Περί Ελληνικού VOICE

  • Thread starter Thread starter ez
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 115
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 8K
Σόρι αν δεν κατάφερα να γίνω κατανοητός. Να προσπαθήσω καλύτερα:

Δηλαδή μπορεί να είναι 50 - 100 άτομα (και πάρα πολλά λέω) που συμμετέχουν και επικοινωνούν κατ' επανάληψη, σε σημείο που κάποιοι είναι γνωστοί με το μικρό τους όνομα στους τηλεφωνητές. Δεν πρέπει αυτοί να καθορίζουν το περιεχόμενο σαν σημείο αναφοράς, διότι δεν εκπροσωπούν ούτε μονοψήφια ποσοστά συνήθως και οι λόγοι συμμετοχής τους είναι διαφορετικοί.


οκ, τώρα το έπιασα. Πάντως, πιστεύω ότι διαχρονικά το ράδιο προσφέρει πιο ποιοτικό πρόγραμμα από την τιβι. 

 
οκ, τώρα το έπιασα. Πάντως, πιστεύω ότι διαχρονικά το ράδιο προσφέρει πιο ποιοτικό πρόγραμμα από την τιβι. 
Iσχύει εν πολλοίς. Ωστόσο, παίζει ρόλο και το λεγόμενο ποιοτικό κοινό. Δεν ακούει ο ίδιος κόσμος το Mad radio (πιτσιρικαρία), τον Red ή τον Ροκ FM και το Νίτρο. 
Αυτό που λέω, έχει βάση. Δεν μιλάμε δηλαδή για έναν πυρήνα περιορισμένων ατόμων αλλά για εκατοντάδες μηνύματα και email από α) πιτσιρίκια που χαβαλεδιάζουν ok (Μad radio) β) πιο ώριμο ηλικιακά κοινό που ξέρει τι ακούει και όποτε άκουγε ωραίο καινουριο κομμάτι στο playlist έπαιρνε τηλέφωνο να πει είτε ότι του άρεσε είτε να ρωτήσει πώς λέγεται το συγκρότημα.
Εξ όσων είχα διαπιστώσει και από την αλληλογραφία που παίρναμε στα μουσικά περιοδικά που δούλεψα, οι σκυλάδες/pop και οι πιο λαϊκοί σπανίως έγραφαν γράμμα ή ασχολιόνταν - και λογικό μου φαίνεται.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 στο playlist 


σορρυ για το οφτοπικ αλλά αυτό πιστεύω αυτό που γράφεις ήταν το κακό που συνέβη στο ράδιο. Το playlist ειναι το "ριαλιτι" του ράδιο. 

 
σορρυ για το οφτοπικ αλλά αυτό πιστεύω αυτό που γράφεις ήταν το κακό που συνέβη στο ράδιο. Το playlist ειναι το "ριαλιτι" του ράδιο. 
Εννοείται, και συμφωνώ. Μεγάλη ιστορία... Ήταν και ο λόγος που έπαψα να ασχολούμαι και παραιτήθηκα.
Εμείς δεν μπορούσαμε να παίξουμε ούτε κομμάτια που ΗΤΑΝ στο playlist, αν δεν ήταν προγραμματισμένα.
Έπαιρνε δηλ. ακροατής και ζητούσε το November Rain , επειδή ήταν Νοέμβρης και έβρεχε ξέρω γω, και ενώ το κομμάτι ήταν στο playlist του σταθμού, εγώ δεν μπορούσα να το βάλω γιατί δεν είχε προβλεφθεί να παίξει στο... τριωρο μου. Απίστευτα πράγματα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι διαφορετικά τα στοιχεία και η αίσθηση που έχει ένας παραγωγός που μπαίνει για ένα δίωρο έστω και καθημερινά, απο αυτά που διαθέτει αυτός με τα στατιστικά ολόκληρης εβδομάδας ή και διαχρονικά και που βρίσκεται εκεί όλη μέρα ή και νύχτα. Επίσης, σίγουρα υπάρχουν διαφορετικά ποιοτικά κριτήρια σε κάθε κοινό αλλά δεν μιλάμε πως αυτά είναι η γραφή και ανάγνωση. Μην υποτιμάτε το κοινό σας.?

Αλλά δεν συζητάμε εδώ αυτό.

 
καλά τα λέει, αλλά μιλάμε για προγράμματα που είναι παγκόσμια franchise σε 150 χώρες και σίγουρα αυτό που γίνεται στη Ζιμπαμπουε (αν γίνεται) δεν θα έχει σχέση ούτε με το δικό μας ούτε με το αμερικάνικο ούτε με της Αγγλίας όπου είναι ο γενήτορας της σύγχρονης μοντέρνας μουσικής.

Σίγουρα έχει κανόνες και σίγουρα μαρκετίστικα κλισέ που πρέπει να ακολουθηθούν που κάνουν τον σοβαρό κόσμο να αηδιάσει. Αλλά σε κάποιες χώρες όπως αυτές το επίπεδο είναι πανυψηλο στο είδος αυτό.

Όταν σε μια χώρα γιορτάζει η βασίλισα (έστω ο ανώτατος άρχων) και μπορεί να βγαίνει στη σκεπή ο Brian May και να παίζει τον εθνικό ύμνο ή όταν στους Ολυμπιακούς αγώνες ΟΛΟ το πρόγραμμα είναι αφιερωμένο στην ποπ μουσική σίγουρα σημαίνει πολλά.

Με αυτά τα κριτήρια θεωρώ ότι το δικό μας voice είναι (ευγενικά) χαμηλότατου επιπέδου (και μη μου αρχίσετε τώρα για τις αναλογίες κλίμακας, η ποιότητα είναι μία, πχ στη συνοδευτική μπάντα - στο εγγλέζικο η συνοδευτική μπάντα ακούγεται σαν τους Led Zeppelin και στο ελληνικό σαν επαρχιακό σκυλάδικο- ή στους κριτές που έχουμε ή καταδέχονται να πάνε.

Επίσης θεωρώ ότι δεν το φτιάχνουμε στα μέτρα μας ούτε πρέπει να το φτιάχνουμε στα μέτρα μας με το να γυρίζουμε στη μέση του διαγωνισμού την τραγουδίστρια που ήρθε τραγουδώντας Janis Joplin και δίνοντάς της να πει Μαρίκα Νίνου, ούτε το παιδί που ήρθε τραγουδώντας Θέμη Αδαμαντίδη να διαγωνιστεί με έναν που ήρθε με whole lotta love και να λενε από μισό κουπλέ Morning has broken.

Το παιχνίδι έχει ένα στυλ και θεωρώ ότι πρέπει να διατηρηθεί, ΑΝ θέλεις να το προβάλεις και συ. Το να το φέρνουμε στα μέτρα μας και οι μισοί να τραγουδάνε Πάριο και οι άλλοι μισοί βεργούλες εμένα με ξεπερνάει.

 
Όλα τα έχω ακούσει αλλά και φάλτσα η δικιά μου, εντάξει δεν το περίμενα. 

87EC214C-3D80-4636-A26E-2214945EA9A7.jpeg

 
Τέτοιου είδους τηλεοπτικοί διαγωνισμοί δεν έχουν σχεδόν κανένα αντίκτυπο ούτε στον καλλιτέχνη, ούτε στο κοινό.

Άσχετα από το αν είναι ''φθήνια'' ή όχι, δεν έχει σημασία αυτό.

Το να είσαι απλά καλός (ή εξαιρετικός, ή άριστος) ερμηνευτής από μόνο του δεν λέει κάτι.

'Αμα είναι έτσι, να γίνει και ένα show ''The Guitar'' ή ''The Drummer'', να βάλουμε κάτι 8χρονα από την Ασία να παίζουν τις ''κάλτσες τους'', να βγάλουμε νικητή και να τα βάλουμε να φτιάξουν τους νέους Zeppelin ή Stones... αυτά είναι αστεία πράγματα.

Τώρα, αν ο σκοπός τους είναι να δουλέψουν μισή σεζόν μεροκάματα στης Ζουγανέλη ή στου Mουζουράκη και μετά από ένα χρόνο που θα βγει το επόμενο Voice να ξαναβγουν στην αφάνεια, άλλο αυτό.

Ο Παντελίδης έγινε πασίγνωστος από αυτοσχέδια βίντεο που ανέβαζε στο YouTube, και σιγά σιγά γιγαντώθηκε και ήρθαν όλα τα άλλα (δισκογραφικές κτλ). Παλαιότερα, οι μπάντες παίζανε όπου να'ναι, και κοιμόντουσαν στο βανάκι τους ο ένας πάνω στον άλλο. Άλλες εποχές τότε, άλλες τώρα, σήμερα θα υπάρχει ένας ''αντίστοιχος'' τρόπος, το να κερδίσεις σε έναν τηλεοπτικό διαγωνισμό πάντως σίγουρα δεν είναι αυτός ο τρόπος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πρόσφατα διάβασα ένα βιβλίο αυτοβιογραφία του Κιθ Ρίτσαρντς.

Σε κάποιος σημείο έγραφε ότι ο ίδιος από νωρίς κατάλαβε ότι όσοι πάνε στις συναυλίες δεν το κάνουν για την μουσική αλλά για την γενική φάση.

Και έτσι είναι.Ολη η μουσική της εποχής  πωλείται ως ένα προϊόν με περιτύλιγμα την ζωή του κάθε μουσικού ιστορίες γύρω από αυτόν το στυλ κτλ.Εξαλλου η σύγχρονη μουσική στην πραγματικότητα είναι στο σύνολο της εντελώς της πλάκας ακόμη και από μεγάλα όνοματα.Απλα η σοουμπιζ τους κάνει θεούς.

Και το κάθε ριάλιτι αυτό επιδιώξει.Δεν ενδιαφέρει απλώς η μουσική καθαυτή .

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
.......Με αυτά τα κριτήρια θεωρώ ότι το δικό μας voice είναι (ευγενικά) χαμηλότατου επιπέδου (και μη μου αρχίσετε τώρα για τις αναλογίες κλίμακας, η ποιότητα είναι μία, πχ στη συνοδευτική μπάντα - στο εγγλέζικο η συνοδευτική μπάντα ακούγεται σαν τους Led Zeppelin και στο ελληνικό σαν επαρχιακό σκυλάδικο- ή στους κριτές που έχουμε ή καταδέχονται να πάνε...
Δημήτρη καλά τα λες και συμφωνώ αλλά έχουμε άλλους "καλύτερους" να πάνε για κριτές; Εντάξει υπάρχουν οι παλιές καραβάνες ακόμα αλλά μπορείς να σκεφτείς κάποιον που εκπροσωπεί το ποπ στην Ελλάδα καλύτερα από τον Ρουβα; Είναι και το θέμα να έχεις τους mainstream artists on board. Δλδ το ράδιο από ελληνικά μόνο μουζουρακη, μαραβεγια, ζουγανελη και μποφιλιου παίζει. Αν πάει για κριτής κάποιος από το κονσερβατοριο απλά δε θα δεθεί το κοινό. 

Ναι είναι σχετικά χαλημο το επίπεδο του Ελ. βοις αλλά είναι λογικό. Το mainstream ελληνικό τραγούδι είναι παρόμοιου επιπέδου.

 
 Σχεδόν σε όλα τα παραπάνω εξαιρούνται η hip hop, rap, trap e.t.c  Άλλο κεφάλαιο αυτά....
πάντως υπάρχει το rhythm & flow που (όσο και να το αρνούνται οι συντελεστές του) είναι καθαρά ένα ταλεντ σόου τύπου voice με ραπερς και είναι από τα πιο σουρεαλιστικά πράγματα που έχω δει ποτέ μου

https://www.imdb.com/title/tt9278032/

 
Το θέμα είναι αν θες να παίξεις το παιχνίδι.

Αμα θες θα έλεγα να το παίξεις στα μετρα του ή στα μέτρα σου. Το έτσι γιουβέτσι και μια απ όλα δεν μου λεει τίποτα.

Αφού δεν μπορεις να παίξεις σωστά και να στηρίξεις έναν τραγουδιστή που θέλει να τραγουδίσει πόπ και πχ λέμε τ'ωρα  Bjork κάντο αμιγώς ελληνικό, με ορχήστρα που να γμει στο γήπεδό της. Και φτιάξε κάτι άλλο για ποπ. ΑΝ υπάρχει αυτή στην Ελλάδα.

Αυτό το όλα μαζί και αχταρμάς και τελικά τίποτα απο όλα είναι που ρίχνει το επίπεδο, όπως και οι 500 κλικαδόροι που είναι μόνιμοι και με το κινητό στο χέρι για ο,τιδήποτε λέει η τιβί ψηφίστε, δείτε, αποφασίστε για τους υπόλοιπους 9.999.500 που δεν ψηφίζουν.

Τώρα ποιοί κριτές?

Σίγουρα υπάρχουν. Αλλά όταν βλέπουν ότι είναι πανηγύρι δεν θα πάνε.

 
Πάντως αν κάνουμε επιτροπή εδώ μέσα, μια θέση αριστείνδην θα την πάρω εγώ. Όχι επειδή είμαι αυστηρός, αλλά επειδή έχω τη μεγαλύτερη επιτυχία ως τραγουδιστής. 

 
Πάντως αν κάνουμε επιτροπή εδώ μέσα, μια θέση αριστείνδην θα την πάρω εγώ. Όχι επειδή είμαι αυστηρός, αλλά επειδή έχω τη μεγαλύτερη επιτυχία ως τραγουδιστής. 
και ως άντρας

ή μάλλον καλύτερα ο ΦΑΣΙΟΝ που έχει παρελθόν με τη Κουλιανου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
τΙ?

ΜΑΓΙΡΕΒΕ για την Κουλιανου ο ΦΑΣΙΟΝ?

ΠοτενεΣ? για ΠΕ,για ΠΕ.....
ΦΑΣΙΟΝ ο λαός ζητά να μάθει. Μη ντρέπεσαι. Ξεδιπλωσου.

Γιατί καλή η παζαριζου του Νέστορα αλλα σα τη Κουλιανου στα ντουζενια της δεν έχει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπάρχουν σπουδαίοι και ταπεινοί καλλιτέχνες που υπηρετούν τη μουσική και αυτοί που μονίμως εξυπηρετούνται από τη μουσική και νομίζουν ότι την αφεντεύουν κιόλας. Δυστυχώς η πλειοψηφία ασχολείται μονίμως με τους δεύτερους.

Κυριολεκτικά με τους δεύτερους.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top