- Μηνύματα
- 47,831
- Πόντοι
- 2,368
Ολο συμφωνουμε σημερα.... ;Dtheoctapus είπε:Πάλι θέμα χαρακτήρα είναι, δεν σου φταίει το "γνωμικό". Άσε που για μουσική μιλάμε, δεν μιλάμε για π.χ. αρχιτεκτονική ή μαθηματικά. Δεν νομίζω ότι αν κάποιος υιοθετεί την εν λόγω στάση, εγώ, εσύ ή οποιοσδήποτε πρέπει να τραβάει κάποιο ζόρι και να τον κατηγορούμε για τεμπελιά. Αφού αυτό θέλει να κάνει αυτός με την μουσική του εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Δεν είναι ούτε σωστό, ούτε λάθος. Άσε που γενικεύεις επικίνδυνα θα έλεγα.
Κατι που μας...ξεφυγε.. ;D.. ειναι και η....αντιστροφη πορεια....δηλ.απο την τελεια τεχνικη στην απολυτη..ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ της......συμβαινει βεβαια περισσοτερο στη ζωγραφικη (Miro,Picasso,Rothko)....αλλα και στη μουσικη εμενα ας πουμε με...ενθουσιαζει απιστευτα το γεγονος οτι ....υπερβολικα schooled μουσικοι οπως ο Nels Kline & ο Mark Ribbot ..αποδομουν την κιθαρα και τις φερονται σαν πιθηκανθρωποι με...γαντια... ;D.... ;D...ενω επισης με ενθουσιαζουν τζαζιστες οπως ο Ornette Coleman ....
Ολα εχουν να κανουν τελικα με το,επισης αμερικανικο , whatever floats your boat... ;D
Ασε που και η μουσική δεν είναι τρία ακκόρντα της ποποροκ. Μερικοί την εκλαμβάνουν και όσο σημαντική και όσο πολύπλοκη είναι η Αρχιτεκτονική ή τα Μαθηματικά. Και υπάρχουν άνθρωποι με μεγαλύτερες απαιτήσεις από τους ίδιους στην σχέση τους με την Μουσική από ότι εμείς.Αυτό που (νομίζω ότι) λέει ο Νικόλας, είναι ότι δεν είναι ανάγκη να γίνεται παντιέρα η αμάθεια ή ημιμάθεια. Δεν είναι κακό να μην ξέρεις. Είναι όμως κακό κατ΄εμέ να σαι περήφανος για αυτό.
σαφως,αν και ψαχνω να βρω αν καποιος σε αυτο το thread υποστηριξε τα παραπανω και δεν μπορω να το βρω....