Δεν θα ήθελα να διοικούσα καμμία.
Εταιρείες τέτοιου βεληνεκούς έχουν τις ίδιες ευθύνες όπως μια γνωστή φίρμα καλλυντικών ή σαμπουάν...
Aκούγοντας την ερώτηση, φανταζόμαστε τους ευατούς μας CEO στην fender ή στην
gibson, να περιτρυγιριζόμαστε από εκατοντάδες κιθάρες, ενισχυτές και εξοπλισμό, να παίζουμε όλη μέρα 100 διαφορετικές κιθάρες και γενικά να έχουμε ότι θέλουμε στη διάθεσή μας.
Η πραγματικότητα μάλλον είναι πιο προσγειωμένη..ένας CEO σε μια τέτοια εταιρεία δεν θα έχει καθόλου χρόνο, θα έχει άπειρες ευθύνες και θα πρέπει να επιβλέπει-συντονίζει τα άπειρα υπο-departments της εταιρείας και γενικά θα παίζει τόση κιθάρα όση θα μπορεί να παίξει και ο CEO της Johnson&Johnson...
RayDTutto είπε:
Εγώ θα διάλεγα τη
Gibson.
Σηκώνει τόσες βελτιώσεις το προϊόν της και έχει βγάλει τόσες βλακείες - πέρα από τις ιστορίες που έχει κάνει με τα κσύλα - που έχει τρελά περιθώρια βελτίωσης...
Μπορεί να ξενίζουμε από κάποια νέα προϊόντα και επιλογές της
Gibson, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα μόνο από τη δική μας σκοπιά.
Εταιρείες σαν την
Gibson είναι Brand εταιρείες που έχουν να κάνουν με πολλά, πολλά λεφτά. Δεν μπορούμε να κρίνουμε τις επιλογές της από την ψωροκώσταινα ή οπουδήποτε αλλού. Και εμένα δεν μου άρεσαν καθόλου αισθητικά οι νέες
Gibson Les Paul studio, όπως δεν μου άρεσαν αισθητικά οι Raw Power, η Dusk Tiger και άλλες. Στην αμερική όμως, οι έφηβοι κιθαρίστες αγοράζουν
Gibson για πλάκα, επομένως κάτι παραπάνω θα ξέρουν από μας οι υπεύθυνοι, αφού μιλάμε για εταιρείες που διακινούν εκατομύρια δολλάρια. Τέτοια διαφημιστικά κολπάκια ή τυχον περίεργα χρωματα μπορεί εμάς να απωθούν, αλλά ένα μέρος της μουσικού κοινού της αμερικής να τσιμπάει. Ας μην υποτιμάμε έτσι εύκολα τις επιλογές ανθρώπων που δουλεύουν σε τέτοιους κολλοσούς, όπου δεν πέφτει καρφίτσα κατω...