Tamtam είπε:
Το ότι κάποιος θεωρεί ότι "έχει προοδεύσει" στον ήχο και στις τεχνικές ηχογράφησης, δεν σημαίνει τίποτα για κάποιον που δημιουργεί και ηχογραφεί αυτό που έχει στο μυαλό του. (edit: θα μπορούσα να επεκταθώ, σε Tom Waits και άλλους καλλιτέχνες που χρησιμοποιούν αντισυμβατικές μεθόδους, αλλά δεν είναι της παρούσης).
Καταλαβαίνω φυσικά πως ο ήχος του αρχικού βίντεο "υπηρετεί το τραγούδι" αλλά για να σπάσεις τους κανόνες, πρέπει να είσαι πρώτα γνώστης της τεχνης και πρέπει να μπορείς να παίξεις πρώτα πάνω τους κανόνες για να λες ότι τους σπάς στην συνέχεια. Διαφορετικά είσαι αυτό που είπα παραπάνω και είναι ως γνωστόν, ο ορισμός του καλλιτέχνη που αφιέρωσε ο Σατί στους κομμωτές.
Τελικά, δεν το έχει περάσει από ενισχυτή το fuzz; εγώ το ακούω κανονικά από ενισχυτή να είναι και όχι κονσόλα.
Pchychocandy δισκάρα και γαμώ τους ''σάπιους'' ήχους .
Αν όριζα κακό ντιστόρσιο ;D θα έλεγα κάτι που είναι πολύ 'καλογυαλισμένο' σαν αυτά τα ψηφιακά σε κάτι πεταλιέρες boss ..αλλά κατά καιρούς και από hi-gain λαμπάτους τα ακούω (που δεν είναι του στυλ μου βέβαια, δεν έχω κάτι με το hi-gain γενικότερα)
Το ότι δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις την διαφορά Direct σύνδεσης στην κονσόλα απο αυτή σε ενισχυτή κιθάρας, εξηγεί και την άποψη σου για τις πσηφιακές πεταλιέρες.
Η τρανζιστορίλα που λέμε και το τζιτζίκισμα, προέρχεται απο τα τρανζίστορ στα πετάλια (που είναι αναλογικά φυσικά) και τους ενισχυτές. Κακής ποιότητας πρωτοψηφιακές κατασκευές είχαν παρεμφερείς συμπεριφορές αργότερα, που όμως σήμερα πολύ δύσκολα διακρίνονται και αν.
Αν το παμε ετσι ο ηχος των ΝΤΡΑΜΣ στις παραγωγες των Steely Dan και ΕΙΔΙΚΑ στα σολο αλμπουμ του Fagen ειναι ΓΤΠ ;D σαν να βαραει ο Gadd taperware με πετσετες cocomat απο πανω.... ;D και ομως ενω αντικειμενικα ειναι ΑΠΑΙΣΙΟΣ ηχος μεσα στο κομματι λειτουργει...
Παρτε εδω ΜΑΥΡΑ χαλια για ηχο τυμπανων οι παραγωγες του ΤΟΛΗ ΤΣΙΜΟΓΙΑΝΝΗ καλυτερα τυμπανα εχουν ;D
O0 Άποψη σου είναι αυτή ΣΦ και την σέβομαι. Το πλήθος των ηχοληπτών που το χρησιμοποιεί σαν reference recording πάντως, δεν την συμμερίζεται. Ξέρω πως πλάκα μου κάνεις.

Και για αυτούς που δεν υπήρχαν ακόμα και δεν έλαβαν μέρος στην εξέλιξη των εφέ κιθάρας, αλλά τα έμαθαν στη συνέχεια απο τα έντυπα, distortion ονομαζόταν κάθε συσκευή που παραμόρφωνε τον ήχο, υπεροδηγώντας μια άλλη.
Κατηγορίες που προέκυψαν με σειρά χρονικής προτεραιοτητας: fuzz 60's, ovedrive 70's, distortion 80's. Αρα δικαιολογούνται οι νεότεροι να αναφέρονται με πιο ειδικούς όρους, μιας και τους βρήκανε έτσι απο τις εταιρίες σε πενταλ με μάρκα και μοντέλο.
So shoot me. I'm old!