• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

ποιά η διαφορά; Gibson Les paul custom

aris 17561 είπε:
Ξεχασες τους bare knuckle  ;D ;D ;D
Άστά, έχω φορέσει...τη μισή Αμερική από μαγνήτες και ακόμα κάποιοι μου κάνουν μάθημα...

(παράφραση για το αστείον του πράγματος)  ;D ;D ;D

 
Ρε Αρη θα μας τρελλανεις.Εδω εσυ εχει προκαταληψη για κιθαρες και ενισχυτες απο την Ανατολη, ακομα και αν σου αποδεικνυουν οτι ειναι ιδιοι και καλυτεροι και θα 'κατηγορησεις' καποιον που δε θελει πεπιεσμενο χαρτι στη ταστιερα σε κιθαρα των 3.000+ ευρων?Δεν ειναι ακουστικο το θεμα.Δηλαδη εσυ θα επαιρνες Gibson των 3.000ε απο ανακυκλωσιμα υλικα,φτιαγμενη στην Κορεα,ακομα κ αν ακουγοταν ιδια ή και καλυτερα απο την παραδοσιακη?

 
αλλά το να λέει ότι οι 490/498 είναι αθλιοι μπροστά στους Burstbuckers είναι λιγάκι αστείο.
& ομως ειναι αθλιοι μπροστα στους ΒΒ οπως φυσικα και στους 59 classic

 
oselifer είπε:
Το ζητούμενο είναι αφού αγοράζεις μια ακριβή κιθάρα να έχει και ακριβά υλικά.

Ένα ολόμαυρο, καλοστεγνωμένο, χωρίς πολλούς πόρους κομμάτι έβενος, ΔΕΝ κοστίζει πάνω από 20ΕΥΡΩ σε έναν μεμονωμένο κατασκευαστή. Για τη Gibson, υπολόγισε το πολύ 10 ευρώ ανά ταστιέρα...

Θεωρώ ότι το richlite μπορεί να τους βγαίνει και πιο ακριβά...για να μην πούμε και για τα πλεονεκτήματα έναντι των καιρικών συνθηκών... ;)

Προσωπικά δεν θα δίσταζα να χρησιμοποιήσω οποιοδήποτε υλικό μου κάνει τη δουλειά.

Η σύγκριση μεταξύ δύο διαφορετικών οργάνων με 'θεωρητικά' ίδια υλικά είναι κατ' εμέ άτοπη. Ναι, δύο όργανα με ίδια υλικά θα ΄χουν παρόμοια ηχητική συμπεριφορά, ποτέ όμως ακριβώς ίδια.

Ποτέ δύο κομμάτια εβένου πχ, δεν έχουν την ίδια συχνοτική απόκριση. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα μέρη ενός οργάνου(ξύλα, hardware, μαγνήτες, ηλεκτρικά, κλειδιά).

Για να έχουμε ένα Α συμπέρασμα, για παράδειγμα για το υλικό της ταστιέρας, θα πρέπει στο ΙΔΙΟ όργανο, να χρησιμοποιήσουμε δύο διαφορετικά υλικά.

Για να 'ναι τα συμπεράσματα ασφαλή (όχι απαραίτητα ακριβή), θα πρέπει το πείραμα να γίνει πολλές φορές, με πολλούς 'κριτές' και μάλιστα σε blind tests για να αποφευχθεί οποιαδήποτε υπόνοια προκατάληψης.

Όταν συγκρίνουμε δυο όμοια όργανα με διαφορετικές ταστιέρες, στην ουσία συγκρίνουμε δύο ανόμοια πράγματα, αν λάβουμε υπόψη το πλήθος των παραμέτρων που μπορούν να διαφοροποιήσουν τον ήχο τους.

Για το αισθητικό μέρος πάω πάσο, γούστα είναι αυτά. (προσωπικά το εξέλαβα ως ένα τέλειο κομμάτι εβένου, όταν το είδα)

Για το θέμα αίσθησης, επίσης πάω πάσο (και πάλι υποκειμενικά δεν με ξένισε κάτι..)

Η φοβία για το 'διαφορετικό' είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό. Και η δύναμη της συνήθειας, ένα άλλο.

Μπορώ να φανταστώ τι 'σούρνανε' σε όσους έπαιζαν με Fender, τη δεκαετία του '50... ;)

 
Πνοή και Νύξη είπε:
Προσωπικά δεν θα δίσταζα να χρησιμοποιήσω οποιοδήποτε υλικό μου κάνει τη δουλειά.
Πές τα ρε μάστορα...!

 
Μπορώ να φανταστώ τι 'σούρνανε' σε όσους έπαιζαν με Fender, τη δεκαετία του '50...
τους ελεγαν οτι επαιζαν με "toilet seat with strings".... ;D

κατα τα αλλα μια χαρα τα λες και βαζεις και στη θεση τους τους...κσυλαδες που νομιζουν οτι η μητερα φυση φτιαχνει ολα τα alder & ολα τα ash IΔΙΑ.... ;D..λες και ειναι το ΙΚΕΑ... ;D

 
noe13 είπε:
Ρε Αρη θα μας τρελλανεις.Εδω εσυ εχει προκαταληψη για κιθαρες και ενισχυτες απο την Ανατολη, ακομα και αν σου αποδεικνυουν οτι ειναι ιδιοι και καλυτεροι και θα 'κατηγορησεις' καποιον που δε θελει πεπιεσμενο χαρτι στη ταστιερα σε κιθαρα των 3.000+ ευρων?Δεν ειναι ακουστικο το θεμα.Δηλαδη εσυ θα επαιρνες Gibson των 3.000ε απο ανακυκλωσιμα υλικα,φτιαγμενη στην Κορεα,ακομα κ αν ακουγοταν ιδια ή και καλυτερα απο την παραδοσιακη?
Τωρα τι σχεση εχει αυτο ? Το να εχεις ενα κολλημα και να θες μια πανακριβη κιθαρα να εχει και καταγωγη δεν νομιζω να εχει καποια σχεση με την μονιμη αρνητικη κριτικη για καθε νεα κινηση που κανει μια εταιρια... Εξαλλου δεν ειπε ποτε κανεις οτι μια κορεατικη δεν ειναι καλη κιθαρα... Παραυτα εμενα μου αρεσουν οι αμερικανικες και οι japan... Δεν βρισκω κατι κακο... Δεν υποβαθμιζω καμια κινεζικη κορεατικη κτλ ισα ισα... Ομως οταν εχω μια συλλογη απο κυριως ακριβες κιθαρες θα προτιμουσα να μην εχω κινεζικες κορεατικες κτλ... Δεν σημαινει οτι δεν τις εκτιμω... Οι σεχτερ οι bcrich κορεας , οι epiphone ειναι απο τις πολυ καλες κιθαρες που εχουν περασει απο τα χερια μου...

Κακο ομως βρισκω καθε τι καινουριο που κανει ειδικα η gibby να δεχεται κακη κριτικη... Απο ολα τα νεωτεριστικα που εχει εισαγει η gibson για ολα , μα για ολα υπηρξε αρνητικη κριτικη... Μα για ολα ομως...

 
aris 17561 είπε:
Τωρα τι σχεση εχει αυτο ? Το να εχεις ενα κολλημα και να θες μια πανακριβη κιθαρα να εχει και καταγωγη δεν νομιζω να εχει καποια σχεση με την μονιμη αρνητικη κριτικη για καθε νεα κινηση που κανει μια εταιρια... Εξαλλου δεν ειπε ποτε κανεις οτι μια κορεατικη δεν ειναι καλη κιθαρα... Παραυτα εμενα μου αρεσουν οι αμερικανικες και οι japan... Δεν βρισκω κατι κακο... Δεν υποβαθμιζω καμια κινεζικη κορεατικη κτλ ισα ισα... Ομως οταν εχω μια συλλογη απο κυριως ακριβες κιθαρες θα προτιμουσα να μην εχω κινεζικες κορεατικες κτλ... Δεν σημαινει οτι δεν τις εκτιμω... Οι σεχτερ οι bcrich κορεας , οι epiphone ειναι απο τις πολυ καλες κιθαρες που εχουν περασει απο τα χερια μου...

Κακο ομως βρισκω καθε τι καινουριο που κανει ειδικα η gibby να δεχεται κακη κριτικη... Απο ολα τα νεωτεριστικα που εχει εισαγει η gibson για ολα , μα για ολα υπηρξε αρνητικη κριτικη... Μα για ολα ομως...
Αυτο σου εξηγω λοιπον.Εσυ, οπως και ολοι μας,εχεις καποια κολληματα με το οργανο.Ετσι λοιπον κ ο αλλος ο οποιος βγαζει 3.000ε απο τη τσεπη εχει τα δικα του...ειναι λογικο να θελει ενα οργανο κοντα σε παραδοσιακα σπεκς και χαρακτηριστικα.Γι αυτο και τερατουργηματα οπως ρομποτικα συστηματα κ αλλα δεν προχωρησαν.
 
aris 17561 είπε:
Κακο ομως βρισκω καθε τι καινουριο που κανει ειδικα η gibby να δεχεται κακη κριτικη... Απο ολα τα νεωτεριστικα που εχει εισαγει η gibson για ολα , μα για ολα υπηρξε αρνητικη κριτικη... Μα για ολα ομως...
Αφού οι πιο πολλοί νεοτερισμοί που έχει κάνει είναι για μείωση κόστους..

Είδες κανέναν να γκρινιάζει για την midtown custom σχετικά με το σώμα της;

Ένα καινούριο σώμα διαφορετικό απ'ότι μας είχε συνηθίσει.

Όσον αφορά τον έβενο όταν σου λέει η ίδια η Gibson οτι είναι deluxe ξύλο και exotic σε κάνει και να το θες..

"A hard, dense, dark-black exotic wood, ebony has commonly been regarded as a deluxe, upgraded option on electric guitars, and has been used by Gibson in the past on the Les Paul Custom. Ebony is also extremely hard-wearing, and more resistant to humidity and climate and weather changes than many other fingerboard woods. Neither fingerboard option carries any form of binding, giving a simple look and feel that is befitting of its origins."

 
noe13 είπε:
Αυτο σου εξηγω λοιπον.Εσυ, οπως και ολοι μας,εχεις καποια κολληματα με το οργανο.Ετσι λοιπον κ ο αλλος ο οποιος βγαζει 3.000ε απο τη τσεπη εχει τα δικα του...ειναι λογικο να θελει ενα οργανο κοντα σε παραδοσιακα σπεκς και χαρακτηριστικα.Γι αυτο και τερατουργηματα οπως ρομποτικα συστηματα κ αλλα δεν προχωρησαν.

Μα πως να προχωρήσουν; Να πληρώσεις διπλά και τρίδιπλα για μια απλή studio επειδή... κουρδίζει μόνη της; Πόσο τρελός πρέπει να είσαι;

Το ίδιο περίπου γίνεται και τώρα. Ποιος θα έλεγε όχι για richlite στις φθηνές σειρές; Αναβάθμιση θα ήταν. Όταν όμως πληρώνεις για premium specs, πληρώνεις για premium specs. Κακό του κεφαλιού σου βέβαια  ;D αλλά κατανοητό. Βέβαια όπως πάνε τα πράγματα,  ο μαύρος έβενος θα γίνει όπως το ελεφαντόδοντο για τα πιάνα, οπότε αργά ή γρήγορα θα βολευτούμε με το πατημένο χαρτάκι  ;D ;D ;D

 
Πέραν πάντως της συζήτησης πέρι ξύλων/μαγνητών στην οποία πολλές φορές καταλήγει να χάνεται κάθε αντικειμένικότητα και από τις δύο πλευρές, αυτό για το οποίο κατηγορώ κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι την Gibson, είναι πως δεν χρησιμοποιεί τους νεωτερισμούς της ως εξέλιξη αλλά ώς μέθοδο διαχωρισμού των "φθηνότερων οργάνων με τα λάθος specs" από τα "ακριβότερα όργανα με σωστά specs".

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top