Ο ορισμός του κακού distortion

dimsonic είπε:
Βασικα προεφηβοι.

Και γι αυτο που ειναι ειναι πολυ καλο...
Υποψιάζομαι, θα αρέσει σε Σαρανταφεύγα μαμάδες που όταν ήταν έφηβες άκουγαν ρουόκ.

Και το άσμα έχει καλύτερο ντιστόρσιο από του κυρίου Θέλωναακούγομαι Δαβίδ Μπάουι.

 
Το νου σας!!!  ;D Το νου σας!  ;D μην ανεβασω καμια μερα κανενα κομματι μου με ηχογραφημενη παραμορφωση με:

-Τιποτα μικροφωνα SM57

-Τιποτα λαμπατους ενισχυτες

-Τιποτα θρυλικα πεταλια TS808, και δεν ξερω γω τι

και δεν σας αρεσει η παραμορφωση!!!!!

;D  ;D ;D

(σορυ για το troll, επανερχομαι στην Ταξη!!! :-X )

 
"το fuzz πάει σύννεφο". όσο πιο κυριολεκτικά γίνεται.

κιθαριστής, λίγο μεσήλικας, τεχνοκράτης εξ' ορισμού, meta—anything, αλλά χωρίς να είναι κάτι απόλυτα καινούργιο. δε θα μπορούσε να έχει υπάρξει χωρίς τους beach boys, τους velvet underground, τον eno και το shoegaze. τι είναι άλλωστε απόλυτα καινούργιο και για πιο λόγο να είναι;

?t=9m
 
...και επίσης ένα ακόμα παράδειγμα κακού distortion και μίας παραγωγής τόσο βασισμένης σε αυτό αλλά και τόσο ακριβής, ώστε να μπορεί να φαλιρίσει ένα δισκογραφικό label.

από το περίφημο loveless —



 
Καταλαβαίνετε βέβαια ότι ο όρος "καλό ντιστόρσιον" περιλαμβάνει δύο αλληλογρονθοκοπούμενες έννοιες, έτσι;

Anyway, κι εγώ της τάσης "ό,τι υπηρετεί το τραγούδι"  είμαι.

Έχω φάει τόσο χρόνο να φτιάχνω ήχους μόνος μου και να τους σβήνω με τη μία στο live/ στην ηχογράφηση...

 
Tamtam είπε:
Το ότι κάποιος θεωρεί ότι "έχει προοδεύσει" στον ήχο και στις τεχνικές ηχογράφησης, δεν σημαίνει τίποτα για κάποιον που δημιουργεί και ηχογραφεί αυτό που έχει στο μυαλό του. (edit: θα μπορούσα να επεκταθώ, σε Tom Waits και άλλους καλλιτέχνες που χρησιμοποιούν αντισυμβατικές μεθόδους, αλλά δεν είναι της παρούσης).
Καταλαβαίνω φυσικά πως ο ήχος του αρχικού βίντεο "υπηρετεί το τραγούδι" αλλά για να σπάσεις τους κανόνες, πρέπει να είσαι πρώτα γνώστης της τεχνης και πρέπει να μπορείς να παίξεις πρώτα πάνω τους κανόνες για να λες ότι τους σπάς στην συνέχεια. Διαφορετικά είσαι αυτό που είπα παραπάνω και είναι ως γνωστόν, ο ορισμός του καλλιτέχνη που αφιέρωσε ο Σατί στους κομμωτές.

  Τελικά, δεν το έχει περάσει από ενισχυτή το fuzz; εγώ το ακούω κανονικά από ενισχυτή να είναι και όχι κονσόλα.
  Pchychocandy δισκάρα και γαμώ τους ''σάπιους'' ήχους .

Αν όριζα κακό ντιστόρσιο  ;D θα έλεγα κάτι που είναι πολύ 'καλογυαλισμένο' σαν αυτά τα ψηφιακά σε κάτι πεταλιέρες boss ..αλλά κατά καιρούς και από hi-gain λαμπάτους τα ακούω (που δεν είναι του στυλ μου βέβαια, δεν έχω κάτι με το hi-gain γενικότερα)
Το ότι δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις την διαφορά Direct σύνδεσης στην κονσόλα απο αυτή σε ενισχυτή κιθάρας, εξηγεί και την άποψη σου για τις πσηφιακές πεταλιέρες.

Η τρανζιστορίλα που λέμε και το τζιτζίκισμα, προέρχεται απο τα τρανζίστορ στα πετάλια (που είναι αναλογικά φυσικά) και τους ενισχυτές. Κακής ποιότητας πρωτοψηφιακές κατασκευές είχαν παρεμφερείς συμπεριφορές αργότερα, που όμως σήμερα πολύ δύσκολα διακρίνονται και αν.

Αν το παμε ετσι ο ηχος των ΝΤΡΑΜΣ στις παραγωγες των Steely Dan και ΕΙΔΙΚΑ στα σολο αλμπουμ του Fagen ειναι ΓΤΠ  ;D σαν να βαραει ο Gadd taperware με πετσετες cocomat απο πανω.... ;D και ομως ενω αντικειμενικα ειναι ΑΠΑΙΣΙΟΣ ηχος μεσα στο κομματι λειτουργει...
Παρτε εδω ΜΑΥΡΑ χαλια για ηχο τυμπανων οι παραγωγες του ΤΟΛΗ ΤΣΙΜΟΓΙΑΝΝΗ καλυτερα τυμπανα εχουν  ;D
O0 Άποψη σου είναι αυτή ΣΦ και την σέβομαι. Το πλήθος των ηχοληπτών που το χρησιμοποιεί σαν reference recording πάντως, δεν την συμμερίζεται. Ξέρω πως πλάκα μου κάνεις. ;)
Και για αυτούς που δεν υπήρχαν ακόμα και δεν έλαβαν μέρος στην εξέλιξη των εφέ κιθάρας, αλλά τα έμαθαν στη συνέχεια απο τα έντυπα, distortion ονομαζόταν κάθε συσκευή που παραμόρφωνε τον ήχο, υπεροδηγώντας μια άλλη.

Κατηγορίες που προέκυψαν με σειρά χρονικής προτεραιοτητας: fuzz 60's, ovedrive 70's, distortion 80's. Αρα δικαιολογούνται οι νεότεροι να αναφέρονται με πιο ειδικούς όρους, μιας και τους βρήκανε έτσι απο τις εταιρίες σε πενταλ με μάρκα και μοντέλο.

So shoot me. I'm old!

 
yameth είπε:
Και για αυτούς που δεν υπήρχαν ακόμα και δεν έλαβαν μέρος στην εξέλιξη των εφέ κιθάρας, αλλά τα έμαθαν στη συνέχεια απο τα έντυπα, distortion ονομαζόταν κάθε συσκευή που παραμόρφωνε τον ήχο, υπεροδηγώντας μια άλλη.

Κατηγορίες που προέκυψαν με σειρά χρονικής προτεραιοτητας: fuzz 60's, ovedrive 70's, distortion 80's.
Εγώ τον λέω "βρώμικο" ήχο, και τα πιάνω όλα μέσα. ;D ;D ;D

Πάντως να σου πω την αλήθεια, μπορεί να αναφέρομαι σε "φαζαρισμένη" κιθάρα, και να μην εννοώ συγκεκριμένα φαζ, αλλά οποιοδήποτε είδος "βρώμας".

Τα αντιμετωπίζω όλα αυτά σαν ένα.

 
yameth είπε:
So shoot me. I'm old!
Μπααααα... Μας έχουν φάει οι νεωτερισμοί.

Fuzz ξε fuzz, ο συγκεκριμένος ήχος είναι σαν ένα σμήνος από εξαγριωμένα τζιτζίκια του Ρουβίκωνα που κάνουν ντου στην ΤτΕ. Ευτυχώς που δεν έγινε μόδα και την γλύτωσαν τα αυτιά μας. 

 
yameth είπε:
Και για αυτούς που δεν υπήρχαν ακόμα και δεν έλαβαν μέρος στην εξέλιξη των εφέ κιθάρας, αλλά τα έμαθαν στη συνέχεια απο τα έντυπα, distortion ονομαζόταν κάθε συσκευή που παραμόρφωνε τον ήχο, υπεροδηγώντας μια άλλη.

Κατηγορίες που προέκυψαν με σειρά χρονικής προτεραιοτητας: fuzz 60's, ovedrive 70's, distortion 80's. Αρα δικαιολογούνται οι νεότεροι να αναφέρονται με πιο ειδικούς όρους, μιας και τους βρήκανε έτσι απο τις εταιρίες σε πενταλ με μάρκα και μοντέλο.

So shoot me. I'm old!
δεν το λεγαν ντιστόρσιο...

τζιρτζίρι το λέγαν.... ;D

 
Άποψη σου είναι αυτή ΣΦ και την σέβομαι. Το πλήθος των ηχοληπτών που το χρησιμοποιεί σαν reference recording πάντως, δεν την συμμερίζεται. Ξέρω πως πλάκα μου κάνεις.
Eιδες που ερχεσαι τελικα στα λογια μου?  ;D

Εχουμε,οπως και στην περιπτωση του κομματιου που σε ενοχλησε,μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ παραγωγη αλλα με "ΚΑΚΟ" ηχο στα ντραμς (εξωφρενικα μαφλαρισμενα,εντελως ψοφια και με μηδενικο χωρο) .....παρολα αυτα ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κομματι.

Προσωπικα αυτος ο ηχος μου προκαλει βδελυγμία  ;D αν τον ακουσω ΜΟΝΟ του ,σε καποια ομως κομματια ειναι μια χαρα (ενταξει ειδικα στο Nightfly προσωπικα πιστευω οτι λιγο πιο ζωντανα ντραμς θα ηταν ακομα καλυτερα αλλα τελος παντων  ;D )

Δεν ειναι λοιπον θεμα "τεχνικης" αλλα ΑΠΟΨΗΣ  ;)

Εκτος και αν ακους λαθη και στην υπολοιπη παραγωγη του κομματιου που σε ενοχλησε ,εγω παντως δεν ακουω ειναι μια πολυ  καλη και τυπικη βρεττανικη ποπ παραγωγη 90s. 

 
To τι ορίζεται σαν reference για recording και mastering engineers Νίκο μου, ΔΕΝ είναι άποψη.

Ωστόσο η δική σου ας παραμένει.  ;)

 
Πάντως κι εμένα, μια χαρά fuzz μου ακούγεται και μάλιστα μια χαρά!  ;D ;D

Παρόλ'αυτά, από τους συγκεκριμένους τύπους ακούγεται πολύ πολύ καλύτερα και πλέον δεν βρίσκω νόημα να ακούω την 'παλιά' original εκτέλεση που όντως πάσχει μπροστά στην κάτωθι... (αχ αυτό το feedback όταν ενεργοποιείται το fuzz  ;D )


 
Mistral είπε:
Πάντως κι εμένα, μια χαρά fuzz μου ακούγεται και μάλιστα μια χαρά!  ;D ;D
Δεν θα διαφωνήσω. Αυτή είναι η άποψη σου.
Η δική μου άποψη λέει το αντίθετο. Και αυτό συμβαίνει γιατί αραδιάζω μια ιστορία εξέλιξης του ήχου στην ηλ. κιθάρα και κάποιες τεχνικές προδιαγραφές εγγραφής, μέσα στην σκέψη μου. Ισως δεν είναι τόσο ενστικτώδης.

Νόμιζα πως ήταν προφανές για τους περισσότερους εδω που συζητούν για λάμπες και αναλογικά.  Τελικά δεν είναι.

Πάω πάσο λοιπόν και γηράσκω αεί διδασκόμενος αλλά συνεχίζω να θεωρώ πως είναι σημαντικό να έχουμε κοινά σημεία αναφοράς όταν μιλάμε για κάτι. Διότι αυτό δημιουργεί κουλτούρα και εξέλιξη στην τέχνη.

 
φανταζομαι οτι οταν κυνηγας το χιτ και εχεις πειρα σαν παραγωγος μερικες φορες διαλεγεις το διαφορετικο η το εξεζητημενο, Και απο το μεγεθος της επιτυχιας του κομματιου μαλλον κατι εκαναν σωστα. Αν ακουγες 50 κομματια με παραμορφωση στο ραδιοφωνο τοτε, αυτος ο ηχος θα σου εμενε!

 
yameth είπε:
Δεν θα διαφωνήσω. Αυτή είναι η άποψη σου.

Η δική μου άποψη λέει το αντίθετο. Και αυτό συμβαίνει γιατί αραδιάζω μια ιστορία εξέλιξης του ήχου στην ηλ. κιθάρα και κάποιες τεχνικές προδιαγραφές εγγραφής, μέσα στην σκέψη μου. Ισως δεν είναι τόσο ενστικτώδης.

Νόμιζα πως ήταν προφανές για τους περισσότερους εδω που συζητούν για λάμπες και αναλογικά.  Τελικά δεν είναι.

Πάω πάσο λοιπόν και γηράσκω αεί διδασκόμενος αλλά συνεχίζω να θεωρώ πως είναι σημαντικό να έχουμε κοινά σημεία αναφοράς όταν μιλάμε για κάτι. Διότι αυτό δημιουργεί κουλτούρα και εξέλιξη στην τέχνη.
Αγαπητέ yameth,

Η αλήθεια είναι πως απάντησα μεταξύ σοβαρού κι αστείου. Να τοποθετηθώ λίγο πιο σοβαρά. Σαφώς και δεν είναι ό,τι καλύτερο έχω ακούσει σε ήχο. Από την άλλη δεν είναι κι ό,τι χειρότερο για τα δικά μου γούστα. Για παράδειγμα, το συγκεκριμένο άσμα δεν μπορώ να το ακούσω ιδιαίτερα, ποτέ δεν μου άρεσε, ενώ όταν άκουσα την διασκευή από black keys, αναθεώρησα.

Δυστηχώς ή ευτυχώς, δεν έχει να κάνει με σωστό λάθος. Έχει να κάνει με προσωπικές απόψεις και γούστα. Εμένα το fuzz ποτέ δεν μου άρεσε. Γι'αυτό δεν έχω άλλωστε στα πετάλια μου. Ακριβώς επειδή βγάζει αυτό το 'τζιτζίκισμα'. Συνεπώς, όπως και να το ακούσω δεν μου αρέσει σε ένα τραγούδι, με εξαίρεση κάποιους παιχταράδες που το κάνουν να 'κάθεται' άψογα σε ένα κομμάτι. Ταπεινή μου άποψη πάντα.

Τώρα η αλήθεια είναι πως το πας λίγο πιο τεχνικά το ζήτημα κρίοντας από τις προηγούμενες σελίδες. Οπότε εγώ προσωπικά σίγουρα δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι παραπάνω. Απαντώ απλά με τα γούστα και τα ακούσματά μου. Όλα καλά μωρέ! :)

 
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση και προφανώς συντάσσομαι με τους fuzzrocious τύπους και με όλα όσα έγραψε ο SF.

Θα ήθελα να πω μόνο το έξής σαν τροφή για σκέψη: αναλογιστείτε μόνο ότι τα περισσότερα απ' όσα μας αρέσουν δεν είναι"τέλεια": Rolling Stones,  punk scene, post punk, Nirvana και grunge, Frank Zappa, τα blues και δεν συμμαζεύεται (αυτά μου έρχονται πρώτα στο μυαλό).

Το να αναζητάμε την ιλουστρασιόν ενορχήστρωση και τον "αψεγάδιαστο" ήχο είναι από μόνο του ψέγος για ένα έργο που προτίθεται να μιλήσει στο συναίσθημα του ακροατή, από μπάντες και καλλτέχνες που άφησαν ή αφήνουν το στίγμα τους κάνοντας αυτό που έχουν στο μυαλό τους μια δεδομένη στιγμή.

 
yameth είπε:
To τι ορίζεται σαν reference για recording και mastering engineers Νίκο μου, ΔΕΝ είναι άποψη.

Ωστόσο η δική σου ας παραμένει.  ;)
Δεν θέλεις να καταλάβεις τι λέω από ότι φαίνεται...

Δεν πειράζει δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε και σε όλα αλλά ούτε και να καταλαβαινομαστε πάντοτε. :)

Ίσως φταίει και το γεγονός ότι έχουμε δραματικά διαφορετικά γούστα και συνισταμένες στη μουσική.

Πράγμα καλό μια και variety is the spice of life :)

 
Φτάσαμε να μιλάμε για παραγωγές κλπ όταν ξεκίνησα το θέμα μεταξύ σοβαρού και αστείου.

Ξέρει ο ΣουΦού που θα με "πονέσει" και γι αυτό αναφέρθηκε στο Nightfly θέλοντας να δείξει στις επιλογές της παραγωγής.

Άτιμε! >:D :) Που να συμφωνήσουμε; ;D

Ποιός είμαι εγω που θα πω ποιός είναι ο "καλός" ήχος. Δεν υπάρχει αυτό όταν μιλάμε για... παραμόρφωση.  Εδω παίζει ο blue με το decimator και δεν του λέω κουβέντα!  ;D

Είναι προφανές πως τα fuzz με αυτή την χρήση σαν αρμόνιο, δεν μου άρεσαν - αρέσουν. Οπως και αυτό στο βίντεο του Mike Oldfield. Φρίκη!

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top