ffs είπε:
και συμφωνώ απόλυτα οτι υπάρχουν είδη που δεν ταιριάζει η ταινία
και τι λες με αυτό ορέ ffs ως προς την
πιστή καταγραφή - αναπαραγωγή ???...
το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να φτάνει στα αυτιά σου
το κατά το δυνατόν αναλλοίωτο σε σχέση με την πηγή του, είτε ο παραγόμενος ήχος προέρχεται από μια μια ακουστική κιθάρα είτε από τον ενισχυτή μιας ηλεκτρικής... αυτό είναι και το μοναδικό κριτήριο άλλωστε στην αναζήτηση reference αναπαραγωγικών συστημάτων που θα είναι η βάση της βελτίωσης όλων των υπολοίπων στην αλυσίδα...
τι θα πει το "δεν ταιριάζει" πλην της αυτοαναιρετικής αποδοχής σου περί της
δημιουργικής προσέγγισης? ...
έχεις κάτσει ποτέ να καταγράψεις ψηφιακά και αναλογικά ένα "φυσικό σύνολο" σε ένα χώρο, κάνοντας A/B, αναπαράγοντας συγκριτικά τις 3 εκφάνσεις, για να βάλεις και τα αυτιά σου στο παιχνίδι?... ή εσύ έχεις το Studer ως πανάκεια δια πάσαν νόσον και μαλακείαν... :
είσαι και υπεράνω των όποιων
references κατά συνθήκη ρε μπαγάσα όπως είδα και στο θέμα με τα μόνιτορ...
το ad/da που θεωρείς "σωστο" κάνει quantize στον ηχο. ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος σου.
το "
σωστό" στην αναπαραγωγή, ανέκαθεν έχει να κάνει με το τι "φτάνει" στα εκ φύσεως ήδη εντέχνως "
λάθος" (στον τρόπο που αποκωδικοποιούν τον ήχο)
αυτιά μας... και φυσικά πάντα
συγκριτικά χωρίς να γίνεται θέσφατο ο "τρόπος" πέραν της ενδεικτικής "εργαστηριακής" προσέγγισης (ελπίζω να μη μου πεις ότι με κριτήριο το
quantization, ένα καλογραμμένο υψηλής δειγματοληψίας ψηφιακό αρχείο απριορι το ακυρώνεις σε σύγκριση με οποιαδήποτε ταινία στο θέμα της φυσικής αναπαραγωγής ... α ρε Ζεντέλη έφυγες νωρίς... μου λείπουν όσο ποτέ τα πέτσινα αυτιά των blind festival των νιάτων μας ;D)...
απο την ampex 456 έχουμε φτάσει στην RMG 900 hi gain , ΑΝ γνωρίζεις.
έλα... και που είναι η "επανάσταση" που κάλυψε το έδαφος στον θόρυβο, δυναμική, συχνοτική αλλοίωση?... η RMG 900 είναι η εξέλιξη του μέσου?... γιατί την έχασα?... :
αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μιλάνε όλοι λες και ξέρουν τα πάντα και λένε ο,τι νάναι.
Μάλλον δεν έχεις ακουστά τα nagra field recorders όπου ακόμα και τώρα στελεχώνουν τις field ηχογραφησεις του hollywood. Είναι ένα απο τα purest πιο reference format που μπορεί οποιοσδήποτε να σκευτεί (αρκεί να ξέρει 5 πράγματα).
επίσης άπειρες jazz μπάντες στο εξωτερικό που θέλουν reference ήχο γράφουν σε nagra 2ch το οποίο είναι απλά ένα τσαντάκι.
οπότε εσύ
που ξέρεις 5 πράγματα (στο έκτο φαντάζομαι δυσκολεύεσαι ;D) γνωρίζεις και το ότι η
Nagra προσφέρει πλέον
ΜΟΝΟ ψηφιακά συστήματα καταγραφής (μάλιστα τα dac της τα λιγουρεύομαι)...
από την άλλη το ότι κάποιοι (δεν το ξέρω αλλά ούτε και με ενδιαφέρει) χρησιμοποιούν παλιότερους recorders της στις "
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ" ανησυχίες τους, δεν είναι επιχείρημα στο
θέμα μας... και ο Λάκης ακούει κασέτες, αλλά δεν ισχυρίζεται ότι έχουν πιο "πιστό" σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς ήχο, αλλά ότι του
ΑΡΕΣΕΙ περισσότερο (πράγμα
απόλυτα σεβαστό φυσικά)... ;D
επίσης πριν χλευάσεις σε άγνωστα για εσέ πεδία, εκθέτοντας μια μάλλον ελλιπή σου κατάρτιση στο θέμα, μάθε ότι σε ένα lynx hilo ας πούμε, αρκεί και ένα laptopακι για να φέρει
το ίδιο ακριβώς ποιοτικό αποτέλεσμα με οποιοδήποτε hi end... είτε στην καταγραφή είτε στην αναπαραγωγή...
ποιά ακριβώς είναι η αδυναμία της ταινιας , οτι εκεί που το digital κλιπάρει και ξερνάει απο δώ κ απο κει, η ταινία έρχετε σε κορεσμό και κομπρεσάρει απαλά?
τι ακούμε ρε.
έλα ντε τι ακούω ο γέροντας... :
για ποιο λόγο να "κλιπάρω" αν με ενδιαφέρει η πιστή αναπαραγωγή?... καλά μόνο παραγωγές της panivar έχει η play list σου στα cm2 που έχεις περί πολλού σε άλλο σου threand? για την Telarc ή την Chesky ή την Linn δεν σου έχει μιλήσει κανείς?... :
άμα θέλω πάντα εν είδει "effect" να κομπρεσάρω "απαλά" μέσω ταινίας ίσως το κάνω κατά συνθήκη αν ο λόγος αποτελέσματος προς εργονομία με πείσει την συγκεκριμένη στιγμή και παραγωγή αξίζει τον κόπο... αλλιώς γιατί?...
για να αναγκάζομαι να "υπεροδηγώ" (αλλοιώνοντας σώνει και καλά) το σήμα μου για να κερδίσω σε θόρυβο?...
είναι λογική αυτή?... και ποιανού ???...
κάποτε το έκανα ως αναγκαίο κακό γιατί δεν γινόταν αλλιώς...
ΤΩΡΑ απλά ΓΙΝΕΤΑΙ... κανείς δεν στο σφύριξε ούτε αυτό?....
το "
θέμα" που εγώ έθεσα όσο πιο διακριτικά μπορούσα στο αρχικό μου ποστ γιατί θεώρησα ότι δίνονται λάθος εντυπώσεις, είναι λυμένο από τους καθ΄ύλην αρμόδιους, τους engineers της κλασσικής, που έχουν και την γνώση και και την εμπειρία και τις "απόλυτες παραστάσεις", ώστε
να καταλήξουν στην πράξη επ' αυτού αρκετά χρόνια πριν... δεν περίμεναν εμένα ή εσένα...
πρόλαβα και διάβασα την συγνώμη του ffs πριν δημοσιεύσω την αρχική μου απάντηση που παρότι διάγω περίοδο διαχείρισης θυμού ε το χε το κατι τι της...
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
;D
επ' ευκαιρία ζητώ συγνώμη από όλους για τα συντακτικά λάθη και ότι σας φανεί ξεκρέμαστο γιατί έχω αφαιρέσει αρκετές φράσεις και δεν έχω τον χρόνο για διορθώσεις τώρα... 8)
ΥΓ. ρε ffs η παράθεση του Άκη για να να στηρίξεις κάτι άσχετο με ψυλιάζει... ρε μπας και είσαι ο georgesound ο πρώην μαθητής του (με φρέσκο νικ)?...
επίσης καλοπροαίρετη ερώτηση... ποιες είναι οι προσλαμβάνουσες σου από φυσικά reference αλλά και hi end gear (δεν το ρωτάω υποτιμητικά... απλά για το ισότιμο της κουβέντας, καθότι πολλά θα τα δικαιολογούσα αν δεν έχεις, χωρίς να σου χρεώσω άγνοια ή κακές προθέσεις φυσικά)...
anyway... ελπίζω να κρατηθεί το επίπεδο, γιατί μην νομίζεις κι εγώ σαν "παιδί" ( :-* Φώτιε) φημίζομαι για το πάθος μου...