- Μηνύματα
- 12,414
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,003
Ακριβώς αυτό ισχύει.boukaw7 είπε:Άσχετο αλλά δοκίμασα 1 ντεμο από το samplitude και έμεινα επεικώς στόκος από τα δικά του plugins.
Ακριβώς αυτό ισχύει.boukaw7 είπε:Άσχετο αλλά δοκίμασα 1 ντεμο από το samplitude και έμεινα επεικώς στόκος από τα δικά του plugins.
Ναι, το έχω δουλέψει εγώ. Ήταν το πρώτο sequencer που αγόρασα, τότε που είχα Mac με το OMS κλπ. Προσπάθησα να παρακολουθήσω την εξέλιξη της εταιρείας, αλλά κλείσανε εδώ και πολύ καιρό.kilon είπε:Αλήθεια έχει δουλέψει κανείς απο εσάς τον παππού όλων των DAWs το Opcode StudioVision?
ακριβως...βεβαια και στα κτηνωδη studio του εξωτερικου τα...ταπεινα Protools ειναι το std & οχι το "ευηχο"Αλλά μιας και ξέφυγε η κουβέντα και έγινε λόγος για τα σουπερ-ντουπερ συστήματα-μηχανήματα-χώρους, απλά να πω ότι σε επίπεδο home-mid studio δεν ακούγεται διαφορά.
παντως εγω που παω στο Athens Mastering με τις ταπεινες παραγωγουλες μου φτιαγμενες στο σπιτακι μου με το SOΝΑR μονο καλα εχω ακουσει για την ποιοτητα του ηχου απο τον πλεον απαιτητικο μαστερα της Ελλαδας......Τώρα αν κάποιος κάνει λόγο για τπτ abbey, ή ακόμη και για τα δικά μας athensmastering και άλλους τέτοιους χώρους,
εισαι σιγουρος γιαυτο? γιατι να χαμηλωνει αυτοματα το Bit rate? ποιος ο λογος να σχεδιαστει ετσι? κερδιζανε σε κατι με αυτην την υλοποιηση? το εχεις ψαξει αυτο? η το μεταφέρεις όπως το έχεις ακουσει?creep7 είπε:Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.
Συμφωνω,ειμαι μεγαλος φαν της cakewalk,την δουλευω απο την εκδοση pro audio 8.Παντως και το SONAR εχει παρα πολυ καλα plug ins & ακομα καλυτερα VST ,ειναι κατ' εμε το πιο user friendly απο τα seqs που κυκλοφορουν & η πλεον ολοκληρωμενη λυση ειδικα για home studio ,βεβαια YMMV.....
To Nuendo είναι για post-production και αρκετά επαγγελματικό... Αυτό με το bit rate δεν το πιάνω :creep7 είπε:Καλησπερα σε ολους.Γενικα το pro tools χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες γιατι εχει τον καλυτερο αλγοριθμο.Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.Ετσι το Pro Tools ηταν το πρωτο που χρησιμοποιησε αλγοριθμο που μπορουσε να εξαληψει αυτο το προβλημα.Ακολούθησε η steinberg βγαζοντας το nuendo το οποιο ειχε βελτιωμενο αλγοριθμο (εξου και η διαφορα του με cubase ) στη συνεχεια cubase SX3,Sonar 4 κλπ...Σε γενικες γραμμες τα Pro Tools ειναι μπροστα αλλα δεν απεχουν πολυ τα υπολοιπα sequencer πλεον...Αλλη βασικη διαφορα που εχουν ειναι το panning.Στο Cubase και Nuendo δεν ''παιρνεις'' το ακριβες panning που ''δινεις''.Αυτα γενικα για τα χαρακτηριστικα.
Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το Nuendo 3 γιατι σαφως με βολευει και γιατι δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να θελω να κανω την τελεια home μιξη...Αρκουμαι μεχρι στιγμης στο να φτιαχνω οδηγους...![]()
;D ;D
x_pap είπε:To Nuendo είναι για post-production και αρκετά επαγγελματικό... Αυτό με το bit rate δεν το πιάνω :Καλησπερα σε ολους.Γενικα το pro tools χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες γιατι εχει τον καλυτερο αλγοριθμο.Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.Ετσι το Pro Tools ηταν το πρωτο που χρησιμοποιησε αλγοριθμο που μπορουσε να εξαληψει αυτο το προβλημα.Ακολούθησε η steinberg βγαζοντας το nuendo το οποιο ειχε βελτιωμενο αλγοριθμο (εξου και η διαφορα του με cubase ) στη συνεχεια cubase SX3,Sonar 4 κλπ...Σε γενικες γραμμες τα Pro Tools ειναι μπροστα αλλα δεν απεχουν πολυ τα υπολοιπα sequencer πλεον...Αλλη βασικη διαφορα που εχουν ειναι το panning.Στο Cubase και Nuendo δεν ''παιρνεις'' το ακριβες panning που ''δινεις''.Αυτα γενικα για τα χαρακτηριστικα.
Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το Nuendo 3 γιατι σαφως με βολευει και γιατι δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να θελω να κανω την τελεια home μιξη...Αρκουμαι μεχρι στιγμης στο να φτιαχνω οδηγους...![]()
;D ;D
και επίσης τι σημαίνει δεν παίρνεις το ακριβές panning? Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που γράφεις.. ίσως να μην γνωρίζω κιόλας. Τα έχεις διαβάσει κάπου αυτά;
Formant είπε:Ta sample rate kai bit depth orizontai panta apo to host programme (opoio kai na einai ayto, Sonar, Cubase, Logic etc) kai i karta ixou douleyei pleon se "slave mode" opos ypagoreyoun ta settings sto sequencer. Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.
Sta 24 bit oi leptomereies akougontai ontos katharotera kai ayto gia 2 logous:
1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.
2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).
Fysika to 24-bit processing troei poly perissotero CPU power apo oti to 16.
Αυτός ο απόλυτος ισχυρισμός νομίζω ότι είναι κάπως επικίδυνος μιας και το ζήτημα είναι εξεζητημένο.1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.
2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).
Αν έχει κάποιος να παραθέσει κάτι σε αυτό το ζήτημα θα είχε ενδιαφέρον.Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.
αμα θες πες μας τι μηχανηματα ετσι απο περιεργεια. θενξnikos76 είπε:Εγώ πάντως ρε παιδιά αν και δεν έχω το super duper studio (αν και έχω κάποια ποοολυ καλά μηχανάκια…και πολύ καλά ηχεία και συμπαθητικό χώρο) όταν δοκίμασα το samplitude 8 pro (σπασμένο…) έπαθα ζημιά !!!!
Και με τον ήχο του – εγώ κατάλαβα μεγάλη διαφορά με το cubase sx 3- και με τα δικά του plug-ins ….
Το δούλεψα λίγο καιρό παράνομα (σε ντέμο…για να βεβαιωθώ ότι μου κάνει – με βολεύει να δουλέψω γιατί όπως είπα από ήχο ….σπέρνει!!!!) και …μέσα στις γιορτές πια θα το αγοράσω
(το 10pro !!!) .
Τολμώ να πω ότι το samplitude σε προκαλεί να δουλέψεις και σαν ηχολήπτης και ότι ο ήχος των protools εμένα μου μοιάζει λίγος (μη βαράτε καλέ …εμένα είπα…) .
Υποθέτω ότι μιλάμε για τα Μ-Powered, όπου έτσι όπως τα έχουν κάνει (να λειτουργούν ακόμη και με κάρτες των 100 ευρώ)... τι ήχο να βγάλουν τα έρ(η)μα;boody είπε:αμα θες πες μας τι μηχανηματα ετσι απο περιεργεια. θενξ
αυτο για τα προτουλς που λες μη στεναχωριεσαι δεν εισαι ο μονος που το λεει.
η τελευταια δουλεια της madona παντως εγινε με logicΟποιο σε βολευει.Τα pro tools ειναι Industry standard κυριως γιατι τα χρησιμοποιουν εδω και καιρο στις ΗΠΑ με mac.
Απο εκει και περα ΗΧΗΤΙΚΑ διαφορες δεν υπαρχουν (μιλαμε για digital) απο προγραμμα σε προγραμμα μια και τα παντα "πεφτουν" στους convertors (οσο καλυτεροι τοσο καλυτερος και ο ηχος).
Συνηθως παντως ο καθενας χρηστης θεωρει "καλυτερο" το προγραμμα το οποιο εχει ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ να χρησιμοποιει... :lol: :lol: :lol: