review Mega Amp review - 11 amps with a Gibson Les Paul

Να σε δω να παίζεις με κανα Marshall stack 4x4Χ12  εκεί τι θα κάνεις θα κόψεις λίγο και το volume και το tone αν έχεις να γλυκάνει ο ήχος?

 
Να σε δω να παίζεις με κανα Marshall stack 4x4Χ12  εκεί τι θα κάνεις θα κόψεις λίγο και το volume και το tone αν έχεις να γλυκάνει ο ήχος?


Μπα..

Ο 100αρης plexi του 68 που είχα ακούγονταν ΜΕΛΙ στα ΚΑΘΑΡΑ με την Tele (όπως άλλωστε ΟΛΟΙ οι μονοκαναλοι Marshall αντίγραφα Fender Bassman) με όλα τα pots της στο τέρμα, γιατί να δολοφονησω τον ήχο του?

Ήταν όμως ο άτιμος ακόμα και στο "2" τρομακτικά δυνατός.

Ευτυχώς βρήκα τον ίδιο υπέροχο ήχο στο 1/5 ? με τον 18αρη 1974Χ.

Και πάλι βέβαια θέλει...αρκουδοτομαρο μπροστά για να μην με σκοτώσει όταν ηχογραφώ ?

https://www.noiz.gr/community/uploads/monthly_2020_05/20200522_163714.jpg.2059ef4fdd433cb844e86e819bb87854.jpg

 

Attachments

  • 20200522_163714.jpg
    20200522_163714.jpg
    153.3 KB · Εμφανίσεις: 0
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ισχύει τόσο όσο το "μια είναι η κιθάρα. Fender Telecaster." ?
Και το "ενα ειναι το σετ χορδων. Το 10-38" ?

Συμφωνω απολυτα. Το χρησιμοποιω συνεχως. Δεν μπορω διχως του. Και 50s wiring, στην αναγκη, καλο ειναι.

Εκει που δεν βρισκω εφαρμογη της χρηση του vol pot ειναι σε εγγραφες, καθως εχω την ανεση του χρονου να επιτυχω αυτο που θελω με το volume τερμα ανοικτο. Ακομα δεν μου εχει χρειαστει, εστω.
Εγω ηχογραφω κι ετσι, γιατι εχει αλλο τονο αυτο το clean. Δεν ειναι γλυκαναλατο. Ειναι brighter και εχει ατακα.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και το "ενα ειναι το σετ χορδων. Το 10-38" ?




Σε solid body?

Αυτό και αν είναι σίγουρο ?

Ρωτα και τον Αργύρη που φτιάχνει κιθάρες...κάτι κΣερει ?

Το 010-038 είναι σαν την φουτσα του αΓαπη ? αν την.... δοκιμάσεις κΣεχνας όλες τις άλλες ?

 
 
Σε solid body?

Αυτό και αν είναι σίγουρο ?

Ρωτα και τον Αργύρη που φτιάχνει κιθάρες...κάτι κΣερει ?

Το 010-038 είναι σαν την φουτσα του αΓαπη ?αν την.... δοκιμάσεις κΣεχνας όλες τις άλλες ?




Εμενα για reference με quotαρες?  ?

 
Να σε δω να παίζεις με κανα Marshall stack 4x4Χ12  εκεί τι θα κάνεις θα κόψεις λίγο και το volume και το tone αν έχεις να γλυκάνει ο ήχος?
Νταξ' έχει Marshall. Mη ζητάς και 'συ extreme πραματα.

 
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη. 

Στην ουσία τοποθετώντας το mic τόσο κοντά, αυτό που ακούμε είναι ένα μεγάφωνο, άντε καί λίγο από τα bounce του χώρου, κάτι που αδικεί τους Twin, Electradyne και πολύ περισσότερο τον Super. 

Το φλατ στους ενισχυτές κιθάρας είναι πολύ παρεξηγημένο και το έχω ψάξει στο παρελθόν διεξοδικά! 

Αυτό που λέει φλατ η Fender είναι: TREBLE=0, MIDDLE=10, BASS=0 και αυτό γιατί οι Fender είναι πολύ mid-scooped. 

Από την άλλη η Mesa Boogie θεωρεί φλατ ή σαν standard σημείο έναρξης: TREBLE=1:00, MIDDLE=8:00, BASS=1:00 (clock position) αλλά τα pots είναι τόσο interactive που θέλεις αρκετές ώρες ψαξίματος, αλλά στο τέλος θα φέρεις τον ήχο της κιθάρας σου εκεί που θέλεις! 

ο RIVERA προτείνει: TREBLE=6, MIDDLE=1, BASS=4 

ο Peavey: TREBLE=12:00, MIDDLE=10:00, BASS=1:00 (clock position)

ενώ ο ENGL: TREBLE=5, MIDDLE=5, BASS=5 

Δεν είναι η ιδέα σου! Οσο ανεβάζουμε ένταση, τόσο οι χαμηλές συχνότητες βγαίνουν προς τα έξω.

Θα θυμάστε το κουμπάκι loudness που είχαν οι παλαιότεροι ενισχυτές Hi-Fi, που στην ουσία ενίσχυαν τα μπάσα όταν θέλαμε να ακούσουμε σε χαμηλή ένταση!!

Η σωστή αντιμετώπιση είναι να κόβεις λίγο τα μπάσα (αν υπάρχει ρυθμιστικό) και φυσικά να έχεις το volume της κιθάρας open full, εκτός αν η κιθάρα σου έχει κύκλωμα treble-bleed...


Όταν έγραψα ότι προτιμω τους ενισχυτές με ένα μεγάφωνο εννοούσα πως παρα το γεγονός πως ηχογράφησες σε όλους το ένα μεγάφωνο, είναι έντονη για τα δικά μου αυτιά? η διαφορά φάσης που προκύπτει απο τον ήχο του δεύτερου όσο χαμηλά κι αν περνάει στο τελικό αποτέλεσμα. Και ναι φυσικά και έχεις δίκιο πως αδικούνται έτσι οι twin καμπίνες που προσφέρουν όγκο και σώμα όταν παίζεις live.

Τωρα για το flat, νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε πως είναι η απόκριση ενός κυκλώματος χωρίς ισοστάθμιση.

Οταν ισοσταθμίζεται είτε διορθώνει, είτε αλλοιώνει.

Γι αυτό στο hifi υπάρχει και το eq bypass που το αφαιρεί απο το κύκλωμα με ένα κουμπί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όταν έγραψα ότι προτιμω τους ενισχυτές με ένα μεγάφωνο εννοούσα πως παρα το γεγονός πως ηχογράφησες σε όλους το ένα μεγάφωνο, είναι έντονη για τα δικά μου αυτιά? η διαφορά φάσης που προκύπτει απο τον ήχο του δεύτερου όσο χαμηλά κι αν περνάει στο τελικό αποτέλεσμα


+1000

Έχω "κόψει" με όλους τους ενισχυτές με παραπάνω από ένα μεγάφωνο εδώ και χρόνια για αυτόν ακριβώς τον λόγο στο στούντιο.

Το ίδιο ισχύει και στα live (για τον ήχο που περνάει από την κονσόλα και βγαίνει στον κόσμο).

Ο μόνος που... ακούει "καλύτερα" (βασικά δεν ακούει καλύτερα...ΝΟΜΙΖΕΙ ότι ακούει καλύτερα στην πραγματικότητα πιο ΔΥΝΑΤΑ ακούει...) με παραπάνω από ένα μεγάφωνο είναι ο..... κιθαρίστας (αν δεν φοράει in ear και είναι και πολύ κοντά στον ενισχυτή)... πράγμα που ελάχιστα ενδιαφέρει :)...μια και τίποτα από αυτό που ακούει ο κιθαρίστας δεν περνάει "κάτω" ή στην ηχογράφηση.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ακόμα και σε πολύ βαρΓια είδη μουσικής τα stacks είναι πάνω στη σκηνή για "μούρη" και αυτό που ακούει ο κόσμος κάτω είναι σχεδόν πάντα μια 1Χ12 καμπίνα σε isolation booth κάτω από την σκηνή.

Το μικρόφωνο στην ουσία έτσι κι αλλιώς τα 5 τετραγωνικά εκατοστά από το μεγάφωνο θα "μεταδώσει" (στο close miking που είναι και η πλέον συνηθισμένη περίπτωση στην ηχοληψία) όσα μεγάφωνα και να έχει και όσο τεράστια και να είναι η καμπίνα σε όγκο.

Θα μου πεις υπάρχει και το room miking στο στούντιο, αλλά αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς ? πιο πολύ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ τεχνική είναι ,άσε που συνήθως γίνεται για... ψυχολογικούς λόγους και σπάνια βλέπει την τελική μίξη....(κάτι σαν το μικρόφωνο στον ενισχυτή μπάσου δηλαδή ? ) η συντριπτική πλειοψηφία των κλασικών ηχογραφήσεων κιθάρας που ακούμε με ένα ταπεινό δυναμικό (άντε και κανά ribbon στην περίπτωση του Hendrix ή σε συνδυασμό από τοτενες που βγήκαν τα Royer) κολλημένο στη γριλια έχουν γίνει..

Προσωπικά ο focused ήχος του 1Χ12 ή 1Χ10 μου αρέσει και στον χώρο σε σχέση με τον πιο "απλωμένο" των πολλών μεγαφώνων και γλυτώνεις και τη βαβούρα και πάνω από όλα τα ΆΧΡΗΣΤΑ και εξαιρετικά ενοχλητικά ΜΠΑΣΑ που έτσι κι αλλιώς θα τα φάει το high pass στη μίξη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προσωπικά οπότε κατεβάζω το vol ή το tone (στις κιθάρες που έχουν tone γιατί στις Tele το αφαιρώ πάντα) νιώθω ότι ψοφαει ο ήχος και το σκάσιμο της κιθάρας οπότε επιλέγω την δεύτερη δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κιθαριστωνΕ που μου αρέσουν είναι αυτής της σχολής.


Το ιδιο ακριβως ισχυει και για μενα, και γι αυτο εχω τσιμενταρει τα volume & tone controls στο 10.Βεβαια επειδη δεν παιζω σε stages κραταω μια επιφυλαξη οτι ισως στις μεγαλες εντασεις (δεν εννοω αρενες, ακομα και σε ενα Club με 150 ατομα), εκει δηλαδη που εχεις πολυ ψηλη εξοδο απο τον ενισχυτη, το κοντρολαρισμα μεσω των pots να αποκταει νοημα

Τωρα εγω εχω εναν ταπεινο fender supersonic 22 που δεν ειναι handwired βεβαια, και σε χαμηλες εντασεις δεν μπορεσα να βρω καλυτερη ρυθμιση για το EQ απο το "ολα στην μεση".Κανα δυο φορες που τον εχω τσιτωσει επισης το ολα στο 10 δουλευε καλα-καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλο συνδυασμο μεταξυ τους

 
Νομίζω καλό θα ήταν, να βάλουμε στο thread μια ψηφοφορία και να προσπαθήσω (χρόνου επιτρέποντος) να παίξω με τους 3-4 ενισχυτές που θα διακριθούν, έχοντας όμως αυτή τη φορά τα tone settings εκεί που κατά τη γνώμη μου τους πηγαίνει καλύτερα! 

Αν κάποιος moderator μπορεί να το κάνει (ψηφοφορία) ας το κάνει..

 
Δυστυχώς δεν είναι εφικτό πια.

 
maka'μ εύγε για το κουράγιο και την δουλειά σου!

Λίγο-πολύ όλα τα δείγματα μου ακούστηκαν ευχάριστα (με ακουστικά), πλήν κάποιων εξαιρέσεων (δεν θυμάμαι).

Απλά το μετάλιο το δίνω στον twin και _αν άκουγα τον χώρο_ και στον super.

Ωραία σχόλια, ωραίες απόψεις, ωραία τιψ, πάντα όμως το πείραγμα των ρυθμιστικών πρέπει να γίνεται με γνώμωνα το τί μας γεμίζει την ψυχή τη δεδομένη στιγμή, στον χώρο και στις συνθήκες.

Για παράδειγμα στον χώρο που έχω τον twin βολεύει το "όλα 10" και ένα τσικ στο volume, ίσα που να ξυπνάει το θηρίο.

Σε έναν θεϊκό 66 BF Vibrolux Reverb που έπαιζα συχνά, μια και το volume ήταν πάντα ψηλά τα μπάσσα χαμήλωναν, αλλά όχι κατανάγκη στο 0 (...ακούς απο 'κει πάνω μπαρμπα-Roy?) για να πάρει και λίγο σώμα, λόγω by design έλλειψης low end power.

Είναι στην ...μοίρα του κιθαρίστα (και του ...ηχολήπτη) να μάχεται με τα controls.

Συμφωνώ όμως με την προδιαγραφή του τέστ "όλα στη μέση", γιατί έπρεπε κάπως να φανούν οι διαφορές σε χροιά/συμπεριφορά, κρατώντας ίσες αποστάσεις (που είναι και το Trend της εποχής...).

Ίσως ένα μελλοντικό τέστ με ...sweet spots να βγάλει άλλα στη φόρα (πάντα με reference τις προτιμήσεις του παίκτη).

Εύγε και πάλι, και πάντα τέτοια!

 
Σε έναν θεϊκό 66 BF Vibrolux Reverb που έπαιζα συχνά, μια και το volume ήταν πάντα ψηλά τα μπάσσα χαμήλωναν, αλλά όχι κατανάγκη στο 0 (...ακούς απο 'κει πάνω μπαρμπα-Roy?) για να πάρει και λίγο σώμα, λόγω by design έλλειψης low end power.
Υπαρχει κι αλλη λυση για boost στα μεσαια του παλιου point to point vibrolux. (που δεν εχει middle knob για οσους δεν τον ξερουν)
Δυσκολη μεν αλλα τελικη λυση.

Επεμβαση στο κυκλωμα και με τοποθετηση knob μαλιστα για ρυθμιση τους (στη θεση του vibrato που δεν το χρησιμοποιω).
Εγινε αλλο πραγμα.

 
Υπαρχει κι αλλη λυση για boost στα μεσαια του παλιου point to point vibrolux. (που δεν εχει middle knob για οσους δεν τον ξερουν)
Δυσκολη μεν αλλα τελικη λυση.

Επεμβαση στο κυκλωμα και με τοποθετηση knob μαλιστα για ρυθμιση τους (στη θεση του vibrato που δεν το χρησιμοποιω).
Εγινε αλλο πραγμα.
Αυτό ακριβώς έχω κάνει στην κεφαλή bassman που έχω επειδή δεν είχε mid απέκτησε με αυτόν τον τρόπο? 

Κατάργησα  ένα  βίσμα input του δεύτερου καναλιού και μπήκε το mid pot

 
ΟΚ γνωστό κόλπο, αλλά δεν θα το έκανα ποτέ σ' ένα τέτοιο ...μνημείο (all original 1966 BF Vr).

Το θεωρώ, να πούμε, σαν να περνάς ...κουφώματα αλουμινίου στον Παρθενώνα...  :P

Ο Τρισμέγιστος Leo και η παρέα του φρόντισαν να βάλουν μια 6Κ8 αντίσταση, που αντιστοιχεί περίπου στα μισά ενός Middle ρυθμιστικού (10Κ).

Τώρα, αν βάλεις και το πιθανό(τατο) drift των carbon comps, τα μεσαία ψιλοανέβηκαν μανι μανι...  ;)

 
Ο Τρισμέγιστος Leo και η παρέα του φρόντισαν να βάλουν μια 6Κ8 αντίσταση, που αντιστοιχεί περίπου στα μισά ενός Middle ρυθμιστικού (10Κ).

Τώρα, αν βάλεις και το πιθανό(τατο) drift των carbon comps, τα μεσαία ψιλοανέβηκαν μανι μανι...  ?
Ή απλά να βάλεις ένα ts πεταλάκι μεταξύ κιθάρας και input του ενισχυτή ?

(παιδιά συγνώμη αλλά δεν άντεξα)

 
ΟΚ γνωστό κόλπο, αλλά δεν θα το έκανα ποτέ σ' ένα τέτοιο ...μνημείο (all original 1966 BF Vr).

Το θεωρώ, να πούμε, σαν να περνάς ...κουφώματα αλουμινίου στον Παρθενώνα...  ?

Ο Τρισμέγιστος Leo και η παρέα του φρόντισαν να βάλουν μια 6Κ8 αντίσταση, που αντιστοιχεί περίπου στα μισά ενός Middle ρυθμιστικού (10Κ).

Τώρα, αν βάλεις και το πιθανό(τατο) drift των carbon comps, τα μεσαία ψιλοανέβηκαν μανι μανι...  ?
Ευτυχως που εγω δεν εχω τετοια κολληματα.

Ααα ξεχασα να πω και οτι εβγαλα τελειως απο το κυκλωμα, το normal καναλι (μαζι με το vibrato οπως ειπα).

Δυναμιτης εγινε.

Εβαλα μεχρι και send return, αλλα ηταν βλακεια ιδεα. Ολο το ζουμι ειναι στην προενισχυση και ηταν αχρηστο τελος παντως σε αυτον τον ενισχυτη.

Φυσικα μπορει ανα πασα στιγμη να επανελθει εις την προτεραν κατασταση. Αλλα δεν θα επανελθει γιατι δεν τον πουλαω.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top