Πως να προστατεύσετε τα projects στο DAWs σας για να ανοίγουν πάντα χωρίς θέματα

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ δια όσα κουνάβια, δεν κατάλαβαν...

                                 ΌΠΟΙΟΣ ΑΛΗΤΗΣ ΜΟΥ ΠΕΙΡΆΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡ-Κ  θα τσιμεντωθεί στα στενά του Ευρίπου. 

     ΤΑΙΛΩΣ-ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ ΤΑΙΛΩΣ λαίμαι και θα ακούτε απ το πορνό ως το άλλο πορνό

ΣΜΟΚ ΟΝ ΔΕ ΓΟΥΑΤΑ

 
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ δια όσα κουνάβια, δεν κατάλαβαν...

                                 ΌΠΟΙΟΣ ΑΛΗΤΗΣ ΜΟΥ ΠΕΙΡΆΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡ-Κ  θα τσιμεντωθεί στα στενά του Ευρίπου
Βλέπεις κανέναν να με πειράζει? Σε ποιο φόρουμ διαβάζεις ρε συ? Εδω, ΝΟΙΖ είμαστε, πέρνα μια βόλτα.?

 
Μόνο εγώ? Ως και οι γάτες μου, οι οποίες έχουν τις ίδιες -αν όχι καλύτερες- τεχνικές γνώσεις με τους "συνθέτες" EDM.

Για 6 ώρες και για 6 μέρες, ίδια τονικότητα, ίδιο τέμπο, ίδια μαλακία όλη την ώρα για χαπακωμένα παιδάκια που χορεύουν κάτω από τον ήλιο με 50C υπό σκιάν.

Όσο δεν φαντάζεσαι. Όταα εγώ προγραμμάτιζα FM synthS εσύ ακόμα δεν είχες πιάσει ούτε μελόντικα. Δεν αρχίσαμε ρε μεγάλε όλoι στα 40 μας απ'το...FM8 (που ανάθεμα κι αν ξέρεις τι κάνει αυτό το μαραφέτι).?

Δεν πειράζει, προσπάθησε περισσότερο. Αυτοί που φτιάχνουν EDM είναι DJs ως ως επί το πλείστον. Κάποτε πούλησα σε έναν τέτοιον ένα synth (το ULtranova αν θυμάμαι καλά). Σπάνια περίπτωση άσχετου, δεν ήξερε που παν τα τέσσερα, αν τον ρώταγες αν σου δείξει το Ντο στο πληκτρολόγιο θα σου έδειχνε το pitch wheel. Ο τυπάκος λοιπόν ήταν -ακόμα είναι- στη λίστα μου στο Facebook, μου το είχε ζητήσει για να με ρωτάει διάφορα τεχνικά. Αυτός λοιπόν ο καρα-άσχετος έχει "παίξει" μουσική σε όλη την Ευρώπη σε διάφορα EDM φεστιβάλ, ακόμα και μέχρι την Ινδία έφτασε να "παίζει". Κατά τα άλλα, εσύ, ο...Hans Zimmer της Ελλάδας,? δυσκολεύεσαι να φτιάξεις EDM. Ε τι να σου πω ρε Cos, να πας στο Juilliard μπας και βοηθηθείς στη...σύνθεση EDM.

Δεν κάνει τίποτα Cos, ότι θες απλά με ρωτάς.Προβολή συνημμένου 45960
Ευτυχώς, που τα γράφεις αυτά για να βλέπουν για (άλλη μια φορά) πόσο βαθειά νυχτωμένος είσαι και πώς προσπαθείς να καλύψεις την παροιμιώδη μουσική και μουσικοτεχνολογική σου ανεπάρκεια?

 Ο προγραμματιστης των operators?

 Ακόμα και να μην ήξερα, έχω ότι ήχο έχει φτιαχτεί για το FM και πιάνει 1 GB + στον σκληρό μου.

 Δε θα κάτσω να προγραμματίσω. Πλέον κάθομαι να διαμορφώσω, μάλλον πολύ καλύτερα από εσένα.

 Όπως είμαι σίγουρος πως τα sampling skills, να φτιάξω ακόμα και δικά μου libraries, multisamples κλπ, έχω πολύ περισσότερες γνώσεις και πρακτική εμπειρία από εσένα. Εσύ φαίνεται από αυτά που λες πως δεν το έχεις κάνει ποτέ.

 Το πήρες το FM 7 και τα πείραζες στην τύχη. ?

Τώρα είναι εύκολο να δεις ένα βιντεο και να μας το παίξεις προγραμματιστής που φτιάχνεις ήχους. Αλλα να σου μάθω και κάτι άλλο. Δε χρειάζεται πια.

Πάραυτα περιμένω τους πρωτοποριακούς ήχους που έφτιαξες ως προγραμματιστής, let's say, στο MODX που είχες.

 Για βάλε μας μερικούς να ακούσουμε και πες μας πως τους "προγραμμάτισες" μιας και "πατάς συχνά εσύ το edit"

Να σε δούμε και στην κάμερα. 

 Φτιάξε μας έναν ήχο από την αρχή μέχρι το τέλος χρησιμοποιώντας τις τρεις μηχανές σύνθεσης που να είναι χρήσιμος παραγωγικά. Να μάθουμε και εμείς. 

 Εγώ τουλάχιστο έχω εκτεθεί ένα εκατομμύριο φορές σε αυτά που κάνω εδώ στο φόρουμ σε όλα τα επίπεδα και ένας που ξέρει καταλαβαίνει το μουσικό μου επίπεδο.

 Για να εκτεθείς και εσύ λίγο πρακτικά να υποστηρίξεις έστω στο ελάχιστο  αυτά που λες.

 Έλα, πλάκα κάνω. Ξέρουμε όλοι ότι δεν μπορείς. ?

 
Έχω δει κι έχω δει ψώνια στη ζωή μου, αλλά εσύ είσαι one of a kind, μια σχολή μόνος σου.?

Που'σαι, ειδήμονα της FM, μέτρα:

DX21, DX7, DX7 II FD, DX11, TX802, MODX7 και δύο SY77. Ολόκληρη η FM ιστορία περασμένη από τα χέρια μου από τα μέσα των '80s μέχρι σήμερα. Πες μας κι εσύ τώρα ένα (1) FM synth που το έχεις πιάσει στα χέρια σου και δεν το ξέρεις από φωτογραφίες, και κυρίως, το έχεις προγραμματίσει.? Ρητορική η ερώτηση βεβαίως, δεν χρειάζεται να απαντησεις.

Άραξε στο FM7/8 whatever και στο 1GB με έτοιμους FM ήχους και μη το σκαλίζεις άλλο, εκτίθεσαι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω δει κι έχω δει ψώνια στη ζωή μου, αλλά εσύ είσαι one of a kind, μια σχολή μόνος σου.?

Που'σαι, ειδήμονα της FM, μέτρα:

DX21, DX7, DX7 II FD, DX11, TX802, MODX7 και δύο SY77. Ολόκληρη η FM ιστορία περασμένη από τα χέρια μου από τα μέσα των '80s μέχρι σήμερα. Πες μας κι εσύ τώρα ένα (1) FM synth που το έχεις πιάσει στα χέρια σου και δεν το ξέρεις από φωτογραφίες, και κυρίως, το έχεις προγραμματίσει.? Ρητορική η ερώτηση βεβαίως, δεν χρειάζεται να απαντησεις.

Άραξε στο FM7/8 whatever και στο 1GB με έτοιμους FM ήχους και μη το σκαλίζεις άλλο, εκτίθεσαι.
Και λες τέτοια πράγματα γιατί έμεινες εκεί και δεν έκανες και κάτι εκεί. Δεν ακούω τίποτα.

 Σιγή. Εγώ σε ό,τι έπιασα, έχω υλικό.

 Δε θα συνεχίσω άλλο γιατί το μόνο που πραγματικά σέβομαι σε εσένα είναι η αγάπη σου για τα όργανα, εγώ δεν έχω τόση μεγάλη αγάπη, είμαι πιο πρακτικός.

 Το ένα GIGA είναι με scripts όλων των ήχων της ιστορίας του που είναι παρωχημένοι για το στυλ μου.

 Πραγματικά, δεν το έχω πιάσει στα χέρια μου. Ζωντανό σε ένα στούντιο το έχω πιάσει στα χέρια μου και σου είπα, δεν είναι του μουσικού μου στύλ η FΜ, αν περιέχεται σε κάποια patches πολύπλοκα που χρησιμοποιώ στα δικά μου η FM,  είναι καθαρά από τύχη.

 Ο προγραμματισμός είναι αυτά που κάνω εγώ, όχι αυτά θεωρείς ότι κάνεις εσύ πειράζοντας στην τύχη πράγματα. ?

 Εσύ εκτέθηκες ανεπανόρθωτα πλέον δυστυχώς στο ότι μιλάς για τεχνολογίες που δεν τις έχεις καταλάβει, ακόμα και το Montage μάλλον δεν κάνει για εσένα, μπορείς με τα όργανα που έχεις ήδη και έπρεπε να μείνεις στο MODX που έφυγε ανέγγιχτο και χωρίς καμία παραγωγή, ούτε καν τις δυνατότητες με το cubase δεν θα χρησιμοποίησες και κρίμα, πέρασε από τα χέρια σου για να περάσει μέσα του ένα sample του παπανδρέου? ενώ εγώ με το V-Synth σου έδειξα τι μπορώ να κάνω σε ένα video ακόμα και με samples του ΠΑΣΟΚ που πόσταρα, δε θυμάμαι και που είναι να το δείξω πάλι να το θυμηθούν και  οι followers μου. ? Μάλιστα ένας αναγνώρισε με post το πόσο βαθειά το γνωρίζω το όργανο και μπορώ να το χειρίζομαι σε πραγματικό χρόνο, όπως έγινε για κάθε όργανο που ξεπέρασε τον εαυτό του στα χέρια μου. Γιατί είμαι ο καλύτερος και είμαι και ντεφορμέ πια αλλά στα εκτελεστικά επίπεδα που ήμουν κάποτε και με τις μουσικές σπουδές, δεν το χάνεις, είναι σαν το ποδήλατο.  ?

 Δεύτερον θαυμάζω σε εσένα και σε άλλους κάτι που επίσης δεν έχω. Έχετε περισσότερες γνώσεις για τα μουσικά συγκροτήματα και γούστο και καλαισθησία στην επιλογή μουσικής. Εγώ έδινα σημασία στην ανάλυση της μουσικής που άκουγα αλλά ποτέ δε συγκρατούσα τα συγκροτήματα ούτε μελετούσα την ιστορία τους, ούτε κυνηγούσα τις συναυλίες. Σε αυτά δεν μπορώ να πω κάτι. Μόνο εκεί μπορώ να σε ρωτήσω.

 Από εκεί και πέρα, βρες άλλον να συγκριθείς. Είμαι ανώτερος από εσένα στη μουσική και στο τρέξιμο, τρέχω πιο γρήγορα. Θέλεις να τρέξουμε 110 μέτρα μετ εμποδίων να δούμε ποιος θα βγει πρώτος? ?

 Ανώτερος από εμένα π.χ είναι εδώ μέσα μόνο ο @Μανώλης Χναράκης στα συνθ και τον προγραμματισμό αλλά και το ρεπερτόριο και τη μουσική πορεία. Ο ανώτερος όλων. Ο Μαραντόνα. Ο Θεός. Ο θρυλικός.

 Υπάρχουν και άλλοι πολλοί, υπάρχουν και καλύτεροι από εμένα που δε γράφουν συχνά, δε θα αναλύσω τους λόγους.

 Αν όμως τους βάζαμε όλους σύμφωνα με το μουσικό επίπεδο, τη μουσική  δουλειά τους, τη μουσικοτεχνολογική κατάρτιση, εκπαίδευση, εκτέλεση, πληκτράδες, πιανίστες, πληκτροπαραγωγοί, μαέστροι κλπ που ξέρουμε εδώ σε μια κατάταξη σε μια λίστα και τη γυρίσουμε ανάποδα, ξέρεις τι γίνεται?  Είσαι πρώτος ?

Εγώ δεν είμαι συλλέκτης. Για εμένα όλα αυτά είναι απλά μέσα για να γράφω μουσική και τα VST με γλύτωσαν από χώρο? Και έμειναν κάποια synth μπας και πεινάσω και αναγκαστώ να βγάλω μεροκάματο. ?

 
Για εμένα όλα αυτά είναι απλά μέσα για να γράφω μουσική και τα VST με γλύτωσαν από χώρο
Αυτό είναι αλήθεια.

Και έμειναν κάποια synth μπας και πεινάσω και αναγκαστώ να βγάλω μεροκάματο.
Και αυτό είναι αλήθεια.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: foxxx and cos_dr
Καταράχτη βλέπω έχεις γίνει περσόνα!

 
Δεν υπάρχει πόλεμος. Υπάρχει μόνο αποκατάσταση από ανακρίβειες, απαξιώσεις και διαστρεβλώσεις περι της σύγχρονης νόρμας για τη μουσική και τη μουσική τεχνολογία με την υπογραφή του αντίστοιχα καταρτισμένου, αξιόλογου, αξιόπιστου και συνεπούς μέλους cos_dr που γράφει καλοπροαίρετα και με την αντίστοιχη ευγένεια.

 Υπάρχει ιστορική και σύγχρονη αποκατάσταση. Απομυθοποίηση θα έλεγα. Υπάρχει μια πολεμική από μέρους μου ιδεοληψιών. Ο πόλεμος έχει κερδηθεί χρόνια στη μουσική τεχνολογία.

 Και αν ο @Waterfall-K προσπαθεί να με χαρακτηρίσει, να με παρουσιάσει ως άσχετο, ως αδαή, ως μουσικά και τεχνολογικά αναλφάβητο, έχει πάρει την απάντηση από τα post μου, έχει αποκατασταθεί η αλήθεια και υπάρχει και το έργο μου που υποστηρίζει το reliability μου.

Αυτό είναι αλήθεια.

Και αυτό είναι αλήθεια.
Γιατί, τα άλλα που γράφω τι είναι. Ψέματα? ?

 
το σφυράω, γιατί οι θεατές κουράστηκαν και πάνε σπίτι

 
Πάντως Κατ/κτη, η επίκληση που κάνεις στην προσωπική σου ιστορία με την FM synthesis δεν έχει κάποια σημασία, διότι ποσώς έχει σημασία πόσο καιρό ασχολείσαι με το programming συνθετητών, όταν ο μόνος στον οποίο αναφέρεσαι για την όποια πρόοδό σου είσαι εσύ και μόνον εσύ. Αν είχες κάποιον δάσκαλο ή μέντορα μπορεί και να σε θεωρούσε "τα ζώα μου αργά", αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ.

Σόρυ που το υπενθυμίζω έτσι απότομα, αλλά έτσι είναι.

Και εγώ εδώ και είκοσι χρόνια "μαθαίνω Γερμανικά", αλλά αναφέρομαι μόνο σε 'μένα, οπότε μπορεί και να μην ξέρω τίποτε, if you know what i mean.

 
Πόλεμος με πολλά ...... ντεσιμπέλ !!!
ναι, πόλεμος της Texas Instruments AM3352 του Montage και των τριών μηχανών της δεκαετίας του 80 και μερικών DSP chips και 7,6 giga compressed sample rοm πόσα είναι με τον 5900X, το Studio One Pro και μια τεράστια συλλογή VST instruments και effects από τη NATIVE INSTRUMENTS , την SPECTRASONICS, την ΙΚ MULTIMEDIA, την plugin alliance, το SONAR το καημένο. Libraries ολόκληρων Terra και όλες τις virtual μηχανές σύνθεσης.

 Ο πόλεμος τελείωσε.

 Η μόδα έφερε τα αναλογικά πάλι στο προσκήνιο. ?

 
Πάντως Κατ/κτη, η επίκληση που κάνεις στην προσωπική σου ιστορία με την FM synthesis δεν έχει κάποια σημασία, διότι ποσώς έχει σημασία πόσο καιρό ασχολείσαι με το programming συνθετητών, όταν ο μόνος στον οποίο αναφέρεσαι για την όποια πρόοδό σου είσαι εσύ και μόνον εσύ. Αν είχες κάποιον δάσκαλο ή μέντορα μπορεί και να σε θεωρούσε "τα ζώα μου αργά", αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ.

Σόρυ που το υπενθυμίζω έτσι απότομα, αλλά έτσι είναι.

Και εγώ εδώ και είκοσι χρόνια "μαθαίνω Γερμανικά", αλλά αναφέρομαι μόνο σε 'μένα, οπότε μπορεί και να μην ξέρω τίποτε, if you know what i mean.
Όταν βλέπω το Παναγιώτη και ''λυπάται'' τον Κατάρ-Κ, δεν ξεύρω, στραβώνω

Τι θες μάναμ? Να μιλήσουμε για ΑΠΛ?, για ντέφι?

 Το σίγουρο πάντως είναι και επειδή χρησιμοποιώ ντέφι, ΔΕΝ

 
Απλά τα εκφράζεις με δυνατό velocity και μεταξύ σας διακρίνω αυξημένο resonance. ?
Το επίπεδο έκφρασής μου είναι πάντα ανάλογο του επιπέδου έκφρασης του άλλου.

 Είδατε τι έχει γράψει για εμένα?

 Πόσο με προσβάλλει και με απαξιώνει?

 Εγώ όταν γράφω δεν του επιτίθομαι προσωπικά ποτέ, αυτός όμως όταν το χάνει το κάνει και μάλιστα είναι εριστικός και προσβλητικός πολύ. Και είναι κρίμα πραγματικά γιατί είμαι μεγάλο ταλέντο και αφοσιωμένος συμφορουμίτης. Τι να κάνω, ω μεγάλε μας μέντορα. Θα κάνω ότι μου πεις εσύ.

 
Ψώνιο είσαι Cos, και κάποιος πρέπει να στο πει. "Εγώ, Εγώ, Εγώ..."  Έλεος, λυπήσου μας.?

Αρχίζω να σκέφτομαι σοβαρά να κάτσω να συλλέξω όλα αυτά τα απίθανα και αυτοαναφορικά που έχεις γράψει κατά καιρούς και να εκδώσω βιβλίο...σε 3 τόμους.

Είδατε τι έχει γράψει για εμένα? Πόσο με προσβάλλει και με απαξιώνει?
Αν κάποιος απαξιώνει κάτι εδώ μέσα είσαι εσύ και η προσπάθεια απαξίωσης του hardware synth τομέα. Έχεις γεμίσει το pc σου με 1500 σπασμένα VST και την έχεις δει mega-composer/sound engineer/sound programmer κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Και δεν φτάνει αυτό, έρχεσαι μέσα στην απύθμενη άγνοια σου και προσπαθείς με θράσος να απαξιώσεις τι? Το Montage M.?  Τι να σου πω ρε άνθρωπε...

Άντε κλειδώστε το θρεντ, δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα