- Μηνύματα
- 47,842
- Πόντοι
- 2,368
ΟΛΑ τα βλεπει ο παλιος!!...να υποθεσω οτι η διαφορα στο υλικο κατασκευης των ferrules δεν ειναι τυχαια?


http://www.glendaleguitars.com/String%20Ferrules.htm
ΟΛΑ τα βλεπει ο παλιος!!...να υποθεσω οτι η διαφορα στο υλικο κατασκευης των ferrules δεν ειναι τυχαια?
Να δω πότε θα ησυχάσεις(ουμε)!Superfunk είπε:Δες ας πουμε ενα ρεαλιστικο παλιωμα σε μια thinline που εφτιαξα προσφατα
1963 original black Strat over sunburst.nexarulhu είπε:Εχεται αναρωτηθει ποτε γιατι οι παλιες fender εχαναν το χρωμα τους σε καποια σημεια,χωρις να φευγει το εξωτερικο βερνικι ?
Κορυφαία τα ραγίσματα στα πλαινά αλλά... με τι θα το συνδυάζεις αυτό το χρωματάκι? ;DSuperfunk είπε:Δες ας πουμε ενα ρεαλιστικο παλιωμα σε μια thinline που εφτιαξα προσφατα
Έλα ρε, γ..΄.ο είναι, όπως και τα (Callahan saddles?).bihlas87 είπε:Κορυφαία τα ραγίσματα στα πλαινά αλλά... με τι θα το συνδυάζεις αυτό το χρωματάκι? ;D
εδω να κανω μια μικρη διορθωση στη Φεντερ ΠΑΝΤΑ το top coat ηταν CLEAR NITRO,δεν εχω δει ποτε μου χρωματισμενο top coat (εχω δει ομως διπλο χρωμα ΧΩΡΙΣ νιτρο top coat μια και σε πολλα custom colors τα οποια συχνοτατα ηταν acrylics & οχι νιτρο,βασικα εβαζαν οτι μπορουσαν να αγορασουν φτηνοτερα απο την Dupont κατα περιοδους, δεν εβαζαν top coat για οικονομια (ειδικα απο το 1963 & μετα) .Γιατι στην ουσια το χρωμα ηταν μεσα στο επιφανειακο βερνικι.
ο Fender ηξερα παντως γιατι....γιατι ηταν πιο ΦΤΗΝΗ βεβαια (κατι που ηταν παντα η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ του σκεψη... ;D),μη ξεχνας οτι αποφασισε να χρησιμοποιησει nitro & butterscotch finishes γιατι ακριβως διπλα στο εργοστασιο της Φεντερ υπηρχε ενα εργοστασιο...επιπλων που εβαφε με αυτα ...σουηδικη ξυλεια και μπορουσε να τα παιρνει ...τζαμπα... ;DΔεν ξερω γιατι,ειναι μια μεθοδος που χρησιμοποιουν διαφοροι βαφεις,
-Aυτος ο βαφεας "πηρε ποδι" γρηγορα... ;DSuperfunk είπε:-Στην πραγματικοτητα (με εξαιρεση τις πρωτες tele) ΟΛΑ τα CS & thin skin μοντελα ειναι,ως προς τη βαφη,ιστορικα ανακριβη...
-ο Fender ηξερα παντως γιατι....γιατι ηταν πιο ΦΤΗΝΗ βεβαια (κατι που ηταν παντα η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ του σκεψη... ;D),μη ξεχνας οτι αποφασισε να χρησιμοποιησει nitro & butterscotch finishes γιατι ακριβως διπλα στο εργοστασιο της Φεντερ υπηρχε ενα εργοστασιο...επιπλων που εβαφε με αυτα ...σουηδικη ξυλεια και μπορουσε να τα παιρνει ...τζαμπα... ;D
ωραια πραματα! Λεπτομερειες που ολο και "κατι" κρυβουν.Superfunk είπε:
ακριβως. Εξου και το γεγονος οτι καποια original finishes παρεμειναν (σχεδον) αναλοιωτα χρωματικα, ενω καποια αλλα κιτρινισαν, πρασινισαν κλπ.εδω να κανω μια μικρη διορθωση στη Φεντερ ΠΑΝΤΑ το top coat ηταν CLEAR NITRO,δεν εχω δει ποτε μου χρωματισμενο top coat (εχω δει ομως διπλο χρωμα ΧΩΡΙΣ νιτρο top coat μια και σε πολλα custom colors τα οποια συχνοτατα ηταν acrylics & οχι νιτρο,βασικα εβαζαν οτι μπορουσαν να αγορασουν φτηνοτερα απο την Dupont κατα περιοδους, δεν εβαζαν top coat για οικονομια (ειδικα απο το 1963 & μετα) .
Τωρα βεβαια αν οντως παιζουν ρολο στον ηχο δεν ξερω (αν και υπαρχει λογικη στους ισχυρισμους του Glendale) παντως ηχητικα η κιθαρα σκοτωνει (αν και αυτο οφειλεται κυριως στους απιστευτους μαγνητες που φοραει,και που ακομα δεν μπορω να βρω ποιος ΑΚΡΙΒΩΣ τους εχει φτιαξει... >ωραια πραματα! Λεπτομερειες που ολο και "κατι" κρυβουν.
σιγουρα δεν θα μεταμορφωνουν την κιθαρα, αλλα θεωρω οτι κατι προσφερουν (οπως ολα λιγο ή πολυ...)Superfunk είπε:Τωρα βεβαια αν οντως παιζουν ρολο στον ηχο δεν ξερω (αν και υπαρχει λογικη στους ισχυρισμους του Glendale)