• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Πείτε την ιστορία σας... με τζαμ

Το ίδιο πράγμα δεν είναι;
Ηχητικά ναι αλλά εγώ άλλο πράγμα λέω. Εμείς του ωδείου έχουμε κάτι θέματα με τέτοια να ξέρεις ?

Την 1η φορά είναι major και τη 2η minor:
Νομίζω και τις 2 major είναι, παίξε την τρίτη νότα σε κάθε συγχορδία που ακούς και θα δεις ότι είναι η Α# και όχι η A.

Το Em9 δε μου κάθεται καλά. Είναι σίγουρα D.
Κι εγώ για D την ακούω αλλά υπέθεσα ότι παίζει κάποιο δαχτυλισμό με την D στο μπάσο χωρίς να παίζει όλες τις νότες, αλλά το άφησα να περάσει γιατί ακούω στο φινάλε την 3η της Μι ?

 
A7sus4/Cadd9/Em9 (4 BARS)

Το Em9 δε μου κάθεται καλά. Είναι σίγουρα D.

Κι αν έπρεπε να της δώσω όνομα:

    Dadd9/add11

E - - - - - - - -

Β - - - -5 - - - -

G- - - -0 - - -

D - - - -4 - - -

A - - - -5 - - -

E - - - - - - -


Αν παίξεις μια Em9 με D στο μπάσο, γίνεται αυτό που λες.

Πιο σωστό θα ήταν Em9/D.

Ο Νίκος πιθανότατα, το είδε σαν αναστροφή του Em9 με την μικρή 7η στο μπάσο.

Αλλά μικρή σημασία έχει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@Superfunk Τώρα κατάφερα να ακούσω. Το θέμα με τα ακόρντα λύθηκε απ'ό,τι βλέπω.

Ευχαριστούμε, Νίκο. Θα προσπαθήσω να γράψω κι εγώ από βδομάδα.

 
Αν παίξεις μια Em9 με D στο μπάσο, γίνεται αυτό που λες.

Πιο σωστό θα ήταν Em9/D.

Ο Νίκος πιθανότατα, το είδε σαν αναστροφή του Em9 με την μικρή 7η στο μπάσο.

Αλλά μικρή σημασία έχει.




Αν βοηθαει αυτό ειναι το ακκορντο στην ταστιερα 

image.png

σε πρώτη φάση βρήκα ότι το 2ο ακόρντο της πρώτης σειράς από πάνω είναι ματζόρε και όχι μινόρε και σε δεύτερη εφόσον έχεις ήδη G τότε η άλλη συγχορδία δεν μπορεί να είναι Gb αλλά F#. Άρα:

G/F#/E (1 BAR)

G6/F#/E (1 BAR)


  αυτο ειναι το δευτερο ακκορντο στην ταστιερα

image.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μια strat,καποιο preset του guitar rig-δε θυμαμαι ποιο δυστυχως-περασμενο μεσα απο ενα booster,ενα chorus,flanger και delay.

Your browser does not support the HTML5 audio tag.

 
 
 
 
 
 


Προβολή συνημμένου 26109
Κι είπα να δοκιμάσω την τύχη μου. Τελικά μαλλον θα αφεθω στην τυφλα μου...

 
Κι είπα να δοκιμάσω την τύχη μου. Τελικά μαλλον θα αφεθω στην τυφλα μου...




Οχι ρε συ!

Πρεπει να γραψεις!

(το δωρο στον "νικητη" ειναι ενα σετ χορδΑι 010-038 που ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ σου αρεσουν!!) ?

Εξω απο την πλακα : Please do partcipate... (εδω τολμησα ΕΓΩ...? )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αυτο ειναι το δευτερο ακκορντο στην ταστιερα
Όπως βλέπω είναι F# ματζόρε. 

Αποφάσισα από μόνος μου ότι είναι F# λόγω της αίσθησης που σου δίνει αλλά και από τις νότες που ακούγονται.

Άρα ήμουν σωστός και δίνω τα εύσημα στον εαυτό μου αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ (cos_dr mode off). ?

 
Κάτι πρόχειρο. Τέλε μαρσάλι και πράσινο πετάλι

 

Απο το 0.19-0.30 & από το 0.46-τέλος ενα ΔΑΚΡΥ (υπερηφανιας)  θα κυλουσε από τα μάτια των Steely Dan

Μια strat,καποιο preset του guitar rig-δε θυμαμαι ποιο δυστυχως-περασμενο μεσα απο ενα booster,ενα chorus,flanger και delay.

 

αντε γεια.... (ως συνηθως)

Στο προηγούμενο funky backing track δεν κατάφερα να γράψω. Πολύ δύσκολο.

Σε αυτό παρολίγον να μην γράψω...

Εν τέλει, δεν έγραψα, αλλά ζωγράφισα....? (ζορίστηκα άσχημα, λέμε!)

Πρώτη φορά παίζω με τέτοια ακόρντα. Ενδιαφέρον "μάθημα".

Παίζω με tele, στον HT1R, με line out, και παίρνω το overdrive από nobels odr mini.

 

Να το κανεις συχνότερα! Εσκισες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απο το 0.19-0.30 & από το 0.46-τέλος ενα ΔΑΚΡΥ (υπερηφανιας)  θα κυλουσε από τα μάτια των Steely Dan .



Απο το 0.19-0.30 & από το 0.46-τέλος ενα ΔΑΚΡΥ (υπερηφανιας)  θα κυλουσε από τα μάτια των Steely Dan .

θα έλεγα ότι συμφωνώ....

 
Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά.

Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα...

Προβολή συνημμένου noiz solaki.mp3

 
Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά.

Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα...
 

 
Your browser does not support the HTML5 audio tag.

 
 
 
Προβολή συνημμένου 26123

Ωραιος ο παικτης ειδικα στο "ρεφρεν"!

Επισης εισαι και ο ΠΡΩΤΟΣ που εγραψε και την "ιστορια" του .


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά.

Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα...
 

Your browser does not support the HTML5 audio tag.

 
 
 
 
 
 


Προβολή συνημμένου 26123


Ωραίος. Χωλαίνει μόνο η επανάληψη του ίδιου σχήματος στο 0.19-0.24. Το β μέρος όμως αποζημιώνει. Να σημειώσω επίσης ότι ίσως είναι το μοναδικό που άκουσα να κλείνει όμορφα και όχι σαν να κόβεται το ρεύμα...

 
Χωλαίνει μόνο η επανάληψη του ίδιου σχήματος στο 0.19-0.24.
Ναι γιατί τη δευτερη φορά η  τέταρτη νότα του μοτιβου είναι λαθος, θα έπρεπε αντί για G# να είναι G αν ήθελα να είμαι by the book. Όμως το έπαιξα όπως το σκέφτηκα, δηλ. για να προκαλέσει αυτόν τον τονισμό της αλλαγής μέσω της μη αλλαγής. Είναι μικρή σαν "περαστική", ξεβολεύει μεν, αλλα κρατάει αυτό που ήθελα. Την επανάληψη. Σαν να αναμετρήθηκα με το ακκόρντο και να έχασα για λίγο.

Υπάρχουν κι άλλες "αμηχανίες" μέσα που θα μπορουσαν να γίνουν πιο στιβαρές.

 
Ναι γιατί τη δευτερη φορά η  τέταρτη νότα του μοτιβου είναι λαθος, θα έπρεπε αντί για G# να είναι G αν ήθελα να είμαι by the book. Όμως το έπαιξα όπως το σκέφτηκα, δηλ. για να προκαλέσει αυτόν τον τονισμό της αλλαγής μέσω της μη αλλαγής. Είναι μικρή σαν "περαστική", ξεβολεύει μεν, αλλα κρατάει αυτό που ήθελα. Την επανάληψη. Σαν να αναμετρήθηκα με το ακκόρντο και να έχασα για λίγο.

Υπάρχουν κι άλλες "αμηχανίες" μέσα που θα μπορουσαν να γίνουν πιο στιβαρές.
καλά έκανες, δεν είναι ΑΣΕΠ εδώ....

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top