ειδάλλως το ίδιο δικαίωμα έχει και το κράτος εν είδη λογοκρισίας..."

:)

Οσο αφορά αυτό το νομο της Κοσμικής Νομοτελειας παντως ειναι απο τα πιο χαζά που εχω διαβασει στο νοιζ. Αν εισαι στο πεζοδρομιο και σε χτυπησει ενας μεθυσμενος με το αυτοκινητο και μεινεις αναπηρος, σημαίνει οτι το αξιζες δηλ? Τι να πρωτογραψω για να αποδειξω ποσο ακυρος ειναι αυτος ο νομος... anyway...

 
spewfy είπε:
Οπως ειχε πει και ο Παυλος "...ένα έργο όταν φεύγει από τα χέρια του δημιουργού του αποκτά δική του προσωπικότητα, δική του ταυτότητα, σύμφωνα με τα οποία χαράζεται η πορεία του και είναι αναφαίρετο δικαίωμα του έργου να ακολουθήσει αυτόνομη καριέρα, την οποία εν ονόματι οποιασδήποτε πατρότητας δεν έχετε δικαίωμα να σταματήσετε, ειδάλλως το ίδιο δικαίωμα έχει και το κράτος εν είδη λογοκρισίας..."

:)
Ποιός Παύλος, ο Μπακογιάννης;  :D (πλάκα κάνουμε...)

Σόρρυ πάντως αλλά για κάποιο λόγο τα αποφθέγματα ανθρώπων μου φαίνονται απλά σαν...αποφθέγματα ανθρώπων με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν συμφωνώ καθόλου με το συγκεκριμένο.

Οσο αφορά αυτό το νομο της Κοσμικής Νομοτελειας παντως ειναι απο τα πιο χαζά που εχω διαβασει στο νοιζ. Αν εισαι στο πεζοδρομιο και σε χτυπησει ενας μεθυσμενος με το αυτοκινητο και μεινεις αναπηρος, σημαίνει οτι το αξιζες δηλ? Τι να πρωτογραψω για να αποδειξω ποσο ακυρος ειναι αυτος ο νομος... anyway...

Και εμμέσως η σαχλαμάρα συνδέεται με το ΝΟΙΖ και όχι με το άτομο που το έγραψε....

Έλα ντε φίλε spewfy, ποιός καθορίζει τι αξίζει κανείς; Πως φτιάχνεται ο τέλειος μουσακάς; Αν ψεκάσουμε το μέταλζόουν με Aroxol θα φύγουν τα ενοχλητικά τζιτζίκια; Ερωτήματα που θα μείνουν ίσως αναπάντητα για πάντα....

 
Εγω απο την αλλη συμφωνω με τα 1000 οχι όμως επειδη το ειπε ο Σιδηροπουλος. Εσυ μπορει να γραψεις ενα κομματι για να εκφρασεις τον πονο σου π.χ. Μπορει ομως εμενα αυτο το κομματι να μου προκαλει σεξουαλική διάθεση και παράξενες ορμες.. Πως θα μου σταματησεις τις ορμες οταν ακουω το κομματι σου?

Απλά δε μπορεις... γιατί το εργο τεχνης εχει παρει το δρομο του... Ακομα και να μπορουσες, δε θα ηταν σωστο να σταματησεις την πορεια του.. το εργο αποκτά δικια του οντοτητα και υπάρχει ανεξαρτητο πλέον απο το δημιουργό του ακομα και οταν αυτος πεθάνει. Ειτε μας αρεσει είτε όχι.

8)

 
Και γιατί να σου σταματήσω τις ορμές τι με νοιάζει εμένα; Δεν καταλαβαίνω τι σχέση μπορεί να έχουν τα πνευματικά δικαιώματα και η προστασία τους με κάτι τέτοιο.

Εγώ νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι αυτοί που προσδίδουν στο έργο την οποιαδήποτε αξία που μπορεί να έχει, το να θεοποιούμε το κομμάτι ή να του προσδίδουμε ανθρωπομορφικά στοιχεία είναι απλά ένδειξη ενθουσιασμού και εκτίμησης μέσω της υπερβολής.

 
Πιθανότατα θα σε ενοχλησει αν η ωδή σου στον ανθρώπινο πόνο προβληθεί και ερμηνευτεί ως κατι το σεξουαλικό... Θα θελήσεις να βροντοφωνάξεις "το εργο μου δεν εχει σχεση με τετοια". Το εργο σου ομως στα αυτια και στις καρδιές των ανθρώπων θα ειναι ανεξάρτητο απο σενα.

Αναφερθηκα στο "μπορεί οι φωτογράφοι να μη συμφωνούν" θελοντας να τονισω οτι ισως να μην έχει σημασία εφοσον και η φωτογραφια ειναι μια μορφη τεχνης και το εργο αυτο εχει φυγει απο τα χερια τους.

Δεν αμφισβητω τα πνευματικα δικαιώματα των φωτογράφων, αμφισβητώ τον έλεγχο ομως που έχουνε πανω στο εργο τους τωρα που εχει φυγει απο τα χερια τους..

Υ.Γ Αραγε ο φωτογραφος εδιωξε το γυπα και τάισε το παιδάκι η τραβηξε τη φωτογραφία και την εκανε με αλαφρά?

 
Ομολογώ ότι δεν μπορώ να ακολουθήσω το συλλογισμό. Έχεις κανένα παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης ή μιλάμε στον αέρα "αν και εφόσον" εντελώς υποθετικά;

Οι φωτογράφοι έχουν δικαιώματα εκμετάλλευσης προστατευόμενα από το νόμο και συνήθως ζούνε από το επάγγελμά τους. Πληρώνονται για κάθε προβολή των φωτογραφιών τους. Δεν είναι κάτι καινούριο.

Το κάθε έργο ανήκει σε αυτόν που έχει τα δικαιώματα και το χειρίζεται όπως θέλει. Αυτό που προκαλεί στον κάθε άνθρωπο η έκθεσή του στο έργο αυτό δεν έχει καμία σχέση με τον ιδιοκτήτη των πν. δικ. Νομίζω είναι απλό.

υ.γ. Άραγε θα έπρεπε να μας νοιάζει;

 
spewfy είπε:
Υ.Γ Αραγε ο φωτογραφος εδιωξε το γυπα και τάισε το παιδάκι η τραβηξε τη φωτογραφία και την εκανε με αλαφρά?
Δυστυχώς το τέλος που είχε ο φωτογράφος, εξαιτίας της συγκεκριμένης φωτογραφίας, ήταν πολύ τραγικό...

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%AD%CE%B2%CE%B9%CE%BD_%CE%9A%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B5%CF%81

 
Για την ιστορία, και για να προλάβω όσους τώρα ανακάλυψαν ότι ο δυστυχής Kevin Carter αυτοκτόνησε μετά το σάλο που προκλήθηκε, να διευκρινήσω ότι το μόνο που με ενοχλεί είναι η άσκοπη χρήση τέτοιων φωτογραφιών σε εντελώς χαζές ιντερνετοσυζητήσεις.

Ο άνθρωπος καλά έκανε και εξέθεσε την πραγματικότητα όπως ήταν και σε ένα έγκυρο περιοδικό μάλιστα όπως οι New York Times. Αυτός και άλλοι τόσοι "άσημοι" φωτογράφοι των οποίων η ζωη στιγματίστηκε στην προσπάθειά τους να μεταφέρουν τα γεγονότα στον υπόλοιπο κόσμο...

 
spewfy είπε:
Εγω απο την αλλη συμφωνω με τα 1000 οχι όμως επειδη το ειπε ο Σιδηροπουλος. Εσυ μπορει να γραψεις ενα κομματι για να εκφρασεις τον πονο σου π.χ. Μπορει ομως εμενα αυτο το κομματι να μου προκαλει σεξουαλική διάθεση και παράξενες ορμες.. Πως θα μου σταματησεις τις ορμες οταν ακουω το κομματι σου?

Απλά δε μπορεις... γιατί το εργο τεχνης εχει παρει το δρομο του... Ακομα και να μπορουσες, δε θα ηταν σωστο να σταματησεις την πορεια του.. το εργο αποκτά δικια του οντοτητα και υπάρχει ανεξαρτητο πλέον απο το δημιουργό του ακομα και οταν αυτος πεθάνει. Ειτε μας αρεσει είτε όχι.

8)
Κολοκύθια τούμπανα.

Μάθε, και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνούσε και ο Παύλος αν του το εξηγούσα έτσι, ότι ο θεσμός των πνευματικών δικαιωμάτων δεν έχει σαν πρώτο μέλλημα την εξασφάλιση των οικονομικών συμφερόντων του καλλιτέχνη. Αν ήταν έτσι, τότε κάθε πλούσιος χλεχλες θα μπορούσε να πάρει ένα δικό σου κομάτι, να το βάλει σε μία διαφήμιση για προφυλακτικά και μετά να σου πετάξει μερικά ευρώ στη μούρη και να σου πει "Άσε μας ρε φίλε, αφού σε πλέρωσα...".

Όχι.

Η ιδέα πίσω από τα "πνευματικά δικαιώματα" είναι η προστασία του καλλιτεχνικού έργου από χρήσεις που δε θα ενέκρινε ο δημιουργός του, σε οποιαδήποτε τιμή. Για παράδειγμα, είμαι βέβαιος ότι ο Σιδηρόπουλος δεν θα επέτρεπε τη χρήση κάποιων τραγουδιών του σε τηλεοπτική σειρά που να δείχνει πόσο σημαντικό είναι το έργο των παπάδων στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Ο Μόρισσον (μια και πιάσαμε τους "μεγάλους") είχε επανελλημένα αρνηθεί να δώσει το δημοφιλές Light My Fire για τηλεοπτική διαφήμιση. Ο Μάνος Χατζιδάκις τα έπαιρνε στο κρανίο κάθε φορά που ντύναν εκπομπές με τη μουσική του.

Στα ίδια πλαίσια, δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε μία φωτογραφία (για την οποία, όπως είπε και ο wasted, ο άλλος αυτοκτόνησε) για να ντύσουμε με σοβαροφάνεια τα πρόχειρα δημοσιογραφικά και κοινωνικά μας συμπεράσματα. Είναι ανήθικο και (ευτυχώς) είναι και παράνομο.

 
Wow! είπε:
Στα ίδια πλαίσια, δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε μία φωτογραφία (για την οποία, όπως είπε και ο wasted, ο άλλος αυτοκτόνησε) για να ντύσουμε με σοβαροφάνεια τα πρόχειρα δημοσιογραφικά και κοινωνικά μας συμπεράσματα. Είναι ανήθικο και (ευτυχώς) είναι και παράνομο.
+1.

 
Είδες όμως...μακάρι να ήξερα από πριν ότι για να παίξω σε γκρουπ θα έπρεπε:

- να έχω άποψη για το αν ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει,

- να ξέρω που οφείλεται το κλίμα της Αφρικής,

- να γνωρίζω για τα πνευματικά δικαιώματα και την ζωή του Kevin Carter.

Νομίζω μπορεί να μεταφερθεί στα απαντημένα...

 
Jasemeister είπε:
Νομίζω μπορεί να μεταφερθεί στα απαντημένα...
Γιατί...; Αμφιβάλλεις;

Αυτό το thread είναι βγαλμένο από τη ζωή. Αυτό που συμβαίνει σε αυτό το thread είναι ότι συμβαίνει στις ελληνικές μπάντες, στις οποίες ενδιαφέρετα(;) να συμμετέχει το πρόσωπο που ανάρτησε το θέμα.

:)

 
Jasemeister είπε:
Ομολογώ ότι δεν μπορώ να ακολουθήσω το συλλογισμό.
Jasemeister ίσως να αναφερομαστε σε διαφορετικα θεματα... Αν εχω καταλάβει καλά εξετάζουμε πλεον το κατά πόσο συμφωνούμε ή όχι και γιατί με τα λεγόμενα του Σιδηρόπουλου που παρέθεσα σε προηγούμενο ποστ. Αν ειμαι on-topic δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο στον μεταξύ μας αντίλογο.  :)

(αν θελετε το μεταφερετε σε αλλο θεμα)

Η ιδέα πίσω από τα "πνευματικά δικαιώματα" είναι η προστασία του καλλιτεχνικού έργου από χρήσεις που δε θα ενέκρινε ο δημιουργός του, σε οποιαδήποτε τιμή. Για παράδειγμα, είμαι βέβαιος ότι ο Σιδηρόπουλος δεν θα επέτρεπε τη χρήση κάποιων τραγουδιών του σε τηλεοπτική σειρά που να δείχνει πόσο σημαντικό είναι το έργο των παπάδων στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Ο Μόρισσον (μια και πιάσαμε τους "μεγάλους") είχε επανελλημένα αρνηθεί να δώσει το δημοφιλές Light My Fire για τηλεοπτική διαφήμιση. Ο Μάνος Χατζιδάκις τα έπαιρνε στο κρανίο κάθε φορά που ντύναν εκπομπές με τη μουσική του.
Το αν ειχε αρνηθει ο Μορισον ή ο Χαζιδάκης να νοικιάσει ενα εργο του προκειμενου να βγαλουν λεφτα ή οχι μερικοι εμενα δε μου λεει τιποτα. Το εργο του εγω (οπως ο καθενας) μπορω να το ανεβάσω ή να το ριξω στα ταρταρα αναλογα με τη διάθεσή μου και ο καλιτεχνης δεν εχει κανενα ελεγχο σε αυτο. Μπορω να χρησιμοποιήσω το πιο βαθυστοχαστο εργο για τον πιο ποταπο σκοπο πχ να αποπλανησω καποια και ο καλιτεχνης απλα δε μπορει να με σταματησει. Μαλιστα καποια στιγμη θα πεθανει και θα ειναι απλα θεμα χρονου για να χρησιμοποιηθεί το εργο του με αλλο τροπο απο αυτον που ειχε φανταστει. Τα εργα του μοτσαρτ πχ τα ακους απο διαφημισεις μεχρι και σε τσοντες ή ακομα και σε metal διασκευές.. θα συμφωνουσε αραγε ο συνθετης? Χασαμε η κερδίσαμε ομως σαν ανθρωποι παραβιάζοντας ισως τις προτιμήσεις του? Και αν ελεγε ο μοτσαρτ πχ η ο μορισον η ο οποιοσδηποτε μεγαλος οτι θα ηθελε το εργο του να εξαφανιστεί π.χ 20 χρονια μετα την κυκλοφορία του? Θα γινοτανε σεβαστη η επιθυμία του ή μηπως θα μπορουσε να το ελέγξει? Το εργο με το που εφυγε απο το δημιουργό του πηρε το δρομο του και αντε γεια... αντε μαζεψε το αν μπορεις.

...ειμαι σιγουρος οτι ο Σιδηροπουλος δε θα ηθελε να υποδείξει τροπους χρήσης του εργου του εχοντας δηλώσει αυτα που δηλωσε.

Αν εσύ οταν γραφεις ενα κομματι γραφεις και εγχειρίδιο χρήσης είναι δικό σου πρόβλημα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top