- Μηνύματα
- 21,910
- Πόντοι
- 4,208
Γενικά έχει τεράστια σημασία ο μαγνήτης για το ταίριασμα με τον σωστό ενισχυτή,δεν πάνε όλες οι κιθάρες με όλους τους ενισχυτές το ίδιο καλά..
Συμφωνώ απόλυτα.
Γενικά έχει τεράστια σημασία ο μαγνήτης για το ταίριασμα με τον σωστό ενισχυτή,δεν πάνε όλες οι κιθάρες με όλους τους ενισχυτές το ίδιο καλά..
Θα έλεγα με τα μεσαία κάπου στο 8-9 ο Electradyne μεταμορφώνεται σε έναν 'στρογγυλό-γλυκό' blackface, άσε που παίρνει και τα πετάλια καλύτερα απ' όλους!Είχε απλά παρά πολλά μεσαία και κομμένα πρίμα (το tone stack των Boogie με όλα στη μέση ΔΕΝ είναι ουδέτερο όπως στους άλλους ενισχυτές μια και τα controls είναι interactive).
Με τα πρίμα στις 2 η ώρα,τα μπάσα στις 10 και τα μεσαία στις 11 πλησιάζει τον κλασσικό bf scooped Fender ήχο .
Βασικά ο... καλύτερος bf Fender ήχος είναι οποιοσδήποτε...Mesa με 6L6 και σωστή ρύθμιση ?
Εχεις δίκιο για τον Engl. Οι λάμπες του ήταν μισοπεθαμένες, αλλά τον είχα στη διαθεσή μου για πολύ λίγο ώστε να μπώ στη διαδικασία για αλλαγές. Η ηχογράφηση τον αδικεί, ενώ κατά τα άλλα πρόκειται για πολύ τίμιο και καλό μηχάνημα!!Λιγότερο ο Engl η ηχογράφηση του οποίου όμως φαίνεται αρπαγμένη.
Πόσο δίκιο έχει ο SF!Γενικά έχει τεράστια σημασία ο μαγνήτης για το ταίριασμα με τον σωστό ενισχυτή,δεν πάνε όλες οι κιθάρες με όλους τους ενισχυτές το ίδιο καλά..
κΣερω όμως ότι με humbuckers ο Electradyne τους ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ όλους με σωστή ρύθμιση στα καθαρά ? (και ένα EV μεγάφωνο)
Δεν θα το έλεγα! Είναι πολύ τίμιος ενισχυτής, πολύ δυνατός, ελαφρύς, φθηνός, με μηδέν έξοδα συντήρησης και ότι καλύτερο έχω ακούσει σε τρανζίστορ που θέλει να γίνει blackface?, αυτός και όλη η σειρά που έβγαζε κάπου εκεί στα '90s η Fender (Princeton chorus, deluxe 112 plus, stage 112, Ultimate Chorus) και ήταν όλοι Made in USA!Προσωπικά βρήκα τον ήχο του Deluxe τραγικό πάντως... ? σαν να... πέθανε ο ήχος ξαφνικά ..
Και πολύ καλά κάνεις Νέστορα και δεν τον αλλάζεις! Οι RIVERA είναι το κρυμμένο διαμάντι των λαμπάτων ενισχυτών! Αξιόπιστοι, καλοκατασκευασμένοι από κάποιον που σίγουρα ξέρει να φτιάχνει ενισχυτές!Makam, μπορώ να κάνω μια παρένθεση;
Έχω τον Rivera fifty five twelve. Τον είχα χρόνια στο στουντιάκι μας. Φυσικά και μ' άρεσε και δεν τον αλλάζω επ' ουδενί.
Τον έφερα πρόσφατα σπίτι και πρόσθεσα (για 1η φορά) και μια VHT καμπίνα (8 Ωμ). Το αποτέλεσμα είναι συγκλονιστικό. Γέμισε σε όλες τις συχνότητες.
'Τα κάνει όλα τόσο καλά και γλυκά!!!
Θα έλεγα με τα μεσαία κάπου στο 8-9 ο Electradyne
Ο ενισχυτής μου, προ Αγγλίας. Υπέροχο μηχάνημα. Τον πούλησα για να πληρώσω μισό ενοίκιο του "σπιτιού" μου όσο μάθαινα την τέχνη...Ampeg R12R
και απογοήτευση μερικά ηχηρά ονόματα (mesa) που ακούστηκαν πεθαμένα.
Βλέπω ότι αρέσει σε πολλούς ο Ampeq.
Και που να ακούσετε παλιούς reverberocket ή Gemini (τζάμπα τους βρίσκει κανείς)... κανονικοί bf/at killers.
Ευχαριστώ πολύ Νίκο!πολύ καλή δουλειά Μάκη... και αισθητικά και εργονομικά και "ηχοληπτικά" με αποτέλεσμα το να βγαίνουν εύκολα αξιοποιήσιμα συμπεράσματα από τον οποιοδήποτε... Μπράβο...?
εμένα δεν ήταν ποτέ το κλου μου οι ενισχυτές... κατά κύριο λόγο έπαιζα με ovation άλλωστε...έτσι έχω παίξει με λίγους και έχω ηχογραφήσει περισσότερους... ?
πάρα ταύτα, επίσημη διαχρονική αγάπη μου παραμένει από την εφηβεία ο Twin (από τότε που κουβάλαγα μαζί μου και ένα ibanez σκαφάκι στα λαϊκομάγαζα και περίμενα πότε θα τελειώσει η πρόβα για να την κάνει ο μπουζουκσής και να τζαμάρουμε στη ζούλα με τον ντράμερ και τον μπασίστα)... η καθαρότητα του ήχου του (με ότι και ότι και να παίζεις), το "σκάσιμο" και οι πλούσιες αρμονικές που δεν "θαμπώνουν" ούτε σκληραίνουν, δεν έχουν πάψει τόσα χρόνια να ταυτίζονται εν πολλοίς με τα γούστα μου...
από την άλλη, παράνομη μου αγάπη (πικρό μου ριζικό, όπως θάλεγε και η Ρίτα), ο υποτιμημένος πτωχός πλην τίμιος συχνοτικά "μιξαρομαικαιμονοςμουαμαλάχει" Classic 30 (που "βούταγα" για μεγάλο διάστημα των 90'ς από το studio και για όποια live μου τύχαιναν, γιατί ο Heritage VTX που ήταν τότε δικός μου, ήθελε τριαξονικό για το κουβάλημα)...
ΥΓ. respect και στον "παρακατιανό" solidιανό ποπολάρο Deluxe 112, που για μένα ηχοληπτικά παράγει ιδανική πρώτη ύλη για δημιουργικό "πείραγμα" στην μίξη όποτε χρειάζεται...
αλλά όπως λένε και οι Αμερικάνοι 'nothing can replace heavy iron' αναφερόμενοι στους μετασχηματιστές, τα ρεύματα και τα watts!
Aυτο ειναι το θεμα με τα reviews τετοιου ειδους. (χωρις να θελω να θιξω καθολου τη δουλεια που εκανε ο Makam).Τα είπαμε αυτά, έχει γίνει "λάθος" ρύθμιση.
Πιστεύω πως η ιδιαίτερη χροιά του οφείλεται σε μεγάφωνο/α που καλύπτουν ευρύτερο φάσμα προς τις υψηλές συχνότητες και γι αυτό δίνει μια χαιεντίλα (καθόλου ζητούμενη στην ηλεκτρική κιθαρα) λες και σύνδεσες την κιθάρα στο Hifi.Το αστείο είναι ότι ο ίδιος ο Les Paul, θα διάλεγε τον ΑER με κλειστά μάτια.