Ο ορισμός του κακού distortion

Επειδη ολοι μιλαμε για γουστο,του λογου μου πρωτος,θελω να δω ποιος ειναι ο γενναιος που θα διαχωρισει τη θεση του απο το παρακατω ;D ;D ;D:

yameth είπε:
Οπως και αυτό στο βίντεο του Mike Oldfield. Φρίκη!
 
gvour είπε:
Επειδη ολοι μιλαμε για γουστο,του λογου μου πρωτος,θελω να δω ποιος ειναι ο γενναιος που θα διαχωρισει τη θεση του απο το παρακατω ;D ;D ;D:
Φρίκη είναι γενικώς, όχι λόγω του fuzz (λέω εγώ τώρα..)

 
LK είπε:
yameth...ασε τον ΠΑΝΚ τον ΣΟΥΠΕΡΦΑΝΚ. ;D

Και εγω ιλουστρασιόν...  ;D ;D ;D


στο 3.40 δεν παιζει αυτό που ακούγεται στο πιάνο. Παίζει στην τύχη. Και στα δυο πλάνα. Και νόμιζα πως ήξερε ο μακαρίτης  χαχαχαχαχαχα

 
cos_dr είπε:
στο 3.40 δεν παιζει αυτό που ακούγεται στο πιάνο. Παίζει στην τύχη. Και στα δυο πλάνα. Και νόμιζα πως ήξερε ο μακαρίτης  χαχαχαχαχαχα
  Και αυτή με το σαξόφωνο το ίδιο μάλλον. Δεν είμαι σίγουρος βέβαια γιατί δεν ξέρω σαξόφωνο.

Πάντως μόνο η μαϊμού φαίνεται να ξέρει τι της γίνεται. χαχαχαχαχαχαχα

 
  @Yameth, το ξέρω ότι ακούγεται σαν να έχει καρφώσει στην κονσόλα κατευθείαν αλλα γνωρίζω ότι αυτός ο ήχος βγαίνει κι αν βάλεις φαζ και σε καθαρό ενισχυτή που ίσως δεν τον εχεις ανοίξει σε ένταση. Δεν ξερω, με παει σε fender... Αλλά από την άλλη έχεις δίκιο, παραείναι direct ήχος αλλά με μπερδεύει το eq 

 
yameth είπε:
Φτάσαμε να μιλάμε για παραγωγές κλπ όταν ξεκίνησα το θέμα μεταξύ σοβαρού και αστείου.

(...)

Ποιός είμαι εγω που θα πω ποιός είναι ο "καλός" ήχος. Δεν υπάρχει αυτό όταν μιλάμε για... παραμόρφωση. 

(...)

Οπως και αυτό στο βίντεο του Mike Oldfield. Φρίκη!
Ακριβώς! Ο τίτλος του thread θα έπρεπε πλέον να λέγεται "The World of FUZZ"!

ΚΤΓΜ, μέχρι στιγμής στη συζήτηση, διακρίνονται

α) αυτοί που δεν ξέρουν/δεν γουστάρουν το fuzz, no matter what

β) αυτοί που το γουστάρουν no matter what

γ) αυτοί που είναι στη μέση -άλλοτε το γουστάρουν, άλλοτε όχι- αλλά ακόμη κι όταν δεν είναι του γούστου τους, κατανοούν ή ανέχονται τη χρήση του σε κομμάτια όπως του Edwyn Collins.

Τον ήχο του Mike Oldfield στο συγκεκριμένο, τον βρίσκω κι εγώ απεχθή, όμως, και στην στούντιο βέρσιον, δεν είχε και πολύ καλύτερο!

Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε ποτέ τα έργα του Οmmadawn και Tubular Bells να είναι από τα αγαπημένα μου (άσχετο, αλλά θυμάμαι για τα συγκεκριμένα ότι και στο Ποπ+Ροκ της εποχής, έβγαινε κάθε φορά Multi-Instrumentalist ή Συνθέτης της χρονιάς, σε μόνιμη κόντρα με τον Vangelis). 

Τέλος, το ότι αναφέρθηκα στις ιλουστρασιόν παραγωγές δεν σημαίνει ότι δεν θα βρούμε καλλιτεχνάρες με υπέρλαμπρο ήχο! Οι Queen είναι από τους πρώτους που μπορώ να σκεφτώ. και όσο για το Partyman του μακαρίτη, ας πούμε, σκοτώνει από κάθε άποψη - ως songwriting, ηχητικά, ερμηνευτικά, ενορχηστρωτικά, παντελώς τα πάντα όλα.

 
τα bells ήταν υπερεκτιμημένα εξ αρχής, λόγω του πρωτότυπου για την εποχή One man overdub all

Ενα βασικό ενδιαφέρον θέμα και τίποτα παραπάνω.

(βάλε και τον εξορκιστή και έδεσε το γλυκό)..

το ommadawn ήταν αντιθέτως αριστούργημα από κάθε άποψη.

 
Μερικές σκόρπιες σκέψεις...

Το φαζ απαιτεί να χειρίζεσαι τα ποτς της κιθάρας, όπως ακριβώς θα έκανε κάποιος παίζοντας καρφί σε έναν ενισχυτή cranked up...άλλωστε, αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος του εξ αρχής, να προσφέρει τον ήχο ενός ενισχυτή στο τέρμα - αλλά σε εντάσεις που να μη βγαίνει αίμα απο τ'αυτιά...

Είναι το πετάλι που καθαρίζει καλύτερα απο κάθε άλλο όταν χαμηλώνεις ένταση στο volume της κιθάρας, πολλές φορές κρατώντας αναλλοίωτο 100% τον "καθαρό" ήχο...

Σαν ακροατής, έχω μάθει να σέβομαι αυτό που κυκλοφόρησε ο (κάθε) καλλιτέχνης - και να το θεωρώ δεδομένο (εκτός αν ο ίδιος μιλήσει αντίθετα).

Αφού έτσι βγήκε, έτσι το ήθελε, έτσι θα το ακούσω...αν δεν με "καλύπτει", για όποιους λόγους, χαιρετώ και ακούω/αγοράζω κάτι άλλο στα γούστα μου.

Ο "κακός" ήχος, όπως εύστοχα τονίστηκε απο πολλούς, είναι κάποιες φορές το εισιτήριο για να ξεχωρίσει κάτι, μας αρέσει η όχι, είμαι δε σίγουρος πως τις περισσότερες φορές γίνεται ενσυνείδητα, ενίοτε και τυχαία (ο Roy Buchanan όταν πρωτόπαιξε false harmonic σε ηχογράφηση, σταμάτησε γιατί το θεώρησε "λάθος", όσοι το άκουγαν όμως στο στούντιο ενθουσιάστηκαν, τον παρώτρυναν να συνεχίσει και εγένοντο "σφυρίγματα").

Εκείνο που πάντα μένει, είναι η μουσική και το τι έχει να πει κάποιος...

Προσωπικά λατρεύω τα φαζ, όσο κι αν κάποτε είναι δύστροπα...

Ο Eddie Jones κάποτε έπαιζε σε κάποιο καταγώγιο (κάπου στα 50ς) και έπαθε πλάκα με τον ήχο του ενισχυτή που υπήρχε στον χώρο...το έψαξε γιατί ακούγονταν έτσι και διαπίστωσε πως το μεγάφωνο είχε σχισμένο κώνο(=φαζ)...έκτοτε, κυκλοφορούσε με έναν σουγιά στην τσέπη και τραβούσε μιά στα ηχεία των ενισχυτών που έπαιζε... ;D 8)

Το συγκεκριμμένο κομμάτι δεν τόχα ακούσει απο Black Keys, δεν "ψήθηκα" όμως...το ορίτζιναλ μου άρεσε καλύτερα... :angel:

Συγχωρέστε με για το "σεντόνι", τελειώνω με δύο κλιψ, το ένα ν'ακούσετε τον Guitar Slim (που θεωρείται προπάτορας φαζ ήχων) και το δεύτερο ως δείγμα του πόσο γ@μ@τ@ μπορεί να ακουστούν αυτά τα πετάλια όταν υπάρχει έμπνευση, γνώση και ταλέντο...


 
  Γενικά. είναι όπως τα λέει ο κύριος blue :D  fuzz factory & bit crusher (άντε κ το blue box με fulltone ult. octave στο τσακίρ κέφι!)

Ειδικότερα, αυτός ο ξερός φαζοηχος, στον οποίο αναφερόμαστε, είναι από τους αγαπημένους μου ήχους lead κιθάρας,  συνηθως, προσπαθώ να τον πλησιάσω (σε ξεραϊλα, αλλά με sustain) και ουδόλως με έχει απασχολήσει, αν, βάσει specs, είναι "κακή" παραμόρφωση.

 
+10000000 για το σχόλιό σου Ηλία. Το κομμάτι του G Clark σπέρνει!

Σχετικά πρόσφατα άρχισα να χρησιμοποιώ ένα fuzz circuit ως βάση του ήχου μου -αντί για overdrive που είχα ως σήμερα. Με χαμηλωμένο volume εχω καλύτερο έλεγχο και παρατήρησα ότι οι ψηλές χορδές (μι, σι και σολ) μου ακούγονται πιο "γεμάτες" απ' ότι με το OD, σε crunch ήχους.

Το OD το προσθέτω με μεγάλο gain από πάνω, για παχιά σόλο (με fuzz χροιά, αφού το fuzz προηγείται και είναι always on), ενώ αν θέλω να προκαλέσω όλεθρο/άπειρο sustain κλπ (σαν τον ήχο του Gary Clarck στο κομμάτι που έβαλες) έχοντας και τα δυο πετάλια engaged, απλά ανοίγω το volume της κιθάρας πιο πολύ στέλνοντας μεγαλύτερο input στο fuzz.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εδώ που τα λέμε, αν μιλάμε για κακό ντιστόρσιο, δεν μπορείς να μην αναφέρεις τον Dimebag. Μπορεί γι'άλλους να'ναι το άγιο δισκοπότηρο αλλά εμένα μου φαίνεται τραγικός αυτός ο ήχος του!


 
υπάρχει πάντα και ο παρακάτω αξιότιμος κύριος που εν έτει 1979 φτάνοντας ένα ενισχυτή στα όρια του, καθώς λέγεται, μας παρουσίασε το παρακάτω:



για την ώρα.

 
Έχει ενδιαφέρον (πλάκα κάνω) ότι συζητάμε αν είναι καλό ή κακό το fuzz (γενικά) το οποίο όλοι έχουμε συμπαθήσει κατά περίπτωση και για το οποίο όλοι έχουμε να θυμηθούμε περιπτώσεις που το fuzz ακούστηκε ωραία.

Μιλώντας προσωπικά, έχω περάσει από διάφορα fuzz, κάποια "μπουτικ", αλλά το μόνο στο οποίο ξαναγυρίζω (τελικά) είναι ένα πράσινο big muff. 

That said, το αρχικό ποστ ήταν μια αναφορά σε ένα κακογραμμένο, κακοπαιγμένο, ξυρίζον σολάκι μιας παλιότερης εποχής, 

Δεν έχει πολύ νόημα να συζητάμε αν το έκαναν επίτηδες (ως statement) ή αν ο καλλιτέχνης απλά θεώρησε ότι "περνάει".

Ο καθένας μας σήμερα (μιλώντας για το συγκεκριμένο κομμάτι) θα του έβαζε τουλάχιστον ένα cab sim ή λίγο eq.

Για τη συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών, αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία. Αλλά εδώ μιλάμε (και) ως guitar freaks.

EDIT: @arotron473, βάλε μας και κανένα ακόμα με ντιστόρσιον, δεν έχουμε ξανακούσει ποτές (και ίσως γι αυτό -ως πουριτανοί- ψαρώσαμε με το a girl like you.)

 
Tamtam, έχεις την καλοσύνη να μας πεις που ακριβώς καταφέρνεις να διαφωνήσεις?

 
harilatron είπε:
Tamtam, έχεις την καλοσύνη να μας πεις που ακριβώς καταφέρνεις να διαφωνήσεις?
Ναι, φυσικά, φίλε μου.

Διαφωνώ στο ότι λες πως δεν έχει ενδιαφέρον το να συζητάμε για αυτό

{ "Έχει ενδιαφέρον (πλάκα κάνω) ότι συζητάμε αν είναι καλό ή κακό το fuzz (γενικά)" }

προσωπικά βρίσκω άκρως ενδιαφέρον το thread που άνοιξε ο yameth, κι ας διαφωνώ σε πολλά με όσα έγραψε.

Και διαφωνώ επίσης στο ότι { "εδώ μιλάμε (και) ως guitar freaks" } , γιατί το θεωρώ άτοπο δεδομένου πως ούτε guitar freak νιώθω, ούτε τεχνικός ήχου και φάνηκε σα να μιλάς και εκ μέρους όλων.

Ενώ νιώθω σαν τον Neil Young!  ::)

Αν κατάλαβα κάτι λάθος απ' όσα έγραψες, ζητάω συγνώμη προκαταβολικά.

 
Tamtam είπε:
...Ενώ νιώθω σαν τον Neil Young!  ::)
Ε άμα νιώθεις σαν τον Niel Young φίλε μου ζητώ ταπεινά κι εγώ συγνώμη.

(Μόνο εξήγησε πως η ΗΧΑΡΑ στο walk with me έχει οποιαδήποτε σχέση με το τζιτζίκι του αρχικού ποστ).

 


Τεράστιο μέρος της ελληνικής δισκογραφίας έχει γραφτεί με κακό ντιστόρσιο.  (ελληνικίλα).

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top