Ποιος είναι ο καλύτερος sequencer;

boukaw7 είπε:
Άσχετο αλλά δοκίμασα 1 ντεμο από το samplitude και έμεινα επεικώς στόκος από τα δικά του plugins.
Ακριβώς αυτό ισχύει.

 
Τι; Ότι τα plugs του είναι ίσως τα κορυφαία σε native σύστημα (εξαιρούνται φυσικά τα διάφορα pt hd και pyramix), ή ότι είμαι στόκος;  :-[

Πάντως πέρα από την πλάκα, μου έκανε τόση εντύπωση και μιας και είμαι στο στάδιο ολικής σχεδόν αναβάθμισης, και αφού δοκιμάζοντάς το, μου έκατσε κουτί και το όλο λεγόμενο workflow του, μάλλον με βλέπω να τα προμηθεύομαι, καθώς το τραξιον καλό, χρυσό, αλλά στο editing σπάει καρύδια!!! Το μόνο που μου άφησε περίεργη γεύση, είναι ότι στο κανονικό μπορείς να ανοίξεις μέχρι 8vst (αν θες περισσότερα πας στο pro), αλλά στα 470-500euros φέρνει προς ψιλομονόδρομο. Το sonar το απέκλεισα, καθώς δε με βόλεψε ποτές...

Άσχετο αλλά και κάτι άλλο που έχει να κάνει με το θέμα μας, όσον αφορά την ποιότητα στον ήχο. Ήμουν ο πρώτος το το είπα και εξακολουθώ να το πιστεύω, ότι δεν υπάρχει διαφορά στον ήχο. Αλλά μιας και ξέφυγε η κουβέντα και έγινε λόγος για τα σουπερ-ντουπερ συστήματα-μηχανήματα-χώρους, απλά να πω ότι σε επίπεδο home-mid studio δεν ακούγεται διαφορά. Η όποια ακουστεί, μπορεί να απαληφθεί με τις ρυθμίσεις, που βρίσκονται κρυμμένες στα διάφορα menu.  Τώρα αν κάποιος κάνει λόγο για τπτ abbey, ή ακόμη και για τα δικά μας athensmastering και άλλους τέτοιους χώρους, τότε εκεί ναι θα φανεί το πόσο καλογραμμένη είναι η audio engine των διαφόρων προγραμμάτων και αυτό σε απαιτητικά projects, όπου εκεί σφίγγουν οι ποποί  ;)

 
Αλήθεια έχει δουλέψει κανείς απο εσάς τον παππού όλων των DAWs το Opcode StudioVision?

 
kilon είπε:
Αλήθεια έχει δουλέψει κανείς απο εσάς τον παππού όλων των DAWs το Opcode StudioVision?
Ναι, το έχω δουλέψει εγώ. Ήταν το πρώτο sequencer που αγόρασα, τότε που είχα Mac με το OMS κλπ. Προσπάθησα να παρακολουθήσω την εξέλιξη της εταιρείας, αλλά κλείσανε εδώ και πολύ καιρό.

 
Αλλά μιας και ξέφυγε η κουβέντα και έγινε λόγος για τα σουπερ-ντουπερ συστήματα-μηχανήματα-χώρους, απλά να πω ότι σε επίπεδο home-mid studio δεν ακούγεται διαφορά.
ακριβως...βεβαια και στα κτηνωδη studio του εξωτερικου τα...ταπεινα Protools ειναι το std & οχι το "ευηχο" :) logic.....  (βεβαια μπορει οι ιδιοκτητες των Ocean Wave Studios που χρεωουν 1000 δολλαρια την ωρα να μην εχουν τα...λεφτα να το..αγορασουν... :) :) :))

Τώρα αν κάποιος κάνει λόγο για τπτ abbey, ή ακόμη και για τα δικά μας athensmastering και άλλους τέτοιους χώρους,
παντως εγω που παω  στο Athens Mastering με τις ταπεινες παραγωγουλες μου φτιαγμενες στο σπιτακι μου με το SOΝΑR μονο καλα εχω ακουσει για την ποιοτητα του ηχου απο τον πλεον απαιτητικο μαστερα της Ελλαδας...... :) :)

Sorry guys,εξακολουθω να ειμαι οπαδος της ρησης : IT IS NOT THE MEANS IT IS THE WAY....

Παντως και το SONAR εχει παρα πολυ καλα plug ins & ακομα καλυτερα VST ,ειναι κατ' εμε το πιο  user friendly απο τα seqs που κυκλοφορουν & η πλεον ολοκληρωμενη λυση ειδικα για home studio ,βεβαια YMMV.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
...και εγώ θα συμφωνήσω με τα παιδιά περί samplitude. Είναι πολύ καλό.

Γενικά, αυτό που μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση είναι η ''light'' audio engine του. (Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει μόνο στο PC μου! ;))

Τώρα όσο αφορά την εργονομία... δεν το συζητώ. Απλά top.  8)

 
Καλησπερα σε ολους.Γενικα το pro tools χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες γιατι εχει τον καλυτερο αλγοριθμο.Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate  ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.Ετσι το Pro Tools ηταν το πρωτο που χρησιμοποιησε αλγοριθμο που μπορουσε να εξαληψει αυτο το προβλημα.Ακολούθησε η steinberg βγαζοντας το nuendo το οποιο ειχε βελτιωμενο αλγοριθμο (εξου και η διαφορα του με cubase ) στη συνεχεια cubase SX3,Sonar 4 κλπ...Σε γενικες γραμμες τα Pro Tools ειναι μπροστα αλλα δεν απεχουν πολυ τα υπολοιπα sequencer πλεον...Αλλη βασικη διαφορα που εχουν ειναι το panning.Στο Cubase και Nuendo δεν ''παιρνεις'' το ακριβες panning που ''δινεις''.Αυτα γενικα για τα χαρακτηριστικα.

Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το Nuendo 3 γιατι σαφως με βολευει και γιατι δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να θελω να κανω την τελεια home μιξη...Αρκουμαι μεχρι στιγμης στο να φτιαχνω οδηγους... :P :P ;D ;D

 
creep7 είπε:
Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate  ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.
εισαι σιγουρος γιαυτο? γιατι να χαμηλωνει αυτοματα το Bit rate? ποιος ο λογος να σχεδιαστει ετσι? κερδιζανε σε κατι με αυτην την υλοποιηση? το εχεις ψαξει αυτο? η το μεταφέρεις όπως το έχεις ακουσει?

 
Παντως και το SONAR εχει παρα πολυ καλα plug ins & ακομα καλυτερα VST ,ειναι κατ' εμε το πιο  user friendly απο τα seqs που κυκλοφορουν & η πλεον ολοκληρωμενη λυση ειδικα για home studio ,βεβαια YMMV.....
Συμφωνω,ειμαι μεγαλος φαν της cakewalk,την δουλευω απο την εκδοση pro audio 8.

Επειδη πηρα φετος mac και δεν θελω να το δουλεψω με boot camb,αποφασισα να αγορασω την βασικη εκδοση του tracktion 3 της mackie(το οποιο ειναι πολυ καλο για 49 euro....) και θα περιμενω να κανω την αναβαθμιση του sonar producer edition 4 που εχω εαν καποια στιγμη στο μελλον βγει και για mac.

Aντι να δωσω τα φραγκα για DP 5 η Logic 8 παραμενω πιστος στο sonar,ακομη και εαν το δουλευω μονο στο pc του studio και οχι στον mac του σπιτιου....... :(

 
Φίλε creep7 επέτρεψε μου να αμφισβητώ πλήρως αυτά που είπες. Δεν διαφωνώ οτι το pro tools μπορεί να έχει καλύτερο αλγόριθμο... αλλά αυτό περί bit rate μάλλον είναι άτοπο.

 
creep7 είπε:
Καλησπερα σε ολους.Γενικα το pro tools χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες γιατι εχει τον καλυτερο αλγοριθμο.Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate  ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.Ετσι το Pro Tools ηταν το πρωτο που χρησιμοποιησε αλγοριθμο που μπορουσε να εξαληψει αυτο το προβλημα.Ακολούθησε η steinberg βγαζοντας το nuendo το οποιο ειχε βελτιωμενο αλγοριθμο (εξου και η διαφορα του με cubase ) στη συνεχεια cubase SX3,Sonar 4 κλπ...Σε γενικες γραμμες τα Pro Tools ειναι μπροστα αλλα δεν απεχουν πολυ τα υπολοιπα sequencer πλεον...Αλλη βασικη διαφορα που εχουν ειναι το panning.Στο Cubase και Nuendo δεν ''παιρνεις'' το ακριβες panning που ''δινεις''.Αυτα γενικα για τα χαρακτηριστικα.

Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το Nuendo 3 γιατι σαφως με βολευει και γιατι δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να θελω να κανω την τελεια home μιξη...Αρκουμαι μεχρι στιγμης στο να φτιαχνω οδηγους... :P :P ;D ;D
To Nuendo είναι για post-production και αρκετά επαγγελματικό... Αυτό με το bit rate δεν το πιάνω  ::) και επίσης τι σημαίνει δεν παίρνεις το ακριβές panning? Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που γράφεις.. ίσως να μην γνωρίζω κιόλας. Τα έχεις διαβάσει κάπου αυτά;

 
Αυτό  με το bit rate ισχύει. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα 24bit ακούγονται καλύτερα από τα 16 κυρίως στα χαμηλά περάσματα. Διατηρούνται όλες οι λεπτομέρειες. Είναι λίγο πολύπλοκο το θέμα. Είχα πέσει επάνω σ' ένα πολύ καλό άρθρο. Αν το βρώ θα ποστάρω....

x_pap είπε:
Καλησπερα σε ολους.Γενικα το pro tools χρησιμοποιειται απο επαγγελματιες γιατι εχει τον καλυτερο αλγοριθμο.Τα sequenser ειδικα οι πρωτες εκδοσεις (cubase,sonar,k.l.p.) ειχαν παντα ενα μεγαλο προβλημα.επειδη μιλαμε για ψηφιακη επεξεργασια και οχι αναλογικη χαμηλωνοντας το volume καθε καναλιου χαμηλωνει αυτοματα το bit rate  ριχνοντας την ποιοτητα του ηχου,γιατι δεν παιζουμε αναλογικα οπου χαμηλωνοντας την ενταση χαμηλωνει και το ''ρευμα'' που περναει.Ετσι το Pro Tools ηταν το πρωτο που χρησιμοποιησε αλγοριθμο που μπορουσε να εξαληψει αυτο το προβλημα.Ακολούθησε η steinberg βγαζοντας το nuendo το οποιο ειχε βελτιωμενο αλγοριθμο (εξου και η διαφορα του με cubase ) στη συνεχεια cubase SX3,Sonar 4 κλπ...Σε γενικες γραμμες τα Pro Tools ειναι μπροστα αλλα δεν απεχουν πολυ τα υπολοιπα sequencer πλεον...Αλλη βασικη διαφορα που εχουν ειναι το panning.Στο Cubase και Nuendo δεν ''παιρνεις'' το ακριβες panning που ''δινεις''.Αυτα γενικα για τα χαρακτηριστικα.

Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το Nuendo 3 γιατι σαφως με βολευει και γιατι δεν εχω φτασει ακομη στο σημειο να θελω να κανω την τελεια home μιξη...Αρκουμαι μεχρι στιγμης στο να φτιαχνω οδηγους... :P :P ;D ;D
To Nuendo είναι για post-production και αρκετά επαγγελματικό... Αυτό με το bit rate δεν το πιάνω  ::) και επίσης τι σημαίνει δεν παίρνεις το ακριβές panning? Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά που γράφεις.. ίσως να μην γνωρίζω κιόλας. Τα έχεις διαβάσει κάπου αυτά;
 
Ta sample rate kai bit depth orizontai panta apo to host programme (opoio kai na einai ayto, Sonar, Cubase, Logic etc) kai i karta ixou douleyei pleon se "slave mode" opos ypagoreyoun ta settings sto sequencer. Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.

Sta 24 bit oi leptomereies akougontai ontos katharotera kai ayto gia 2 logous:

1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.

2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).

Fysika to 24-bit processing troei poly perissotero CPU power apo oti to 16.

 
Οταν έχεις πολλά κανάλια audio σε ένα daw, με πολλά pugs κλπ, τότε στην διαδικασία που λέγεται summing δηλαδή πρόσθεση καναλιών, στα παλιά daw χάνονται κάποια bits, τα λεγόμενα lsb τα οποία αφορούν και τις μικρολεπτομέρειες που αναφέρεις κι εσύ, ουρές reverb κλπ με αποτέλεσμα να μειώνεται το bit depth και η λεπτομέρεια του σήματος. Στα νεότερα daw το σήμα δουλεύεται με 32 ή 64 bit floating point αλγόριθμους, με αποτέλεσμα η δυναμική τους περιοχή να υπερβαίνει κατά πολύ τους υπάρχοντες D/A converters και να μην υπάρχουν απώλειες κατά την επεξεργασία. Τα μαθηματικά που αφορούν την όλη διαδικασία είναι πολύπλοκα και αν θυμάμαι καλά, για κάθε 6db χαμήλωμα του σήματος έχανες κι ένα bit. Σήμερα δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Ψάξε για digital summing, daw bit depth, daw lost bits,  κλπ.

Formant είπε:
Ta sample rate kai bit depth orizontai panta apo to host programme (opoio kai na einai ayto, Sonar, Cubase, Logic etc) kai i karta ixou douleyei pleon se "slave mode" opos ypagoreyoun ta settings sto sequencer. Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.

Sta 24 bit oi leptomereies akougontai ontos katharotera kai ayto gia 2 logous:

1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.

2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).

Fysika to 24-bit processing troei poly perissotero CPU power apo oti to 16.
 
Εγώ πάντως ρε παιδιά αν και δεν έχω το super duper studio (αν και έχω κάποια ποοολυ καλά μηχανάκια…και πολύ καλά ηχεία και συμπαθητικό χώρο) όταν δοκίμασα το samplitude 8 pro (σπασμένο…) έπαθα ζημιά !!!!

Και με τον ήχο του – εγώ κατάλαβα μεγάλη διαφορά με το cubase sx 3- και με τα δικά του plug-ins ….

Το δούλεψα λίγο καιρό παράνομα (σε ντέμο…για να βεβαιωθώ ότι μου κάνει – με βολεύει να δουλέψω γιατί όπως είπα από ήχο ….σπέρνει!!!!) και …μέσα στις γιορτές πια θα το αγοράσω

(το 10pro !!!) .

Τολμώ να πω ότι το samplitude σε προκαλεί να δουλέψεις και σαν ηχολήπτης και ότι ο ήχος των protools εμένα μου μοιάζει λίγος (μη βαράτε καλέ …εμένα είπα…) .

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτά τα δύο που αναφέρει ο φίλος Formant είναι σίγουρα σωστά.

1) Yparxei kalyteri analysi tou simatos kai eidika kapoies leptomereies (reverb tails px) akougontai me kalyteri poiotita. Ayto episis isxyei kai gia EQ kai compressors.
2) To noisefloor einai simantika xamilotero sta 24 bit apo oti sta 16. Ayto simainei pos ta poly xamila se entasi simata eksakolouthoun na akougontai sxedon noise-free (se sxesi me ta 16 bit panta).
Αυτός ο απόλυτος ισχυρισμός νομίζω ότι είναι κάπως επικίδυνος μιας και το ζήτημα είναι εξεζητημένο.

Ta bits se kamia periptosi den meionontai otan xamilonei i entasi tou kanaliou.
Αν έχει κάποιος να παραθέσει κάτι σε αυτό το ζήτημα θα είχε ενδιαφέρον.

 
nikos76 είπε:
Εγώ πάντως ρε παιδιά αν και δεν έχω το super duper studio (αν και έχω κάποια ποοολυ καλά μηχανάκια…και πολύ καλά ηχεία και συμπαθητικό χώρο) όταν δοκίμασα το samplitude 8 pro (σπασμένο…) έπαθα ζημιά !!!!

Και με τον ήχο του – εγώ κατάλαβα μεγάλη διαφορά με το cubase sx 3- και με τα δικά του plug-ins ….

Το δούλεψα λίγο καιρό παράνομα (σε ντέμο…για να βεβαιωθώ ότι μου κάνει – με βολεύει να δουλέψω γιατί όπως είπα από ήχο ….σπέρνει!!!!) και …μέσα στις γιορτές πια θα το αγοράσω

(το 10pro !!!) .

Τολμώ να πω ότι το samplitude σε προκαλεί να δουλέψεις και σαν ηχολήπτης και ότι ο ήχος των protools εμένα μου μοιάζει λίγος (μη βαράτε καλέ …εμένα είπα…) .
αμα θες πες μας τι μηχανηματα ετσι απο περιεργεια. θενξ

αυτο για τα προτουλς που λες μη στεναχωριεσαι δεν εισαι ο μονος που το λεει.

 
boody είπε:
αμα θες πες μας τι μηχανηματα ετσι απο περιεργεια. θενξ

αυτο για τα προτουλς που λες μη στεναχωριεσαι δεν εισαι ο μονος που το λεει.
Υποθέτω ότι μιλάμε για τα Μ-Powered, όπου έτσι όπως τα έχουν κάνει (να λειτουργούν ακόμη και με κάρτες των 100 ευρώ)... τι ήχο να βγάλουν τα έρ(η)μα;

 
οκ για αυτα σιγουρα , αλλα εχω ακουσει και απο αλλους για τα ...αλλα τα .. μεγαλα οτι δεν ειναι κατι το ιδιαιτερα ηχητικα . εγω δεν εχω καμια εμπειρια απο προτουλς .

 
Οποιο σε βολευει.Τα pro tools ειναι Industry standard κυριως γιατι τα χρησιμοποιουν εδω και καιρο στις ΗΠΑ με mac.

Απο εκει και περα ΗΧΗΤΙΚΑ διαφορες δεν υπαρχουν (μιλαμε για digital) απο προγραμμα σε προγραμμα μια και τα παντα "πεφτουν" στους convertors (οσο καλυτεροι τοσο καλυτερος και ο ηχος).

Συνηθως παντως ο καθενας χρηστης θεωρει "καλυτερο" το προγραμμα το οποιο εχει ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ να χρησιμοποιει... :lol:  :lol:  :lol:
η τελευταια δουλεια της madona παντως εγινε με logic  ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top