Για να κατανοήσουμε καμμιά φορά κάποια πράγματα, πρέπει να τα δούμε και από μια άλλη οπτική γωνία.
Προσπαθώ να καταλάβω που διαφωνούμε...ίσως στις ερμηνείες, όχι όμως στην ουσία. Δεν παραγνωρίζω τη δημιουργικότητα και την έμπνευση. Αντιθέτως, επειδή είναι σπάνια, όταν υπάρχει ξεχωρίζει.
Άλλα έγραψες παραπάνω "Αν κάποιος μουσικός έχει πλούσια μουσική παιδεία και γνώση αλλά και εμπειρία τότε το μόνο που χρειάζεται για να συνθέσει είναι η έμπνευση."
Και επαναλαμβάνω ότι η έμπνευση δεν έρχεται κατά παραγγελία. Όταν λοιπόν ο μουσικός ΔΕΝ έχει έμπνευση και πρέπει να συνθέσει, η πλούσια μουσική παιδεία και γνώση αλλά και εμπειρία τον βοηθάνε να κάνει αξιοπρεπώς τη δουλειά του.
Τα samples είναι η απάντηση στο ερώτημά σου. Αρκετά από τα Budda Bar έχουν γραφτεί έτσι και επειδή ακούω αρκετά διαφορετικά είδη μουσικής (εκτός από Καζαντίδηδες...sorry Superfunk), μπορώ να πώ ότι τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα. Άνθρωποι λοιπόν που δεν παίζουν κάποιο όργανο, βάζουν στη σειρά αυτά τα samples και παράγουν μουσική (και συναισθήματα).theoctapus είπε:@marathon
Αν η γνώση, η εμπειρία και η μέθοδος είναι αρκετά τότε θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που να παράγει μουσική. Δεν το έχουμε καταφέρει όμως, αν και η έρευνα συνεχίζεται στα πλαίσια της ευρύτερης προσπάθειας γαι κατανόηση της ανθρώπινης νόησης.
Goodys, Wendy's, MacDonald...δοκίμασέ τα και πές μου. Εκτός εάν νομίζεις ότι κάποιος ζυμώνει τα μπιφτεκάκια στο χέρι...Τότε θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια μηχανή που φτιάχνει καινούργια φαγητά. Τι γεύση θα είχαν άραγε;;;;;
Το τραγούδι της φάλαινας, μπορεί να θεωρηθεί ως ήχος χωρίς δομή, αλλά ακούγεται σαν μουσική στα δικά μου αυτιά. Όλοι οι εγκέφαλοι δεν είναι το ίδιο, μπορεί να αποκωδοκοποούν διαφορετικά το ίδιο πράγμα.Έτσι, ήχοι χωρίς δομή δεν αναγνωρίζονται ως μουσική από τον εγκέφαλό μας.
Τα κοινά συναισθήματα με τον δημιουργό. Η ταύτιση εμπειριών, η κοινή οπτική γωνία, ακόμα και εάν αυτοί οι δύο δεν θα γνωριστούν ποτέ. Λατρεύω το συγκεκριμένο σόλο του David Gilmour γιατί σε ΕΜΕΝΑ (και σε άλλους) κάτι ξυπνάει μέσα μου...σε κάποιους άλλους είναι πλήρως αδιάφορο.Τι είναι αυτό όμως που μας κάνει την τρίχα να σηκώνεται;;;
Προσπαθώ να καταλάβω που διαφωνούμε...ίσως στις ερμηνείες, όχι όμως στην ουσία. Δεν παραγνωρίζω τη δημιουργικότητα και την έμπνευση. Αντιθέτως, επειδή είναι σπάνια, όταν υπάρχει ξεχωρίζει.
Άλλα έγραψες παραπάνω "Αν κάποιος μουσικός έχει πλούσια μουσική παιδεία και γνώση αλλά και εμπειρία τότε το μόνο που χρειάζεται για να συνθέσει είναι η έμπνευση."
Και επαναλαμβάνω ότι η έμπνευση δεν έρχεται κατά παραγγελία. Όταν λοιπόν ο μουσικός ΔΕΝ έχει έμπνευση και πρέπει να συνθέσει, η πλούσια μουσική παιδεία και γνώση αλλά και εμπειρία τον βοηθάνε να κάνει αξιοπρεπώς τη δουλειά του.