ποιά η διαφορά; Gibson Les paul custom

roussos

Νέο μέλος
Μηνύματα
246
Πόντοι
16
Βλεπω απο το καλοκαιρι τα καινουρια μοντελα Gibson Les paul custom, τα οποια εχουν πεσει απο τα 3000 ευρω που εκανε παντα το φθηνοτερο, και λεω: τι να εχουν στο μυαλο τους; Παραθετω συνδεσμο:

http://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_classic_custom_an.htm

Προκειται για οργανο με πολυ καλη μεταπωλητικη αξια, η οποια τωρα θα αλλαξει; Τοσο πολυ ξεχωριζουν οι ακριβες απο τις φθηνες;

Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει, καθως επεται αγορα, μην τα σκασω τσαμπα..ευχαριστω!

 
Αυτή φίλε μου είναι η Classic custom.  Βασικότατη διαφορά ότι δεν βγαίνει απ'το custom shop της gibson αλλά είναι κανονικό μοντέλο παραγωγής.

Από specs δεν έχει το flame top, τα mother of pearl inlays, έχει binding μόνο στο πάνω μέρος του σώματος και όχι πίσω, έχει baked maple ταστιέρα (ebony οι custom, τώρα βέβαια με richlite) και έχει και άλλους μανγήτες (καλύτερους κατ'εμέ).

Πάντως έτσι κι αλλιώς είναι πολύ ωραίο όργανο και σε πολύ καλή τιμή. Δεν σκας τσάμπα λεφτά με τίποτα.

 
Ότι έγραψε ο HeathenMV..

Τα λεφτά σου δεν θα τα κλαίς από την άποψη ότι θα αποκτήσεις ένα πολύ καλό όργανο,αλλά έχω σοβαρές ενστάσεις αναφορικά με την μεταπωλητική αξία.

Η διπλοφουρνισμένη νέα εποχή της Gibson πρέπει να δώσει σοβαρές εξετάσεις στο χρόνο.

Ήδη πάντως οι πρόσφατοι νεωτερισμοί,δεν έγιναν αποδεκτοί με θέρμη από τους Gibson fans ανά τον πλανήτη.

Άμα ρίξεις μια ματιά και σε 2-3 ξένα forum θα το διαπιστώσεις..

 
Ναι τώρα για καθαρά μεταπωλητική αξία είναι δύσκολο να πεις αυτή τη στιγμή. Το σίγουρο είναι ότι στα 1300 είναι καλή τιμή μιας και πουλιόντουσαν πρόσφατα πάνω από 1500 (πχ την cream την έχει ο Θωμάς ακόμα στα 1699, υπάρχουν και στο dv247.com όλα τα χρώματα στα 1398).

Μιας και είναι καλή η τιμή αγοράς και το όργανο είναι πολύ καλό δε νομίζω να έχεις τρομερές απώλειες αν θες να την πουλήσεις. Το baked maple έχει μια άλφα αποδοχή από αρκετούς, δεν είναι σαν το richlite στις custom που είναι ανάθεμα. Όπως είπε και ο φίλος Κανιμώθριος πρέπει να δώσει εξετάσεις. Μπορεί αν η Gibson επαναφέρει το rosewood, αυτές οι κιθάρες να αποκτήσουν και παραπάνω αξία, κανείς δεν ξέρει...

 
να ειστε καλα! διαφωτιστικοτατοι! οταν γινει η αγορα θα βαλω παντοφλα pic.

 
Κανιμώθριος είπε:
Ήδη πάντως οι πρόσφατοι νεωτερισμοί,δεν έγιναν αποδεκτοί με θέρμη από τους Gibson fans ανά τον πλανήτη.
Mα δεν υπαρχει και νεοτερισμος που να δεχονται οι gibson fans... Ολα αποτελουν προβλημα για τους gibson fans εκτος απο την κιθαρα που εχουν οι ιδιοι η οποια δεν εχει καμια σχεση με οτι αλλο εχει βγαλει η gibson τα τελευταια 70 χρονια...Ολοι οι gibson fans αυτο πιστευουν...

 
aris 17561 είπε:
Mα δεν υπαρχει και νεοτερισμος που να δεχονται οι gibson fans... Ολα αποτελουν προβλημα για τους gibson fans εκτος απο την κιθαρα που εχουν οι ιδιοι η οποια δεν εχει καμια σχεση με οτι αλλο εχει βγαλει η gibson τα τελευταια 70 χρονια...Ολοι οι gibson fans αυτο πιστευουν...
Αυτό που έγραψα παραπάνω ήταν για την ταστιέρα και τους νεωτερισμούς:baked,richlite,armadillo,όπως και για την επίσημη επιχειρηματολογία της πλάκας ότι πέτυχαν τόνο που συνδυάζει ταυτόχρονα τα καλά του rosewood και του εβένου.

Ναι,μέσω συμπιεσμένων ανακυκλώσιμων χαρτιών,ξεπέρασαν παλλίσανδρο και έβενο. ::)

Αν μια αδυναμία έλλειψης υλικού καλύπτεται με μπουρδοεπιχειρηματολογία και επιφέρει και τεράστια αλλαγή στην ταυτότητα της εταιρείας,φυσικό είναι να μην είναι αποδεκτή από τους fans..

 
Ακριβως....ειναι σαν τους ελληνες παικτες στο ποδοσφαιρο...απο αναγκη παιζουν ;D ;D ;D ;D

 
φίλε τη συγκεκριμένη κιθάρα την εχω εδώ κ ένα χρόνο περίπου.κυκλοφόρησε Νοέμβριο του 2011αρχικα σε 400 κομμάτια εξαντλήθηκε αμέσως κ μετά ξανακυκλοφορησε. Εχω ανεβάσει κ ένα σχετικό θέμα πιο παλιά.προσωπικα είμαι υπέρ ευχαριστημένος με το συγκεκριμένο όργανο κ δεν είμαι κ κολλημένοs γκιμπσονακιασ γενικα.επισησ δεν ειμαι κ μαντησ για να ξερω αυριο μεθαυριο την μεταπωλητικη τησ αξια.μπορει να πεσει στο ενα τριτο μπορει να ανεβει κ στο τριπλασιο.εμενα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να την χαρω τωρα κ ενα θα σου πω οτι η κιθαρα ειναι πολυ πιο ομορφη απο κοντα παρα απο τισ φοτοσ στο νετ.δεσ πρωτα το θεματακι που ειχα ανοιξει σχετικα κ μετα για οποιαδηποτε απορια στη διαθεση σου.

 
Κανιμώθριος είπε:
Αυτό που έγραψα παραπάνω ήταν για την ταστιέρα και τους νεωτερισμούς:baked,richlite,armadillo,όπως και για την επίσημη επιχειρηματολογία της πλάκας ότι πέτυχαν τόνο που συνδυάζει ταυτόχρονα τα καλά του rosewood και του εβένου.

Ναι,μέσω συμπιεσμένων ανακυκλώσιμων χαρτιών,ξεπέρασαν παλλίσανδρο και έβενο. ::)

Αν μια αδυναμία έλλειψης υλικού καλύπτεται με μπουρδοεπιχειρηματολογία και επιφέρει και τεράστια αλλαγή στην ταυτότητα της εταιρείας,φυσικό είναι να μην είναι αποδεκτή από τους fans..
οκ μαζί σου. Ένα λεπτό όμως. Δηλαδή τι πρόβλημα στον τόνο προκάλεσε το richlite και το baked ; ρωτάω διότι εχω παίξει αρκετέ ώρες και δεν διέκρινα κάποια διαταραχή τις ταυτότητας τις εταιρίας. Υπάρχουν χιλιάδες γκίμπσον από το 50 και μετά με μαόνι εγένο χωρίς τρύπες και λονγκ τενον σου μπορεί κάποιος να βρει. Οπότε πιο ο λόγος να συνεχίζει να βγάζει ακόμα μέχρι σήμερα τα ίδια και τα ίδια. Οι φανς δεν έχουν δεχτεί τίποτα. Ακόμα και κιθάρες που με ένα ντρανκ κουρδιζεται μόνη της και αυτό τους χάλασε. Τους χάλασε η τεχνολογία τσαμπερτ , τους χάλασαν οι φειντιτ οπότε τι πρέπει να κάνει και μια εταιρία ? Να μείνει δέσμια φου καλού παρελθόντος ; συμφωνώ ότι στα πολύ φθηνά μοντέλα της είναι λίγο υπερβολική με τις τιμές αλλά από εκεί και πέρα οι φανς οι πολύ πορωμενοι απορρίπτουν οτιδήποτε μετά το 80 και πριν το 00.

 
aris 17561 είπε:
οκ μαζί σου. Ένα λεπτό όμως. Δηλαδή τι πρόβλημα στον τόνο προκάλεσε το richlite και το baked ; ρωτάω διότι εχω παίξει αρκετέ ώρες και δεν διέκρινα κάποια διαταραχή τις ταυτότητας τις εταιρίας. Υπάρχουν χιλιάδες γκίμπσον από το 50 και μετά με μαόνι εγένο χωρίς τρύπες και λονγκ τενον σου μπορεί κάποιος να βρει. Οπότε πιο ο λόγος να συνεχίζει να βγάζει ακόμα μέχρι σήμερα τα ίδια και τα ίδια. Οι φανς δεν έχουν δεχτεί τίποτα. Ακόμα και κιθάρες που με ένα ντρανκ κουρδιζεται μόνη της και αυτό τους χάλασε. Τους χάλασε η τεχνολογία τσαμπερτ , τους χάλασαν οι φειντιτ οπότε τι πρέπει να κάνει και μια εταιρία ? Να μείνει δέσμια φου καλού παρελθόντος ; συμφωνώ ότι στα πολύ φθηνά μοντέλα της είναι λίγο υπερβολική με τις τιμές αλλά από εκεί και πέρα οι φανς οι πολύ πορωμενοι απορρίπτουν οτιδήποτε μετά το 80 και πριν το 00.
Η κιθαρα σαν οργανο εχει καποια θεμελιωδη χαρακτηριστικα και ειδικα οταν την πληρωνεις 3.000+ θες να εχει ξυλο πανω και οχι πεπιεσμενο χαρτι και αλλες βλακειες,οι οποιες οπως σωστα ειπωθηκε,ειναι προιον αναγκης απο το 'ξεβρακωμα' που υπεστη ο ομιλος.Αν ηταν νεωτερισμος ας βγαζανε ενα μοντελο με πεπιεσμενο χαρτι κ ενα αλλο με κανονικο ξυλο....και δε σου λεω οτι εχει διαφορα στον ηχο,ακομα κ μεταλλικα σωματα εχουμε δει που δεν εχουν διαφορα...αλλα ειναι το γ***το!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα συμφωνήσω σε πολλά με τον Άρη, ειδικά για το baked maple (αν και έχει διαφορά στον ήχο). Είναι καλό το αποτέλεσμα και έχεις και την επιλογή να πας και σε μοντέλο με rosewood (συνήθως λίγο ακριβότερο).

Αλλά θα συμφωνήσω και 100% με τον φίλο noe για τις custom. Δεν έχω παίξει custom με richlite μπορεί να μην έχει καμία διαφορά στον ήχο μπορεί να ακούγεται και καλύτερα, αλλά όταν δίνεις 3000 για μοντέλο από το Custom Shop θες το όργανο να είναι αυτό που πρέπει και να νιώθεις ξύλο κάτω από τα δάχτυλα σου. Και σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις επιλογή να πας σε μοντέλο με έβενο. Να μην πούμε για την μεταπωλητική τους αξία...

 
HeathenMV είπε:
Αλλά θα συμφωνήσω και 100% με τον φίλο noe για τις custom.  μπορεί να μην έχει καμία διαφΔεν έχω παίξει custom με richliteορά στον ήχο μπορεί να ακούγεται και καλύτερα, αλλά όταν δίνεις 3000 για μοντέλο από το Custom Shop θες το όργανο να είναι αυτό που πρέπει και να νιώθεις ξύλο κάτω από τα δάχτυλα σου.
Οκ να σου πω κατι ? Ξαναδιαβασε αυτα που εχω κοκκινισει και σκεψου αν σου φενεται λογικο...

Δηλαδη λες οτι αν ειναι να δωσεις 3000 ευρω πρεπει οπωσδηποτε να εχει εβενο...Ενω δεν εχεις παιξει με τις συγκεκριμενες custom , λες οτι ακομα και αν το richlite ακουγεται καλυτερα εσενα δεν σε ενδιαφερει...

 
H αλλαγή υλικού ταστιέρας έχει πέρα από την διαφορά στην αίσθηση και διαφορά στον ήχο.

Εδώ έχει διαφορά το υλικό των τάστων στον ήχο,δεν θα έχει διαφορά το υλικό της ταστιέρας;

Δηλαδή αν παραγγείλετε δύο μανίκια με ολόιδια specs  για μια tele baja που έχει maple από το εργοστάσιο , αλλά την μια φορά με rosewood και την άλλη έβενο,δεν πιστεύετε ότι για την ίδια κιθάρα θα έχουμε 3 διαφορετικές προσεγγίσεις,τουλάχιστον στο playability;

Η δική μου εμπειρία λέει ότι υπάρχουν διαφορές,όπως διαφορές εντοπίζουν και κάτοχοι Gibson 30ετίας και βάλε,αν ρίξετε μια ματιά στο forum της Gibson..

Ο μόνος λόγος που θα αποδεχόμουν ότι δεν υπάρχει διαφορά στον ήχο(γιατί στην αίσθηση υπάρχει) είναι αν κάποιος παίζει καφρομεταλιές high gain και δεν ακούει έτσι και αλλιώς..

Όσο αφορά αυτό που έκανε η Gibson,είναι σαν να έχω μια ψαροτεβέρνα,να σε τάιζα σολωμό για χρόνια και επειδή με έπιασαν να ψαρεύω παράνομα,να έρθω να σου πω ότι θα φας σαρδέλα και μάλιστα ότι σύμφωνα με δικές μου έρευνες είναι καλύτερη από το σολωμό...

Για να το έκανα αυτό,έπρεπε να σου ρίξω την τιμή αισθητά και να σου πω την αλήθεια και η Gibson δεν δείχνει καμία διάθεση για αυτό..

Έχει μείνει ακόμη στην αίγλη του headstock,όταν μάλιστα η Edwards και άλλες εταιρείες,δίνουν Les Paul με έβενο κάτω από 900 δολλάρια..

 
Κανιμώθριος είπε:
δεν πιστεύετε ότι για την ίδια κιθάρα θα έχουμε 3 διαφορετικές προσεγγίσεις,τουλάχιστον στο playability;
Πιστεύουμε ότι όλη αυτή η αίσθηση, θα εξατμιστεί στα επόμενα 5-10 λεπτά παιξίματος, εάν δε, χρησιμοποιήσουμε και κανένα βρωμοπετάλι...θα εξαφανιστούν και οποιεσδήποτε αποχρώσεις διαφορετικού ήχου... ;)

 
Κανιμώθριος είπε:
H αλλαγή υλικού ταστιέρας έχει πέρα από την διαφορά στην αίσθηση και διαφορά στον ήχο.

Εδώ έχει διαφορά το υλικό των τάστων στον ήχο,δεν θα έχει διαφορά το υλικό της ταστιέρας;

Δηλαδή αν παραγγείλετε δύο μανίκια με ολόιδια specs  για μια tele baja που έχει maple από το εργοστάσιο , αλλά την μια φορά με rosewood και την άλλη έβενο,δεν πιστεύετε ότι για την ίδια κιθάρα θα έχουμε 3 διαφορετικές προσεγγίσεις,τουλάχιστον στο playability;

Η δική μου εμπειρία λέει ότι υπάρχουν διαφορές,όπως διαφορές εντοπίζουν και κάτοχοι Gibson 30ετίας και βάλε,αν ρίξετε μια ματιά στο forum της Gibson..

Ο μόνος λόγος που θα αποδεχόμουν ότι δεν υπάρχει διαφορά στον ήχο(γιατί στην αίσθηση υπάρχει) είναι αν κάποιος παίζει καφρομεταλιές high gain και δεν ακούει έτσι και αλλιώς..

Όσο αφορά αυτό που έκανε η Gibson,είναι σαν να έχω μια ψαροτεβέρνα,να σε τάιζα σολωμό για χρόνια και επειδή με έπιασαν να ψαρεύω παράνομα,να έρθω να σου πω ότι θα φας σαρδέλα και μάλιστα ότι σύμφωνα με δικές μου έρευνες είναι καλύτερη από το σολωμό...

Για να το έκανα αυτό,έπρεπε να σου ρίξω την τιμή αισθητά και να σου πω την αλήθεια και η Gibson δεν δείχνει καμία διάθεση για αυτό..

Έχει μείνει ακόμη στην αίγλη του headstock,όταν μάλιστα η Edwards και άλλες εταιρείες,δίνουν Les Paul με έβενο κάτω από 900 δολλάρια..
To οτι υπαρχει διαφορα στον ηχο δεν υπαρχει καμια αμφιβολια... Ειναι το μονο σιγουρο. Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι , η λες πολ με τον εβενο δεν σημαινει οτι ειναι σημειο αναφορας ωστε να συγκρινουμε ολες τις υπολοιπες λεσ πολ και να τις βαζουμε απεναντι...

Την τιμολογιακη πολιτικη της γκιμπσον την εχουμε κατακρινει εδω και καιρο... Απο τις φθηνες στουντιο μεχρι τις καστομ... Απο εκει και περα ομως δεν χρειαζεται να κρινουμε αρνητικα την καθε νεα κινηση που κανει η εταιρια...

Σε αυτο το κομματι δεν φταιει κανεις αλλος παρα ο καταναλωτης... Αν για παραδειγμα εμενα με πεισεις οτι η σαρδελα ειναι τρομερη και καλυτερη απο τον σολωμο και αποφασισω οτι θελω να ερχομαι σε εσενα ενω ο διπλανος ψαρας εχει συναγριδα στην μιση τιμη της σαρδελας ποιος αλλος φταιει... Εγω που εχω κολλησει και ερχομαι σε εσενα... Οχι η γκιμπσον στην προκειμενη... Αφου ολοι παιζουν με gibson... Ουτε που κοιτανε τις εκπληκτικες edwards... Τοτε η gibby τι να κανει ? Να ριξει τις τιμες ενω πουλαει ... ??

 
To οτι υπαρχει διαφορα στον ηχο δεν υπαρχει καμια αμφιβολια...

H αλλαγή υλικού ταστιέρας έχει πέρα από την διαφορά στην αίσθηση και διαφορά στον ήχο.Εδώ έχει διαφορά το υλικό των τάστων στον ήχο,δεν θα έχει διαφορά το υλικό της ταστιέρας;
23100121.jpg


 
;D ;D ;D

Καλά ούτε για τα κσύλα της ταστιέρας δεν μπορούμε να μιλήσουμε; ;D

Νόμιζα ότι απαγορευόταν μόνο για σώματα,μανίκια,καπάκια. ;D

 
aris 17561 είπε:
Σε αυτο το κομματι δεν φταιει κανεις αλλος παρα ο καταναλωτης... Αν για παραδειγμα εμενα με πεισεις οτι η σαρδελα ειναι τρομερη και καλυτερη απο τον σολωμο και αποφασισω οτι θελω να ερχομαι σε εσενα ενω ο διπλανος ψαρας εχει συναγριδα στην μιση τιμη της σαρδελας ποιος αλλος φταιει... Εγω που εχω κολλησει και ερχομαι σε εσενα... Οχι η γκιμπσον στην προκειμενη... Αφου ολοι παιζουν με gibson... Ουτε που κοιτανε τις εκπληκτικες edwards... Τοτε η gibby τι να κανει ? Να ριξει τις τιμες ενω πουλαει ... ??
Μα το θέμα είναι οτι στην κοινωνία κάποια πράγματα είναι λίγο πολύ καθιερωμένα-δεδομένα..Ο έβενος όπως και να το κάνουμε είναι ένα ποιοτικό ξύλο.

Δε μπορεί να μου το αλλάζει με richlite ή ότι άλλο και να κρατάει και την τιμή ίδια.

Απο κει και πέρα έχεις δίκιο,ελεύθερη αγορά έχουμε όποιος θέλει αγοράζει.

Όμως η γκρίνια είναι κάτι ελεύθερο..Γκρινιάζουμε για την κοροιδία και μερικές φορές γκρινιάζουμε και για κάποιες περίεργες καινοτομίες.

Δε θα γκρινιάζαμε αν οι αλλαγές ήταν προς την κατεύθυνση του καλύτερου ήχου και της εργονομίας.

πχ Ας βγάλουνε μοντέλα με μεγαλύτερο tenon,με περισσότερες επιλογές στα knobs και περίεργες καλωδιώσεις,ας βγάλουνε καινούρια les paul λεπτότερη και ελαφρύτερη,ας βγάλουνε μοντέλα με άλλα scales radius,να χρησιμοποιήσουν κομμάτια ανθρακονήματος κτλ..

Γιατί πρέπει οι μοντερνισμοί τους να γίνονται με περίεργα κιτς χρώματα ή περίεργα φτηνά υλικά ή εντελώς νέα σχήματα που τρομάζουν ή πλακέτες pcb αντί για καλωδίωση;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top