Ποιος είναι ο καλύτερος sequencer;

Οταν χρησιμοποιείς plug-ins (fx, v.istruments) λόγω της επεξεργασίας του σήματος υπεισέρχεται μια καθυστέρηση (delay, latency...πες το όπως θέλεις...). Διαφορετικά plug-in διαφορετικό delay (Ανάλογα με το τι έχει να κάνει το κάθε plug-in αλλά και ανάλογα με

τα χαρακτηριστικά ''βάζει'' το δικό του delay...). To automatic latency compensation υπολογίζει αυτόματα την όποια καθυστέρηση με αποτέλεσμα όλα να παίζουν συγχρονισμένα... 8)

 
Υπαρχουν καποιες διαδοσεις οτι το ενα sequenser

κανει καλυτερο mix down απο το αλλο.

Παντως το cubase το βρισκω το πιο ευχριστο και με πιο ωραια γραφικα αντιθετα με αυτα του protools, που τα βρισκω ακομψα αν οχι ασχημα.

 
Υπαρχουν καποιες διαδοσεις οτι το ενα sequenserκανει καλυτερο mix down απο το αλλο.

Παντως το cubase το βρισκω το πιο ευχριστο και με πιο ωραια γραφικα αντιθετα με αυτα του protools' date=' που τα βρισκω ακομψα αν οχι ασχημα.[/quote']

Η ευχρηστία είναι πιστεύω θέμα συνήθειας.

Όσο για τα γραφικά και γενικά το περιβάλλον εργασίας, αν και δεν πιστεύω ότι πρέπει να είναι το βασικό κριτήριο επιλογής sequencer, είναι σημαντικό. Αυτό το logic στην έκδοση για pc για παράδειγμα σου βγάζει τα μάτια 8O

Πάντως τα protools δεν έχουν και τόσο άσχημα γραφικά.
 
εγώ έχω φορτόσει όλα τα plugins ston ypologisth και χρησιμοποιώ FL,cool edit,finale.βολεύει!!!

 
Αν σε ενδιαφέρει να δουλεύεις την μουσική σου και όχι το πρόγραμμα , απλά Ableton Live τα υπόλοιπα απλώς το μιμούνται. Πάντως θα πρέπει να τονίσω οτι τα software έχουν απλά ξεφύγει στο θέμα δυνατότητες. Ζούμε σε μια χρύση εποχή. Τώρα όσων αφορά την ποιότητα ήχουν του κάθε DAW ένω πράγμα έχω να πώ

ΤΡΙΧΕΣ!!!

Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα. Όσον και να χτυπιέσαι στο θέμα ποιτοτητα ήχου , η ποιότητα μουσικής είναι αυτή που κερδίζει κατά κράτος στο τέλος. Ας ασχοληθούμε λοιπόν με την μουσική και ας αφήσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

 
ΤΡΙΧΕΣ!!!

Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα. Όσον και να χτυπιέσαι στο θέμα ποιτοτητα ήχου ' date=' η ποιότητα μουσικής είναι αυτή που κερδίζει κατά κράτος στο τέλος. Ας ασχοληθούμε λοιπόν με την μουσική και ας αφήσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.[/quote']

+31415926535897932384626433832795

'Οταν κάποτε δουλέψουν στο φόρουμ οι υπογραφές, μου επιτρέπεις να το χρησιμοποιήσω ελπίζω...
 
Ναι, αλλα και την τελειότερη μουσική να έχεις κάνει, αν δεν την ηχογραφήσεις σωστά και με τα κατάλληλα μέσα χάνει την αξία της.

Δεν ξέρεις πόσες φορές ακούω κλασική μουσική (η οποία πάσχει απο ποιότητα στις παλιές ηχογραφήσεις) και δεν ξέρω τί μου φταίει.

Μουσική=ήχος=κυμα=αρμονικές = χίλια δυό.

καλή η τέχνη, αλλα και η επιστήμη χρειάζεται.

 
Δυστηχως ειναι αναποφευκτο εκτος αν εχεις πολυ

χρημα να αναλαμβανουν τα επαγγελματικα στουντιο.Το αποτελεσμα κρινεται στην λεπτομερεια.

 
Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα.
Το να χρησιμοποιούμε μία αναφορά σε κάτι που έχει κάνει ο Zarre σαν επιχείρημα για το ότι η τέχνη είναι πάνω από την τεχνολογία είναι κάπως... ανάρμοστο: μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει περάσει τη ζωή του αδυνατώντας να ισορροπήσει ανάμεσα σε αυτά τα δύο πράγματα και (όπως ξέρουν όλοι όσοι παρακολουθούν τη δουλειά του) τελικά φαίνεται πως έχει νικηθεί από την τεχνολογία.

Υποθέτω ότι τέτοιες αντιλήψεις είναι μέρος μίας γενικότερης σύγχυσης. Τα ίδια τα "Κοντσέρτα στην Κίνα" ήταν μία πολύ συνειδητή προσπάθεια τεχνολογικού ιμπεριαλισμού (αν μου επιτρέπεται ο όρος), με συνθέσεις που όχι μόνο φτιάχτηκαν ειδικά για την περίσταση αλλά (σε πολλές περιπτώσεις) φτιάχτηκαν για να επιδείξουν τον εξοπλισμό που επίσης φτιάχτηκε ειδικά για την περίπτωση.

Παραξενεύομαι.

 
Όντως το αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρειες μόνο όμως όταν αποτελείται από βαριά ενορχήστρωση στην οποία παλεύουν 1000000 ήχοι να βγουν από τα ηχεία και στο αυτί του ακροατή.

Εκεί θα παίξει ρόλο η λεπτομέρεια, το ηχόχρωμα του κάθε ήχου που πρέπει να συμπληρώνει ή να ξεχωρίζει από το mix και όλα αυτά να αλλάζουν ριζικά όταν μετακινούμε ρυθμίσεις ακόμα και σε λίγες συχνότητες ή δέκατα του db.

Όταν όμως έχεις ένα απλό τραγούδι με μελωδία και καλό στίχο,τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα στο να περάσεις το κυρίως ακουστικό μήνυμα στον ακροατή.

Είναι θέμα ενορχήστρωσης (απλή ή "βαριά") και μελωδίας (καλής ή κακής) ώστε να κριθεί κατά πόσο το αποτέλεσμά μας στηρίζεται στην λεπτομέρεια ή όχι.

Το αποτελεσμα κρινεται στην λεπτομερεια.
 
Oταν ολα τα οργανα ειναι φυσικα σε ενα κοματι το αποτελεσμα βγαινει φυσικο.Οταν ομως πας να αντικαταστησεις αυτα απο συνθια εκει θελει μεγαλη προσοχη νομιζω στην λεπτομερεια.Και δεν ξερεις τι συχνοτητες θα σου βγουν οταν υπαρχουν ηχοι οπως pads,synths καθεαυτου ηλεκτρονικοι εκτος

των αλλων (φυσικων).

 
Το να χρησιμοποιούμε μία αναφορά σε κάτι που έχει κάνει ο Zarre σαν επιχείρημα για το ότι η τέχνη είναι πάνω από την τεχνολογία είναι κάπως... ανάρμοστο: μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει περάσει τη ζωή του αδυνατώντας να ισορροπήσει ανάμεσα σε αυτά τα δύο πράγματα και (όπως ξέρουν όλοι όσοι παρακολουθούν τη δουλειά του) τελικά φαίνεται πως έχει νικηθεί από την τεχνολογία.
Υποθέτω ότι τέτοιες αντιλήψεις είναι μέρος μίας γενικότερης σύγχυσης. Τα ίδια τα "Κοντσέρτα στην Κίνα" ήταν μία πολύ συνειδητή προσπάθεια τεχνολογικού ιμπεριαλισμού (αν μου επιτρέπεται ο όρος), με συνθέσεις που όχι μόνο φτιάχτηκαν ειδικά για την περίσταση αλλά (σε πολλές περιπτώσεις) φτιάχτηκαν για να επιδείξουν τον εξοπλισμό που επίσης φτιάχτηκε ειδικά για την περίπτωση.

Παραξενεύομαι.
Πολλή σωστό σε βρίσκω φίλε μου! Μακάρι ο κόσμος γύρο μας να μπορούσε να αντιληφθεί τέτοιου είδους θέματα

( ακόμη και σε γενικότερο πλαίσιο)

Αφού διάβασα όλη την συζήτηση αποκόμισα αρκετά πράγματα όσο αναφορά την πρακτικότητα και τον λόγο χρήσης  διαφόρων DAW άλλα δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο συμπέρασμα όσο αναφορά την ποιότητα του ήχου μεταξύ τους

Προφανώς δεν πιστεύει κανένας ότι υπάρχει διάφορα ???

 


Δεν υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει κάποιο τεστ???


 
θα σου απαντησω εγω... ;D

αν καταφερεις να ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη διαφορα  ΟΛΟΪΔΙΩΝ ηχογραφησεων σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ seq κυκλοφορει (μεσα απο τον ιδιο συνδιασμο ενισχυτη και ηχειων/μονιτορ) εγω θα στα...ΧΑΡΙΣΩ ολα (και Original οχι...σπασμενα... :) :) :))

προσωπικα "κινουμαι" μεταξυ ΤΡΙΩΝ seq (sonar,samplitude & cubase) & δεν ακουω καμμια διαφορα..τωρα αν εισαι ο....Batman :)  μπορει και να ακουσεις... :) :)

υπαρχουν ΠΟΛΥ σημαντικοτερα πραγματα που επιρεαζουν τον ηχο απο την επιλογη του seq,διαλεξε ΟΠΟΙΟ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΧΡΗΣΤΙΚΑ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω προσκαλω οποιον θελει στον χωρο μου να ακουσει διαφορες και χωρις να χασει τα προγραμματα του. :)

Στο κυνηγι του ηχου ειμαι απο τους "αρρωστους" και απο τους πιο χρεωμενους. Καποιοι απο εδω μεσα το ξερουν :)

ΟΙ δικες μου δοκιμες και διασταυρωσεις και με άλλους που εχουν κανει παρομοια test, εχουν δειξει:

1. Logic, Sequoia

2. Performer

3. Protools

4. Cubase, Nuendo, Sonar

 
πωπω ζει ακομα αυτο το θεμα???

εντυπωσιαστηκα

 
Superfunk είπε:
τωρα αν εισαι ο....Batman :) 

καμμένη διόρθωση  ;D

ο batman μπορεί να είναι ο άνθρωπος-νυχτερίδα όμως δε σημαίνει οτι ακούει και σαν νυχτερίδα (όπως φαντάζομαι εύστοχα άφησες να υποννοηθεί  ;) )

γιατί πολύ απλά δεν έχει καμία υπερδύναμη ,είναι απλά ένας πλούσιος,βουτυρομπεμπες gearslut. την νυχτερίδα την έχει ως σήμα για να φοβίζει τους κακούς!

άρα ο superman θα ήταν μια πιο εύστοχη επιλογή υπερήρωα τελικά  ;D ;D ;D

 
Aiolos είπε:
Εγω προσκαλω οποιον θελει στον χωρο μου να ακουσει διαφορες και χωρις να χασει τα προγραμματα του. :)

Στο κυνηγι του ηχου ειμαι απο τους "αρρωστους" και απο τους πιο χρεωμενους. Καποιοι απο εδω μεσα το ξερουν :)

ΟΙ δικες μου δοκιμες και διασταυρωσεις και με άλλους που εχουν κανει παρομοια test, εχουν δειξει:

1. Logic, Sequoia

2. Performer

3. Protools

4. Cubase, Nuendo, Sonar
Οχι και sequence\daw ο sequoiγιας! Για mastering τον έχω. Μπορεί να φορτώνει πολλα κανάλια, vst κλπ, αλλα έχει αρκετές ελείψεις για να χαρακτηριστεί sequencer.

Το perfomer δεν το ξέρω.

Για το logic συμφωνώ ότι είναι κορυφή, αν και το έχω πιο κάτω απο το Sonar.

To protools δεν το ξέρω καθόλου.

Για μένα πάει:

Logic

Sonar

Cubase/nuendo

Το κακό με το logic είναι ότι είναι για μακ μόνο. Εγώ έμεινα στο nuendo λόγω συνήθειας αν και είμαι ένα τσικ πριν να αρχίσω το Sonar!

 
Για το χρηστικό μέρος:

- Το Sequoia είναι πλήρες sequencer.

- Το Samplitude είναι επίσης πλήρες sequencer και είναι φθηνότερο από το Sequoia.

- Το Performer είναι μοναδικών δυνατοτήτων εργαλείο.

- Τα ProTools είναι industry standard, με κάποιες ελλείψεις για όσους χρειάζονται εξελιγμένες δυνατότητες midi.

- Το Sonar είναι υπερβολικά πλήρες για τα λεφτά του (και η προσωπική μου προτίμηση για all round εργαλείο).

- To Live είναι η απόλυτη κορυφή για όσους χρειάζονται ένα σύστημα μεσο/μακροπρόθεσμης αποθήκευσης και ανακύκλωσης μουσικών ιδεών.

- To Cubase είναι επίσης industry standard, αλλά έχει μείνει στάσιμο τεχνολογικά εδώ και αρκετά χρόνια. Το Nuendo είναι μία "απάτη" με την έννοια ότι ανάθεμα και αν αξίζει τα λεφτά του.

- Το Logic είναι ένα εν' εξελίξει περιβάλλον εργασίας, καθώς από έκδοση σε έκδοση προσεταιρίζεται την φιλικότητα όλων των προγραμμάτων που τρέχουν σε Mac.

---

Τώρα, για ήχο, δεν είμαι σίγουρος για το τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά μιλώντας τεχνικά, μπορεί κανείς να πάρει την ίδια ακριβώς κυματομορφή από το mixdown οποιουδήποτε από τα παραπάνω προγράμματα, αλλά με διαφορετικές μεθόδους από το καθένα και με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας.

---

Το περιβόητο mastering γίνεται κατά κανόνα με εξωτερικά plug-ins, οπότε οποιοδήποτε από τα παραπάνω προγράμματα μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά - καίτοι μόνο τα Samplitude/Sequoia έχουν επάρκεια ενσωματωμένων εργαλείων γι' αυτό το σκοπό (επιφυλάσσομαι για το Nuendo 4, το οποίο δεν έχω δει ακόμη).

---

Α.. ναι, αν ξέρεις τι κάνεις και (ειδικότερα) αν ξέρεις τι θέλεις να κάνεις, αυτό βοηθά στην επιλογή του κατάλληλου sequencer.

 
Wow! είπε:
- Τα ProTools είναι industry standard, με κάποιες ελλείψεις για όσους χρειάζονται εξελιγμένες δυνατότητες midi.
Ναι, οι εξελιγμένες είναι το θέμα!! Τουλάχιστον στα PTLE (που είναι και τα μόνα που μπορείς να τρέξεις με hardware φυσιολογικής τιμής, δηλαδή μέχρι δεκαχίλιαρο!!) το midi είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!! Σε γελοίο βαθμό όμως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Άσχετο αλλά δοκίμασα 1 ντεμο από το samplitude και έμεινα επεικώς στόκος από τα δικά του plugins. Ίσως και να είναι καλύτερα από αυτά του logic, ίσως να είναι και τα κορυφαία που έρχονται πακέτο με 1 sequencer, το οποίο μου έβγαλε κάτι σαν την πιο ολοκληρωνένη λύση της αγοράς*, οπότε για αυτά που προσφέρει, η τιμή του μου φαίνεται ως πολύ πολύ λογική!!

* κάποιος (lambrosgg αν θυμάμαι σωστά) που είπε ότι δεν το θεωρεί seq λόγω πολλών ελλείψεων, μπορεί να μου πει ποιες ήταν αυτές;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top