Συγνώμη που επανέρχομαι, και τώρα είμαι σχεδόν off topic, αλλά το νήμα αυτό μου δίνει την ευκαιρία να ΞΕΣΠΑΣΩ. ;D ;D
Η όλη αυτή φρενίτιδα με το «νέο» και την «εξέλιξη», με έχει γεμίσει κυριολεκτικά ΑΗΔΙΑ.
Και δεν είναι ότι δεν αντιλαμβάνομαι το προφανές. Θέλουν να πουλήσουν νέα προϊόντα. Θεμιτό,.
Μην κάνεις όμως το αθέμιτο ήτοι σταματάς κάθε υποστήριξη στα παλαιά σου προϊόντα.
Πρόσφατα επισκέφτηκα τον ΟΤΕ, για να αλλάξω το όνομα σε μια τηλεφωνική σύνδεση (ήταν στο όνομα του πατέρα μου και το ήθελα στο δικό μου) και μου είπαν ότι για να γίνει αυτό (αλλιώς δεν γίνεται) θα πρέπει να τους παραδώσω το παλιό rooter μου και να μου δώσουν υποχρεωτικά νέο .
Δεν ξέρω, δεν το έψαξα, έφυγα, μπορεί να μου έλεγε η πωλητρια λαλακίες, μπορεί αν έψαχνα τον διευθυντή να έβρισκα δικιο, αλλά η ζωή είναι μικρή για να ασχολούμαι με δαύτους. ;D
Της εξήγηση απλά, ότι πάνω στο παλιό rooter μου, που δεν της το παραδίδω, ακόμα και αν έρθει με διμοιρία S.W.A.T. ;D έχω στήσει το δίκτυο μου, με nas σκληρούς, με ασύρματους εκτυπωτές, με μηχάνημα p.o.s., με laptop και desktop , με media player ….με της παναγιάς τα μάτια, και αν τα αλλάξω όλα αυτά, θα χρειαστώ μια βδομάδα να τα ξανα στήσω , και μάλιστα εις βάρος του προσωπικού μου χρόνου ή της εργασίας μου.
Η πωλήτρια μου είπε: «πρέπει να το αλλάξετε κύριε….η τεχνολογία εξελίσσεται».
Έκρινα δε, ότι μετά από αυτό…..ό,τι και να τις έλεγα…..χαμένο θα πάει. ;D
Για να γυρίσουμε λοιπόν στην πληροφορική του 2017, για εμένα εταιρία που σταματάει την υποστήριξη της σε παλαιότερα προϊόντα της ……δεν είναι σοβαρή. &-
Όταν μπορείς να βρεις, AKOMA ανταλλακτικά για μια Porsche 356 , αλλά δεν μπορείς να βρεις για ένα consumer car του 1990……όταν μπορείς να αλλάξεις την σόλα!!!! από ένα ζευγάρι παπούτσια allen edmonds του 1980 και να τα κάνεις καινούργια, ενώ δεν μπορείς να βρείς κορδόνια για ένα υπόδημα που πήρες …άντε μην πω από πού….δείχνει ποια εταιρία είναι ΣΟΒΑΡΗ.
Όλα αυτά με έκαναν να είμαι υπέρ της «παράδοσης» (με την έννοια του tradition όχι του folklore ;D) σε όλα . Ακόμα και στις ανθρώπινες σχέσεις.
Η Λέξη κλειδί για εμένα είναι η «διάρκεια».
Και δεν το λέω από τσιγκουνιά.
Απλά σιχαίνομαι...στα 42 μου αισίως …….να με κοροϊδεύουν.
Δεν μπορώ να πάρω π.χ. μια τηλεόραση νέα και αν κάτι χαλάσει….να μην αξίζει να την επισκευάσω (μια καινούργια π.χ. κοστίζει περίπου τα ίδια) .
Κύριε, σου ΠΛΗΡΩΣΑ π.χ τα xp, και τα 98……και μου σταματάς την υποστήριξη…με το άλλοθι ότι…..η τεχνολογία εξελίσσεται;
Εξέλιξε την , αλλά εμένα γιατί με αποκλείεις;
Έχω καταντήσει αποθήκη το σπίτι μου (το έχω γράψει σε άλλο νήμα) ανταλλακτικών για κάθε συσκευή σχεδόν που αγοράζω (ακόμα και σε καζανάκι) …..μόνο και μόνο για να της εξασφαλίσω μια διάρκεια 20 ετίας (διάρκεια που για το μυαλό μου σημαίνει ένα ελάχιστο απόσβεσης).
Είναι πλέον δύσκολο να βρεις εύκολα ανταλλακτικά για συσκευές 5 ετίας.
Η φθήνια τρώει τον παρά Κύριοι ;D
Αυτά και συγνώμη για το ξέσπασμα ;D ;D
Υ.Γ. Για Mac δεν ξέρω, μπορεί να είναι και έτσι, δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ με κάτι νέο στον τομέα αυτπό.