- Μηνύματα
- 21,910
- Πόντοι
- 4,208
Rivera Chubster,Rivera Clubster, Peavey Classic30, Boogie F50 η πρώτη πεντάδα με αυτη τη σειρά προτίμησης.
Μια πενταμελής επιτροπή με τέσσερα άτομα? :classic_tongue:
Rivera Chubster,Rivera Clubster, Peavey Classic30, Boogie F50 η πρώτη πεντάδα με αυτη τη σειρά προτίμησης.
Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο....
Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.Κι όμως, αυτό ήταν το ζητούμενο από τους πρωτοπόρους του ηλεκτρισμού. Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο. Στόχευαν σε ήχο ακουστικής μέσω του ηλεκτρισμού.
Η ηλεκτρική κιθάρα γι' άλλο πράμα σχεδιαστηκε και αλλιώς ελαμψε τελικά.
Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.
Τhank god δηλαδή. Το ότι τελικά παίζεται διαφορετικά, όχι για το ότι δεν ξέρεις-που δεν νομίζω να ισχύει.Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.
Κατι που μου έκανε εντύπωση είναι πως παρα το ότι στους περισσότερους ενισχυτές τα tone controls είναι passive και κανονικά για να ακουστεί φλατ ο ενισχυτής πρέπει να είναι στο 10, επέλεξες να τα βάλεις στη μέση. Ισως είναι πιο κοινή πρακτική απο τους περισσότερους θα μου πεις.
Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0.
Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαρία. Πάντως, ο Clapton τα έβαζε τα πάντα στο 10, αν θυμάμαι καλά.
Απο την στιγμή που υπάρχει passive κύκλωμα EQ (δηλαδή μπορεί να αφαιρέσει μόνο και όχι να προσθέσει) όταν το ποτενσιόμετρο ρυθμίζεται στο 0, δεν μου είναι εύκολα κατανοητό αυτό που λένε.Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις.
Ειδικός στα των μηχανημάτων δεν είμαι, έτσι διάβασα, αυτό μετέφερα.Απο την στιγμή που υπάρχει passive κύκλωμα EQ (δηλαδή μπορεί να αφαιρέσει μόνο και όχι να προσθέσει) όταν το ποτενσιόμετρο ρυθμίζεται στο 0, δεν μου είναι εύκολα κατανοητό αυτό που λένε.
Δηλαδή για να είναι γραμμικό το κύκλωμα πρέπει να είναι στο 10 όλα. Μπάσα, μεσαία και πρίμα και όχι κάποιο/α απο αυτά.
Ισως βέβαια να έβγαζε έτσι αυτον τον... κρεμώδη ήχο με τα άπειρα μεσαία του ο Robin Trower και να τον λατρεύουμε. Και γι αυτό μπαίνουν ποτενσιόμετρα. Για να τα γυρίζουμε εκεί που γουστάρουμε. Flat πάντως δεν είναι.
έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0.
Μια χαρά τα λες αφεντικό... αλλά για αυτό και εγώ παίζω πλέον με ενισχυτές με ...ΔΥΟ "κουμπιά" και ηρέμησα ?
Volume στο 2-3 & tone στο 7-8 και έτοιμος και άσε τους άλλους να.... ρυθμίζουν ?
Leo did it right the FIRST time in amps too ?
Αυτη η ρυθμιση 0-10-0 στους Fender αντισταθμιζει το mid scoop που εχουν τα περισσοτερα μοντελα της (εκτος απο αυτα με tweed προσανατολισμο). Ειναι γνωστη σαν τη ρυθμιση του George Benson στον τζαζ ηχο, μια και συχνα ετσι επαιζε, και ταιριαζει πολυ ωραια σε τζαζ και μπλουζ παιξιματα με τις αυξημενες μεσαιες συχνοτητες.
Αν εννοεις τα Tweed Deluxe μοντελα της Fender, ειναι το κενο στους καινουργιους ενισχυτες δυστυχως. Τα μοναδικα μοντελα που βγαζουν στο στυλ τις τελευταιες δεκαετιες ειναι custom και πανακριβα. Δεν εχω δει κατι πιο κοντα απο τον Pro junior 4 σε νορμαλ τιμες..