Το μεγαλο λαθος ειναι οτι εχουμε επικεντρωθει στη....μιξη ενος κομματιου οταν υπαρχουν ΠΟΛΥ σημαντικοτεροι παραγοντες για το τελικο ηχητικο αποτελεσμα...
Ας τα αναλυσουμε λοιπον ολα ΕΝΑ-ΕΝΑ....
Τα παντα ξεκιναν με τη ΜΠΑΝΤΑ και εφοσον μιλαμε για ΡΟΚ/ΠΟΠ παραγωγη με τον ΝΤΡΑΜΜΕΡ της μπαντας.
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΝΤΡΑΜΜΕΡ ? Μη κανεις ΚΑΝ τον κοπο να μπεις να γραψεις,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να κανεις το τελικο αποτελεσμα θα ειναι ΜΑΠΑ.(Οπως λεει και ο Prince "Your band is as good as its drummer")
ΚΑΛΟΣ ΝΤΡΑΜΜΕΡ ειναι αυτος που:
1.BAΡΑΕΙ ΣΩΣΤΑ (δηλ. ΔΥΝΑΤΑ,χωρις να πνιγει τα τυμπανα του και με ΣΤΑΘΕΡΟ τροπο,δηλ. τα χτυπηματα στο downbeat ειναι ολα ΙΔΙΑ) επισης ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ με ΔΥ-ΝΑ-ΜΙ-ΚΕΣ
2.ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ και οταν λεμε ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ εννοουμε ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ...... και πανω απο ολα ΠΑΙΖΕΙ ΛΙΓΑ & ΚΑΛΑ .....
3.Εχει ΚΑΛΑ και ΚΑΛΟΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΑ τυμπανα και ΞΕΡΕΙ τι ταμπουρο & τι πιατινια πρεπει να χρησιμοποιησει αναλογα με το κομματι (σορρυ αλλα ΔΕΝ κανουν ολα τα ταμπουρα και ολα τα πιατινια για ολες τις δουλειες...)
4.ΑΠΑΙΤΕΙ να γραψει σε ΚΑΛΟ ΧΩΡΟ,αν ο χωρος για τα ΝΤΡΑΜΣ δεν ειναι ΚΑΛΟΣ απλα ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ (κανενα σετ δεν προκειται να ακουστει καλα σε ενα "πνιγμενο" ακουστικα χωρο οτι reverb & compression & να προσθεσουμε μετα...)
μετα τον ντραμμερ παμε στον αλλο σημαντικο παραγοντα δηλ. τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ μελη της μπαντας .
η υπολοιπη μπαντα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ,δηλ. να παιζει ΚΑΛΑ & να ΜΗΝ ΧΑΝΕΙ ακομα και οταν ο ντραμμερ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ!
Αν η μπαντα χρειαζεται τον ντραμμερ για να παιζει ΣΩΣΤΑ τοτε απλα ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ.....(τους ξαναστελνουμε για...δεσιμο και προβες)
ας δουμε τωρα τα ΜΕΛΗ της μπαντας ενα-ενα....
ΜΕΤΑ τον ντραμμερ το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ μελος ειναι ο ΜΠΑΣΙΣΤΑΣ.....ντεν εχεις καλο μπασιστα ματια μου,σορρυ αλλα ο ντισκος σου τα ειναι γκια τα πανυγκυρια... :lol:
Στην ροκ/ποπ μουσικη ΚΑΛΟΣ μπασιστας ειναι αυτος που:
1.Παιζει ΜΠΑΣΟ (με ΜΠ κεφαλαιο) δηλ. ΣΤΗΡΙΖΕΙ τη μελωδικη γραμμη του κομματιου παιζοντας τα FUNDAMENTALS , και ναι παιζει ΜΠΑΣΕΣ νοτες (δηλ. κυριως,και γιατι οχι μονο... :lol: ,στις ΔΥΟ πρωτες χορδες του,ναι τι Μι & την Λα.....)
2.ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ τη μποτα και δεν την αφηνει μονη της στο...χαος
3.Οταν παιζει ΜΟΝΟΣ του μπορεις να ΧΟΡΕΨΕΙΣ με αυτα που παιζει.....
4.Παιζει ΜΠΑΣΟΓΡΑΜΜΕΣ τις οποιες μπορει καποιος να ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ και να ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ....
5.Οπως και ο ντραμμερ ΠΑΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.....
Αντε παμε και στους ...λιγοτερο σημαντικους παραγοντες... :lol:
ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ:
Kαλος κιθαριστας ειναι αυτος που
1.Ξερει να παιζει ΡΥΘΜΙΚΗ κιθαρα και ΥΠΗΡΕΤΕΙ το τραγουδι με τον ΤΕΛΕΙΟ ηχο του και το ΣΩΣΤΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ παιξιμο του (δεν με ενδιαφερει αν εχει τεχνικη αν ξερει ή δεν ξερει να παιζει "καλα",αν δεν μπορει να κανει τα παραπανω ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ....)
2.Αποφευγει τα "σολιδια" και παιζει ΕΥΛΗΠΤΕΣ & ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΕΣ μελωδιες που μενουν στο μυαλο
3.Εχει προσωπικοτητα και ΗΧΟ....
4.Ειναι υπηρετης του ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ (με τον τροπο που ενας καλος ...μπουζουκτζης ας πουμε "εργαζεται" ΓΙΑ τον τραγουδιστη και οχι εναντιον του)
5.Οταν ΔΕΝ χρειαζεται να παιξει ΔΕΝ παιζει...(και βεβαια ΚΛΕΙΝΕΙ το volume της κιθαρας του :lol: :lol: :lol: )
τα παραπανω ισχυουν και για τον ΠΛΗΚΤΡΑ...
Τωρα για τους συνηθεις υποπτους δηλ. τους ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ αφου τους ΔΕΙΡΟΥΜΕ,ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ και ΕΞΟΡΙΣΟΥΜΕ για κανα δυο μηνες στον Αϊ Στρατη για να τους φυγει το..ψωνιο :lol: & εχοντας επιγνωση οτι ειναι...ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ :lol: για την επιτυχια ενος ..ασματος :lol: τους παρακαλουμε να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΜΑΝΤΟΝΕΣ ,να ειναι ΣΟΒΑΡΟΙ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ....και προσπαθουμε να δημιουργησουμε την καλυτερη δυνατη ΧΑΛΑΡΗ ατμοσφαιρα για να βγαλουν την...ψυχη τους..(αλλοιως θα μας βγαλουν τη...δικη μας...
)
Αν ειμαστε ΠΟΛΥ τυχεροι ενας ΚΑΛΟΣ τραγουδιστης θα μας παει στο ΘΕΟ (δυστυχως το θεμα του τραγουδιστη/τραγουδιστριας ειναι ΚΑΘΑΡΑ θεμα "συμφωνιας με το θεο/διαβολο :lol: ,αν σου κατσει εκατσε.... :lol: )
Αφου λοιπον μαζεψουμε την ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΠΑΝΤΑ θα προχωρησουμε στην ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ την οποια θα αναλυσω μονο αν το...επιθυμειτε.....και αν θελετε να εχετε παντα ΤΕΛΕΙΑ αποτελεσματα!!! :lol: :lol: :lol: