- Μηνύματα
- 22,246
- Πόντοι
- 2,148
Νταξ ....και ελεγα που ειναι ο Μπουλεντ εφεντη
2 ώρες πριν, qesh είπε
Ηταν παντα φτηνιαδουρα?
Ακριβώς στο λινκ που παρατίθεται είναι το επεισόδιο όπου έχω συμμετοχή.Hλία με όλο τον σεβασμό, αν δε κάνω λάθος, κάποτε είχες συμμετάσχει κι εσύ. Αν θυμάμαι λάθος συγχώρα με. Δε στο λέω με εμπαιγμό αλλά γιατί πιστεύω ότι όντως δεν ήταν πάντα φτηνιαδούρα. Τουλάχιστον όχι ως προς το περιεχόμενο.
Τώρα σα παραγωγή ή εικαστική προσέγγιση δε ξέρω.
Χτες όπως το πέτυχα πάντως ήταν σκυλάδικο. Έχει πλέον κάνει τον κύκλο του και δεν ξέρει ποιον να πρωτοβγάλει, ειδικά στο τσάμπα.
Άκουσα ότι φέτος έχει και ο Πορτοκάλουγλου κάνει ένα ανάλογο αλλά πιο κουλτουριάρικο. Δε το 'χω δει. Αξίζει;
Ακριβώς στο λινκ που παρατίθεται είναι το επεισόδιο όπου έχω συμμετοχή.
Η άποψη μου αφορά το πνεύμα και το στήσιμο της εκπομπής, επ ουδενί την καλλιτεχνική αξία των συμμετεχόντων.
Το γιατί και πως εγώ πήγα και τι ακριβώς είδα και ένοιωσα δεν αφορά την συζήτηση, δεν το κρατάω μυστικό πάντως, αν χρειαστεί μπορώ να επεκταθώ, δεν το επιθυμώ όμως. Δέχομαι να μην αμφισβητήσω κάποιες ενδεχομένως καλές προθέσεις στο ξεκίνημα της εκπομπής και αντιλαμβάνομαι πως για πολύ κόσμο κάποιες φορές υπήρξε η καλύτερη παρέα, αναφέρομαι όμως σε αυτά που ήμουν αυτήκοος και αυτόπτης μάρτυς και κυρίως στο ξεφτυλίκι των πρόσφατων ετών.
Τώρα για την εκπομπή του Πορτοκάλογλου, δεν έχω άποψη γιατί δεν την βλέπω, κάποιες στιγμές που είδα μερικά αποσπάσματα τυχαία πάντως, μου άφησε την εντύπωση καλοστημένης παραγωγής, όσο μπορώ να κρίνω αιώνες μακριά απο την σκυλοποπ αιθητική εκείνης του Παπαδόπουλου.
υ.γ. και ο καζαντζιδης ΦΩΝΑΡΑ αλλα το ρεπερτοριο του πιο κλαψομουνης πεθαινεις ρε φιλε ...so ....show must go on ..
Δεν έμεινα πολλά χρόνια στο ραδιόφωνο, αλλά και στο MAD και στον RED γινόταν χαμός από sms, τηλέφωνα και μέηλ.Συνήθως λίγοι είναι αυτοί που επικοινωνούν με τους σταθμούς τηλεφωνικά ή γραπτά και είναι μια μειοψηφία
Σε γενικές γραμμές πάντως η άποψη μου πάντα ήταν και την μετέφερα ως κανόνα και σε όσους συνεργαζόμουν στα ράδια, "ποτέ μην υποτιμάς το κοινό". Ισχύει για κάθε μέσο αυτό.
Συνήθως λίγοι είναι αυτοί που επικοινωνούν με τους σταθμούς τηλεφωνικά ή γραπτά και είναι μια μειοψηφία με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (για να μη γίνω κακός), που δεν εκπροσωπούν την σιωπηλή πλειοψηφία που ακούει - διαβάζει - παρακολουθεί. Οπως στα περισσότερα πράγματα στη ζωή.
Όμως πάντα υπάρχει κοινό που θα φάει ότι τους ταΐσεις. Ακόμα και σκατά.
Οι υπόλοιποι είτε αδιαφορούν είτε επιλέγουν κάτι καλύτερο.
να πω οτι εκείνο που μου λείπει αφάνταστα σε αυτά τα talent shows είναι η προσωπική υπογραφή των συμμετεχόντων, η διάθεση τους να προτάξουν μια βαθύτερη καλλιτεχνική ανάγκη και όχι απλώς να δείξουν τεχνικές και άλλες δυνατότητες. Θα ήθελα να δω κορίτσια και αγόρια να παρουσιάζουν δικά τους τραγούδια, ανεξάρτητα απο εκτελεστικές ικανότητες, θα ήθελα να μας θυμίζουν πως αυτό που μένει και αξίζει είναι η μουσική . Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο φαντάζομαι πως πρέπει πρώτα ν' αλλάξουν οι κριτές, οι παραγωγοί, το κανάλι, η χώρα η ίδια...
Δεν έμεινα πολλά χρόνια στο ραδιόφωνο, αλλά και στο MAD και στον RED γινόταν χαμός από sms, τηλέφωνα και μέηλ.
Δηλαδή μπορεί να είναι 50 - 100 άτομα (και πάρα πολλά λέω) που συμμετέχουν και επικοινωνούν κατ' επανάληψη, σε σημείο που κάποιοι είναι γνωστοί με το μικρό τους όνομα στους τηλεφωνητές. Δεν πρέπει αυτοί να καθορίζουν το περιεχόμενο σαν σημείο αναφοράς, διότι δεν εκπροσωπούν ούτε μονοψήφια ποσοστά συνήθως και οι λόγοι συμμετοχής τους είναι διαφορετικοί.Συνήθως λίγοι είναι αυτοί που επικοινωνούν με τους σταθμούς τηλεφωνικά ή γραπτά και είναι μια μειοψηφία που ανακυκλώνεται με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (για να μη γίνω κακός), που δεν εκπροσωπούν την σιωπηλή πλειοψηφία που ακούει - διαβάζει - παρακολουθεί. Οπως στα περισσότερα πράγματα στη ζωή.
Όμως πάντα υπάρχει κοινό που θα φάει ότι τους ταΐσεις. Ακόμα και σκατά.
Οι υπόλοιποι είτε αδιαφορούν είτε επιλέγουν κάτι καλύτερο.
φάλτσοι κριτές φάλτσοι νικητές.