Περί Ελληνικού VOICE

  • Thread starter Thread starter ez
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 115
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 8K
.......

Άκυρον

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
2 ώρες πριν, qesh είπε



 Ηταν παντα φτηνιαδουρα?




Hλία με όλο τον σεβασμό, αν δε κάνω λάθος, κάποτε είχες συμμετάσχει κι εσύ. Αν θυμάμαι λάθος συγχώρα με. Δε στο λέω με εμπαιγμό αλλά γιατί πιστεύω ότι όντως δεν ήταν πάντα φτηνιαδούρα. Τουλάχιστον όχι ως προς το περιεχόμενο.

Τώρα σα παραγωγή ή εικαστική προσέγγιση δε ξέρω.

Χτες όπως το πέτυχα πάντως ήταν σκυλάδικο. Έχει πλέον κάνει τον κύκλο του και δεν ξέρει ποιον να πρωτοβγάλει, ειδικά στο τσάμπα. 

Άκουσα ότι φέτος έχει και ο Πορτοκάλουγλου κάνει ένα ανάλογο αλλά πιο κουλτουριάρικο. Δε το 'χω δει. Αξίζει;

 
Όποιος δεν είχε την τύχη να δει Ζάικο στο 90's στον Μύλο (το Παραρλάμα δεν το πρόλαβα-εγκαταστάθηκα το πρώτον στη Ζαλονίκη  to 1993 ) δυστυχώς ΕΧΑΣΕ. .

Ήταν η περίοδος που κάθε Παρασκευή ντυνόμουν και ήξερα ότι θα παώ να ακούσω μουσική και να πιω (τωρα δεν βγαινω που να αναστηθεί ο Prince ? ).

Υ.Γ. Σας προτιμούσα με Ντουνούση και όχι με Μπαντουκ (μολονότι και οι δύο είναι μαμάτοι).

Υ.Γ.2  Καλά με τον Ντουνούση συναντηθηκα πολλές φορες στη Ζαλονικη. Τον Μπαντούκ τον γνωρισα Αθηνα σε ένα Live των  9 Below Zero.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Hλία με όλο τον σεβασμό, αν δε κάνω λάθος, κάποτε είχες συμμετάσχει κι εσύ. Αν θυμάμαι λάθος συγχώρα με. Δε στο λέω με εμπαιγμό αλλά γιατί πιστεύω ότι όντως δεν ήταν πάντα φτηνιαδούρα. Τουλάχιστον όχι ως προς το περιεχόμενο.

Τώρα σα παραγωγή ή εικαστική προσέγγιση δε ξέρω.

Χτες όπως το πέτυχα πάντως ήταν σκυλάδικο. Έχει πλέον κάνει τον κύκλο του και δεν ξέρει ποιον να πρωτοβγάλει, ειδικά στο τσάμπα. 

Άκουσα ότι φέτος έχει και ο Πορτοκάλουγλου κάνει ένα ανάλογο αλλά πιο κουλτουριάρικο. Δε το 'χω δει. Αξίζει;
Ακριβώς στο λινκ που παρατίθεται είναι το επεισόδιο όπου έχω συμμετοχή.

Η άποψη μου αφορά το πνεύμα και το στήσιμο της εκπομπής, επ ουδενί την καλλιτεχνική αξία των συμμετεχόντων.

Το γιατί και πως εγώ πήγα και τι ακριβώς είδα και ένοιωσα δεν αφορά την συζήτηση, δεν το κρατάω μυστικό πάντως, αν χρειαστεί μπορώ να επεκταθώ, δεν το επιθυμώ όμως. Δέχομαι να μην αμφισβητήσω κάποιες ενδεχομένως καλές προθέσεις στο ξεκίνημα της εκπομπής και αντιλαμβάνομαι πως για πολύ κόσμο κάποιες φορές υπήρξε η καλύτερη παρέα, αναφέρομαι όμως σε αυτά που ήμουν αυτήκοος και αυτόπτης μάρτυς και κυρίως στο ξεφτυλίκι των πρόσφατων ετών.

Τώρα για την εκπομπή του Πορτοκάλογλου, δεν έχω άποψη γιατί δεν την βλέπω, κάποιες στιγμές που είδα μερικά αποσπάσματα τυχαία πάντως, μου άφησε την εντύπωση καλοστημένης παραγωγής, όσο μπορώ να κρίνω αιώνες μακριά απο την σκυλοποπ αισθητική εκείνης του Παπαδόπουλου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ακριβώς στο λινκ που παρατίθεται είναι το επεισόδιο όπου έχω συμμετοχή.

Η άποψη μου αφορά το πνεύμα και το στήσιμο της εκπομπής, επ ουδενί την καλλιτεχνική αξία των συμμετεχόντων.

Το γιατί και πως εγώ πήγα και τι ακριβώς είδα και ένοιωσα δεν αφορά την συζήτηση, δεν το κρατάω μυστικό πάντως, αν χρειαστεί μπορώ να επεκταθώ, δεν το επιθυμώ όμως. Δέχομαι να μην αμφισβητήσω κάποιες ενδεχομένως καλές προθέσεις στο ξεκίνημα της εκπομπής και αντιλαμβάνομαι πως για πολύ κόσμο κάποιες φορές υπήρξε η καλύτερη παρέα, αναφέρομαι όμως σε αυτά που ήμουν αυτήκοος και αυτόπτης μάρτυς και κυρίως στο ξεφτυλίκι των πρόσφατων ετών.

Τώρα για την εκπομπή του Πορτοκάλογλου, δεν έχω άποψη γιατί δεν την βλέπω, κάποιες στιγμές που είδα μερικά αποσπάσματα τυχαία πάντως, μου άφησε την εντύπωση καλοστημένης παραγωγής, όσο μπορώ να κρίνω αιώνες μακριά απο την σκυλοποπ αιθητική εκείνης του Παπαδόπουλου.


Ωχ δε το άνοιξα το λινκ. Απλά σε θυμόμουν. Δε χρειάζεται να πεις γιατί και πως πηγές. Απλά ρώτησα γιατί θεώρησα ότι δε θα πήγαινες κάπου που το θεωρείς τόσο φτηνιάρικο. 

Συμφωνώ απόλυτα στα υπόλοιπα. Δυστυχώς πλέον έχει γίνει σκύλε το όλο σκηνικό. Όχι τόσο στο ρεπερτόριο, όσο στην αισθητική. 

 
υ.γ. και ο καζαντζιδης ΦΩΝΑΡΑ αλλα το ρεπερτοριο του πιο κλαψομουνης πεθαινεις ρε φιλε ...so ....show must go on ..


για την φωνή της προσφυγιάς , της ξενιτιάς και της φτωχολογιάς του 50 και του 60 μιλάς , ε ;;

 
δεν ξέρω για σας ρε φίλοι (σέβομαι όλες τις απόψεις), αλλά για μένα τώρα στα γεράματα, το μόνο που κάνει κούκου στο μουσικό μου συναίσθημα είναι το στοιχείο της "έκπληξης" στο οποιοδήποτε επίπεδο...

έτσι λοιπόνε, από ένα ακόμα -ανάμεσα στα αμέτρητα παγκοσμίως- κανιβαλισμένο άγουρο ταλεντο προς τηλεοπτική (κατ)ανάλωση (που συντόμως θα πεταχθεί -κατά κανόνα- ατάκτως δίπλα στα άλλα που πέρασαν αναλόγως εκθειαζόμενα από τα πλατώ πριν από αυτό, να δυστυχεί αναπολώντας το γουορχολικό πεντάλεπτο δημοσιότητας του), θα μου κινούσε περισσότερο το ενδιαφέρον ένα εβραιουπερορθόδοξο pink floyd tribute σε μια πλατεία σα κάτου...?

αυτό φυσικά συμβολικά και δεν σημαίνει ότι δεν εύχομαι τα καλύτερα στο κορίτσι (παρεμπιπτόντως μου άρεσε πολύ η χροιά της)... έτσι κι αλλιώς την όποια εξέλιξή της πέραν του όποιου ταλέντου θα την καθορίσει αυτό που έλεγαν οι παλιοί απλά (κι όχι απλοϊκά) "άστρο"... κι αυτό σαν "κοινωνικοπολιτικομεταφυσική" έννοια υπερβαίνει την ενίοτε κουτσομπολίστικη (ε ναι συχωράτε με κάποιες φορές την υπερτιμούμε την καναπεδάτη άποψή μας) "κριτική" επί παντός...

ΥΓ. στην σύγχρονη κοινωνία της υπερπληροφόρησης και της εύκολης έκθεσης ο ανταγωνισμός πια είναι τεράστιος... κάποτε στο πάλαι ποτέ "Να η ευκαιρία" ο Αδαμαντίδης π.χ. ήταν σαν μύγα που έκανε σέρφινγκ στο γάλα... αν έβγαινε τώρα σε ένα από τα πολλά πιστεύετε ότι θα ήταν το ίδιο?...

 
Παίρνω αφορμή απο την ανάρτηση του αγαπητού @npap και ειδικά απο το υστερόγραφο του για να υπερθεματίσω και να πω οτι εκείνο που μου λείπει αφάνταστα σε αυτά τα talent shows είναι η προσωπική υπογραφή των συμμετεχόντων, η διάθεση τους να προτάξουν μια βαθύτερη καλλιτεχνική ανάγκη και όχι απλώς να δείξουν τεχνικές και άλλες δυνατότητες. Θα ήθελα να δω κορίτσια και αγόρια να παρουσιάζουν δικά τους τραγούδια, ανεξάρτητα απο εκτελεστικές ικανότητες, θα ήθελα να μας θυμίζουν πως αυτό που μένει και αξίζει είναι η μουσική. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο φαντάζομαι πως πρέπει πρώτα ν' αλλάξουν οι κριτές, οι παραγωγοί, το κανάλι, η χώρα η ίδια...

 
Ωραίο θα ήταν ένα τέτοιο show αλλά πλέον δεν μιλάς για τραγουδιστές/εκτελεστές (the Voice) αλλά δημιουργούς και τραγουδοποιούς. Θα ήταν όντως ενδιαφέρον κατι τέτοιο.

Σε γενικές γραμμές πάντως η άποψη μου πάντα ήταν και την μετέφερα ως κανόνα και σε όσους συνεργαζόμουν στα ράδια, "ποτέ μην υποτιμάς το κοινό". Ισχύει για κάθε μέσο αυτό.

Συνήθως λίγοι είναι αυτοί που επικοινωνούν με τους σταθμούς τηλεφωνικά ή γραπτά και είναι μια μειοψηφία με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (για να μη γίνω κακός), που δεν εκπροσωπούν την σιωπηλή πλειοψηφία που ακούει - διαβάζει - παρακολουθεί. Οπως στα περισσότερα πράγματα στη ζωή.

Όμως πάντα υπάρχει κοινό που θα φάει ότι τους ταΐσεις. Ακόμα και σκατά.

Οι υπόλοιποι είτε αδιαφορούν είτε επιλέγουν κάτι καλύτερο. 

 
Συνήθως λίγοι είναι αυτοί που επικοινωνούν με τους σταθμούς τηλεφωνικά ή γραπτά και είναι μια μειοψηφία
Δεν έμεινα πολλά χρόνια στο ραδιόφωνο, αλλά και στο MAD και στον RED γινόταν χαμός από sms, τηλέφωνα και μέηλ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε γενικές γραμμές πάντως η άποψη μου πάντα ήταν και την μετέφερα ως κανόνα και σε όσους συνεργαζόμουν στα ράδια, "ποτέ μην υποτιμάς το κοινό". Ισχύει για κάθε μέσο αυτό.

Συνήθως λίγοι είναι αυτοί που επικοινωνούν με τους σταθμούς τηλεφωνικά ή γραπτά και είναι μια μειοψηφία με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (για να μη γίνω κακός), που δεν εκπροσωπούν την σιωπηλή πλειοψηφία που ακούει - διαβάζει - παρακολουθεί. Οπως στα περισσότερα πράγματα στη ζωή.

Όμως πάντα υπάρχει κοινό που θα φάει ότι τους ταΐσεις. Ακόμα και σκατά.

Οι υπόλοιποι είτε αδιαφορούν είτε επιλέγουν κάτι καλύτερο. 


Τι θες να πεις; Ότι αυτά θέλει ο κόσμος, αυτά παίρνει; Σε έχασα εκεί με τα τηλ. κλπ. 

Δυστυχώς (για όσους βλέπουν) η τηλεόραση έχει γεμίσει ριάλιτι. Μάλιστα αυτά ουδεμία σχέση έχουν με τη βιτρίνα που πωλούν. Βλέπε voice, survivor, masterchef, next top model, X got talent κλπ. Υπό μία έννοια κάτι σκουπίδια τύπου bachelor πιο ειλικρινή είναι διότι δεν υπάρχει αυτό το προσποιητό ότι "δεν ειναι ριάλιτι, είναι για την Χ,Υ,Ζ τέχνη".  Όλα είναι πλέον φραντσαιζ προϊόντα που έρχονται και στη Ελλάδα και ο κόσμος, κυρίως οι πιο μεγάλοι σε ηλικία, τα βλέπει γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική. Κάτι σαν τις εκλογές ένα πράμα. Αν τώρα πιστεύει κάποιος ότι θα κάνει σοβαρή καριέρα μέσα απο το voice της Ελλάδας μάλλον πλανάται όπως έχει δείξει η ιστορία. Άντε κανα μεροκάματο για κάποιες σεζόν σε κανα νυχτερινό μαγαζί να βρουν. 

 
να πω οτι εκείνο που μου λείπει αφάνταστα σε αυτά τα talent shows είναι η προσωπική υπογραφή των συμμετεχόντων, η διάθεση τους να προτάξουν μια βαθύτερη καλλιτεχνική ανάγκη και όχι απλώς να δείξουν τεχνικές και άλλες δυνατότητες. Θα ήθελα να δω κορίτσια και αγόρια να παρουσιάζουν δικά τους τραγούδια, ανεξάρτητα απο εκτελεστικές ικανότητες, θα ήθελα να μας θυμίζουν πως αυτό που μένει και αξίζει είναι η μουσική . Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο φαντάζομαι πως πρέπει πρώτα ν' αλλάξουν οι κριτές, οι παραγωγοί, το κανάλι, η χώρα η ίδια...


έτσι ακριβώς Ηλία... πέραν του όποιου "(καλλι)τεχνικού" αποτελέσματος (που πάντα έπεται θεμιτά κρινόμενο) πρέπει η προαίρεση ήδη να έχει παραδοθεί στην "ψυχή" της μουσικής... την πηγαία έκφραση του ακατέργαστου συναισθήματος... του αυθόρμητου και νηφάλιου... πριν το ζαλίσουν τα "φώτα της ράμπας" και το αρχίσουν στα σφηνάκια εφήμερης δόξας οδηγώντας το ενδεχομένως κάποτε σε στοχασμούς ανάλογους του «Δεν έχω επιτυχία επειδή είμαι αλκοολικός ή είμαι αλκοολικός επειδή δεν έχω επιτυχία;»...

τώρα περί "αλλαγής" αυτών που κινούν τα νήματα, έχοντας κατά καιρούς στο περιβάλλον μου αρκετούς συμμετέχοντες κάποτε με τον ένα ή άλλο τρόπο στους Αγώνες ελληνικού τραγουδιού Κέρκυρας, σε σκόρπιες συζητήσεις μαζί τους, στην κοινή απορία μου-ευσεβή πόθο πότε θα ξαναγίνει κάποιο ανάλογο event ώστε να με αγγίξει πάλι η συλλογική βαθύτερη καλλιτεχνική ανάγκη που πλανιόταν στην ατμόσφαιρα, η απάντηση ήταν περίπου η ίδια... μάλλον όταν γεννηθεί ο επόμενος Μάνος...

 
Ο Μάνος χατζιδάκις είχε πεί "Το πάλκο κάνει καλλιτέχνες. Η τηλεόραση κάνει διασημότητες"

 
Δεν έμεινα πολλά χρόνια στο ραδιόφωνο, αλλά και στο MAD και στον RED γινόταν χαμός από sms, τηλέφωνα και μέηλ.


Σόρι αν δεν κατάφερα να γίνω κατανοητός. Να προσπαθήσω καλύτερα:

Συνήθως λίγοι είναι αυτοί που επικοινωνούν με τους σταθμούς τηλεφωνικά ή γραπτά και είναι μια μειοψηφία που ανακυκλώνεται με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (για να μη γίνω κακός), που δεν εκπροσωπούν την σιωπηλή πλειοψηφία που ακούει - διαβάζει - παρακολουθεί. Οπως στα περισσότερα πράγματα στη ζωή.

Όμως πάντα υπάρχει κοινό που θα φάει ότι τους ταΐσεις. Ακόμα και σκατά.

Οι υπόλοιποι είτε αδιαφορούν είτε επιλέγουν κάτι καλύτερο. 
Δηλαδή μπορεί να είναι 50 - 100 άτομα (και πάρα πολλά λέω) που συμμετέχουν και επικοινωνούν κατ' επανάληψη, σε σημείο που κάποιοι είναι γνωστοί με το μικρό τους όνομα στους τηλεφωνητές. Δεν πρέπει αυτοί να καθορίζουν το περιεχόμενο σαν σημείο αναφοράς, διότι δεν εκπροσωπούν ούτε μονοψήφια ποσοστά συνήθως και οι λόγοι συμμετοχής τους είναι διαφορετικοί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
φάλτσοι κριτές φάλτσοι νικητές.


Απο φωνητικα δεν κατεχω πολλα, μονο οτι ακουω δηλαδη, κι απο οργανα επισης δεν ειμαι κι ο Τσαικοφσκι, μια κιθαρα γρατζουναω, αλλα φαλτσα την Παπαριζου δεν την λες με την καμμια.Αλλα πραγματα μπορεις να πεις γι αυτην (πχ λεω εγω τωρα οτι τα τραγουδια της ειναι μαπες) αλλα φαλτσα???

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top