Έχω δει κι έχω δει ψώνια στη ζωή μου, αλλά εσύ είσαι one of a kind, μια σχολή μόνος σου.?
Που'σαι, ειδήμονα της FM, μέτρα:
DX21, DX7, DX7 II FD, DX11, TX802, MODX7 και δύο SY77. Ολόκληρη η FM ιστορία περασμένη από τα χέρια μου από τα μέσα των '80s μέχρι σήμερα. Πες μας κι εσύ τώρα ένα (1) FM synth που το έχεις πιάσει στα χέρια σου και δεν το ξέρεις από φωτογραφίες, και κυρίως, το έχεις προγραμματίσει.? Ρητορική η ερώτηση βεβαίως, δεν χρειάζεται να απαντησεις.
Άραξε στο FM7/8 whatever και στο 1GB με έτοιμους FM ήχους και μη το σκαλίζεις άλλο, εκτίθεσαι.
Και λες τέτοια πράγματα γιατί έμεινες εκεί και δεν έκανες και κάτι εκεί. Δεν ακούω τίποτα.
Σιγή. Εγώ σε ό,τι έπιασα, έχω υλικό.
Δε θα συνεχίσω άλλο γιατί το μόνο που πραγματικά σέβομαι σε εσένα είναι η αγάπη σου για τα όργανα, εγώ δεν έχω τόση μεγάλη αγάπη, είμαι πιο πρακτικός.
Το ένα GIGA είναι με scripts όλων των ήχων της ιστορίας του που είναι παρωχημένοι για το στυλ μου.
Πραγματικά, δεν το έχω πιάσει στα χέρια μου. Ζωντανό σε ένα στούντιο το έχω πιάσει στα χέρια μου και σου είπα, δεν είναι του μουσικού μου στύλ η FΜ, αν περιέχεται σε κάποια patches πολύπλοκα που χρησιμοποιώ στα δικά μου η FM, είναι καθαρά από τύχη.
Ο προγραμματισμός είναι αυτά που κάνω εγώ, όχι αυτά θεωρείς ότι κάνεις εσύ πειράζοντας στην τύχη πράγματα. ?
Εσύ εκτέθηκες ανεπανόρθωτα πλέον δυστυχώς στο ότι μιλάς για τεχνολογίες που δεν τις έχεις καταλάβει, ακόμα και το Montage μάλλον δεν κάνει για εσένα, μπορείς με τα όργανα που έχεις ήδη και έπρεπε να μείνεις στο MODX που έφυγε ανέγγιχτο και χωρίς καμία παραγωγή, ούτε καν τις δυνατότητες με το cubase δεν θα χρησιμοποίησες και κρίμα, πέρασε από τα χέρια σου για να περάσει μέσα του ένα sample του παπανδρέου? ενώ εγώ με το V-Synth σου έδειξα τι μπορώ να κάνω σε ένα video ακόμα και με samples του ΠΑΣΟΚ που πόσταρα, δε θυμάμαι και που είναι να το δείξω πάλι να το θυμηθούν και οι followers μου. ? Μάλιστα ένας αναγνώρισε με post το πόσο βαθειά το γνωρίζω το όργανο και μπορώ να το χειρίζομαι σε πραγματικό χρόνο, όπως έγινε για κάθε όργανο που ξεπέρασε τον εαυτό του στα χέρια μου. Γιατί είμαι ο καλύτερος και είμαι και ντεφορμέ πια αλλά στα εκτελεστικά επίπεδα που ήμουν κάποτε και με τις μουσικές σπουδές, δεν το χάνεις, είναι σαν το ποδήλατο. ?
Δεύτερον θαυμάζω σε εσένα και σε άλλους κάτι που επίσης δεν έχω. Έχετε περισσότερες γνώσεις για τα μουσικά συγκροτήματα και γούστο και καλαισθησία στην επιλογή μουσικής. Εγώ έδινα σημασία στην ανάλυση της μουσικής που άκουγα αλλά ποτέ δε συγκρατούσα τα συγκροτήματα ούτε μελετούσα την ιστορία τους, ούτε κυνηγούσα τις συναυλίες. Σε αυτά δεν μπορώ να πω κάτι. Μόνο εκεί μπορώ να σε ρωτήσω.
Από εκεί και πέρα, βρες άλλον να συγκριθείς. Είμαι ανώτερος από εσένα στη μουσική και στο τρέξιμο, τρέχω πιο γρήγορα. Θέλεις να τρέξουμε 110 μέτρα μετ εμποδίων να δούμε ποιος θα βγει πρώτος? ?
Ανώτερος από εμένα π.χ είναι εδώ μέσα μόνο ο
@Μανώλης Χναράκης στα συνθ και τον προγραμματισμό αλλά και το ρεπερτόριο και τη μουσική πορεία. Ο ανώτερος όλων. Ο Μαραντόνα. Ο Θεός. Ο θρυλικός.
Υπάρχουν και άλλοι πολλοί, υπάρχουν και καλύτεροι από εμένα που δε γράφουν συχνά, δε θα αναλύσω τους λόγους.
Αν όμως τους βάζαμε όλους σύμφωνα με το μουσικό επίπεδο, τη μουσική δουλειά τους, τη μουσικοτεχνολογική κατάρτιση, εκπαίδευση, εκτέλεση, πληκτράδες, πιανίστες, πληκτροπαραγωγοί, μαέστροι κλπ που ξέρουμε εδώ σε μια κατάταξη σε μια λίστα και τη γυρίσουμε ανάποδα, ξέρεις τι γίνεται? Είσαι πρώτος ?
Εγώ δεν είμαι συλλέκτης. Για εμένα όλα αυτά είναι απλά μέσα για να γράφω μουσική και τα VST με γλύτωσαν από χώρο? Και έμειναν κάποια synth μπας και πεινάσω και αναγκαστώ να βγάλω μεροκάματο. ?