Μixing & δυναμική περιοχή στο ψηφιακό domain

Ναι ρε, ο Brauer έχει βρεί την απόλυτη πατέντα, έχει κάνει ένα σύνθετο signal flow , και τα πετάει όλα μεσα, ο τύπος mix-αρε το album σε απίστευτα λίγο χρόνο.

Είναι απλά λες και κάνει playback τα stems απο 5 hardware και το χει και signature και του το ζητάνε κιόλας!!

Είναι το γνωστό σε μερικούς Brauer ABCD.

Έχει ενδιαφέρον πως έβαλε το efficiency στον αναλογικό κόσμο ο Brauer , είναι innovator μόνο και μόνο για αυτο, άσχετα απο τον ήχο.

 
ffs, περα απο "σεντονια" με χαρακτηρισμους, δεν εχεις δωσει ουτε ενα τεχνικο επιχειρημα, για το ποσο

"κακο" ειναι το ψηφιακο, ενω αποφευγεις να αναφερεις τις οποιες ατελειες, του μεσου που προβαλεις.

Η πλακα ειναι οτι και αλλοι συμφουρμητες ακολουθουν την ιδια λογικη. :P

Μηπως δεν το κατεχεις το σπορ και απλα θες να διαφημισεις την υπαρξη του στουντερ στα χερια σου,

στο χωρο σου, στο στουντιο σου (αν εχεις κατι τετοιο)? ::)

 
Καλή ερώτηση, αν εσύ βλέπεις κάπου πρόθεση διαφήμησης μάλλον βλέπεις φαντάσματα, εσύ είσαι αυτός με το Link στο signature.

Το άθλημα δεν έχω κανένα πρόβλημα να το αναλύσουμε όσο θες , το αν το κατέχω είναι άλλο θέμα, εσύ λογικά θα είσαι απο τους καλύτερους για να το θέτεις έτσι.

Τρίτον , υπάρχουν άπειρα άρθρα όπως π.χ.

https://www.soundonsound.com/sos/feb10/articles/analoguewarmth.htm

με κάνει να σκεύτομαι βέβαια πως εσυ που είσαι του αθλήματος, πρωταθλητής βασικά, δεν τα έχεις διαβάσει και περιμένεις απο μένα να στα πω.

Εγώ είμαι μαζί με την ψηφιακή τεχνολογία. Μ' αρέσει.

Το ποστ ωστόσο δεν είναι γιαυτό το θέμα, είναι off topic η συζήτηση.

Απλά υπάρχουν λόγοι το ένα να είναι καλύτερο απο το άλλο. Αυτό έθιξα γιατί πάνε λίγο μονόπαντα τα πράγματα και επειδή ίσως να μην θέλει να απαντήσει κάποιος το αφήνει.

Μπες στο gearslutz και διάβασε , το να μιξαρεις σε analog console είναι μια θυσία της ευκολίας της digital τεχνολογίας στο βωμό των sonics και της διαδικασίας.

Και το λένε και οι ITB και οι OTB . Μετά απο αυτό υπάρχουν δεκάδες επιχειρήματα και η συζήτηση πάει μακριά.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί πόσταρα.

Αν θέλετε να συνεχίσετε τη συζητηση  A vs D , ανοίξτε ένα thread :)

 
ffs είπε:
εσύ είσαι αυτός με το Link στο signature.
Σωστο και σε ευχαριστω για την επισημανση. Το σβηνω.

Περιμενω σε πρωτη φαση, οοοοταν βρεις χρονο, να γραψεις τα προβληματα, τις δυσκολιες

και τις οποιες ηχητικες αδυναμιες εχεις διαπιστωσει κατα την ηχογραφηση με το στουντερ.

Τα υπολοιπα θα τα κουβεντιασουμε εν καιρω.

Μεχρι τοτε, ως απλο μελος του φορουμ (διοτι μονο αυτο ειμαι) σου ζητω,

τεχνικα επιχειρηματα στα κειμενα σου κι οχι χαρακτηρισμους, οι οποιοι κατα τη γνωμη μου

δεν βοηθουν στο να κατανοησει ο αναγνωστης την ουσια του πραγματος.

 
Προσωπικα μου ειναι αδιανοητο το πως το αναλογικο ή ψηφιακο "μαγειρεμα" του ηχου μπορει να προκαλεσει προστριβες στα μελη μιας κοινοτητας.

Εκει ακριβως που μπορει να υπαρξει ενα παραθυρο ανταλλαγης γνωσεων προκυπτει μια αφορμη για ενταση, ειρωνια ισως και συγκρουση.

Προσωπικα μενω μακρυα απο αποψεις που θελουν "καλο" το ενα και "κακο" το αλλο οποιο κι ειναι αυτο.

Δεν χρειαζεται καποια πολεμικη αντιμετωπιση. 

:)

 
Προσωπικά δεν με ενοχλεί προφανώς το λινκ...

Στην ουσία είναι μια τεράστια συζήτηση , να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν υπάρχει καν το ενδιαφέρον, θα προτιμούσα όποιος ενδιαφέρεται να έρθει να ακούσει απο κοντά τις διαφορές και να ανοίξει μια συζητηση , το να μιλάς για ένα θέμα οπου οι άλλοι δεν ξέρουν με τεχνικούς όρους είναι λίγο καθυστεριμένο γιατί ο άλλος θα σου πει δεν καταλαβαίνω τιποτα εγώ ξέρω "αυτό" και θα έχει και δίκιο.

Προσπάθησα να είμαι περισσότερο περιγραφικός αν και ανέφερα τα προβλήματα που βρίσκω εγώ προσωπικά με το digital απλά είναι δύσκολο να τα αναφέρω με νούμερα στον χρόνο που διαθέτω.

Πραγματικά όμως οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να ακούσει είναι ευπρόσδεκτος να ακούσουμε μια γκάμα απο πολυκάναλα να ακούσουμε τις διαφορετικές προσεγγίσεις των εταιριών , τα διαφορετικά head bumps , την χρωματική παλέτα του bias , το χτύπημα της ταινίας και τις αντιδράσεις και γενικά πολλά τέτοια :p.

Το βασικότερο είναι να ακούσεις το μηχάνημα να πέρνει αποφάσεις. Το πως μαζεύει μια ατέλεια η μια ταμπουριά που ξέφυγε , η τις πρίμες ένα Studer είναι πραγματικά μοναδικό.

Σε υλικό με δυναμικό εύρος, χωρίς duct tape λογική. Ζεστό όσο τίποτα , δυνατό όσο τίποτα σε παρακαλάει να το χτυπίσεις και αντί για digital clip να σου δώσει χρήσιμα πράγματα.

 
gregg είπε:
Προσωπικα μου ειναι αδιανοητο το πως το αναλογικο ή ψηφιακο "μαγειρεμα" του ηχου μπορει να προκαλεσει προστριβες στα μελη μιας κοινοτητας.

Εκει ακριβως που μπορει να υπαρξει ενα παραθυρο ανταλλαγης γνωσεων προκυπτει μια αφορμη για ενταση, ειρωνια ισως και συγκρουση.

Προσωπικα μενω μακρυα απο αποψεις που θελουν "καλο" το ενα και "κακο" το αλλο οποιο κι ειναι αυτο.

Δεν χρειαζεται καποια πολεμικη αντιμετωπιση. 

:)

I agree :D

Ελπίζω όλοι με τους οποίους συζήτησα να καταλαβαίνουν οτι δεν υπάρχει κάτι προσωπικό.

Μερικές φορές όμως σε ένα φόρουμ με ζητήματα που σε ενδιαφέρουν μπορεί να ανέβει και λίγο η ένταση απλά για να γουστάρουμε :D.

Με καλή πρόθεση.

 
Το πως μαζεύει μια ατέλεια η μια ταμπουριά που ξέφυγε , η τις πρίμες ένα Studer είναι πραγματικά μοναδικό.
Που να δεις το SONAR τι κανει....και στο 1/100 του χρονου... ;D ;D ;D

Πλακα σου κανω βεβαιως....

Προσωπικα εχοντας δουλεψει για χρονια και στα δυο φορματ μου αρεσουν και τα δυο το ιδιο,φυσικα μια και το BUDGET των εγχωριων παραγωγων  εχει μικρυνει (και ειναι απο δραματικο μικρο εως ανυπαρκτο)... εννοειται οτι στο 99% των περιπτωσεων το digital ειναι μονοδρομος....αντε να πεις στον πιτσιρικα που θελει να γραψει ενα ντεμο με τη μπαντα του οτι θελει ενα χιλιαρικο μονο για....ταινιες...

Παντως ΗΧΗΤΙΚΑ δεν με χαλαει καθολου το digital & για πολλα ειδη (funk,jazz και γενικα καθαρες καταστασεις) το προτιμω κι ολας....η ΤΑΙΝΙΑ εχει καποια χαρακτηριστικα τα οποια ειναι θετικα για καποιες πηγες/οργανα (π.χ ντραμς) αλλα και αρνητικα για καποιες αλλες (ΦΩΝΗ ας πουμε,που ουτε για ΠΛΑΚΑ δεν την προτιμω γραμμενη αναλογικα πλεον)  παντως σιγουρα δεν ειναι deal breaker για κανενα απο τα δυο φορματ...απο εκει και περα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ παραγωγες γινονται και με τους δυο τροπους,ή μαλλον τρεις τροπους μια & πολλες φορες  χρησιμοποιουνται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ  (στις ακριβες παραγωγες και στα μεγαλα studios χρησιμοποιουνται παντα ταυτοχρονα),μια και ΑΛΛΟΙ παραγοντες (οι παικτες,οι συνθεσεις,ο παραγωγος,ο ηχοληπτης κτλ.) ειναι  ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ πιο σημαντικοι για το τελικο αποτελεσμα.

Ακροτητες του τυπου "οσοι γραφουν ψηφιακα δεν κανουν μουσικη" τις προσπερνω ως προϊοντα ατυχης στιγμης και νευρων μια και κανεις λογικος ανθρωπος και δη σχετικος με το αθλημα δεν θα τις ελεγε ουτε καν για ...πλακα  ;)  (ας σκεφτουμε ας πουμε οτι ΟΛΗ Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ εδω και 20 χρονια ηχογραφειται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ digital και αν πεις σε εναν οποιοδηποτε μηχανικο ηχου που ειδικευεται σε ηχογραφηση κλασσικης μουσικης οτι θα...γραψει σε ταινια μαλλον θα ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ  ;D ;D)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
gregg είπε:
Δεν χρειαζεται καποια πολεμικη αντιμετωπιση. 
Δεν συμβαινει κατι τετοιο.

Προσωπικά δεν με ενοχλεί προφανώς το λινκ...
Ενοχλει εμενα και τους κανονες του φορουμ. Κακως το εβαλα, οταν το εβαλα!

..προσεγγίσεις των εταιριών , τα διαφορετικά head bumps , την χρωματική παλέτα του bias , το χτύπημα της ταινίας και τις αντιδράσεις και γενικά πολλά τέτοια :p.
Οοοταν λοιπον βρεις χρονο ξεκινα ενα τετοιο θεμα αναλυτικα. Θα ειναι πολυ χρησιμο

να απομυθοποιηθουν καποια πραγματα και να αναδειχθουν καποια αλλα.

Θεωρω οτι θα υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον και συμμετοχη.

Το βασικότερο είναι να ακούσεις το μηχάνημα να πέρνει αποφάσεις. Το πως μαζεύει μια ατέλεια η μια ταμπουριά που ξέφυγε , η τις πρίμες ένα Studer είναι πραγματικά μοναδικό.
Με αυτο ακριβως αιτιολογεις την αποψη που εγραψες σε ενα αλλο θεμα (δεν θυμαμαι τιτλο)

για την μη αναγκαιοτητα κομπρεσαρισματος. Η ιδια η αδυναμια της ταινιας, το να μην ειναι γραμμικη

σε ολη την δυναμικη περιοχη, αποτελει παραλληλα οπλο που σε γλυτωνει απο ενα επιπλεον

μηχανημα στην αλυσιδα, οταν φυσικα γνωριζεις πως να χειριστεις αυτη την ιδιαιτεροτητα.

Τωρα το αν θελουμε η οχι τις μηχανες να παιρνουν πρωτοβουλιες ειναι αλλη κουβεντα.

Πραγματικά όμως οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να ακούσει είναι ευπρόσδεκτος να ακούσουμε μια γκάμα απο πολυκάναλα...
Φυσικα δηλωνω ενδιαφερον! Με μεγαλη χαρα και νοσταλγια θα το δω! Ομως μην παρεξηγηθω.

Δεν θεωρω οτι υπαρχει κατι που μπορει να κανει καλλιτερα η σωστοτερα, ενω με τα πενιχρα μεσα

που διαθετω σημερα δεν μπορω.

Εεεχχχμμμ Μη φανταστεις οτι αναφερομαι στο πλαγκινακι της uad. Δεν το εχω. Δεν ειναι απαραιτητο.

Περιμενω λοιπον, στην ευκαιρια σου, θεμα με στουντερ, κανενα ampex mm1200 και οτι αλλο νομιζεις.

Φυγαμε πολυ απο τον τιτλο του θεματος :P

 
καλά προφανώς και καλά production talk κανουμε, και συμφωνώ απόλυτα οτι υπάρχουν είδη που δεν ταιριάζει η ταινία .

Για τη φωνή κράτα μια επιφύλαξη γιατί γενικά υπάρχει αυτός ο δράκος οτι και καλά δεν είναι καλή η φωνή στην ταινία αλλα αν ακούσεις hiend πολυ καναλο με καλο pre θα το ξανασκευτείς.

Υπάρχουν όντως μερικές φωνές που "δεν".

Εγώ συνδέω απόλυτα πάντως την έλειψη αντρικής φωνής απο τη σκηνή.

Μόνο κάτι γυναικωτές φωνές Hi pitch, γιατί δυστυχώς το Internal Echo στον Converter έχει καταδικάσει το θέμα μεσαίες συχνότητες. Και ως προέκταση ίσως και το ροκ.

Τέλος πάντων ίσως είναι και μεγάλες κουβέντες αυτές.

Εγώ υποστηρίζω το ψηφιακό μέχρι ένα σημείο λόγω budget και δυνατότητας που δίνει στον κόσμο, αλλά δεν υποστηρίζω το ψέμα οτι πάρτο και θα κάνεις δουλειά...

digisilence

Δεν θεωρω οτι υπαρχει κατι που μπορει να κανει καλλιτερα η σωστοτερα, ενω με τα πενιχρα μεσαπου διαθετω σημερα δεν μπορω.

Εεεχχχμμμ Μη φανταστεις οτι αναφερομαι στο πλαγκινακι της uad. Δεν το εχω. Δεν ειναι απαραιτητο.
Δεν κατάλαβα καθόλου αυτή την πρόταση!

Ο μόνος λόγος που θα ήθελα να το ακούσει κάποιος απο κοντά είναι οτι στην ψηφιοποίηση θα χαθεί πάλι κάτι.

Όταν έχω κάτι έτοιμο ομως θα επικοινωνήσω :)

 
Για τη φωνή κράτα μια επιφύλαξη γιατί γενικά υπάρχει αυτός ο δράκος οτι και καλά δεν είναι καλή η φωνή στην ταινία αλλα αν ακούσεις hiend πολυ καναλο με καλο pre θα το ξανασκευτείς.
εχω ακουσει hiend πολυ καναλο με καλο pre δοξα το γιαραμπι και πολλες φορες και με ΦΟΒΕΡΟΥΣ τραγουδιστες.

οπως εχω ακουσει και πΣηφιακη ηχογραφηση σε DAW με πολυ καλο pre & μαμει και δερνει το ΙΔΙΟ και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  ;)

, αλλά δεν υποστηρίζω το ψέμα οτι πάρτο και θα κάνεις δουλειά...
Μα δεν ειναι θεμα ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ....ειναι θεμα ΠΟΙΟΣ θα το παρει,αν το παρει ο Μπαμπης ο Σπασμενοπλαγκενιδης για να γραψει/μιξαρει το νεο thrash metal  πονημα των Trisatanators απο τα Τρικαλα Κορινθιας....ΔΕΝ θα κανει δουλεια...αν το παρει ο Rob Cavallo για να μιξαρει  τους Green Day ΘΑ ΚΑΝΕΙ (τον εχω δει ιδίοις όμμασι στη Σαντορινη να το κανει σε laptop... ;))

Eχω δει απιστευτες παραγωγες να γινονται σε laptop (ολες σχεδον οι παραγωγες του Coti K ας πουμε & μιλαμε για 15 χρονια πισω τωρα) και ΦΟΒΕΡΕΣ μπαλαφαρες στο Sierra με την SSL & 200 χιλιομετρα ταινια και καλιμπραρισμενο καλυτερα και απο F1 Ferrari  Studer  ;D ;D...

σου ξαναλεω ΔΕΝ ειναι το ΜΕΣΟΝ το κλειδι για μια καλη παραγωγη....ΑΛΛΑ πραγματα ειναι.

Προσωπικα φερε μου του Brian Eno & ενα laptop και σου χαριζω τα Ocean Wave και τον Μητσο Μπαμπαμητσο τον "παραγωγο-προαγωγο"  στη στιγμη  ;D ;D ;D

 
αν το παρει ο Μπαμπης ο Σπασμενοπλαγκενιδης για να γραψει/μιξαρει το νεο thrash metal  πονημα των Trisatanators απο τα Τρικαλα Κορινθιας....ΔΕΝ θα κανει δουλεια...
έκλαψα λίγο.

Τέλος πάντων, κάποια στιγμή τιθεται και θέμα προσωπικού γούστου, αν εσένα π.χ. σου αρέσει να ακούς πιο "άδεια" πράγματα , δεκτό, γιατί οι green day έχουν περίπου το 1/10 σε fullness σε σχέση με ένα αναλογικό recording.

Τελος πάντων , αν ίσχυε αυτό που λες δεν θα βλέπαμε καθε 5 μέρες posts που να λένε πως σκατά να βγάλεις τέτοια τύμπανα όπως αυτά που είχαν ηχογραφηθει αναλογικα.

Επίσης το digital βάζει τα χεράκια του και βγάζει τα ματάκια του, γιατί βγάζει τόσα plugins που κάνουν emulate το analog , αφού είναι τόσο καλό φορμα;

 
κατ αρχήν (γιατί το έχασα λίγο παρακολουθώντας την κουβέντα), μιλάμε για ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ή ΩΡΑΙΑ (υποκειμενικά στα αυτιά του καθενός μας) ???...

γιατί αν μιλάμε για τη πρώτη περίπτωση, το θέμα έχει λυθεί δια παντός (μια που οι ταινίες δεν εξελίσσονται πλέον τεχνολογικά και έχουν φτάσει τα όρια τους)...

ένα "top the art" σύστημα με AD/DA κονβέρτορες, παρ όλες τις (συνεχώς και αποτελεσματικότερα αντιμετωπίσιμες) αδυναμίες του, ακόμα και σε ένα laptopακι του κιλού, σέβεται ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ένα "φυσικό δείγμα" ως reference (και στην δυναμική περιοχή και στην πιστότητα της χροιάς), περισσότερο από οποιοδήποτε reel-to-reel/open-reel audio tape recording σύστημα...

αυτό για να μην γίνονται παρανοήσεις... επίσης το θέμα της εργονομίας είναι αστείο και να το συζητάμε...

τώρα αν μιλάμε για τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ εκμετάλλευση των αδυναμιών της ταινίας, στην διαδικασία παραγωγής πονημάτων "ηλεκτρικών" μουσικών σχημάτων, είναι εκ των ουκ άνευ "ΘΕΜΙΤΗ" και μπορεί να μαι χαζός αλλά δεν καταλαβαίνω προς τι μίσος και ο αλληλοσπαραγμός αδελφοί εν Ορφέα... ;D ;D ;D

 
δεν υπάρχει σφαγή 1ον.

2ον , το ad/da που θεωρείς "σωστο" κάνει quantize στον ηχο. ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος σου.

Η ταινία καταγράφει το 100% του ήχου.οπότε αν μιλάμε για σωστά ήδη έχεις κάνει λάθος.

(μια που οι ταινίες δεν εξελίσσονται πλέον τεχνολογικά και έχουν φτάσει τα όρια τους)...
απο την ampex 456 έχουμε φτάσει στην RMG 900 hi gain , ΑΝ γνωρίζεις.

ακόμα και σε ένα laptopακι του κιλού, σέβεται ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ένα "φυσικό δείγμα" ως reference (και στην δυναμική περιοχή και στην πιστότητα της χροιάς), περισσότερο από οποιοδήποτε reel-to-reel/open-reel audio tape recording σύστημα...




αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μιλάνε όλοι λες και ξέρουν τα πάντα και λένε ο,τι νάναι.

Μάλλον δεν έχεις ακουστά τα nagra field recorders όπου ακόμα και τώρα στελεχώνουν τις field ηχογραφησεις του hollywood. Είναι ένα απο τα purest πιο reference format που μπορεί οποιοσδήποτε να σκευτεί (αρκεί να ξέρει 5 πράγματα).

επίσης άπειρες jazz μπάντες στο εξωτερικό που θέλουν reference ήχο γράφουν σε nagra 2ch το οποίο είναι απλά ένα τσαντάκι.

αυτό για να μην γίνονται παρανοήσεις...

μαρέσει που σπεύδεις να διορθώσεις κιόλας και να θέσεις "ΤΟ ΣΩΣΤΟΝ"

ποιά ακριβώς είναι η αδυναμία της ταινιας , οτι εκεί που το digital κλιπάρει και ξερνάει απο δώ κ απο κει, η ταινία έρχετε σε κορεσμό και κομπρεσάρει απαλά?

τι ακούμε ρε.

Θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα της εργονομίας , και πάλι ως ένα σημείο.

ακούστε το πρώτο λεπτό για να καταλάβετε.





 
φίλε ffs, φαίνεται πως το κατέχεις καλά το άθλημα, αλλά δυστυχώς, αντί να κάνεις μια παραγωγική συζήτηση -να μάθουμε και εμείς οι υπόλοιποι τίποτα- αναλώνεσαι σε ένα -de facto- ύφος άκρως επικριτικό, στα όρια του προσβλητικού θα έλεγα...

με γεια σου και χαρά σου, αν είσαι πάντα έτσι, δεν θα σε κρίνω εγώ, αλλά εδώ διαβάζεις και διαβάζεσαι, οπότε λίγοι τρόποι περισσότερο, δεν βλάπτουν.

και φυσικά, δεν το παίζω συνήγορος κανενός, ή αστυνομία του φόρουμ, αλλά θεωρώ ότι φτάνεις σε σημείο να προσβάλλεις όλους τους αναγνώστες, όχι απλά τους συνομιλητές σου.

 
Αν ο Νικος ειναι το παιδι π με εκραξε δεν χρειαζεται να του λες ηρεμα ,εχει απολυτο δικιο και ζηταω συγνωμη!

Η αληθεια ειναι οτι δεν γραφω συχνα σε φορουμ και δεν νιωθω οτι διαβαζει καποιος αυτα που λεω.

Επισης συγνωμη και απο τον npap για τον τροπο μου απλα παθιαζομαι υπερβολικα μερικες φορες .θα προσπαθησω να ειμαι πιο κοσμιος , ευχαριστω για την επαναφορα.

 
Ο Νίκος είναι το "παιδί" ::)  με τα μούσια, γυαλιά ηλίου και μακρυά μαλλιά..... ο Npap

 
ffs είπε:
και συμφωνώ απόλυτα οτι υπάρχουν είδη που δεν ταιριάζει η ταινία
και τι λες με αυτό ορέ ffs ως προς την πιστή καταγραφή - αναπαραγωγή ???...

το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να φτάνει στα αυτιά σου το κατά το δυνατόν αναλλοίωτο σε σχέση με την πηγή του, είτε ο παραγόμενος ήχος προέρχεται από μια μια ακουστική κιθάρα είτε από τον ενισχυτή μιας ηλεκτρικής... αυτό είναι και το μοναδικό κριτήριο άλλωστε στην αναζήτηση reference αναπαραγωγικών συστημάτων που θα είναι η βάση της βελτίωσης όλων των υπολοίπων στην αλυσίδα...

τι θα πει το "δεν ταιριάζει" πλην της αυτοαναιρετικής αποδοχής σου περί της δημιουργικής προσέγγισης? ...

έχεις κάτσει ποτέ να καταγράψεις ψηφιακά και αναλογικά ένα "φυσικό σύνολο" σε ένα χώρο, κάνοντας A/B, αναπαράγοντας συγκριτικά τις 3 εκφάνσεις, για να βάλεις και τα αυτιά σου στο παιχνίδι?... ή εσύ έχεις το Studer ως πανάκεια δια πάσαν νόσον και μαλακείαν... ::)

είσαι και υπεράνω των όποιων references κατά συνθήκη ρε μπαγάσα όπως είδα και στο θέμα με τα μόνιτορ... ;)

το ad/da που θεωρείς "σωστο" κάνει quantize στον ηχο. ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος σου.
το "σωστό" στην αναπαραγωγή, ανέκαθεν έχει να κάνει με το τι "φτάνει" στα εκ φύσεως ήδη εντέχνως "λάθος" (στον τρόπο που αποκωδικοποιούν τον ήχο) αυτιά μας... και φυσικά πάντα συγκριτικά χωρίς να γίνεται θέσφατο ο "τρόπος" πέραν της ενδεικτικής "εργαστηριακής" προσέγγισης (ελπίζω να μη μου πεις ότι με κριτήριο το quantization, ένα καλογραμμένο υψηλής δειγματοληψίας ψηφιακό αρχείο απριορι το ακυρώνεις σε σύγκριση με οποιαδήποτε ταινία στο θέμα της φυσικής αναπαραγωγής ... α ρε Ζεντέλη έφυγες νωρίς... μου λείπουν όσο ποτέ τα πέτσινα αυτιά των blind festival των νιάτων μας ;D)...

απο την ampex 456 έχουμε φτάσει στην RMG 900 hi gain , ΑΝ γνωρίζεις.
έλα... και που είναι η "επανάσταση" που κάλυψε το έδαφος στον θόρυβο, δυναμική, συχνοτική αλλοίωση?... η RMG 900 είναι η εξέλιξη του μέσου?... γιατί την έχασα?... ::)

αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μιλάνε όλοι λες και ξέρουν τα πάντα και λένε ο,τι νάναι.

Μάλλον δεν έχεις ακουστά τα nagra field recorders όπου ακόμα και τώρα στελεχώνουν τις field ηχογραφησεις του hollywood. Είναι ένα απο τα purest πιο reference format που μπορεί οποιοσδήποτε να σκευτεί (αρκεί να ξέρει 5 πράγματα).

επίσης άπειρες jazz μπάντες στο εξωτερικό που θέλουν reference ήχο γράφουν σε nagra 2ch το οποίο είναι απλά ένα τσαντάκι.
οπότε εσύ που ξέρεις 5 πράγματα (στο έκτο φαντάζομαι δυσκολεύεσαι ;D) γνωρίζεις και το ότι η Nagra προσφέρει πλέον ΜΟΝΟ ψηφιακά συστήματα καταγραφής (μάλιστα τα dac της τα λιγουρεύομαι)...

από την άλλη το ότι κάποιοι (δεν το ξέρω αλλά ούτε και με ενδιαφέρει) χρησιμοποιούν παλιότερους recorders της στις "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ" ανησυχίες τους, δεν είναι επιχείρημα στο θέμα μας... και ο Λάκης ακούει κασέτες, αλλά δεν ισχυρίζεται ότι έχουν πιο "πιστό" σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς ήχο, αλλά ότι του ΑΡΕΣΕΙ περισσότερο (πράγμα απόλυτα σεβαστό φυσικά)... ;D

επίσης πριν χλευάσεις σε άγνωστα για εσέ πεδία, εκθέτοντας μια μάλλον ελλιπή σου κατάρτιση στο θέμα, μάθε ότι σε ένα lynx hilo ας πούμε, αρκεί και ένα laptopακι για να φέρει το ίδιο ακριβώς ποιοτικό αποτέλεσμα με οποιοδήποτε hi end... είτε στην καταγραφή είτε στην αναπαραγωγή...

ποιά ακριβώς είναι η αδυναμία της ταινιας , οτι εκεί που το digital κλιπάρει και ξερνάει απο δώ κ απο κει, η ταινία έρχετε σε κορεσμό και κομπρεσάρει απαλά?

τι ακούμε ρε.
έλα ντε τι ακούω ο γέροντας... ::)

για ποιο λόγο να "κλιπάρω" αν με ενδιαφέρει η πιστή αναπαραγωγή?... καλά μόνο παραγωγές της panivar έχει η play list σου στα cm2 που έχεις περί πολλού σε άλλο σου threand?  για την Telarc ή την Chesky ή την Linn δεν σου έχει μιλήσει κανείς?... ::)

άμα θέλω πάντα εν είδει "effect" να κομπρεσάρω "απαλά" μέσω ταινίας ίσως το κάνω κατά συνθήκη αν ο λόγος αποτελέσματος προς εργονομία με πείσει την συγκεκριμένη στιγμή και παραγωγή αξίζει τον κόπο... αλλιώς γιατί?...

για να αναγκάζομαι να "υπεροδηγώ" (αλλοιώνοντας σώνει και καλά) το σήμα μου για να κερδίσω σε θόρυβο?... είναι λογική αυτή?... και ποιανού ???...

κάποτε το έκανα ως αναγκαίο κακό γιατί δεν γινόταν αλλιώς... ΤΩΡΑ απλά ΓΙΝΕΤΑΙ... κανείς δεν στο σφύριξε ούτε αυτό?....

το "θέμα" που εγώ έθεσα όσο πιο διακριτικά μπορούσα στο αρχικό μου ποστ γιατί θεώρησα ότι δίνονται λάθος εντυπώσεις, είναι λυμένο από τους καθ΄ύλην αρμόδιους, τους engineers της κλασσικής, που έχουν και την γνώση και και την εμπειρία και τις "απόλυτες παραστάσεις", ώστε να καταλήξουν στην πράξη επ' αυτού αρκετά χρόνια πριν... δεν περίμεναν εμένα ή εσένα...

Ήρεμα Νίκο.......!  :D :D :D :-X
πρόλαβα και διάβασα την συγνώμη του ffs πριν δημοσιεύσω την αρχική μου απάντηση που παρότι διάγω περίοδο διαχείρισης θυμού ε το χε το κατι τι της... ;) ;D

επ' ευκαιρία ζητώ συγνώμη από όλους για τα συντακτικά λάθη και ότι σας φανεί ξεκρέμαστο γιατί έχω αφαιρέσει αρκετές φράσεις και δεν έχω τον χρόνο για διορθώσεις τώρα... 8)

ΥΓ. ρε ffs η παράθεση του Άκη για να να στηρίξεις κάτι άσχετο με ψυλιάζει... ρε μπας και είσαι ο georgesound ο πρώην μαθητής του (με φρέσκο νικ)?...

επίσης καλοπροαίρετη ερώτηση... ποιες είναι οι προσλαμβάνουσες σου από φυσικά reference αλλά και hi end gear (δεν το ρωτάω υποτιμητικά... απλά για το ισότιμο της κουβέντας, καθότι πολλά θα τα δικαιολογούσα αν δεν έχεις, χωρίς να σου χρεώσω άγνοια ή κακές προθέσεις φυσικά)...

anyway... ελπίζω να κρατηθεί το επίπεδο, γιατί μην νομίζεις κι εγώ σαν "παιδί" ( :-* Φώτιε) φημίζομαι για το πάθος μου...  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top